-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Alapvetően amatőr vásárlónak vagyok mondható, a kocsinak van 4 kereke és gurul, kb eddig terjed sajnos a tudásom.
Ezért kérdezlek titeket, hogy hátha már volt valakinek tapasztalata
Benzines GOLF GTI-vel (ötőös és felfelé)Főleg az érdekelne, hogy egyáltalán érdemes e olyat venni, vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás, de ez igazából részlet kérdés, mert eléggé tetszik a kocsi
Szóval egy ilyen vásárlása előtt állok, tudtuk tippeket mondani, hogy
100-150ezer Km környékén miket érdemes megnézni ezen a típuson?Sajnos csak patent autókról találtam teszteket, vagy jóval régebbiekről, illetve sima golfokról, gondolom a kasznin nincs nagyon változtatás, szóval ami abban hiba az valószínű ebben is lesz.
Előre is köszi:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz Mágus2 #156275 üzenetére
Jó de pl a 6-os az már 30%-kal drágább mint a hasonló futású 5
és én annyira nem is vagyok DSG párti, így is problémás a motor?
Amúgy pont ezekre a drága mulatságokra lennék kíváncsi? nincs valami összefoglaló erről valamerre? én sajnos nem nagyon találok
(Kb a számításaim azok, hogy egy fél milla körül bele kell tenni úgyis egy használtautóba, nem véletlen akarják azt eladni)
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #156315 üzenetére
Szóval akkor 6os kell
Ami nem fehér, de ha fehér akkor menő, szerencsére 5 ajtósből csak fehéret találni
Kézváltó sokkal jobb, de a DSG szint minden helyzetben praktikusabb, mondjuk abban legalább lehet válogatniAmúgy ha már, akkor a 7es megéri e 6al szemben?
Lassan eljutok 12 ig is
Szerk:
gyanúsan olcsó 7-es és az baj hogy én nem látom mi a hibapls pls valaki lesse meg a kristálygömben
köszi
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
Na jó én nem értem, hogy honnan lehet tudni, hogy egy TSI ben még lánc vagy már szíj van?
Ahogy olvasom 2010-12 között volt a legroszabb helyzet, valaki már cserélt ilyet? Utána még van vele gond?Köszi:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz Mágus2 #156443 üzenetére
Köszi!
Szóval évjáratból nem lehet tudni? Vagy szemrevételezéskor?
mert azért azt a 40 kocsit amire rávetül a tekintetem nem akarom mind ide beírogatniAmúgy mennyi a csere? ahogy néztem egy "TSI készlet" olyan 100ezer körül van + a munkadíj, szóval olyan 200ezerből megvan?
Az mondjuk nem is lenne rossz 100ezer KMenként, amíg még ér valamit a kocsi -
Gabor901127
tag
Na jó akkor kérdezek a mostani kocsimról is, mert már eléggé idegesít, hogy folyamatosan lefullad.
VW Polo MK3 2000-es, Benzin 1.6
Hiba leírása:
Szóval folyamatosan azt csinálja, hogy lefullad teljesen magától, általában ha nagyon kanyarodok, de van hogy a pirosnál is.Alapjárat össze vissza ingadozik, általában gyorsítás közben és egyenletes haladásnál is látom hogy föl le jár a mutató.
Mikor beindítom üresben olyan 3ezerrel iszonyat hangosan pörög a motor, kis gázadásra visszamegy az 1000 körüli alapjárat. Kb 10ből 9 szer így indul.
Több szerelő is nézte, de sajnos semmi ötlet, fojtószelep már tisztítva volt, de nem nagyon javult semmi.
Gyorsításnál azért elég jól húz, szóval remélem a motornak semmi baja.
Tudtok valamit ilyen hibáról? Mit lenne érdemes megnézni?
Mondjuk írtam már fentebb, hogy beszerezek egy újabbat, szóval annyira nem akarok sokat rákölteni, de fő a biztonság.köszi:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz CharlieDrop #156496 üzenetére
akkor majd szenved vele tesóm mikor megkapja kocsit
-
Gabor901127
tag
Sziasztok
Szóval továbbra is próbálok valami nem hatalmasan gyári motorhibás német kocsit találni
a 2.0 ás TFSI motoroktól is félni kell?
pl ettől:
AUDI A3 2.0 TFSI 2012Ahogy utána olvastam a legnagyobb gond a 2009-2012 es időszakban volt, az ekkor gyártott kocsikat felejtsem is el
köszi:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz Motion_Blur #156553 üzenetére
és az azokban lévő motor vezérlést már nem kell cserélgetni?
