Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sidorovich

    senior tag

    válasz Szabi® #858 üzenetére

    +1, bár Steam Deck-nél jóval több kihozható lesz szerintem, szóval erősebb lesz, csak nem nyers TFLOPS-ban:
    - konzolra optimalizált, natívan futó játék mindenféle emulációs réteg nélkül
    - nagyobb sávszélességű unified memória
    - vannak dedikált célhardverek textúra/fájl kitömörítésre, felskálázásra, stb.
    - ARM miatt eleve nagyobb hatékonyság, jobb üzemidő várható

    Szerk: 3L1T3: a DLSS jó dolog, de nem csodaszer. Eddig leginkább már eleve nagy (1080p/1440p) felbontásról még nagyobbra (pl. 4K) skálázásra volt jó, ahol már a renderelt forrás kép is rengeteg információt tartalmaz. 720p-ről nem tudom mennyire működne jól pl., de meglátjuk. Ha 1080p 30 FPS-t stabilan ki tud hozni natívan, amit aztán a DLSS felskáláz, az még reális lehet és az jól is nézne ki. Bár én inkább a felbontásból/grafikai részletességből adnék le szívesen a 60 FPS-ért cserébe, csak majd meglátjuk, hogy ezt Nintendo meg a 3d party fejlesztők is így gondolják-e. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák