Hirdetés
- Pert indítottak a CrowdStrike ellen a globális leállás miatt
- Készül a Google AI, ami helyettünk böngészik és vásárol
- 63 százalékkal többet keresett idén a Microsoft vezérigazgatója
- Megtriplázódik az európai adatközpontok fogyasztása
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
PhaetonV10
tag
válasz honda 1993 #38730 üzenetére
Szia.Jó választásnak tűnik. A rozsdát nagyon nézd meg rajta. Átíráson eredetiség vizsgán kívül legyen min. 100 e ft od vezérlés olaj szűrők cseréjére+ még az egyéb kopó alkatrészek cseréjére.
Ha nem akarsz semmi extrát akkor a Best a citroen saxo 1.5 szivo d. Azzal nem lehet mellé nyulni.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #38730 üzenetére
Jó persze. Bár itt tényleg a hangsúly tényleg a rozsdán van, illetve annak az elkerülésén. Lehetőleg probálj meg minél újabbat venni belőle. 300e szerintem ha kitartóan odafigyeléssel keresel fogsz tudni venni rendes gépet.
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #38734 üzenetére
Ha szerencséd van, semmit nem kell rákölteni az olajcserén kívül, de azért ilyen korúnál már bármikor előjöhet valami, pl. termosztát, fék, gömbcsukló, kapcsolók, stb.
Ezek jellemzően pár ezres alkatrészek.Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #38730 üzenetére
Opel Astra F 8 szelepes 1.6 benzines elpusztíthatatlan, súlyához mérten teljesítménye is van, nagyon jó kis autó
Ahogy írták is, ha nincs kifejezetten számlával/szervízkönyvvel igazolt (ilyen korúnál nem lesz..) vezérlés/olajcsere a gyári előírt töredékénél korábban, akkor egy 100 -ast szánj rá, hogy ezeket egyből cseréljék, nézzék át. Mi most cseréltettük ezeket pont ennyiért Opel Délpest (vagy mi a nevük) márkaszervízben, megéri.Skizz nekem ez már inkább kicsit igénytelen wannabe
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz honda 1993 #38732 üzenetére
miért épp sedan? nem tetszik a ferdehátú? szerintem pakolás szempontjából is jobb (mondjuk nekem a ferdehátú forma a mániám)
amúgy tényleg: 8szelepes, központi befecskendezéses a "legigénytelenebb" ...teljesítményben kevesebb, mint a hengerenkénti injektoros, viszont ennyivel is kevesebb a hibaforrás ...mienk is elment volna szerintem olajcserékkel meg párezres ráfordításokkal, de úgy vagyunk vele, hogy első autónak tökéletes nekünk és amit kell, ráköltjük, hogy még sokáig szolgáljon minket
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz honda 1993 #38741 üzenetére
nagyjából igen, de jó ha ott a forgalmi, mert motorkód/alvázszám szerint lehetnek eltérések
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #38734 üzenetére
Ha van ne adj Isten kedvezményed 100e a fél autót fullra le lehet "cserélni"- javitattni.
-
gerisz23
őstag
válasz honda 1993 #41907 üzenetére
Zárt rendszerben így nemis lesz gőz ha jól tudom,ha meg van akkor meg megynílt valahol a rendszer,nézesd meg a motort,nekem ilyet csak nyáron csinált a régi corsám mikor nem volt elég levegő a hűtéshez.
Az újabb kiadásúcorsám secpecc felmegy 80fokra 3hengerrel...
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #41912 üzenetére
Hülye kérdés, de van elég víz?
Valamint a nem nyitó termosztát is ilyet csinál, az filléres dolog, és bármikor előjöhet.
Fentebb meg nem neked válaszoltak, csak alattad...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #41914 üzenetére
Melyik kérdésemre nem tudod a választ?
Milyen gyorsan fogy a víz, mennyit töltesz rá hány km után?Postázást nem vállalok.
-
7Sony7
addikt
válasz honda 1993 #41909 üzenetére
Mert nem is neked válaszltam, hanem gerisz23-nak. Ott van a fejlécen.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
7Sony7
addikt
válasz honda 1993 #41919 üzenetére
Sajnos nemigen tudok mást javasolni, csak amit a többiek. Vissza kell vinni, és reménykedni, hogy a csávó rendes lesz, és tényleg megcsináltatja.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #41922 üzenetére
Meg szep! Nyugodtan, baratsagosan de hatarozottan mondd meg neki hogy ez igy nem kell, penz vissza zsebbe vagy rendbehozzak x idon belul neked, nem erdekel hogy, e ketto kozul valaszthat.