-
Gabor901127
tag
válasz tomcsi23 #156556 üzenetére
Szóval ilyen csoda mondásokat találtam:
"A Twincharger-motoroknál például kompresszor és turbófeltöltő is dolgozik: előbbi egy Roots elven működő mechanikus szerkezet, a vízpumpáról szíjhajtással kapcsolódik a motorhoz. A mérnök kedvence egyértelműen a 100 lóerős literteljesítményű és az azt meghaladó 1,4-es TSI (140 és 170 lóerővel)."
"az EA211-es kódjelű turbómotor a megbízható"
(https://erdelyinaplo.ro/gazdasag/tsi-motorok-atok-vagy-aldas)
Ahogy nézem az EA211 a szíjas változat. Itt már elég a szíjat cserélgetni és nem kell a teljes vezérlést?
Látszólag ilyen motorok 2013 tól kerültek a kocsikba, de gondolom nem mindegyikbe
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
2008/5-ös POLO IV 1.8 150LE 20V GTI 9N3 -ről lehet tudni, hogy már a csoda TSI motor került e bele?
Vagy ez is csak a szemrevételezett motorkódból derül ki
köszi:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz Mágus2 #156618 üzenetére
Köszi az infót
Elég jó árban van a kocsi és képek alapján egész jó állapotban is, ha tényleg ilyen megbízható akkor biztosan jó lesz
És akkor utána végre nem kell végtelen TSI kérdéssel bombáznom a fórumot
Szerk:
Amúyg erről a Polo GTI-ről van szó hátha már megnézte valaki[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Elmentünk megnézni a jó kis Polo GTI-t, van sajnos pár hibája, amit nagyjából be tudunk lőni árban
2 fényszoró csere
4 új gumi
Kuplung csere, (szinte biztosan legalábbis elég magasan fog és fel van keményedve)
OlajcsereViszont van 2 aggasztó kissé elrejtett is amiről nem tudjuk belőni, hogy mennyire a típus hiba és mennyire kell félni tőle
ésRemélem tudtuk ezekre mondani valamit, mert sajnos nem nagyon jönnek a kocsik, amikből lehet válogatni.
Köszi:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz diablo1984 #156698 üzenetére
Motor ügyileg nem éreztem bajt, mondjuk aggasztó volt a szervízkönyves pontosan 165000km és utolsó bejegyzés. Meg elvileg volt 180ezernél vezérlés + vizpumpa csere, amit csak szóban mondott a "szerelő" hogy garantálja, bejegyzés sajnos nem volt róla
-
Gabor901127
tag
válasz diablo1984 #156703 üzenetére
Akkor tovább folyik a küzdelem a nem TSI Motoros GTI beszerzésére :'(
Kössz mindenkinek a lebeszélést -
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Találtam két régebbi kocsit, ami lehet hogy jó lenne nekem (végre) tudtok roluk esetleg valamit? Képek alapján szerintünk megérné megnézni őket.
Mondjuk számomra az se derül ki hogy ugyan az a motor van e bennük.
Előre is köszi a segítséget.
-
Gabor901127
tag
válasz DarQb #157559 üzenetére
Van egy másik hirdetés is (megnézés után leszóltátok) pol gti MK4 ről ami 2008 as és abban tuti Turbó motor van.
Szóval ha ugyan az a motor és bár a polo kissé (sokkal) kevésbé tetszik, akkor a K s rendszám magyar üzembe helyezésre utal valamint újabb is és amúgy a 1.8T motorra már megkaptam hogy elég jó.
Másik nem kopo alkatrész hibái nagy vonalakban ezek voltak:
"csomagtérajtó teleszkópja egyszer kiszakadt a karosszériából, de visszavarázsolták. Viszont a rögzítés körül a gitt megrepedezett és látszik már ott is a rozsda nyoma"
Rozsda a küszöbnél, műanyagok alatt
Széjjel karcolt, beopálosodott lámpaTudtok még esetleg valami olyan hibát amire érdemes ennél a típusnál figyelni, bár a multkorinál elég sok mindenért szóltatok, viszont szerencsére (vagy nem) ezért kevesebbet kérnek.
