- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz Gabor901127 #156271 üzenetére
"vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás"
CTR
S3
GT86
Leon FR
Focus ST[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156274 üzenetére
Ha golf, akkor 6-os vagy 7-es gti, az 5-ös motorja drága mulatság.
-
i-sti
senior tag
válasz Gabor901127 #156274 üzenetére
Igen, Civic lenne.
Kb ugyan azok az adatok.
Én maradnék a szívóbenzinesnél.
Turbóssal sincs baj, csak kicsit kényesebb.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156278 üzenetére
A motor a gond, nem a váló. Az első szériás 2.0tfsi, ami a b6 passatban és az 5-ös gopf gti-ben bemutatkozott, mára mind teljes motorfelújításra szorul, ami nem +30%költség lesz.
5-ös golfnál fél milla csak a motorba kell, és akkor még nem nyúltak semmi máshoz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #156271 üzenetére
6-ost vegyél, 5 ajtóst, manuálist. Kb. 4 m. Ft.
Xenonost, ha lehet.A Fordok gagyik, japánok szintén véleményesek / "érdekesek". A GT86-ot a Vitara elveri pályán.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #156286 üzenetére
Könnyebben szállsz ki belőle egy szűk parkolóban, praktikusabb, ill. szerintem könnyebb lesz eladni majd a jövőben.
-
veterán
válasz Gabor901127 #156312 üzenetére
Minden hüjének fehér van. :/ A praktikum és újraértékesíthetőség miatt javasoltam az 5 ajtóst.
DSG: Ha elromlik, drága, ahogy írtad. Előnyei; a DSG-snek röfög a kipufogója váltáskor, ha taposod neki; városban kényelmes; felfelé gyorsabban vált bárkinél.
Részemről jobban kedvelem a manuális váltót, az mindig szót fogad. -
veterán
válasz Gabor901127 #156328 üzenetére
Nem azt mondom, hogy a fehér menő, de ha nincs más, akkor GTI-ben egész vállalható a fehér szín; így legalább jó kontrasztosak lesznek a fekete és a piros GTI-specifikus dekorelemek.
Nem tudom, hogy megéri-e a 7-es felára a 6-os ellenében. Tegnap láttam a hahun 2 egész olcsó 7-est.
Amiben a 7-es jobb:
- könnyebb a kasztni (cserébe a 6-os masszívabb érzést ad; nem hiába nehezebb 150 kg-mal);
- vélhetően jobb, kevésbé hepciás a motor, mert egyrészt dupla (TSI + MPI) befecskendezéses, másrészt reszeltek rajta a 6-oshoz képest;
- modernebb forma és "modernebb" extrák - már ha valakinek igénye van a "modernebb" extrákra, mert a 6-os se éppen egy őskövület.Valamiért az az érzésem, hogy 10 év múlva egy akkor 18 éves 6-os jobban egyben lesz, mint egy akkor 14 éves 7-es.
Szerk:
gyanúsan olcsó 7-es és az baj hogy én nem látom mi a hiba
Egyszer röviden beszélgettem is a tulajával ennek a Golfnak, a hibáját nem ismerem. Többször láttam a hahun is. Amikor - feltételezem - a mostani tulaj vásárolta, akkor is olcsó volt. Menj el nézd meg! Kérdezd meg, hogy milyen kézifék van benne - lehet USA piacos, azért olcsóbb, azokban nincs dupla befecsi.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156440 üzenetére
Motorkód szerint megmondom. Csere után nincs vele gond kb 100k km-ig, utána megint csere.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156493 üzenetére
Vákuum probléma, tömítés probléma, fojtószelep probléma... bármi lehet.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Gabor901127 #156552 üzenetére
Ennyiért is, vagy picit többért már kapsz új modellt (2013-tól), én biztos hogy azt venném
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
CharlieDrop
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz Gabor901127 #156552 üzenetére
a 2.0 ás TFSI motoroktól is félni kell?
Pénz kérdése....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156617 üzenetére
Szíjas, de a két vezérmű tengely között lánc van, mint mindegyik 1.8t motoron. Nagyon megbízható motor, ha rendszeresen cserélik az olajat benne.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Gabor901127 #156619 üzenetére
Csinos kis gép, nem is tudtam, hogy csináltak Poloból GTI-t.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Gabor901127 #156684 üzenetére
Miért kell fényszórót cserélni?
-
grizlisandor
addikt
válasz Gabor901127 #156684 üzenetére
Polír nem elég a fényszórónak, vagy törött?
