Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz Mágus2 #149078 üzenetére

    A gyári előírásban is ott figyel, itt még nem feltétlenül van meg a technikai háttér a full szintetikus olajokhoz(megmunkálás minősége, pontosabb illesztések).
    A tdi motorokból 10 ből 8nak azért lóg a bele, mert már őskövületek, már a világ összes km-re bennük van 2x.

    Fater sz@rfos tdi-je világ életében 10w40-es olajat kapott(holland szervízkönyve szerint is), még sincs kutya baja azon kívül, hogy a saját kormától fuldoklik, motorikusan pöccröff, olajat sem eszi, gyári turbó figyel benne 250 ezernél is, nem füstöl, jól fogyaszt. De az sem hagyja el szinte sosem a várost, faterék sem pörgetik sosem, abból kiindulva, hogy az enyém szívósora hogy nézett ki(teljes keresztmetszet fele-harmada ha elérhető volt a falára rakódott korom miatt), akkor el tudom képzelni a fateréké milyen lehet, mikor 2004 óta kapja az alacsony fordulatos városi kínlódást! Az is ha az enyém lenne leszedném a szívósort, kitakarítanám, egr le lenne zárva és már táltosabb lenne! De motor és olaj tekintetében kutya baja, sosem volt vele gond!(250 e km van benne, a hollandok után magyarban mi állítottuk forgalomba, abban az időben, mikor még vámot is kellett érte fizetni....)

Új hozzászólás Aktív témák