Köszi
-
Gabor901127
tag
És még mindig nem tudok minden a golfokról.
Az egyik típus amit most találtam az a "GOLF 2.3 V5 GTI"
Bár ami fenn van az sajnos 2000es és a belső tér már nem pont olyan mintha most gördült volna ki a szalonból, de azért jó lenne egy kicsit fejet tágítani vele.Egy másik dolog amit nem teljesen értek, az a 2008 vagy előtti GOLF V (T)FSI GTI
Ez itt gondolom a TSI motor első szárny próbálgatása mégis azt olvasom mindenhol hogy 2009 től kéne vigyázni főleg 100LE/litert meg nem haladó motorokkal.
Ez 2009 előtti is és a LE is megvan mégis megkaptam még pár hónappal ez előtt hogy azért vigyázni kell ezekkel.
A GOLF VI GTI-k ha jól látom 2009/10 től jöttek be.Lassan már ott tartok, hogy felrakom az ELSAWIN-t és átnézem a különböző szériákat
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #157804 üzenetére
Aha, hát a megérzem a 60Kilós csajt meg a lenyomtam egy V5-öt egyhatossal kijelentésekből a szegény kis 150 lovas kocsi nem lesz annyira nyerő
GTD ről én azt hittem hogy a TDI motorjával még rosszabb mint a TSI. Most hogy is van ez?
Csipsz után még egyáltalán át lehet menni műszakin főleg ha komoly.
Manuálishoz meg egyértelmű hogy minnél kevesebb kettős tömegűt szeretnék a kocsiba, főleg a 0 lenne a jó
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #157810 üzenetére
És mi van azzal hogy a Dizel autókat lassan tiltják kifelé a nagyvárosokból (azt is tudom hogy kb mindent is)
És elég lenne a jó kis részecskeszűrőnek az a napi 2x 15 km amire hétközben és a hétvégi 1-2szer 100-200km amire hétvégén?
Én sajna tuti nem tudok (és nem is akarok) évi 40+ezer km et levezetni a kis 20-25 ezremmel kicsit kihasználatlannak érzem a dízelnek -
Gabor901127
tag
válasz focvis #157829 üzenetére
Hát ha neked jó én megveszem a GTD-t aztán cserélhetünk kocsit
Ma amúgy megyünk nézni POLO GTI-t, eddig sajnos nem volt rá idő.
Bár kereskedőnél van, azért remélem jobb lesz mint a múltkori fehérMivel a kereskedő úgyse fog tudni "semmit" az előéletéről és van benne legalább 240k remélem nem lesz semmi hatalmas problémája.
szerk:
@ SeatZola ha nekem írtad, akkor sajnos még nem bízom az elektromos autók aksijában se a magyar töltők kiépítettségében
Azért modell S jöhet
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Végre megnéztük a POLO GTI 1.8 20V-t
Kereskedő srácok teljesen semlegesek voltak nem akarták annyira rám tukmálni a kocsit ami az én szemszögemből elég jó pont.Külső szemrevétel.
Látszólag nem rohad sehel, az alja már azért néhány helyen pöttyös főleg a kipuffocsó amit láttam.
Oldalsó és első lemezeken 1-2 apró horpadást találtunk.
Felni szokásos ütődések.
Féktárcsa már kissé vállas de még nem vészes 1mm környéke lehet, viszont ami kissé furcsaság volt hogy a hátsón kissebb dudorok futottak körbe a szélén, csak tapintással észrevehető mélységben erről tudtok valamit?
A másik külső hogy az egyik szélén jóval nagyobbak voltak a hézagok és előrébb is nyúlt mint a másik oldal a lámpa környékén (Remélem ebben még kapok segítséget, hogy mennyire)
Rétegvastagság mérő viszont szinte mindenhol gyárinak látszó értékeket mutatott szerencsére.
Alváz is törés mentes.Beindításkor lemerült aksival fogadtak, szóval valószínű nem járatták előtte, de az időjárás miatt ezt nem tudtam megítélni, mert a napoin ált a kocsi.
Az egyik nagy hiányosság, hogy a klíma egyáltalán nem akart bekapcsolni a kereskedő szerint csak a nincs feltöltve (ha jól vettem ki a kupak lecsavarással és szelepbenyomással ezt ellenőrizte is), arra azt mondta hogy holnap feltöltik.
Mehetttem vele egy próbakört is, az én megítélésem szerint a váltó és a kuplung is rendben volt szinte úgy kattantt minden mint az újban
Motornak is szép volt a hangja a kissé nagyobb fordulatokban is. Bár a klíma hiánya miatt belülről nem tudtam meghalgtani a lehuzott ablakok +városi zajjal.Többet látott kisérőm észre vettem hogy idézem: "gazadasra kekes fust hagyta el a fosojat." ami szerintem olaj. A kereskedő szerint minden Turbó motor megeszik 1 liter olajat 1000kmenként de azért kételkedem benne.
Az álca vagy igazság az előtörténet nélküliségre, hogy nemzetbiztonági autó volt és ezért nincsenek a kocsihoz márszervíz meg egyéb szervízeléses papírok se ( titkos és nem adták oda)
Két kereskedő közül az egyik mondjuk semmit nem tudott a kocsiról, csak hogy a Dunaautótól szoktak egyszerrre sokat vásárolni és ez is onnan jött.
A másik megesküdött, hogy nem is 20ezrenként, hanem 10ezrenként volt ebben a kocsiban olaj cserélve, hiszen ezeknek a kocsiknak nagyon karban kell tartva lenniük.Belső tér még kimaradt, az elég rendben volt, nem látszott hogy 200-300 között mentek vele.
Annyi, hogy egy műszernek ki vannak vágva kisebb lukak (kb 4) a közép konzolon a váltó mögött és valószínúleg ahhoz lóg egy kábel a kormány alatt.
Szivargyujtó hiányzik.Köszi, hogyha végig olvassátok(tátok) a kisregény elég hosszúra sikerült.
Nekem sajnos tetszik a kocsi remélhetőleg kisebb alkodozás után, bár én nagyon bevállalós vagyok.
-
Gabor901127
tag
válasz Motion_Blur #157945 üzenetére
Ha 2 szer ennyi lenne én is futok
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/polo/volkswagen_polo_1_8_150_20v_gti-13172985 -
Gabor901127
tag
válasz diablo1984 #157948 üzenetére
Jó akkor motor felújjítás az kb mennyibe fájhat?
+A klíma az is megvan gondolom pár százból mégha a főbb alkatrészek üzül cserélni kell is.Amúgy minden más hibát megcsinál nekem nagyon olcsón a szerelő, csak ezekhez nincs nagyon szerszáma...
-
Gabor901127
tag
válasz Speeedfire #157956 üzenetére
Csodás, van egy Polo GTI aminek a motorjo nem olyan szörnyű de kb minden más használhatatlan
Aztán van ez aminek, ha újra is építették a kaszniját szerintem akkor is jó ennyi idős autóhoz képest csak a motort kell kukázniSzóval valaki két kocsiból nem akar összegyúrni egyet?
-
Gabor901127
tag
válasz Speeedfire #157972 üzenetére
A cél egy egy olyan használható legalább 150lovas Hot hach szerű (városban tudok vele párhuzamosan is parkolni) autó, ami nem úgy néz ki mint egy csepp, legalább vannak benne egyenes vonalak.
Legjobb kaszni ami testik az kb a 6-7es GOLF
És ami nagyon nem teszik pl az Alfa GiuliettaSchiroko/ C30 a hátulja miatt nem jöhet szóba
Francia/olasz kocsit egyáltalán nem szeretnék, egyrészt mert nem is tetszik, másrészt mert nem bízok a mérnökökben
TFSI/FSI/TSI (további elképzelhető kombinációk) abszolúte kerülése, de azért ha nagyon nincs más, akkor legalább legyen EA211
Csak a Benzin, az elektromos autó még nem kiforrott és kevés a töltő, dizelhez nem megyek eleget, valamint kezdik kitiltani a nagyvárosokból.
Manuális váltó lenne jó bele, bár már sokan mondtátok, hogy nem olyan rossz a DSG, de egy javítani biztos több pénz, másrészt előbb szeretnék megtanulni normálisan vezetni, majd aztán megyünk az abszolút kényelemre.
Az hogy legyen újhoz közelítő belülről bár csak hab a tortán, a mostani lassan nagykorú Polo 3 hoz képest kb minden egy csodának számít
Amiket eddig nézegettem:
GOLF GTI 5, 6,7
POLO GTI 1.8T 20V
FOCUS ST,RS
Civic Type R (bár abból csak kb a legújabb az ami igazán tetszik)Árügyileg kb rugalmas vagyok, bár ha már kb a kocsi 60-70% az ár és több mint 20-30 ezer van benne akkor már vehetném ujjonan is, de az eléggé nem éri meg.