Gumi, kuplung kopóalkatrészek, valószínűleg ezek miatt eladó, mert már ezt nem akarják rákölteni.
Ha megveszed úgy az lesz az első, hogy olajcsere.
Hol itt a probléma?Megtanultam tökéletes használt autó nincs, ha nyomonkövetett az életútja, ha nem, úgy is költeni kell rá.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabor901127 #156684 üzenetére
Besegítve a kollégának hozom a lemaradt képeket.
Ez mondjuk szerintem szimplán csak trehányság. Mondjuk újdonságot mutattam vele a tulajnak, úgy tűnt, hogy meglepte a helyzet;
És a pontosság kedvéért akkor kicsit ki is egészítem;
- mindkét fényszórón a ?lakkréteg? be van repedezve elég csúnyán és mattultak is egy picit
- 10 éves gumik (de ezen nem lepődök már meg)
- kuplung álló motor mellett (is) iszonyat kemény
- csomagtérajtó teleszkópja egyszer kiszakadt a karoszszériából, de visszavarázsolták. Viszont a rögzítés körül a gitt megrepedezett és látszik már ott is a rozsda nyoma
- olajbetöltő felső részén, illetve a sapka belső felén kicsit kásás lerakódás, beljebb -amennyire lehetett látni- valamennyivel jobb a helyzet
- féktárcsáknak már van vállaMondjuk én nem értek hozzá (nem vagyok pék), szóval csak leírtam, amit tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Gabor901127 #156684 üzenetére
Ezt meg 1M-val kevesebbert sem vennem meg. Anyukame (igaz, csak 1.4) ennel jobb allapotban 900k-ert lett piacra teve a kereskedo altal, amikor 2 honapja megvette az uj autojat (ugyanez a Polo)
I humbly and respectfully decline™
-
diablo1984
veterán
válasz Gabor901127 #156701 üzenetére
ez a kis és könnyű kasztni repülhet ezzel a motorral! De amúgy belülről így képek alapján jobban néz ki, mint külsőre, de amúgy ezek rohadnak már mint a vesztés, ez természetes, a golf 5-ösök is poshadoznak, a 180 és 230 mikron az árulkodó egy olyan autón, amin 90-110 mikron is mérhető....
-
Lacess
tag
válasz Gabor901127 #156706 üzenetére
Remélem sikerülni fog.
Talán érdemesebb lenne akár Németországból vagy valamelyik Benelux államból hozni egyet, ott jóval nagyobb a választék.
Esetleg egy korabeli Ibiza Cupra? Ugyan az a technika csak más bódé.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Gabor901127 #156706 üzenetére
nézhetsz 6l ibizát is ugyan ez, csak kicsit sprödebb, bár a cupra már nem annyira, a motoros dolgok miatt keress fel lehetőleg a pénz kifizetése előtt egy olyan szakit aki ismeri ezeket.
ennyiért én azt a polot elengedném, kapsz svájcból is jobbat 2 misi körül névre véve :-)
meg gti cup-ot nézegetnék inkább."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #157555 üzenetére
A poloban nincs turbo, abban már az új fsi van (vélhetőleg).
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
DarQb
csendes tag
válasz Gabor901127 #157555 üzenetére
Hi,
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes, applications
110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 N⋅m (162 lbf⋅ft) @ 2,200-4,200 rpm — AEB, AGU, AJH, APH, ARX, ARZ, ATW, AUM, AWC, AWD, AWL, AWT, AWW, BJX, BKF, BKV
VW Polo GTI, VW Golf Mk4 GTI, VW Bora, VW New Beetle, VW Passat B5 and VW Sagitar.VW Sharan . Also on the Audi TT Mk1 (8N), Audi A3 (first gen.), Audi A4, Audi A6, Škoda Octavia, Škoda Superb (first gen.) and SEAT Ibiza.
A motor tehát majdnem 100% hogy ugyan az. -
i-sti
senior tag
-
válasz Gabor901127 #157800 üzenetére
Az elég húzós ám. Nincs benne annál a táblázatnál jobb összefoglaló amit a user manuál végébe raknak. De ha van időd akkor hajrá, mert akkor össze tudod hasonlítani a teljes vákuum , elektromos és szerkezeti renCerüket
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Gabor901127 #157800 üzenetére
2.3 V5 -> keresd lenko hsz-eit és a kapcsolódó válaszokat.
Vegyél 6-os GTI-t, vagy 6-os 1.4 TSI 122 lovast.
