- Linux kezdőknek
- Videó stream letöltése
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Windows 10
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54204 üzenetére
városban használom nekem 5,5-6,0 attól függ mennyire taposom.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54206 üzenetére
én is a tankolást nézem mindig tele tolom. Nálam a legrövidebb táv általában 20 km leállítás előtt. Járatni nem szoktam, max ilyen -10 fokban mert addig levakarom az ablakokat, de a fűtést sose tolom rá, megvárom mig felmegy a vizhőfok csak utána kapcsolok fűtést, de legalábbis megvárom mig elindul a mutató. De pölö ha leugrom tescoba vagy ilyesmi az 3-4 km-es táv szokott lenni. de 6,4-nél többet még sose evett, de legutóbb is 5,9 volt az átlag városban.
(#54207) Petyyyyy
omegánál is domború, mondom ugyan az csak egyik 16-es másik 17-es[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54210 üzenetére
az a gáz ha beindítom hogy melegedjen, és rá a fűtést, oké hogy elkezd meleget fújni pár perc után, de marha nehezen fog a vizem felmelegedni, mert a fűtés ugye elveszi a hőt. Tesomnak toyotája van oké hogy benzines de az bakker 2 perc után már üzemmeleg. Hiába 1.4 valami marha gyorsan bemelegszik ...
-
félisten
válasz diablo1984 #54185 üzenetére
Messze van bizony a 300 ezer, nem is szandekozom takaritani a szivosort.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #54230 üzenetére
Az meg + pont,hogy egere sincs nekije.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #54344 üzenetére
Köszönöm az újbóli segítséged.
Főként országúton használnám. Nem gond ha nem egy rakéta, gazdaságos legyen és megbízható.
Túl sokat amúgy sem lenne használva.Ennek az 1.4-esnek mennyi lehet a tényleges (nem gyártó által saccolt) fogyasztása?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
félisten
válasz diablo1984 #54365 üzenetére
Megkotlott a motorvezerlo egyik 5v-os aga, ezert elvesztette a legtomegmero es a map jelet a vezerlo, 1800-2000-korul meghalt, majd kidobta a hibajelet es valamennyire ment. Atkotve egy masik szalrol ezt az 5 v-os tapot ez a hibajel megszunt, am megsem volt az igazi es azt az infot kaptam, hogy igy ne sokaig jarjak vele, mert ez az aramkor tul van terhelve, igy idovel annak is kampo lesz. Elkuldtem a vezerlot javitani es kiderult, hogy a motor feloli csatin keresztul mar regota aztatja a gazolaj, valoszinuleg az elotoltes szabalyzo szelep hibaja miatt, ezt meg le kell pontositanom, hogy melyik szelep/jelado a rossz. Igy a vezetekeken feljutva a gazolaj megall a csatiban, majd beszivarog a vezerlobe es ott szep lassan megteszi a hatasat. Fura is volt, hogy mi az az olajos cucc ott a csatiban. Igy 120 ezer forint volt a vezerlo felujitasa, ezen kivul ki kell cserelni azt a szelepet, ami 40 rugo+2-3 ora munkadij, mert nem tudod itthon lecserelni. A kesz vezerlot most forditva rogzitettem, hogy ha jonne fel gazolaj, az ne bele a csatiba, hanem lecsepegjen. A videon is latszik a vezerlo hatulja. Jovo heten ki lesz dobva az a szelep is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54370 üzenetére
Ez van, nem tud az ember mit csinalni es nem is kell, amit megjavittattal azt tudod, hogy rendben van. En csak uzembiztos autoval szeretek kozlekedni, aminel nem kell azt neznem, hogy hova kell mennem, hanem max megnezem az ablakmosot, olajat es indulhatok akar angliaba is. Utobbi ketto sem problema ha utkozben nezem meg, mert mindig van nalam motorolaj, fagyallo folyadek, ablakmoso es desztillalt viz a csomagtartoban.