Ne legyel aggressziv (amig nincs ra szukseg) de hatarozott legy es ne tagits, egy szar hengerfejes motort nem lehet csak igy rasozmi valakire mert johiszemu.. -
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #41925 üzenetére
Vittél valakit magaddal a vásárláskor? Hozzáértőt vagy szerelőt?
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #41929 üzenetére
Ha valóban hengerfejes az autó akkor az nem 2 nap alatt jött elő. Az embernél aki eladta már biztos produkálta a problémát. A kiegyenlítőtartályban a víz nem olajos vagy "koszos"?
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #41931 üzenetére
A kipufogó füstje milyen? Nincs e benne vízgőz? Nem "habos" az olajbetöltő nyílás?
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #41925 üzenetére
De biztos lehet sokminden más is, Te illetve a többiek keztétek el a hengerfejezést, én azt már kész tényként kezeltem
mephi666 milyen színű volt? Tegnap én is láttam egyet, kétlem, hogy sok járkálna belőle. Amit én láttam az citromsárga volt és az Üllői úton haladt befele a város fele.
Declare nem vettem annak, nyilván azért csináltak ilyet mert a 90% -nak ez kell/tetszik
Neked csak a GTC jöhet szóba? Vagy csak simán kiváncsi vagy rá?honda 1993 papírlap és kipufogó esete azért veszélyes kérdés, mert nekünk az F -ből konkrétan szerintem 2 deci kijött épp a minap amikor szereltem és 100%, hogy nem hengerfejes. Szépen elvittem megpörgetni kettesben 50, hármasban 70-80 egy jó órára, hazajöttem és egy rossz szót nem mert többet szólni ott hátul Az kondenzvíz is lehet
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #41934 üzenetére
Simán lehet a melegedés a víz elfolyásától - így is a normális.
A víz meg elmehet:
- a motoron keresztül, ekkor a hengerfej felé lesz a gond
- a hűtőrendszer valamely részénél (lukas hűtő, repedt cső, hibás vízpumpa, stb.), ekkor látnod kell az autó alatt, vagy a motortérben vizet.
2 nap alatt 2 liter víz az látható kell hogy legyen, bármerre is távozik.
Próbáld ki hogy egy tiszta helyre állsz, járatod a motort, majd megnézed hogy van-e víz valahol az aszfalton vagy a motortérben.Az utolsó hsz-ra: ne vegyítsük a dolgokat, ha elmegy a víz, akkor kevés lesz, persze hogy melegszik.
A termosztátot akkor bántanám, ha nem fogyó víznél is melegszik.Olajat néztétek, van elég?
Azt nem eszi (bár 2 nap alatt szép lenne ha látható lenne)?Ciripelés lehet vízpumpa, ékszíj, vezérműszíj feszítője (nem tudom nálad épp milyen megoldás van ezekre) is akár.
Elsőre a vízfogyást kellene megfejteni.
De ha megtartod, első legyen egy vezérlés-csere, de kompletten.
Mennyiért vetted ha szabad érdeklődni?
Mennyi km van benne (az óra szerint persze)?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #41941 üzenetére
Bocs, de ilyen erővel bármit kicserélhetnél, a gumikat is.
Mondom, szinte biztos hogy nem egyszerre rossz a pumpa meg a termosztát.
Ha meg a vízpumpa rossz, akkor az autó alatt látnod kell a vizet, pici motorpörgetés után.
Ha elkezdesz mindent kicserélni, az igen sokba fog kerülni, és lehet hogy nem lesz meg a megoldás.
De a te dolgod, nem beleszólni akarok, ártani biztos nem árt semminek a cseréje a leírtak alapján.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #41944 üzenetére
Ha szerinte jó a motor, de a futóműről szólt hogy rossz, akkor lehet hogy tényleg úgy is van és elfáradt egy cső.
Ha valós a km, akkor lehet hogy tényleg apróság, bár le lehet gyilkolni ennyi alatt is a motort - az enyémben 240 van, motor még bontatlan, fogyasztás hibátlan, pöccre indul, szóval simán lehet jó a motorod.
Mindenesetre én megnézném hogy látok-e eltávozó vizet, ha nem, visszavinném hogy 2 nap alatt elment 2 liter víz, kezdjen vele valamit.
De tuti nem kezdenék több 10ezres beruházásokba.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #41948 üzenetére
Mindegy hol parkol, álló motornál nem feltétlenül megy el a víz, tehát nem biztos hogy látni kellene valamit.
Állj át tiszta betonra, aszfaltra, pörgess picit a motoron, és nézd meg utána alatta.
Ha van víz, utána jön az hogy belövöd, hogy honnan jön.Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #41948 üzenetére
nálam mikor ilyen volt (szintén füves rész van a ház előtt) egy vastagabb kartonlapot toltam a kocsi alá. Azon már látszott hogy valami folyik, utána meg beálltam az árok főlé és befeküdtem a kocsi alá hogy mi hol folyik.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #41939 üzenetére
Némi infó,hogy hány fokon forr a hűtőfolyadék (125 C)....stb...
(katt a képre,úgy olvasható)Ha a thermosztát be lenne ragadva(zárt állapot) azzal 30-40km nem tudsz menni,a víz hamarabb felforr!Ha a jeladók jók, akkor a hűtőventinek bekapcsolt állapotban kell lennie 100 C foknál.
Sokan egyből temetnek,azaz rossz repedt hengerfej,holott a hengerfej pakolás átégése is vízzabálós olajjal keveredős gubancokat okoz.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz honda 1993 #41978 üzenetére
Mit kéne rajta légteleníteni?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz honda 1993 #41980 üzenetére
Azt nem kell légteleníteni, magától megcsinálja. Csak fel kell tölteni, kicsit járatni és amit lenyelt az utána tölteni amíg be nem áll a szint.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gerisz23
őstag
válasz honda 1993 #41912 üzenetére
Nah elhoztuk az autót a szerelőtől,fel volt háborodva,hogy vehetnek az emberek autónak rá százezreket költeni.Szét akarta szedni a motort,beszéltem a kereskedővel aki úgyanúgy nemérti a dolgot mint én.Mondta hogy ha szétlesz szedve a motor akkor garanciát nem vállal rá,az egy jó motor.
Ismerős szerelőhöz vittük a gépet traileren,így már 700000be van az autó,menni még nem mentem vele,de legalább már tolhattam-kicsit drága talicska....
Még csak hibaüziket volt ideje kiolvasni,gyújtásvezérlés hiba,1-es 4-es henger hiba.Mégcsak nemis párpan vannak.Számlát nem adott az első szerelő,így a másik szerint hiába reklamálok ha összebarmolt vmit a motorban,max apehnál fogok ha kiderül hogy mégis...
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #41960 üzenetére
Azt akartam mondani,hogy nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.A hengerfej pakolás átégése is tudja ua a tüneteket produkálni, mint a repedt,rossz hengerfej.Többen erre tippeltek:.(.A haver azt mondja hogy sok minden okozhatja, akár a hengerfej is.....Ha fogy a víz az hengerfej......EEgyre biztosabb a hengerfej csere...stb)
Nálad szerintem nem ez lesz a gond,mivel a tágulási tartályban a víz tiszta.(azt írtad)
Jut eszembe: olajszint normális,nem túl magas?
Akkor abban már ne is reménykedjek hogy valami kisebb baja lesz csak ugye?
DE,de.Nagy az esély rá." A lepényhal megy előre,a reményhal meg utóljára"
Csak azt tudom mondani,amit gban is írt: Elsőre a vízfogyást kellene megfejteni. 2 nap alatt 2 liter víz az látható kell hogy legyen, bármerre is távozik. (mert ugye az anyag nem vész el,csak....)
Ütemes fordulatszám függő ciripelő hang az én gépemben is volt.Idegesítő volt,már a szememmel is füleltem, mire rájöttem,hogy a kipufogó leömlő sortömítésétől jön a ciripelő hang.A leömlő leszedése után a pakoláson lehetett látni egy hajszál vékony átégést,ott fújt ki,adta a ciripelő ütemes hangot.(Amikor az ott lévő kipuff szelep nyitott)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #42013 üzenetére
Vízszint: ez is gyanús volt nekem, hogy csak hiányzott - az enyémnél is előfordult, hogy a tartályban volt, igaz, bőven a szint alatt, de csak fél liter hiányzott ránézésre.
Nem töltöttem fel vízzel, mondván megy majd bele fagyálló, az meg majd később lesz "elérhető"
Aztán elérhető lett, kértem fél litert. Betöltöttem, de hiányzott egy kicsi a szintig.
Egy hét múlva megint kaptam fél litert, mert szóltam, kellene még. Ugyanez.
Összesen belement több mint másfél liter, de minden melegedés, egyéb jel nélkül!
Még jól is jött hogy kevés volt, legalább hamarabb melegedett.Viszont a venti nem bekötött állapota nem okozhat ilyet, csak ha dugóban állsz - a venti nem kapcsol be, csak ha már forr a víz, normál üzemben nincs rá szükség.
Hőgomba szintén gyanús...
