-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #128847 üzenetére
Ha indítás közben világít az ABS-visszajelző, akkor 10V alatt van.... hmm, eddig nem figyeltem, reggel majd.
Sajnos nincs mivel lemérnem...Azért lett aku cserélve, mert már kezdtek nulla fok közeli hidegek lenni, és hasonló volt a tünet mint most. Aku vásárláskor viszont volt töltés mérve, kell a garanciához - akkor minden okés volt.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zsolt19900
őstag
nos egyre több "sötétebb" erő mutatkozik a felől, hogy a lendkerék adja a zakatolást
nézelődöm a használt piacon is (nem nem a sóherség miatt, csak csak hátha)
találtam egyet, igaz audihoz árulják, az átmérő ami nekem kell 240mm az megegyezik, de (tudom nem szabad adni rá teljes mértékben) a bárdi "adatai" között annyit vettem észre, hogy amikor a saját autómra keresek rá és kihozza a lendkereket van egy olyan pont, hogy "Fogak száma (a max hátszög meghatározásához)" és ez a 240mmes tárcsánál nincsen feltüntetve a Passátnál ((kivéve a 228as dmfnél ott 6 a szám)), viszont az audi lendkerekére rákeresve megvan adva ez a szám ami 5, de viszont nincsen a tárcsa mérete ((de ezt megnéztem máshol az 240mm)), szóval nem tudom, hogy az a "Fogak száma" az enyémnél is 5 lehet-e, mert akkor elvileg passzolnia kellene.
Annyi van még írva, hogy az a4 AVF motorkódú változatához jó, az enyém ugye ATJ.Fizikálisan van itthon egy régebbi lendkerem, ezen fogak számát hol tudom "megszámolni" az itthonin? mert fogalmam sincsen, hogy mit takarhat ez?
és okés persze "fillérbaszás" de ez amit találtam 40k ért árulják alig használtan ami látszik rajta (ami tudom, hogy nem jelent semmit hogy mi hogy néz ki) de mivel a mostanit minimum felszeretném küldeni a LUK-ba, hogy nézzék ill. ha érdemes újítsák fel és akkor kövi cserére már meglesz a lendkerekem.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #128853 üzenetére
kicsúsztam a szerkesztésből
1es számú ez az ami az autómba "való"
2es számú ez az amit találtam aprón
ahogy itt látszik a fogszám egyiknél 5 a másiknál 6 de amit "meghatároz" hátszög szöget (max) az mindegyiknél egyezik, de a billenési fok az egyiknél nagyobb, szóval akkor gondolom nem lehet beletenni az enyémbe, mivel nagyobb az audiba valónak a billenési szöge?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Jojo5
őstag
A4 1.8 T-ért szerintetek ez reális ár lehet vagy inkább a múltkori A3 1.8T az ami túl olcsó ?
Illetve még lenne egy kérdésem, hogy a 2.0 FSI-azon kívül, hogy koxolódik mennyire ajánlott\nem ajánlott ? (150lovas) erőben nagyon szörnyű ? Valakinek van tapasztalata a motorral hosszabb távon?
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
zsolt19900
őstag
válasz Jojo5 #128856 üzenetére
amennyiben ennyiért veszek autót menjen már elektronyosan a háccsó ablak is de szerintem ennyiért kilehet fogni innen fórumról is user autót, ami azért biztosabb vétel csak tanács
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
AsusBoy
senior tag
Audi A4 2.0 cr tdi
Ma reggel, fűtés nélkül autózva 21 km megtétele után kb.70fokra ment fel a vîzhőfok. (Kint -20.5 fok volt)
Néha beindîtottam menet közben a szélvédő páramentesîtőt. Akkor láttam,hogy megy le kicsit a vïzhőfok.
Illetve mikor megálltam 21km után akkor benyomtam megint a páramentesîtést és kb fél perc alatt alapjáraton vissza ment a vîzhőfok 50fokra.
Végig 2-3 ezres fordulat kozott tartottam vezetés közben a fordulatot.Ismerősöm skoda fabiaja 1.4 benzines 17 km után állt be 90fokra.
Most akkor termosztát csere vagy k**** hideg van kint ?
De az tuti ,hgy ez nem tesz jót az autónak
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz AsusBoy #128858 üzenetére
-20 fokban is, be kell állnia 90 fokra, és azt tartania (többnyire, kis kiingas max). Nálad tipikusan az, amikor a termosztát nyitva maradt...
Ha gondolod próbáld ki: nézd meg a csövet, ami a hutoraditorrol megy a motorba. Ha pár perc járás után már meleg(szik) akkor a teljes rendszerben kering a víz, és nem csak akkor nyit amikor 87 (8x) fokon van a motorban.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
do3om
addikt
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #128847 üzenetére
Ma reggel figyeltem, indításnal kigyul az ABS-visszajelző lámpa.
Valami éjjel elszívja az aksit....