A motorvezerloknek pedig mindnek van tipushibaja, egyiknek ez, masiknak az, egy lista roluk:
- hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483
- üzemanyag szivattyú relé vezérlés hiba: P0230
- gázpedál áramkör hiba: P1120, P1121, P1122
- fojtószelep vezérlési hiba: P0120, P0220, P1500, P1550
- EGR hiba: P0403, P1405
- főtengely és vezérműtengely jeladó hiba: P0335, P0340
- MAP szenzor hiba: P0105
- beszívott levegő hőmérséklet szenzor hiba: P0110
- tempomat kapcsoló hiba
- visszafogott üzemmód, vezérlőegység funkció korlátozva: P1550, P0607
- gyújtáshiba: P0351, P0352, P0353, P0354
- jármű sebességjel nincs a névleges tartományban: P0500
- CAN-BUSZ nincs kommunikáció a kormányoszlop-modullal: U2139
- CAN kommunikációs hiba: U2100, U2103, U2104, U2106, U2107, U2108
- rossz transzponder kulcs: P1610, P1611, P1612, P1613, P1614
- kommunikációs hiba a műszeregységgel / központi elektronikával: P1615, P1616
- klímanyomás érzékelő áramköri hiba: P0530
- hűtőközeg hőmérséklet érzékelő, alacsony feszültség: P1116 (Z16XEP)
- földgáznyomás érzékelő nincs megfelelő tartományban: P1105 (Z16YNG, CNG)
- földgáz relé vezérlés hiba: P1231, P1241
- üzemanyag rendszer kapcsoló jel nincs megfelelő tartományban: P1572 (Z16YNG, CNG)
- kényszerített üzemanyag átkapcsolás földgáz üzemmódban: P1678, P1679 (Z16YNG, CNG)
- befecskendezés kezdet állító befecskendező szivattyú "A" funkció zavar: P0251, P0370 (Y17DT, Y17DTL)Forras: [link] (csak peldanak irtam, mashol is megtalalhato)
El lehet kuldeni javitani olyan helyre is, ahol csak a konkret hibat javitjak, az 50 ezer forint es altalaban fel ev garancia, de csak arra, amit javitottak. Itt van arra lehetoseg, hogy 80 rugo es minden tipushibat kijavitanak, ket ev teljes koru garancia. En ez utobbit valasztottam, sajnos a gazolaj aztatas megdobta a javitasi koltseget, annak is orultem igazibol, hogy meg tudjak javitani, mert hallottam helyi digi szakitol olyat, hogy ilyen gazolaj aztatas miatt mar javitani sem lehetett a vezerlot, 400-ert vettek ujat peugeotba. (Az adagolo aljan talalhato egy elotoltes allito szelep, aminek likas a kozepe es egy membran talalhato bent. Amikor ez atszakad, megserul, akkor atereszt es a vezetekcsatik fele jon ki a gazolaj, itt meg is mutatjak mi tortenik menet kozben. Namost ez a vezetek befut egy kotegbe sok mas vezetekkel egyetemben es az ecu egyik csatijaban vegzodik, tobbekkozt ezekbol az adatokbol szamol menet kozben. Az olaj kuszasi kepessegenek koszonhetoen egy ido utan megjelenik fent a motorvezerlonel a gazolaj, ami megall a vizmentes csatlakozoban es szep lassan bejut a vezerlobe. Ez egy nagyon lassu folyamat, csak sajnos az ember nem veszi eszre a jelenseget egeszen addig, mig el nem kezdenek jonni a hibak az auto mukodeseben. Ez mar a gazolaj arto tevekenysegenek a kovetkezmenye. Annak viszont nagyon orulok, hogy ilyen korrekt helyre kuldtem fel es szoltak, hogy ez a problema is fennall, javitsuk ki, mert megint gondot fog okozni a vezerloben. Arra is kaptam utmutatast, hogy hogyan lehet a jovoben azt megakadalyozni, hogy az elotoltes allito szelep hibaja miatt a kesobbiekben (mert az uj is tonkre fog menni elobb utobb) hogy lehet azt megakadalyozni, hogy a gazolaj ne juthasson bele a motorvezerlobe. Legalabb ez a resze rendben van a gepnek, kovetkezo kor a szelep csere lesz+forrasztas, aztan jon a vezerles+hosszbordas szij csere ala cuzammen.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #54386 üzenetére
Megnéztem a kezelési könyvet, motor hűtés és klíma tartozik hozzá. Menet közben ha kigyullad akkor probléma van de gyújtás ráadásakor is ki kell aludjon. Eddig ki is aludt de azóta nem csak ha beindítom. Meglepne ha nem lenne jó a hűtés. A hűtőm 1 éves kb, a hűtővíz meg 3 hónapos. Ki kell majd olvasni aztán kiderül. Araszoláskor ilyen időben is felment 92 környékére, menet közben viszont 85 fok a max.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
félisten
válasz diablo1984 #54391 üzenetére
Koszonom, nekem is nagyon tetszik!
