-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Anubis_9 #114750 üzenetére
Reggel menj be gyorsan egy normális autósboltba és vegyél 4 liter VW 504/507 szabványnak megfelelő olajat, kérd, hogy írják rá a számlára a megfelelést.
Az a sejtésem, hogy Veszprémbe mész szervizbe, ott esetleg meg lehet úszni 8 ezer/liter áron, de én mindenképp keresnék előtte egy autósboltot.
A következő kérdés, hogy melyik olajat? Pörögni fog tőle a topik! A Castrol Edge-re szavazok.
(Mannolt ne!)[ Szerkesztve ]
-
Anubis_9
őstag
válasz focvis #114752 üzenetére
Igen, Veszprémbe megyek. Sajnos ez már nem fog összejönni, 8-ra viszem szervizbe a kocsit és eleve kész rohanás lesz a napom. Kár, hogy nem korábban beszéltünk itt erről. Ez van, most már mindegy. Mindenesetre köszi az infót.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
33as
senior tag
válasz focvis #114752 üzenetére
A következő kérdés, hogy melyik olajat? Pörögni fog tőle a topik! A Castrol Edge-re szavazok.
(Mannolt ne!)Csak Eneost!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
soo277
őstag
Sziasztok,
Véleményt szeretnék kérdezni,
kiszemeltem 1 Golf+ ot, 1.9PDTDI 105Le Trendline,(magyarországi)2008 évjárat,295000km futott,
mire figyeljek legfőképpen?nem sok a km szerintetek?(kettős tömegű már cserélve volt 185000 nél)
köszi[ Szerkesztve ]
BT: wersoo#21211
-
Anubis_9
őstag
válasz focvis #114754 üzenetére
Néztem a kezelésit. Ha állandó szervizintervallumú olaj megy bele, akkor VW 502 00 kell, ha változó, akkor VW 504 00. Mitől állandó és mitől változó? Most állandó lehet benne? Gondolom, igen, mivel 2 év után kell olajcsere. Egyszer láttam erről egy táblázatot, de nem emlékszem, hogy van.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
veterán
válasz Anubis_9 #114759 üzenetére
A fix az 15 ezres vagy egy éves cserét feltételez, amúgy a kérdést megválaszoltad magadnak. Gyárilag a rugalmas, max 2 éves / 30 ezres km ciklus van beállítva, hagyd ezen, de cseréld 15-önként.
Minimális, párszáz Ft az árkülönbség az 502 és az 504-es olaj között, én 15 ezres intervallum mellett is a picit drágább 504-est szoktam vásárolni. A márkaszervizben biztos nagyobb az árkülönbség a 2 között.
507-es a dízelbe kell. Neked 1.4 TSI-be 3,6 liter fog belemenni (asszem'), vegyél egy 4 literes kannával.
Írják rá a számlára a megfelelést!!![ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Anubis_9 #114741 üzenetére
A számlában lesz ott (szvsz): beléptetés, gyorsvizsgálat, 4 lityi aranyáras olaj, olajszűrő, leeresztő csavar (a számlán tuti ), légszűrő tisztítás (szvsz nem cserélik, meg nem is fogják tisztítani sem), fékfolyadék csere (ildomos lenne, passz, hogy valóban lesz-e), utána fékhatásmérés, hibakód olvasás, inspekció nullázás, külső mosás (Ha direkt nem kéred, akkor csak a számlán lesz rajta ), ablakmosó feltöltés, +mobilitásgarancia, munkadíj és "köszönés". Ha nem találnak semmit problémát. Bp és környéki márkaszervizes tapasztalataim alapján.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
kk831228
addikt
válasz tomcsi23 #114764 üzenetére
Na meg ha meg bekérdezel valami" értelmeset" és latjak hogy mekkora balek vagy akkor megvegy ket dolog rakerülhet a számlára...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
choco01
addikt
Sziasztok!
Fabiának a tanksapkájának a zárja nem működik.
Eltudom benne forgatni teljesen a kulcsot oda-vissza ahogy kell de nem záródik be, mintha belül nem csinálna semmit(feltehetően nem is csinál).
Valaki tud rá valamit?Esetleg valaki találkozott már ilyennel?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
net84
őstag
válasz choco01 #114769 üzenetére
Ha a zart allast arra erted, amikor a sapkanak szabadon kellene forognia a helyen, de nem tudod levenni, akkor eltorott a reteszelo muanyag "stift". Ezt huzza be a zarszerkezet. Alap esetben pedig egy rugo nyomja kifele. Igy folyamatosan kint van a barazdas reszen, ezert nem zar. Altalaban az a resze szokott letorni, amibe pont a zar akad be.
Minekutan en csoro vagyok, igy porsche szervizbol nem vettem uj sapkat, inkabb szetszedtem es faragtam uj muanyag stiftet (mar a masodikat, az elso utangyartas egy-egyben az eredeti alapjan keszult es nem birt sokat - igy kicsit atalakitottam).Read only...
-
choco01
addikt
válasz net84 #114771 üzenetére
Feltehetően egyről beszélünk, nekünk folyton nyitva van.
Én most ezt néztem a helyére Hella utángyártott 3300 forint.. nem tudom jó lenne-e.
Szerinted?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
net84
őstag
válasz choco01 #114776 üzenetére
4 ful tartja a kulso felet a menetes reszen. Belenezel a perembe a menet felol (ami a toltonyilasba megy). Ez jon szet a legnehezebben. Ha ez lejott, ki tudod huzni a zarszerkezetet. Arra figyelj, hogy szet ne hulljon. A lamellakat szar melo visszalegozni. Utana mar csak ki kell huzni a racsnis reszt es meg is talalod annak az aljaban a torott/kopott "stiftet". - feltetelezve, hogy ugyanolyan a felepitese, mint az enyemnek.
Mas auton is csinaltam mar, nemileg elter a forma belul, meg nem mindig az aljan van a racsnis resz.Read only...
-
net84
őstag
válasz choco01 #114780 üzenetére
Az alun mar en is gondolkodtam, de valoszinuleg akkor cserelni kellene a fogas gyurut is aluminiumra (kulonben egyik megeszi a masikat). Egy jo CNC-s szakival le lehetne gyartatni, de annyit szerintem nem er meg. A kulccsal nyitni/zarni csak a zarszerkezetet szabad, a sapkat pedig kezzel kell nyitni (sokan a kulcsnal fogva tekerik le a sapkat es amikor leracsnizik, akkor sem a legegeszsegesebb sokat feszegetni). Csinaltam olyan tanksapkat, amibeb 3 eve gond nelkul mukodik a kezzel faragott.
Read only...
-
Pitu
aktív tag
Octavia I-nél észrevettem hogy nem működik a hátsó ablakfűtés (konkrétan párás marad az üveg bekapcsolás után 10-15 perc múlva is). Egyik szál sem működik.
Multimeterrel rámértem a bemenő csatlakozókra: 9.97V, tehát odáig eljut az áram, ill. éreztem is hogy melegedtek. A szálak viszont továbbra sem működnek. Elég nehezen hozzáférhető helyen van az a rész ahol közvetlenül csatlakozhatnak a szélvédőhöz, de nem vettem észre hogy ki lenne lazulva ...stb.
Van ötletetek hogyan tovább? Ill. nem 12V-nak kellene lennie? Bár valamennyire ekkor is illene fűtenie, nem? -
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Tervezem a vezérlés cserét a jövendőbelimen. Ha már le lesz bontva a kocsi eleje, akkor egy körben szeretném kicserélni a hosszbordás szíjakat is, illetve a görgőket hozzá. A kérdésem ... a generátor szabadonfutó mennyire szokott meghibásodni? 80euró .. viszont a mostaninak se nincs hangja. Ha netán utólag kellene cserélni, akkor megint le kell bontatni a kocsi elejét? (2005 Superb 1.9TDi AVF)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #114785 üzenetére
Egyszerre cserélj mindent ! Egy munka díj az egész. amúgy nem kell elbontani az elejét szerintem ugyan úgy van szerelő állása mint pl az hosszmotoros ódinak/passatnak.
-
atos19881101
senior tag
válasz tresh #114786 üzenetére
Így tervezem. De ha utólag nem nagy kunszt cserélni, akkor lehet elgondolkodok a későbbi cserén ha hangja lesz. Viszont ha akkor is bontani kell, akkor csere ...
Szerk.:
TaaT
Nem tudod véletlenül, mi ennek a felninek a neve?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #114787 üzenetére
1.9 nél nem akkor szopacs mint nálad ott csak félig kell leszedni az elejét Azon cseréljen az vezérlést akinek nagyon sok doboz söre van
(#114788) atos19881101: vezérműszíj feszítő +hosszbordás szíjkészlet csere , szabadonfutó csere ha sose volt még és akkor nincs cumi jó ideig.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #114790 üzenetére
Pd elem a kérdés a többi nem vészes szerintem.
-
M@nH.
aktív tag
Sziasztok, tegnap szembesültem vele, hogy teljesen elkezdett széttöredezni a nívópálca megvezetőm. Ma már ki is cseréltem, de nemvagyok biztos benne, hogy úgy kell ennek kinéznie mint ahogy a videón van. Normális, hogy ennyire mozog fel le? Mert hiába próbáltam jobban rányomni, akármennyire is akartam az nem ment lejjebb, pedig a cső kiképzése nekem olyan, mint ha be kellene pattannia. Az autó egyébként egy keresztmotoros 1.8t Audi A3.
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #114788 üzenetére
Give them hell Ukraine!
-
Anubis_9
őstag
Megvan a szerviz az Octavián: 59.185 Ft a végösszeg. Tartalmazza a motorolajat (Shell Helix Ultra VX 5W30), tömítőgyűrűt, olajszűrőt és "filtereinsatz mit geruchs"-ot, amit én pollenszűrőnek fordítok. Nem tudom, helyesen-e. Amúgy nem találtam VX-es Shell olajat, de szerintem ez az: Shell Helix Ultra Extra. Egyedül ez 5W-30-as és VW 504 00-s.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
choco01
addikt
Hali.
1.2 HTP 6 szelepes Fábiába(2007-es) használ valaki Total Quartz 9000 Energy 5W40 motorolajat?
Ha igen, akkor megvan vele elégedve?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- iPhone topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Projektor topic
- Windows 11
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...