Vagyis vagy nem ez a megoldás, vagy nem írtad le részletesen, pontosan hogy mikor, milyen használat mellett forrt fel a víz.
Annyit írtál, 30 km után - erre szerintem mindenki országutat gondolt. Ott meg nem forr, pláne nem ha van elég víz.Összefoglalva, elég vízzel is forrt? Hol, milyen tempónál, közlekedési viszonynál?
Emellett lehet valóban hogy rossz a gomba, ezért kötötték ki a ventit, de az normál használat mellett (nem dugóban állás) ettől független dolog.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #42016 üzenetére
Az volt gyanús, hogy nem folyik el, csak nem volt rendesen feltöltve.
De azt írtad, elmegy a víz, ezért nem foglalkoztam a megérzésemmel.Pillanatok alatt nem érhetné el dugóban sem a 100 fokot, ennek okát nem tudom.
De lehet hogy itt megint fogalomzavar, téves leírás van.
Van klíma az autóban?
Klímahűtő alatt nem a rendes hűtőt érted? Az ha eltömődik, valóban romlik a hatásfoka (mint amikor télen direkt kitakarjuk hogy hamarabb, jobban melegedjen a motor), de nehezen tudom elképzelni hogy úgy eltömődik hogy nem hűt. Bár semmi sem kizárható.
Klímahűtő nem a motort hűtiMég valami, a régi kettes az nem autóút, az a "régi" kettes ami ugye a városokon keresztülmegy.
Az autóút az M2-es, melyiken volt 70 fok? (az meg túl kevés )[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
válasz honda 1993 #42020 üzenetére
így néz ki, ugye? ha felnyitod a motorháztetőt, akkor látod is elvileg a ventilátort... múltkor úgy teszteltem, hogy kapcsol-e ki-be, hogy üresben járattam, a benti kapcsolóval lenyomtam a hűtést... pörgettem pár percig kis gázzal (kb 1500as fordulaton), közben a venti állt, szépen emelkedett szemmel láthatóan a vízhőfok mutatója, aztán 95fok környékén "wrrrrrrrrrrr" beindult a venti... (láthatóan-hallhatóan) feltekertem a hűtést és szemmel láthatóan elindult visszafelé a mutató, majd lekapcsolt idővel újra a venti
menetközben elég az ellenszél, az bőven jól hűt, de kisebb szakaszok megtételekor, sok üresben járatásnál érthetően ez elmarad és melegedik a motor... be kell segíteni a hűtésében, azért van a ventilátor
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz honda 1993 #42023 üzenetére
...fújjátok ki kompresszorral belőle a ganét, a ventit meg hozzátok működésbe... ha sokat mozogtok városban, nem egészséges ha elkezdi forralni a vizet, hacsak nem tojást akartok főzni útközben
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42013 üzenetére
Mondtam én,hogy nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Kap egy hűtőventillátor kapcsolót,(hűtővíz jeladó),és a gond megoldva.De a hűtővíz tartály lamellái közül a trutymót pucold ki.A vezérlés,és vízszivattyú cserét mihamarabb csináltasd meg.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #42173 üzenetére
De...
Oké hogy az új az drága, de szerintem nem nagyon kell ide új - egy 15 éves autónál tuti nem ment összesen 5 óránál többet a használt se. (lehet, a tied egyáltalán nem ment, mert nem kellett, és ezért beállt - talán meg kell olajozni)
Meg arra is kíváncsi lennék, tényleg rossz-e, és ha igen, mi a baja.
Erősen kamuszagú - ha rossz, miért volt lehúzva?
Hacsak nem zárlatos. De azt meg nem nagyon hinném.
De így látatlanban azért nehéz hiteles véleményt adni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz honda 1993 #42175 üzenetére
ha újat raknak be akkor reális az ár, használtat meg nem szoktak berakni.
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #42173 üzenetére
Kicsit bele nyúltál a "jóba"....
-
7Sony7
addikt
válasz honda 1993 #42187 üzenetére
Ehhez nem értek, de egy biztos: abbs a szervizbe én nem vinném, ahol azt mondták, hogy rossz a venti, pedig nem az. Meg se nézték akkor rendesen. Keress egy magán autószerelöt a környékeden, akiről jókat hallasz, és vidd ahhoz.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42414 üzenetére
Nem szívó benzin volt? Akkor milyen intercooler?
trassher ha jól látom paragi ovál is ott van Egész jó
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #42414 üzenetére
Ha csak nem kapcsol a venti, akkor lehet hogy csak nem kap áramot.
Ez meg lehet apró hiba, meg qrvára elrejtett apró hiba is
Mindenesetre szép lett volna venni egy ventit 23-ért...
És tuti kifizettette volna aki ezt mondta, közölte volna, az is rossz volt, de más baja is volt (az még 20.000)
Már korábban is írtam, hogy gyanús hogy mitől rossz a venti, 15 év alatt nem megy összesen 5 órát...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42414 üzenetére
Nem kötekedésképp,de: korábban azt írtad,hogy a szervízbe kicserélték a hőgombát,és akkuról a venti is működik.Ha mégsem jó, maradt a vezeték,ill a venti csatlakozásánál kontakthiba,elkoszolódás lehetőségének átvizsgálása. (esetleg hőgombát nem cseréltek,csak az árát kérték el.A kicserélt rosszat megkaptad? )
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42428 üzenetére
A múltkor nyomtál fel egy képet,amin látszik az olajszint ellenőrző pálca,a blokkon pedig szép fényes,vastag olajsár díszeleg.Szerelő mit mond,honnan termett oda?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz honda 1993 #42416 üzenetére
Most nem azert, de intercooler, miközben szzivobenzinröl beszelünk, ez szimplan ertelmetlen kerdes, nem aprosag....jo hogy nem azt irod, hogy baj van a turbo nyomassal, miközben a guminyomas nem jo
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42445 üzenetére
az olajra meg azt mondja hogy megnezte de az meg egyáltalán nem rendellenes.
Szerinte.Szerintem meg nem normális.
A képen a pirossal jelölt részen a felszálló füst, és a másik képen látható olajsár nekem azt mondja,hogy átenged az szelepfedél pakolás,engedi az olajat.
A gyertyák nem úsznak az olajban?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz honda 1993 #42454 üzenetére
Egyrészt az 55 az elég sok, másrészt nem egyszerű azért a csere, igen sokmindenre oda kell figyelni és ismerni kell a trükköket is.
Magyarán rutin nélkül csak elcseszni lehet szerintem.
AMD írta korábban hogy mennyiért, milyen cuccokat vett, ő is most cseréltet vezérlést ha jól emlékszem, és talán árakat is tud mondani anyagra, munkára.Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42454 üzenetére
Azért lesz a gyertya olajos,mert a szelepfedél pakolás átengedi az olajat,és ha a pakolás belső része adta meg magát,a gyertya lentebb,mélyebben van ott gyűlik össze. Ha meg a külső része lett rossz ott átereszti az olajat,a forró részre érve füstöl,ráég.Az óvatosság nem árt, én közlekednék vele,figyelve a vízhőfokot,hogy ne menjen feljebb 110 C foknál.A komplett csere reális ár. Csak szervízbe csináltasd,számlára,mert így az elvégzett munkára van garancia.Az anyagra akkor van garancia,ha a szervíz rendeli meg,de Te mondod meg milyet tegyen bele.Így ha baj lenne,nem neked kell össze vissza rohangálni,kilincselni,igazadat számlákkal bizonyítani.Legyen ez a szervíz gondja.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
PhaetonV10
tag
válasz honda 1993 #42463 üzenetére
Nyugodtan menj csak. Hallottam már olyat, hogy autó vételből hazafele szakadt el. Egyébként úgy se lesz akkora balszerencséd, h pont mostanában fog szakadni. Ez csak elővigyázatosság, tiszta lap az autónak.
-
Markizmark
addikt
válasz honda 1993 #42466 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor ne nagyon autózz, főleg ha már hangja van a feszítőnek. Az ördög sosem alszik, ezért karikás a szeme. Én a szervizen kívül másfelé nem mennék már vele.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz honda 1993 #42466 üzenetére
Nekem is nemreg szolalt meg a gorgo, azonnal csereltem mindent
-
AMD Power
titán
válasz honda 1993 #42454 üzenetére
55e? Nekem most kedvezménnyel volt a készlet + a vízpumpa (Gates + Dolz) durván 17000Ft. A vezérlés csere még nem történt meg idő hiányában de tesóm szerelője 10e megcsinálja. Máshol ilyen 20e mondtak rá.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42463 üzenetére
A cromax-nál megnéztem a hozzávetőleges árakat (középkategória)Ha már csere,ezeket ki kell cserélni:
Vezérműszíj klt: 25000Ft (irányár)
Vízpumpa: 10000Ft (irányár)
Hosszbordás szíj: 4000Ft (irányár)
Hosszbordás szíj feszítő görgő: 5000Ft (komplett szíjfeszítő:18000Ft)
Munkadíj kb:2.5 óra 15000Ft (irányár)
Összesen: 59000Ft[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz honda 1993 #42486 üzenetére
Amit felsoroltam cuccokat mindet cseréltesd ki.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest