- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- DIGI kábel TV
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Boldog karácsonyt és gondtalan autózást kívánok mindenkinek!!
Valaki meg tudná írni, h milyen típusú xenon izzó lehet a 2008-as B6-os Passat CC-be??
THX!!
Joe
-
MPowerPH
félisten
Az emlitett 2010 -es Octaviaban van lehetoseg, hogy itthonrol frissitsem a navigacio terkepet? Amundsen+, es ahogy nezem 32Gb-s C10 SD kartya kell hozza. Terkepek beszerezhetoek valamilyen uton-modon?
Vagy itt markaszervizbe kell menni?(nem kerul ra sor)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FoLey-v
addikt
Azt szeretném megkérdezni,hogy ha neten rendelnék Bicskakulcsot+szárral(no chip) akkor a régi kulcsomból(nem bicskakulcsos ls szerintem nincs is benne chip) belehet úgy is tanítani?
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
simonjoe
senior tag
-
#89874944
törölt tag
A 4.0 tdi-ről és a 4.2 tdi-ről tud mesélni vki? típushibák? mi kotlik meg benne?
Boldog karácsonyt mindenkinek
-
prannk
őstag
Hali. Behalt a gyári turbó a vw golf 4 en.
Szeretnék más fajta turbót rá. Aki jártas ebben a turbó téma írjon.Axr Pd tdi
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
lotuska
tag
Sziasztok, szeretnem megkerdezni a 2005-2008 evjaratu B7-es A4-esek kozul melyek a kevesbe problemas 2.0 TDI motorok?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lotuska #128268 üzenetére
Mind problémás. 2009-től a cr-tdi-k már jók. Octaviat 96kw-os ASZ-el keress. ASV-ből már nehéz jót találni.
prannk: az asz turbója egy számmal nagyobb, arl- é kettővel, attól függ mit szeretnél kihozni a motorból... ha a hajtókart akarod kihozni a blokk oldalán, én az ARL turbóját ajánlom. Mindkét turbóhoz módosítani kell a szoftvert.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #128269 üzenetére
..mire gondolsz?? Miért problémás? Nekem a Passat-om 2008-as és még nem volt vele gond,(már nem a "pump düse") pontosabban most egy folytószelep csere, de, h lekopogjam, azóta csak olaj és szűrő csere, no meg fék. Ez szerintem nem tartozik a problémás motorok közé. Vagy csak nekem volt szerencsém??
Joe
-
demo20
csendes tag
Üdv,
egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy Seat 1.9 TDI AFN motorkód(110LE)
Egyik reggel nem indult.(néha már hidegben nehezebben indult eddig is)
Önindító teker, izzítás kb 5-6 s után elalszik(relé is kattan)
Hibakód nincs, viszont a N109-es szelepre nem ad ki vezérlést.Valakinek valami tipp?
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128279 üzenetére
új? 2004-2005-ös A8-akat nézek. Elvileg csak ebben volt, másba nem rakták be. Utána jött a 4.2, amin úgy tudom túl sokat nem változtattak, csak felfúrták nagyobbra, hogy a Mercit utolérjék lóerőben.
A8 Audi D3 A8 4.0 TDI quattro (05/03-07/05)
Nézzek inkább sima szívó 4.2-t (nem FoSI) ? gondoltam kipróbálom a sz@rfos dízelt némi chipsel de akkor lehet hogy nem...
BMW001
linkelsz ilyen oldalt?
Audi A8 4.0 TDI quattro Langversion ilyeneket nézek.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz #89874944 #128281 üzenetére
nahbaz pont most szedték le a hírdetést, ahogy belinkeltem... szóval:
4.0 dieselek
A chipszesek 330 nyihát tudnakvagy a régi szívóval:
4.2 szívók[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128283 üzenetére
Nem a legelsők közül szeretnék választani.
7500-ért már ilyenek vannak: [link]
Szerintem eléggé egyben van.
Lehet, hogy rossz a váltó (400ezer), vagy egy légrugó (300 ezer), vagy a porlasztók (600 ezer). Ezt viszont csak akkor tudom kiszűrni ha beülök Azt már belekalkuláltam, hogy 500ezret rá fogok költeni az első pillanatban, azt próbálnám elkerülni, hogy ez ne 1 millió, vagy 2 millió legyen.Vagy szívóval, 6500-ért: [link]
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #89874944 #128282 üzenetére
google -be beirtam, hogy Audi forum uk, es azon a par helyen erdeklodtem.
A remappot felejtsed el, a valto nem fogja birni a nyomatekot.