Szerk: Még jobb ötlet: vegyél 6-os GTD-t, az most úgyis olcsóbb + komoly csipsz! Manuálist.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #157808 üzenetére
Csipsz után még egyáltalán át lehet menni műszakin főleg ha komoly.
Manuálishoz meg egyértelmű hogy minnél kevesebb kettős tömegűt szeretnék a kocsiba, főleg a 0 lenne a jó
Átmész vele, azt nem nézik.Elég régóta van már kettőstömegű a benzinesekben is. Nagyon nem tudod megkerülni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Gabor901127 #157808 üzenetére
6-os GTI vagy GTD egykutya, egyik se tökéletes, de nem is betegágy. A GTD olcsóbb, kevesebbet fogyaszt, könnyebb tuningolni. A GTI viszont jobban megy.
-
válasz Gabor901127 #157826 üzenetére
Nyugodj meg már a benzineseken is van részecskeszűrő.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Gabor901127 #157826 üzenetére
Épp ezért olcsóbb.
Nem ismerem a DPF-ek lelkivilágát, én is évi ~22 ezret megyek mostanában; magamnak bevállalnám a dízelt. Kár, hogy büdös, más bajom nincs vele.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Gabor901127 #157944 üzenetére
"A kereskedő szerint minden Turbó motor megeszik 1 liter olajat 1000kmenként"
Kemény...
Van hahus linked? A leírtak alapján menekültem volna, de az én vagyok.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Magnum_
nagyúr
válasz Gabor901127 #157944 üzenetére
Nemzetbiztonsagi auto (tehat allami) egy polo gti? Kizart. De ha az, akkor 10k km-kent olajcsere? Kizart.
1L olaj/100km??
Keresnek mast.
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabor901127 #157944 üzenetére
"A másik külső hogy az egyik szélén jóval nagyobbak voltak a hézagok és előrébb is nyúlt mint a másik oldal a lámpa környékén"
Azért nem volt annyira szörnyű, végül is -emlékeim szerint- a motorháztető bal első sarka fél centivel, a jobb első sarka pedig másfél centivel volt előrébb, mint az adott oldalon lévő sárvédőív első felső sarka.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #157950 üzenetére
200-300e körül van a generálja.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #157971 üzenetére
Mi a cél amúgy? Csak, mert ez az 1.8t elég sok autóban volt. golf, polo, ibiza, leon, a3, s3, passat, ocatvia stb
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #157971 üzenetére
Hidegen tolta a kéket, vagy melegen? Egyáltalán nem biztos, hogy kuka a motorja, csak ezzel is számolni kell.
[ Szerkesztve ]
-
tibee77
őstag
válasz Gabor901127 #157980 üzenetére
En 20.an veszek at egy 3as FR Leon-t.Sztem marha jol nez ki es megy is rendesen.Eredetileg egy 150 lovasat neztem ki de sajnos 125 lett belöle mert az egesz orszagban csak par db van raktaron.Ha rendeltem volna a gyarbol akkor decemberig varhattam volna.Ja most nezem, hogy tsi-t kerülni akarod.En is feltem töle de mivel eksö tulaj leszek majd vigyazok ra, nem hagyom szetmenni.Majd lövök par kepet rola ha mar atvettem.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #157980 üzenetére
Gondolom itthon kevés volt a polo gti, azért vannak csak ilyen leharcoltak. El kell engedi. Ha meg a golf tetszik, akkor valami 1.4tsi g5/g6. Állítólag a 6-osban már jó is a motor.
Ha meg régebbi is játszik, akkor fentebb írtam, hogy mikbe volt 1.8t. Elég széles a palatta.
Viszont jól értem, hogy 1m körül nézel? Csak, mert az elég csücskös.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Gabor901127 #157983 üzenetére
Azért "nyomtam" a GTD-t, mert olcsóbb. Tavaly tavasszal megnéztem egy 3 milliós G6 GTD-t, de eléggé le volt élve; talán idén 3,5-ért már érezhetően jobbat kapni.
7-esből viszont nem vennék GTD-t, mert csak sok kilométerest árulnak (itthon) és ahhoz képest már nem olcsó.Remélem, nem kerültem ellentmondásba magammal.