Itt merult fel a kerdes alapjarat ugyben, ezek szerint en sem jol emlekeztem (nem is szoktam figyelgetni), hogy meddig magasabb az alapjarat. Ezek szerint csak az elso 15-20 masodperc, utana beallitja a "normal" alapjarati fordulatszamot. Kivancsi lennek egy -10-es hideginditas utan hogyan allitja, ez mar marad a kovetkezo telre.
-
félisten
válasz diablo1984 #54393 üzenetére
a dízelnél a dúsabb keverék miatt magasabb,
Hogy mi? Eddig azt gondoltam a hozzaszolasaidbol, hogy vagod ezt a dizelmotor mukodes temat, de most darabjaimratortel.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54395 üzenetére
Megnyugtattal, koszonom!
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #54398 üzenetére
G Astraban kozel van. Legalabbis ezt mondta a szerelom, amikor nalam gond volt, h a hő teszi tonkre.
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #54388 üzenetére
Januárban lett cserélve a vízpumpa a vezérléssel együtt.
adorjant: Az lesz csak jussak el odáig. Már rég vennem kellett volna egy filléres kínai elm327-et.
Redmi Note 7
-
félisten
válasz diablo1984 #54398 üzenetére
Eleg kozel talalhato a blokkhoz
azonban hutobordazott a teteje, aluminiumbol keszult es vizzaro csatijai vannak. Mikor lehuzod a rogzito fuleket hallani, ahogy sziszeg ki alola a levego. Az oxidaciot nem tudom mi okozhatja, a gazolaj rombolasat viszont pont ez a kialakitas segiti elo. A leszerelt csatlakozo utan ez a kep tarul az ember ele:
A kabelkoteg vegen levo csatlakozoban talalhato egy igen profi olajallo gumitomites, hasonlo mint amit itt latni a kepen, a narancssarga cucc:
Ez megvedi a kulso behatasoktol, viszont benttartja ami bent van es a gazolaj pont belulre kerul a vezetekbol. Ezaltal csak egyfele tudja venni az utjat, a motorvezerlobe. Van azert hagyva egy perem muanyagbol mire kezdodnek a tuskek a vezerlo csatijaban, azonban mikor efole kerul a gazolaj szintje, akkor bele fog jutni mindenkeppen.
(#54402) F_Gergely En is pont emiatt szereltem most be fejteton, nyilvan igy nem hasznalhatom sokaig, csak mig kiprobaltam es elmegyek vele majd a szerelohoz, addig is ha erkezne valami nem oda valo, akkor az lefele cseppenjen, igy a vezerlo szaraz marad.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #54404 üzenetére
Nem beszelve a razkodasrol, fixen le van csavarozva a tartolemezre es rezeg a motorral egyutt, ahogy az adagolovezerlo is. Ezt en is butasagnak tartom. Mondjuk en mindig huzok ra duplan nylonzacsit, igy motormosasnal nem kaphat vizet.
Mas forumon talaltam ilyen megoldast:
Persze a gazolajtol onmagaban ez nem vedi meg, mert a vizmentes csati nem fogja onnan kiengedni (ha a gumit kiszeded belole, akkor meg eri a por es a nedvesseg), de legalabb nem razkodik. Amugy ezt a gazolaj dolgot annyival meg lehet oldani, hogy a szelep utan megblankolod a ket vezeteket es megfuttatod onnal, igy ott ki fog belole csepegni, mert tud tovabb kuszni felfele a rezszalakon.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #54433 üzenetére
Köszi akkor így már érthető ... gondoltam is hogy csak ez lehet a különbség
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nickedez89
senior tag
válasz diablo1984 #54436 üzenetére
Elméletileg képes mert már több autónál sikerült így tempomatot varázsolni, persze pont nálam nem..!