Utóbbi két hónapban 3600km mentem vele, nem volt nap amikor nem tekertem volna le 20km. Ennyi km mellett simán fullon kene legyen az aksi.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #128869 üzenetére
Akkor szerinted simán csak a hideg szívja így le?
Lassan több mint egy hete -10/-20 fok van felénk.
Esetleg megoldás, vagy evan'?
Mar csak azert, mert az éjjel allig akart megindulni (-13).
Futott garázs nem játszik.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
K Norbi
addikt
válasz gzbotii #128874 üzenetére
-10/-20 adja neki az ívet, én csütörtökön vettem le a Ctek töltőt, tegnap nyomtam egy 120Km utat és nem hittem el hogy ma reggel 12,54V van benne, mondom nem tölt a generátorom? Máskor 12,80V körül van másnap a fesz.
Kevés neki a 14V töltés ilyenkor, nekem a Ctek 15,3V tölti -15C fokon, Vagyis csak töltené.. Inkább kihúztam belőle a hőmérséklet sensrot, és AGM be 14,70V töltöttem. Én nem merek 15V feletti töltést ráengedni a golfra.
Az új autók inkább jobban szeretik azok hidegen 15V felett töltik.Vagy lekötném az akkut akkor mehetne neki, de kösse a halál.
Nem tölti fel csak max 60% ig ilyen hidegbe 14V töltéssel.
100% töltéshez 15V feletti töltés kéne.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
Viperator
őstag
válasz Magnum_ #128881 üzenetére
Szép fagyos napot kívánok!
A szerelő vitte el a kocsit műszaki vizsgára, átment, papír van. De én kíváncsi vagyok az adatokra, hol lehet megtekinteni? (azonosító szám alapján)
Üdv!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Fr3eWar
őstag
Asszony nemrég hívott, hogy a Passat nem indult neki most délelőtt mikor menni akart valahova.
Azt mondta hogy csak erőlködött whummwhummwhumm párat aztán abbahagyta, megint csinálta, 3. próbára semmit nem reagált nem is erőlködött, mintha be sem tolta volna a kulcsot, negyedikre megint erőlködött, így hagyta a dolgot.
Ebből magamtól akkura gondolok. Elfelejtettem mondani neki, hogy nézze meg hogy világít e az ABS lámpa, most itt azt olvastam, hogy ha indítás alatt az villog akkor feszültség baja van? -
gzbotii
veterán
válasz K Norbi #128878 üzenetére
Ahogy elnézem egyhamar nem lesz túl meleg erre. Addig az akum kinyiffan ilyen 6-15km tagokkal, napi két hidegindiassal
Töltöm sincs itt, csak otthon, na meg az se lenne ahol töltenem
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
K Norbi
addikt
válasz Fr3eWar #128883 üzenetére
Inkább akku az utcánkba tegnap meg ma 2ik embert látom hogy tolja be az autót
Jót tett neki katalizátor örült.
De lehet diesel vót, fél füllel hallottam ahogy mondja a sofőr dermedt az olaj ezért nem bírja az akku beindítani.
Tartós -20 lenne megállna az élet.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #128864 üzenetére
Csak a felső része a rendszámtábla fölött.
Az alsó le vettem, ahogy mondtad, de rögtön érződött hogy lassabban megy fel az olaj 75 fok fölé?
Érdemes lenne olajcserekor egy nem gyári (BEHR?) termosztátra kicserélni?
Ha az segít akkor mikor megint csinálja az eszét rakni egy új eredetit?
Most nem szívesen adnék ki 16k egy új gyári termosztátért.
BEHR TI3487 csak 8.2k.Más:
Ti hogyan készíttek felvételt az óracsoportról vezetész közben?
Szeretnék én is készíteni egy "melegedős videjót" de nem tudom hogyan rögzítsem a telefont, hogy jó legyen és ne remegjen be folyton.Novum Forum Siculorum
-
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #128894 üzenetére
Megvárom míg minden lámpa lealszik - izzitas ilyenkor eltart bő 5mp (vagy többet). Aztan leveszem a gyújtást es ujra.
Ezt azert, mert sokáig azt hittem, az izzitogyertyak a rosszak. De most lehet csak egyszerűen a hideg a ludasWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #128894 üzenetére
Hogyan indítasz?
Én indítás előtt, felkapcsolom az összes fényszórót távolságit + ködlámpák fékre rálépek. Rányomom a hátsó ablakfűtést, Cd bekapcs, beltér világítást felkapcsolom. Ventilátor max fokozatra, várok 1 percet és indítom.[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128885 üzenetére
Bika kábelel adtam neki kraftot a kicsi 1.2Tsi golfunk szuflájából, azonnal egy röfögés után berregett. Ez a dízelség az öreg akku és a tél kombója. A golf 1,5 éves van benne egy 59ah akku és kb gondolkozás nélkül indult most is. De az benzin nem kell izzítgatni stb.
Infra hőmérőnvel rámértünk a gázolajszűrő -23 mat, a blokk több pontja -21 -22 között volt