Kb reggel,este szűröm a hahut (kb 6 listát), hogy hátha cseppen valami megnézhető kocsi.
Eddig 3 mat sikerült megnézni
GOLF GTI IV 2013-> ha nem flottából veszik, hogy 2-3 hónap alatt eladják drágábban és nem lett volna a motorháztető tropa, meg lett volna akkor annyi pénzem egyáltalán
POLO GTI 1.8T fehér -> huszon éves csávó megvette kb szorakozgatni, a kasznit tönkre vágta, meg már elöző tulaj is a hátsó ajtót, 120 ezerig követhető motor
Mostani POLO GTI-> fentebb írtam1 milla annyira nem számít hogy nagyon, de azért olyan kocsit nem akarok amit így lehuztok.
-
Gabor901127
tag
válasz Speeedfire #157982 üzenetére
Jó azt nem írtam le hogy 3-4 ig nézek 4-5 évre
De ha van valami 1-2 milla között amit 1-2 évig tudok használni és utána átpasszolni tesómnak az már jó.Csak már elég leharcolt a mostani kocsim belső tere és ha még napi alapos takarításnak is vetném alá, akkor se ültettetnék bele senkit jó szívvel, még magamat se...
@(#157981) tibee77 Cupra sajnos az inkább nem tetsző kocsik közé tartozik
Ha már ennyi ráköltök valamire legalább úgy nézzen ki ahogy én akarom
focvis, már írta, hogy 6-os GOLF már elég jó, bár ő inkább a GTD nek nyom neki
-
Gabor901127
tag
-
Gabor901127
tag
Sziasztok
A kovetkező POLO GTI 1.8T 20V
Remélem ezt érdemes lesz végre megnézni.Ha tudtok róla már valamit akkor köszi
-
Gabor901127
tag
válasz Speeedfire #158563 üzenetére
Akkor azt mondjátok hogy sufni tuningolt kocsit se vegyek,
mindjárt elkezdem nézni a ladákat már esküszöm
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Újabb áldozathoz érkezett a GTI projektem, ami egy nem "alap" GOLF VII személyében:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/golf_vii/volkswagen_golf_vii_1_4_tsi_bmt_comfortline_nyiltvegu_pu-re-xenon_navi-par-13244729
Tegnap megtekintettük a kereskedésben amennyire lehetett, mert természetesen már sötét volt mire oda értünk...
Szóval ha minden igaz németből(vagy valahonnan onnan) hozták be pár hónapja törötten, a jobb első lámpa +sárvédőt kellett cserélni.
Kép természetesen nincsen és természetesen a szájukból annyi hangzik el hogy csak ennyi volt és nem komoly...Viszont a kocsi elég szépen néz ki és mivel már kint van jó pár hete eléggé alkuképesek is.
Valaki ismeri a kereskedést/kocsit? Tudtok valamit arról hogy egy ilyen sérülésnél kb még mi mehetett tönkre?
Köszönöm:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz 1stVikman #160183 üzenetére
Szóval bocsi az kimaradt, hogy most már megvan csináltatva a kocsi, ki lett cserélve a jobb lámpa meg a jobb sárvédő, legalábbis ennyit tudunk, szerda esti kívülről lámpázással hibátlannak tűnt a kocsi.
Szombaton megyünk nappali fényben nézni, meg motort megszemlélni.
Elvileg még egy 3-400 -at le tudunk belőle alkudni, legalábbis nagyon hajlottak a 3.6 os árra.
Sajnos rétegvastagságmérőt nem tudok vinni
Nem tudtok olyan helyet ahonnan lehetne szombatra bérelni?Amúgy felnik mind a 4 kereken egyformák rajtuk a gumik 2017-esek voltak, padkázásnak egyéb sérülésnek nem láttam nyomát, tárcsák is látszólag sérülés menteseknek tűntek.
Ha nem találunk különösebb elrettentő hibát majd fotózok párat a jobb kerékről/sárvédőről/motortérről.
Meg még annyit, hogy én nem értem, hogy hol van ezeken a motorkód? vagy azt az alvázszámból lehet kitalálni?