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #54457 üzenetére
Nagyjabol ugyanarrol beszelünk nem? a lenyeg, hogy esszel van hasznalva es normalisan karban van tartva...1 millio km t meg nyilvan egy dizel fog elerni, mert azt hasznaljak hosszu tavokon, arra valo. Nem kell csodalkozni ha a varosban hajtottaknak minden bajuk van.
Most ugye megint ott tartunk, hogy a gazos/benzines autonak nem sok ertelme van az üzemanyag arak miatt, de egyebkent meg en is elgondolkoznek a benzines/gazoson, annak ellenere, hogy vannak hoszabb autopalyas utjaim. Sokat hasznalom helyben, hidegen, rövid tavokon is a kocsit....es a dizel nem erre valo....leirtam mar nem egyszer, mennyire megvaltozik, ha hoszabb varosi hasznalat utan kap egy autobahnt.
-
nickedez89
senior tag
válasz diablo1984 #54468 üzenetére
A téli gumi nyáron szintén nem biztonságos!
A forró aszfalton nyúlik mint a takony, sokkal hosszabb fékutat eredményezhet bizonyos helyzetekben!Persze sokan lefuttatják nyáron az elhasznált téliket, nincs ezzel gond csak tisztában kell lenni a csökkent abroncs teljesítménnyel.
[ Szerkesztve ]
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
nickedez89
senior tag
válasz diablo1984 #54476 üzenetére
Bizony!
Vegyél jó kis gyári GSi alufelni szettet!
Van hogy gombokért találni és nagyon bírják a strapát![ Szerkesztve ]
"...ne gondoljuk, hogy egy kikapcsolt számítógép biztonságos! Elég rávenni valakit, hogy kapcsolja be!" - Kevin D. Mitnick
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54510 üzenetére
Igen azert kerdeztem, megkulonboztetore kene nekem is, csak fosok elmenni a vizsgara. Nameg olvastam ha nem sikerul 2 ev mulva probalkozhatok ujra?
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #54510 üzenetére
Nem is mondtam, h ennél van szebb Opeles berkekben (na jó, egy-két Omega...) ->
Astra Coupe -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #54544 üzenetére
kint van 2 fok én hiába kapcsolok rá klímát
-
w333
félisten
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #54575 üzenetére
Debrecenben semmi szerszámom nincs sajnos.
sasa58: Az autó obd2-es rendszerű. Tudom mivel ezelőtt is volt használva már rajta hibakódolvasó. Már lényegtelen, holnap megyek haza aztán kiszedem amit kell, szerelő meg kiüti a hibakódot.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Directors
senior tag
válasz diablo1984 #54573 üzenetére
Rendben. Köszönöm. Majd beszámolok a fejleményekről. Remélem pozitív lesz.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #54745 üzenetére
A mezőkövesdi tesco-ban árufeltöltő. Itt egy tc-s interjú vele.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #54747 üzenetére
Ha a tc-n nem olvasok róla kb azt sem tudnám hogy létezik. Nekem szerencsém van. Barátnőm múltkor mondta hogy szereti mikor magyarázom neki a dolgokat autóval kapcsolatban.
Redmi Note 7
-
sziku69
senior tag
válasz diablo1984 #54750 üzenetére
Ja, vagy 7 átlagban.
Viszont szép állapotban van. Persze az alján vannak rozsdásodások, de a küszöbök rendben vannak. A hátulján, ahogy felrakták rá a vonóhorgot, maga a vonóhorog szerkezete rozsdás, de csak felületi. A hátsó alsó perem (ahol rohadni szokott) teljesen rendben van. Tulajdonképpen rozsdamentes.
A szerelőm rakta belém a kisördögöt, azzal hogy "leírta" az 1.6-os (ecotec) 16V motort. A vezérlése tavaly volt cserélve. A motornak tényleg gyönyörű hangja van. Kerékívek hibátlanok. Az egyik ajtó leg sarkán láttam egy kis rozsdafoltot (a karosszéria tekintetében). Egyedül a baloldali ablakemelő nem működik.Van egy másik kocsi is. Egy ismerősömé. 1995-ös ferdehátú 1.7 TD isuzu motoros astra. Két légzsákkal, klímával, elöl hátul elektromos ablak, szervó, napfénytető, alufelni 80% körüli gumikkal. Most még a vezérléséről nem tudok semmit, mert a férj kint dolgozik németországba, és nem tudtam vele beszélni.
Sajnos fél évet állt kint az udvaron, úgy hogy nem volt beindítva.
Beindult első forgatásra, de valamelyik görgőket megviselte a "hibernált állapot" ezért visítanak.
Rozsda ügyileg nagyon jó. Az alján csak felületi rozsda itt-ott. A tanksapkánál gyári állapotú. Nem volt babrálva még. Kerékívek alsó sarkánál van egy kis rozsda. Sajnos nincs rajta vonóhorog, ami kellene. Ezért kellene újravizsgáztatnom, ha megvenném.
Az árát nem is írom le. -
félisten
válasz diablo1984 #54753 üzenetére
8-10 liter kozott esznek ezek.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #54753 üzenetére
Azért nem kéne így becsmérelni,leírni./ismeretlenül/ Fogyasztás az lábfüggő. Az 1.6-os astra G 101 lova is eszik ennyit.Kaszni nagy de nem nehéz./G-astra is nehezebb./
(Csak annyira izom,mint 101-lovas társai)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diablo1984 #54758 üzenetére
Az 5 liter az baromság. Tojáson lépkedve 100%-városban többször kihoztam 145 km-t 12-lit-ből,de ez már nem normális. B veci-ből véleményem szerint az arany középút az Én motorom,csak ebből kevés eladót találni.
A súlyról csak annyit,hogy mivel a kaszni kívülről nagynak látszik,ezért tűnik nehéznek,pedig nem.Az 1.8-as vekimnek annyi az önsúlya, mint az 1.6-os astra g-nek[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
félisten
válasz diablo1984 #54798 üzenetére
Postan utazott vezerlo, az auto a garazsban pihent.
-
Vesztor87
senior tag
válasz diablo1984 #54887 üzenetére
H Astra ahogy néztem 1,2 inkább, csak hát a használtban mindig benne van a veszély hogy belenyúlsz valamibe, ez meg elvileg nem kéne hogy beteg legyen, ezért filózok rajta... Focus 1-et vettünk volna, 1,6-al, talán kombiként, csak most derült égből jött ez a rokon látogatás, és akkor mondta a srác hogy az astrája többet ér mint a másik autója, úgyhogy ezt adná el, hogy vegyen egy újabbat. Árat nem tud még, egyenlőre most fogalmazódott ez a csere meg bennük, csak gondolom nem 800-ért adná... most amúgy gyilkoló módban használják, 1-2km-es távokra, ennek nem örülök, de a többi használtnál is benne benne lehet ugyanez... na mindegy...
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #54937 üzenetére
Sajnos az elmúlt hónapok városi fogyasztása 8l körül volt....
Haddent: Igen, a motor meg B1,6XER[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #54939 üzenetére
Ahogy mondod, mihez képest. És még ott is tud meglepetéseket okozni. Z16XER (ugyanaz, mint az A és a B kezdetű csak a régebbi) -rel H -ban igencsak szorongatom mindig haver A4 -sét (2.0tádé nuku csipsztuning), néha kap is ha épp nem kapja el az ütemet. Persze egyik sem egy versenygép Egyébként meg megpakolva, kondival is élhető teljesen értelmes. Nagyon le van nézve / alá van becsülve.
Vesztor87 semmit nem jelent. F Astránk 1.6, 8 szelepes benzin is elmegy bármelyik seb.fokozatban úgy, hogy berakod, kuplung felenged és semmi gáz. Gyorsul és tartja, nem csuklik, megy előre mint a gép..