Más. Múltkor letolattam a tükröm (vak voltam), 2 hete konstatáltam, hogy picit megsérült benne az index, letört a visszajelző része, amit az ülésből is látsz. Valami 15 e. Ft itthon az index, Kínából kb. 5 e., de nem vagyok biztos benne, hogy egyenértékű a gyárival. Inkább vettem egy komplett bontott tükröt, postával 9 e-ért. Kicsit leharcolt a burkolat fényezése, de komplett motorral, tükörlappal, stb.; amúgy sérülésmentes. [kép]
Na ezért is szeretem a Golfokat.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #157993 üzenetére
Nem lát bele senki, ha legközelebb már nem füstöl, akkor nincs baja, ha megint füstölni fog, valami el van kopva.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #158554 üzenetére
Én egytömegűvel nem venném meg. Illetve fura, hogy ilyen kevés km alatt elment a turbó. Nem kímélték ezek szerint. A TA-t meg úgy is cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #158566 üzenetére
A sufni tuningot magadnak érdemes megcsinálni. Akkor legalább tudni fogod, miért szar.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Gabor901127 #158566 üzenetére
Itt igazából a kicsi meg a nagy szopás közül lehet választani. Ezzel esélyesen a nagy lesz meg.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
1stVikman
senior tag
válasz Gabor901127 #160170 üzenetére
Mivel ügyesen a jobb oldaláról egy fénykép sincs, így látatlanban nehéz nyilatkozni. Leginkább sumákolás jut erről eszembe.
Hogy mi sérülhetett? Így kb.lehetetlen megmondani.
Kollégám tavaly őzet fogott, de olyan szerencsésen, hogy csak a lökhárító jobb oldala sérült.
Lámpa, sárvédő érintetlen maradt. Lökhárítót visszapattintottuk, és lábon mentünk haza. Ez szakszervizben casco terhére 2000€ volt.
Kívülről annyi látszott, hogy lökhárító, sárvédő belső műanyag dob, ködlámpa, fényszóró mosó biztosan csere, mert eltörtek. Holnap keresek róla képet.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Gabor901127 #160196 üzenetére
Elvileg a jobb oldali B-oszlopnál van egy matrica az alvázszámmal, motorkóddal.
Meg a szervizfüzet első oldalára is be van ragasztva egy matrica, amin a motorkód, váltókód, színkód, felszereltségek kódjai szerepelnek.
Ennek a matricának a pótkerék környékén, a szőnyeg alatt is meg kéne lennie valahol.
Ingyenes előélet lekérdezést én eddig nem találtam.
Lekérdezni akkor érdemes, ha vannak KM adatok, meg esetleg fényképek a kocsiról.
De egy ilyen értékű kocsinál nem sajnálnám azt a 12€-t.Te esetedben ilyen fiatal és keveset futott kocsinál biztosan kell lennie szervizkönyvnek, és a javításról is kéne lennie dokumentációnak. Általában ezeket szakszervizben javítják még, tehát valami feljegyzésnek kell lennie a sérülésről.
Ha szerencséd van, a lekérdezős oldalon jó eséllyel fénykép is lesz a javítás előtti állapotról, biztosítós adatbázisból.Ja és az ígért kép:
[kép] -
Doki16
addikt
válasz Gabor901127 #160199 üzenetére
Ez a károkozás idejét írja le és, hogy mennyi kilométernél történt. 10000-15000 Euró között volt rá kifizetés elvileg.
A márkaszervizes adatok nincsenek belerögzítve az AUTODNA rendszerébe.Ezek szerint ha valós a km, akkor január óta alig ment pár kilométert. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
1stVikman
senior tag
válasz Gabor901127 #160199 üzenetére
Ez melyik oldal?
Elég kevés infót adott.
Annyi látszik, hogy januárban volt 44K Km rajta, tehát az még valós is lehet.
Ellenben a "semmi komoly" jobb oldali sérülés 10-15 ezer €-s javítást hoz, ami szerintem nem csupán egy parkolási sérülés volt. -
1stVikman
senior tag
válasz Gabor901127 #160199 üzenetére
Vin-infon 3200-ért ezt lehet lekérni:
[link]
Van km-óra állás 1db, és kárelőzmény 1db, de fotók nincsenek. Illetve Május óta 9x kérték le az adatait.Én annak idején az enyémet ~1000-1500 Ft-ért tudtam lekérni. Aztán kiderült miért volt ilyen olcsó:
[kép]
Csak annyi feljegyzés volt róla, hogy nem lopott.szerk.:
MOD = módosítva, szerkesztve a hozzászólás.[ Szerkesztve ]