Es en sem nezelodnek az olcsobb regiokban. Egyebkent is a legnagyobb kiadas ezeknel az elektronika lesz. A hajtaslanc ezt csak tetozheti. Mivel az elejen nem irtad, hogy hany eves autot nezel, igy ugy vettem, hogy 2010 koruli peldanyok (irtad a 4.2-ot). En biztosan nem vennek 12 eves V8 dieselt. Az 500k kezdotoke szervizre ezeknel keves lesz. En 2011-12 koruli 4.2TDi-t neztem, 100k km-el, amiben meg nincs sok kockazat.Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #128287 üzenetére
2000-től van bennük. leállításnál van csak szerepe. Elzárja a levegőt, így simábban áll le, védi a kettőstömegűt is a nagy vibrációktól. Benzinesnél nincs ilyen gond, amint megszűnik a szikra szép egyenletesen leáll. A dízelnél, amíg van üzemanyag az égéstérben, addig forog, hengerenként áll le.
Geli. : csak akkor vedd ha bármikor tudsz rá 500k-t költeni, nem csak megvétel után.
prannk: 1 bart. a va 1,3- at, a vb 1.5-1,6ot
A 1749v max. 1,3 bart visel el tarósan.
[ Szerkesztve ]
-
prannk
őstag
Mágus a 1749v nem tudod mennyit tölt gyárilag?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128289 üzenetére
Ha havonta nem tudok rákölteni 500ezret, akkor ne vegyem meg? De akkor mit vegyek?
Egyel visszább az A6 lenne. Abból meg nincs rendes benzines, csak FSI. Tehát maradt a 3.0 TDI. De akkor ezt se vegyem meg, mert ebben is elektronika van, ami a legdrágább lesz. Plusz hozzájön a régi 12 éves dízelek baja még 1 millióval.... ugyanaz a triptronic váltó 500ezres szervízzel. Ugyanaz az elektromos kulcs, az elektromos ablak, az elektromos kézifék, az elektromos ülés, az elektromos akármi
Akkor vegyek suzukit 1,3-as motorral? Mert az nem romlik el?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #128291 üzenetére
Nem ezt írtuk. Egy rendes 3.0 V6 tdi A6 12000 euró. azt megveszed és ha van 500k a zsebben, autókázol nyugodtan, vagy rá kell költeni idővel vagy nem... Ha 6000 euróért veszel ilyet, arra kelleni fog másik 3-4000 euró, hogy rendes autót faragj belőle. Így érthető? Rossz ársávban keresgélsz.
6000 euróért inkább szuzukit vegyél.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #128292 üzenetére
Kösz, a szutyuki nem az én autóm Mindig látom kiírva, hogy az az övék... hát én nem akarom elvenni tőlük
Igen, értem én, hogy új autót kéne venni 25 millióért, mert az is megdöglik, de legalább gariban megcsinálják, csak arra most nincs kedvem
Másfelől a 6 ezer + 4 ezer az még mindig csak 10
Nem érzem garantáltnak azt, hogy ha 12 ezerért veszek egyet, arra nem kell ugyanúgy 3-4ezer eurót rálocsolni Legalábbis én nem tudom úgy megvizsgálni... Meg tudom nézni vcds-sel a porlasztókat, meg érzésre a váltót, hogy nem-e rángat. Aztán ennyi. De az elektromos cuccokat egyáltalán nem. Hogy nézem meg egy fényszóró magasságállítón, hogy 100 km múlva bekrepál, vagy elmegy még 30 évet? Vagy a légkondi? Az ülésfűtés? A navigáció?
Lenne rá 11-12 ezrem, csakhogy azokra sincs garancia...
A 12 ezres lehet hogy ugyanúgy beszarik, mint a 6ezres. Akkor egyből 6 ezer mínuszban vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #128294 üzenetére
A 6000-es sokkal öregebb és többet futott. A drágábvat drágábvan is tudod eladni, mert fiatalabbat kapsz a pénzedért. Nagyobb eséllyel lesz az öregebbel nagy baj. Megint sarkítasz. Nem kell újat venni, de aki a prémium szegmensben nézelődik, az ne az ársáv alján kapírgáljon, mert meg fogja szívni.
Szerinted miért nem vesz akkor mindenki 6000-ért A8- at, ha szerinted megéri?
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Toroktol kell autot venni nemetorszagban. Csajom fonokonek a palija megvette a 2011es passatot (cr) kb 3.5-ert majusban
3x hagyta cserben az auto menet kozben (pl nyaralason is menet kozben). Sok love rament par honap alatt. 2.3-ert adta el egy hete.I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Főzőcskés topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Horgász topik
- Milyen videókártyát?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...