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #54944 üzenetére
Az előző 1,4(90) után komoly előrelépés. Sokkal nyomatékosabb. Viszont tényleg nem egy rakéta, ha a turbós erőgépekhez hasonlítják, de reálisan nézve azért mindenre elég. 1-2-3-ban nagyon megy (ez kb.160-at jelent) 4-5-ben már nem annyira virgonc azért. Jól megrakva 4szem+ csomagok sem nyüglődőtt, simán bírta a tempót a haveromék diesel Zafirájával a nyáron Görögbe menet. Ami érdekes, hogy alig volt különbség fogyasztásban. Gyorsulni nagyon tud úgy 140-ig. Alapvetően elégedett vagyok vele. Persze mint a legtöbb autó ez sem tökéletes
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #55013 üzenetére
Hát pont ez az ... komolyabb, erősebb, fullosabb, soroljam még ?
Ezért írtam hogy ennyi pénzért már autót is lehet venni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #55028 üzenetére
Ez nem is olyan rossz ... az óra állás akár még reális is lehet !
De ha már itt tartunk akkor inkább veszek egy frissen Németből behozott 400 ezer km -s autót mint egy itthonit amiben 200 ezer van, mert azt tudom hogy biztosan karban volt tartva, itthon meg mi van ? elviszem Pista bátyámhoz majd jól összekalapácsolja azt jó lesz az, úgy lassan úgyis eladjuk sz*pjon vele más !
Szóval ez a baj az itthoni autókkal, különben biztos vagyok benne hogy az itthoni autók pl 150-200 ezer km nagyon minimálisan költenek az emberek (olajcsere jobb esetben vezérlés és kész) aztán megvásárolsz egy ilyen autót és amit 10 év alatt nem költöttek rá az összes szar a nyakadra borul !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
félisten
válasz diablo1984 #55028 üzenetére
frissen tekert órával,
(#55031) w333
e ha már itt tartunk akkor inkább veszek egy frissen Németből behozott 400 ezer km -s autót mint egy itthonit amiben 200 ezer van, mert azt tudom hogy biztosan karban volt tartva,
?? Latnokkal mesz autot venni vagy honnan allapitod ezt meg?
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz diablo1984 #55129 üzenetére
Pont ezen filóztam, gyújtáskor már kürtöl
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
morphin
tag
válasz diablo1984 #55129 üzenetére
Ezt a szervizekben játsszák el sokszor amikor nem tudják felfogni, hogy hogyan is működik...természetesen indításkor nem dudál. (ha és amennyiben jókor, jól nyomod meg)
-
félisten
válasz diablo1984 #55134 üzenetére
Tolem lehet az is. Sosem foglalkoztam vele mi az, multkor olvastam valahol, hogy elomelegito. Szoval lehet vizerzekelo is.
-
félisten
válasz diablo1984 #55136 üzenetére
-
félisten
válasz diablo1984 #55138 üzenetére
En is csak ebbol gondolom, hogy a futes lehet az, ha megnezed a kepen is latszik, eleg vastag vezetekek mennek oda, egy sima jeladotol fele ilyen vezetekek futnak le. Valoszinu belefut egy nagy kotegbe, mint az osszes tobbi.
(#55128) M_o_g_y_i Ezt neked kell eldonteni. Ha neked megfelel az a szett, akkor szereltesd be azt.
[ Szerkesztve ]
-
honda 1993
senior tag
válasz diablo1984 #55474 üzenetére
Értem, köszi.
Ha így használnám a kicsit a holnapi nap folyamán az árthat? KB 100 km távolságra kéne.XD alias IKSZDé
-
honda 1993
senior tag
válasz diablo1984 #55476 üzenetére
Sajnos most nem tudom kiolvasni mert a munkahelyemen vagyok, és a kocsi a munkahelyi garázsban áll.
Azt tudom hogy van egy olyan módszer hogy gem kapoccsal is lehet, de nem tudom már hogy a biztosíték dobozon belül pontosan hova kell dugni.XD alias IKSZDé
-
honda 1993
senior tag
válasz diablo1984 #55478 üzenetére
Ezt azért így vissza keresni a hsz - ek között tovább tartana mintha én akarnám megszerelni a kocsit hozzá értés nélkül.
XD alias IKSZDé
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #55536 üzenetére
Persze. Andersen az kutya füle hozzájuk képest....
Én mondjuk soha nem vettem kereskedésből autót. Ez tény. De ez persze nem az jelenti ,hogy soha nem is fogok!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen