- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- ASUS routerek
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Thunderbird
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- Milyen program, ami...?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
válasz FrankMonzano #107449 üzenetére
"Mire erdemes figyelni ennel a tipusnal? 1.6 benzinben gondolkodom."
Hogy legyen benne 1.8T es minimum 150LE
Elso sarvedo alja es kuszob kozott rohadnak. Ha megkimeltet talalsz, akkor elvileg csak ennyi baja lesz.
Egy 150.000km-es erdekelne?
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #108768 üzenetére
Rá kellene dugni egy ilyen kábelt. [link]
Give them hell Ukraine!
-
válasz FrankMonzano #108772 üzenetére
Ilyen nem létezik. Konkrét hibakód létezik, ami megmondja hogy mi a baj.
A nulladik HSZ első mondatát elolvastad? Nem tudjuk milyen motorról van szó, de jó lenne ha Gyurcsókoznánk...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz FrankMonzano #108774 üzenetére
na egy fokkal beljebb vagyunk- ez lehet katalizátortól kezdve elektromos problémáig bármi. A hibakód olvasás nem opciós javaslat, hanem elengedhetetlen szükséglet
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz FrankMonzano #108776 üzenetére
Ja igen és a ph VAG csoport belépője min 40 HD kép
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
mmdms
addikt
válasz FrankMonzano #108781 üzenetére
Képek alapján elég szép állapotba van.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #108792 üzenetére
A fojtószelep szokott lekokszolódni, azt leszedik megtakarítják, csinálnak egy alapbeállítást. És évekig ismét jó. [link]
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #108795 üzenetére
Csak óvatosan vele, mert elég ha kézzel megnyomod a pillangó részét, vagy ha lehúzod a csatlakozót és lesz 3000 az alapjárat, össze vissza fog járni motor. Akkor meg végkép gépre kell tenni. Ha nincs mivel csináljatok alapbeállítást ne nyúljatok hozzá. Mert egyszer én megtakarítottam kívülről nyomkodtam be rajta a rongyot! Ez az szép tiszta lesz. Aztán elkellet vontatni a VW szervizbe mert rázkódott a motor, meg olyan hangja volt mint egy zetornak!
Ott felvilágosítottak hogy ezt csak leszedve lehet normálisan megtakarítani és isten őrizz kézzel nyomkodni, mert azonnal elállítódik.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #108795 üzenetére
És érdemes benézni a 2 első sárvédő/doblemez mögé is [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #108803 üzenetére
Attól hogy meg lett csináltatva még nem jelenti azt hogy nem megy tele újra virágföldtel, szal évente 1x érdemes kitakarítani
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #108805 üzenetére
Kicsavarozod az alsó pár csavart, félrehajtod a műanyag dobbetétet. Ahogy a képen is látszik. [link]
Give them hell Ukraine!
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #108944 üzenetére
Helló 5W-os 35mm Sofita [link] [link]
(#108947) FrankMonzano Szerintem van! vagy bármelyik autósboltba is kaphatsz.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #108951 üzenetére
Nekem még soha nem csinált ilyet a golfom, viszont ha kinyitom és nyomva tartom a nyitva gombot, akkor lehúzza mind a 4 ablakot. Ha pedig lezárom és nyomva tartom akkor felhúzza. [link]
Igen működik kulccsal is [link]
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FrankMonzano #108947 üzenetére
Ne valami gagyit vegyél, mert megolvad a foglalat.
GE/Osram, stb-t keress.Norbi, mi ez az új fej?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #109090 üzenetére
Ajtó-kasztni között a tömítés.
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #109090 üzenetére
Jó kis gép nincs vele baj
Csak az a fránya turbó+tartalék hiány ne lenne
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #109108 üzenetére
Erre tud valaki valaszt?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #109108 üzenetére
Cseréld ki a lambda szondát.
Harcikocalyan könnyű levenni a generátort, hogy fölösleges az autón kínlódni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #109146 üzenetére
Ha tolerancián kívül mér, akkor az rosszul működik, többlet fogyasztást okoz és teljesítmény csökkenést, de várj nyugodtan vele.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FrankMonzano #109146 üzenetére
Minek kérsz tanácsot, ha szerinted felesleges kicserélni
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #109151 üzenetére
De a hibakód a lambda szondát mutatta, nem? Diagoltok, vagy találgattok?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #109153 üzenetére
Találgattok. Ha elektromos zárlatot jelez a szonda fűtése, az minden esetben a szonda hibája, ha csak a lambda érték került tűrésen kívül, akkor meg kell nézni, hogy túl dús volt, vagy túl szegény, abból már lehetne következtetni a hibára.
Mi volt a tárolt hibakód?
[ Szerkesztve ]
-
válasz FrankMonzano #109156 üzenetére
Hidd el a szerelődnek! Viszont akkor ne próbáld magadat és a VAG topik hozzáértőjét meggyőzni arról,hogy nem úgy van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rihi1
tag
válasz FrankMonzano #109158 üzenetére
jó órabére van!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #109509 üzenetére
Neked van kiégve. A ventillátor kapcsolót közép állásban(2-es) kihúzod, alatta megtalálod az egyetlen kicsi izzót, ami megvílágítja az egész panelt.
Morris Ja, folyamatosan vákuum van benne. A hossza nem lényeges, csak jól tömítsen.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #109551 üzenetére
Azt majd az idő dönti el. De sokkal jobb eséllyel indulsz mintha 1.4 16V-t vettél volna.
"U.i.: szep a kis kijelzod"
Átadom az amerikai gyereknek ha találkozom vele
Mágus2: "G5- ben volt 1.6 fsi."
Abban is [link]
Give them hell Ukraine!
-
Ace owner
addikt
válasz FrankMonzano #109708 üzenetére
Még hogy a világ legjobb autója.. Csörög zörög mindenhonnan.. Kanna benzin, fáklya és minden megoldódik
Galaxy Fold 4
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #109708 üzenetére
Én szövet szalagot ragasztottam rá mind a 2 oldalra. Nekem is nyekergett.
De ha kiszeded a kalaptartót a jelenség megszűnik? Csak azért kérdem hogy 100% biztos onnan jön?
Van orvosság a kesztyűtartó zörgésére is.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz FrankMonzano #109856 üzenetére
Ha abbol indulunk ki, hogy az osztokor is megvaltozott ott, akkor nem vennek g4-hez valo stabi palcat g5-be..
I humbly and respectfully decline™
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #109856 üzenetére
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #109860 üzenetére
G4 csatolt, G5 multilink
Saint_: Nekem is tetszik a karbon fólia, visszafogott használata inkább javít mint ront optikailag.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #109869 üzenetére
Pontosítsunk, a pék mondta azt.
-
tomcsi23
veterán
válasz FrankMonzano #109874 üzenetére
Mit tárol benne, lisztet?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz FrankMonzano #109926 üzenetére
A beta , mint minden gyári magnó, alapból 2x2 kimenettel rendelkezik. A jobb installációkban, az első 4 db (2 magas fent a műszerfalon vagy a nyitónál és az ajtóban lévő mély/közép oldalanként csak egynek minősül! Tehát neked, most elől csak két kimenet van használva. Ha nagyot tévedek a többiek kijavítanak
Amennyiben az előkészítés megvan az autódban gyárilag, más dolgod nem van, mint betenni a magas és mély/közepeket. Ha nincs meg gyárilag a kábelezés, akkor sincs vész, de akkor ott a teljes belit ki fogod pakolni a kocsinak mire rendesen kábelezel és gyári erősítőt is betákolod.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #109991 üzenetére
Én nagyon remélem hogy van Mert 10 évig tuti megtartom, hacsak nem nyerek a lottón.
