Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Raymond #40251 üzenetére

    Főleg úgy hogy konzolon a textúrák és a környezet gyengébbek még a csúcs címeken is mint PC-n valamint nem 30 a megcélzott FPS szám azért Pc-n multiplatform címeknél.
    Ha az ember konzol szintű textúra beállítást akar PC-n ,akkor elég a medium szint aztán úgy érdemes nézni a textúrát és a környezetet a Vram felhasználásban..
    Valószínűleg egy Ps5 1800 x felbontásból felskálázott 4 K még Quality módon is elmarad a legtöbb PC port medium-high portjától elég az utóbb idők pár játékára ránézni.. ha valaki konzol szintű grafikával megelégszik PC-n akár csak textúrákban, biztos hogy nem fut ki 12 GB Vramból sem 4 K-n akár, ez még a tömörített YT videókon is szépen látszik..[link][link]

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • S_x96x_S

    őstag

    válasz Raymond #40251 üzenetére

    > Hogyan fugg ossze?

    a memória igény nem statikus, hanem dinamikus .. ( open world )

    emiatt fontos, hogy mekkora idő alatt - mit tud berántani ..
    a PS5-nél a hw-es kitömörítés és az m2 sokat segít a játék folyamatosságának illuzióján.
    emiatt nem kell a drága VRAM-ot cache -re használni.

    HoghwrtLegacy-nál PC-n jelenleg 32GB RAM az ajánlott,
    amit nagyrészt szintén cache-re használhat .
    aztán ott van a UE4 shader fordítás .. az is sok időt elvesz a PC-n.
    A PS5 -ön erre van elegáns és támogatott megoldás, ami miatt kisebb RAM/VRAM igény kell.
    és ez az optimalizált hw és API miatt jobb játékélményt adhat.

    a gördülékenység problémáját meg is jegyezték, hogy "csak" max 2
    másodpercet kellett várni ..
    "The only truly annoying hiccups are the brief, yet frequent pauses at the doors of Hogwarts while the game is loading whatever's on the other side. These loads are different from stutters—a spinning loading symbol actually appears on the door while you wait. Thankfully I've never had to wait more than more than two seconds for a door to open on my setup, but it's a blemish on an otherwise immersive world." ( pcgamer )

    Amúgy a fejlesztők mantrája ..
    "Make it work, make it right, make it fast"
    A probléma, hogy a határidők miatt a "make it fast" sokszor nem fér bele az időbe ..

    Mottó: "A verseny jó!"

Új hozzászólás Aktív témák