Alváz szám alapján én csak az autodna.com -on találtam infót, nincs valami olyan oldal ahonnan ingyenesen lehetne élettörténetet kérni? Most olyan 12€ lenne. az se sok, de azért ha van ingyen
Köszi
Amúgy van egy másik kocsiról is infóm amit a hirdetett árért nagyon nem ajánlok, meg még egy másikról extra kép , mondjuk azokat nem tudom hova kéne megírni
Szerk:
Jah igen még benne van az árban négy darab téli gumi felni nélkül (márkát méretet nem tudni még)[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz bitpork #160202 üzenetére
Szóval VIN-INFo Auto DNA angol és AutoDna magyar oldalak szerint is csak ennyi infó áll rendelkezésre.
Meg annyi hogy elvileg nem lopott.
A többi része csak az "EQUIPMENT" info
Már csak azt nem értem, hogy ez a kár a gyári állapothoz(2015) képest hiba vagy a 2018-as értékéhez képest.
A km óra meg nyilván azóta csak szervízben meg telephelyen állt
Szerk:
Mi az MOD ?[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz simonjoe #160220 üzenetére
Szóval valahol itt szakadt meg a thread (ha rosszra válaszolnék)
A fényezésre egy "nagyon szuper" mérőt kaptunk a kereskedőtől és mondjuk hogy kalibrálás után kb mindenhol a gyári érték körülit mutatott a kocsi elején.
Viszont sajnos szörnyű fémes kattogás jön a motorból. Ennek biztosan nem kéne ilyennek lennie.
Még annyi eltérés látszott a motortéren belül, hogy ami lemezek kb a lökháritóhoz mennek (amin kb a motortartó bakok vannak), hogy mintha rá lenne hegesztve egy extra lemez. És kicsit el is tér a két oldal. Erről tudtok valamit ez gyárilag olyan hogy mintha egy kis vájat lenne benne?
Üdv:
Gábor -
Gabor901127
tag
Sziasztok!
A következő kocsit holnap reggel nézem meg:
VW GOLF VII 1.4 200ezer+ KMCsodálatos flottás kocsi, szóval pontosan márkszervíz szerint szervízelve
Mondjuk ráesett a motorháztetőre egy fadarab, kép nincs róla szóval még nem láttam milyen.
Egy pár százas ajánlattal olcsóbban szerintetek megérheti 1-2 évre?
Köszi:
Gábor -
Gabor901127
tag
válasz i-sti #160276 üzenetére
Köszi a válaszokat
Arról tudtok valamit, hogy márka szervizben/ nem márka szervizben mennyi beszerelni:
- Tolatóradart
- Olyan hátsó ülést amiben van kis "fiók" sílécnek, elvileg kartámasszal (ha tudjátok a szaknevét az jó mert én nem)Vagy hogy hol tudok reális infót találni ilyen árakról?
nekem jó az a 15ös felni ami rajta van Most az alap kocsit tanulom meg vezetni, majd a kinézetre a 2 év múlva veendő GTI vel megyek rá
focvis addig cseréld már ki a DSG-d manuális váltóra és akkor viszem a tiedKöszi
-
Gabor901127
tag
válasz zoo8800 #160281 üzenetére
Megtaláltam a nevét: "Könyöktámasz hátul sízsák nyílással"
Meg megtaláltam a gyári összerakótNa igen alapjáraton 3 dolog kellett nekem a kocsiba:
Legyen tempomat
Legyen klíma
Legyen GOLFTolatóradarra elég nekem a pittyegés, vagy bármi pluszt ad ha látom is (eddig csak tükröket használtam)
Székből meg ha bemegy a Comfortline ülése az lenne a legjobb és ennek kéne az ára valahogyan, vagy márkaszervízben nem csinálnak ilyet?
Én csak az árat próbálom lealkdni ezért tudni kell mindenről hogy mennyibe is fog nekem kerülni
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
Na srácok vettem kocsit a multkor taglalt VW GOLF VII 1.4 TSI
Van pár felületi hiba a kocsin de műszakilag elég jó
Viszont annyi lenne a kérdésem, hogy ebbe a kocsiba érdemes e 95 nél jobb benzint tankolni?
Ahova én járok nagyon magyar kútra én még csak 95 és 100asat láttam, de ha van megérés benne akkor szerzek 98atKöszi mindenkinek a segítséget a választáshoz
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Yettel topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hálózati / IP kamera
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- World of Tanks - MMO
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...