Én má csak elektromost veszek majd.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz FrankMonzano #109991 üzenetére
Boven van. Meg egyszer ennyi siman, persze hibak elofordulhatnak, de semmi fatalis. Ha tenyleg karbantartott. Es vezerlest sem felejtesz el cserelni.
Lasd anyukam polojat.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #109991 üzenetére
Nincs!!!!Az első dolog 200k után hogy beállsz a madarastesco kútjához és 98as benzinnel lelocsolod majd rágyújtasz és a csikket a kocsira dobod
Mobile.de >> 200k-tól 400k ig vannak alig akad egy kettő 200k futás alatt
-
-v-
addikt
válasz FrankMonzano #110071 üzenetére
Mivel a fócvágen topikban kérdezed, ezért nyilván inkább a golfot fogják itt dicsérni
Vezetési élményben, futóműben jobbak mint a golf 4.
Az se mindegy melyik motor érdekel.
Vegyél egy 2006-os 2 literes benzines mazda 3-mat, az jóféle
Ha nem rohad, megbízhatóságra szerintem a mazzag a legjobb. Nem a leghalkabb, és sokat forog pályán - még a 6-os váltóval is (2006-tól rakták a 2 literesbe). Benzines focusok is sokat forognak, nem halkak és gaggyer műanyagok vannak sok helyen ajtó stb. - másik kettő ebben jobb.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #110071 üzenetére
Mindkét kiválasztott szebben kanyarodik, mint a G4. De itt nem szabad ilyet mondani, szóval inkább én is a mazdát venném, a Fóka olyan semmilyen, bár egy titanium szélvédőfűtéses nem lehet rossz.
Csak hogy valami negatívat is írjak mindegyikről:
A mazda lerágja a gatyádat.
A fóka unalmas, szerintem a focus 1 jobb volt.
A g4 elavult.Lehet választani.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz FrankMonzano #110071 üzenetére
CSAK A VW! [rvilike] amúgy is a sötét oldalon áll.
A g4 elavult. Legalább olcsó minden hozzá
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #110081 üzenetére
Az összehasonlítás végett, milyen árban voltak?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #110084 üzenetére
Nagyon relatív, hogy kinek mi mennyit ér, nem lehet így beárazni az autókat, hogy ér-e annyival többet. Újabb, más, szóval ha olyan kell, úgy is azt fogod venni, ha meg nem, akkor nem ér ennyit neked.
Inkább egy jó 4-es, mint egy lelakott 5-ös. Itt is ez a tapasztalat, az árszegmens közepétől fölfelé érdemes nézelődni, az mellékes, hogy annyiért már kettes fóka, amennyiért a golfot vetted, de nem olyan állapotú.
[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
válasz FrankMonzano #110086 üzenetére
Annyit tudok,hogy 1 milla alatt nem fogsz kapni.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
zsoleszkai
tag
válasz FrankMonzano #110086 üzenetére
Anno nézegettem én is a G5-öt dízel olyan 1.7misi felett voltak elfogadható állapotban, benzines pedig 1.5misi. Viszont amit én néztem és próbáltam 1.6 szívót valahogy halott volt -> alig mertem belekezdeni egy előzésbe városon kívül.
/KneeBy/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #110090 üzenetére
Hideg van.
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #110090 üzenetére
- fokban sem volna szabad visszaesnie ha bemelegszik. Legalábbis nekem nem szokott.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz FrankMonzano #110094 üzenetére
Haver négyesgolfja is ezt csinálta, termosztátcsere megoldotta.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #110111 üzenetére
Nem hűlhet vissza, ha jól zár a termosz, főleg benzines nem. A dízelnél is cserés a termosz, ha lejtőn elkezd esni a hőmérséklet.
cool13
6R0615301 (1J0615301L, 1J0615301D)-tárcsa
1J0698151G -betétMindenből az eredetit venném. Pagid betét és az audi, vw logós tárcsa.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest