Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacess

    tag

    válasz Mágus2 #143827 üzenetére

    Egyébként a hajtórúd-csapágyat érdemes mindegyik 77kW-os 1,9 pd-ben cserélni, legyen az BJB, BKC, BLS, BSV, vagy BXE? Vagy csak néhány kód "veszélyes"? Ha csak néhány akkor melyik konkrétan?

    Más: A "levegő a csőben" történethez visszatérve... Az új thermoszelep és a kicserélt bilincsek mellé jött egy új gázolajszűrő (MANN), új tömítések a thermoszelepre, na nem mintha túl régiek lettek volna... Vettem tartalékba egy mickey mouse rögzítőt is. A szűrőcsere után még minig voltak bubik és a szelep is mocorgott egy kicsit az új szűrőben. A régi mickey mouset addig hajlítgattam míg betonbiztosra szorította a szelepet, viszont ha elég keményen nyomom a szelepet a befelé a szűrőbe még mindig megjelenik néhány bubi alapjáraton. Már nem merem tovább húzni a bilincseket és a szelepet sem tudom jobban befeszíteni, elfogytak az ötletek... Nyilván való hogy ott a hiba valahol, de hol??!!

    Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

Új hozzászólás Aktív témák