-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz FerNandor #15809 üzenetére
Igen, 2008-as 1.2 TCE asszem (100 lovas). Nem is az hogy lomhább, kb ugyanúgy megy, én azt hittem 1.6-os erősebb. Igaz h az egyik 4 éves másik 10 éves autó, a motorok korszerűségében is lehet látni, h manapság már nem mennek a nagy köbcentikre a gyártók. Főleg mostanában az ilyen ezres meg 1.2-es kis turbós motorok korszakában.
A gond valószínű velem van, jobbat vártam dinamikára. Mondjuk kényelemben, úttartásban, csendességben sehol nincs a Clio a Megane-hoz képest. 1000x kényelmesebb a Megane.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #15999 üzenetére
Nekem nem kell a kettős tömegű és társai hibaforrás lehetőségek..használtan dieselt meg csak dti vagy tdi-t vennék, mert arra talán lenne annyi pénzem hogy utána rendbe is tudjam tenni Viszont ebbe mi megy tönkre ami nagyobb összeg lenne mint egy dci-nél se turbó se semmi csak a bevált szívóbenya
[ Szerkesztve ]
-
keroatis
tag
válasz FerNandor #16025 üzenetére
Ne haragudj de ha egy kocsival ennyi gond van az biztos nem véletlen mert a kötelező szervizeket meg adom neki, a motorja jó de az üzemanyag ellátó rendszer egy kicsit megelőzte a gázolaj minőséget.
Most itt én leÍrtam a nyügjeimet vele de forumok foglalkoznak ezekkel a problémákkal, de aki most vett dci rönot majd megtudja, és majd irogathat ide, azt majd jön valaki aki lehet nem is ért hozzá, csak odair hogy nem biztos hogy a kocsival van gond 9 éve vagyok renault tulaj van tapasztalatom velük.
Csak annyi hogy egy 5 M. kocsit hogy a pic....-ba tudtak ilyen hulladék módon összerakni.Elötte egy benyás 1.6 rönyom volt soha nem volt gondom vele.
Aki segitett az utastéri fütőventilátorom javitásának segitségében, annak köszönöm.
További jó forumozást. mindekinek.
[ Szerkesztve ]
-
keroatis
tag
válasz FerNandor #16028 üzenetére
Előzményben csak annyit tudok hogy egy időssebb foszeré volt kecskeméten és ő cserélte be egy új mondeoba, hogy most céges volt vagy nem azt nem tudom.
Magasnyomású szivattyút is az első alkalommal bevizsgálták és minden oké volt vele, az első csucs hiba 102e. km -nél volt a második,153e. km-nél a harmadik pedig 154e. km-nél, most hibátlan és 172e. km van benne, jelenleg várom a jó időt hogy az utastéri fütő ventit szétt tudjam burittani mert áll mint az iszap.A kártya is vacakol mert kicseréltem az elemet benne, de kocsi szerin akkor is le van merülve, tettem bele másikat azzal is ez a gond.
-
AMD Power
titán
válasz FerNandor #16282 üzenetére
Durva az biztos. Bár azokhoz már messze nem olcsó az alkatrész.
Egy ilyen Swifthez amit én néztem 15e Ft egy komplett vezérlés (vízpumpa nélkül). Én ezt majdnem 50% megtudom venni ha ne adj Isten kell. De a többi cucc is vicc hozzá. Munkadíj nélkül egy 100e Ft-ból komplett nagy szervizet csinálok egy ilyen autón. Vezérlés, olajok (motor, váltó) , szűrök, fékek , futómű stb....
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
giigz
veterán
válasz FerNandor #16538 üzenetére
Lehet, hogy öregek lesznek, majd megmondjátok, ha összehasonlítjuk a távolságot. Szerintem ez az elöregedés áll fenn nálam...
Ez most egy nagyon hülye kérdés lesz: Az országúti és a tompított az egy izzó? Tehát tompítottnál kevesebb áramot kap, míg országútinál maxot?
0 állás: üres csomagtartó, csak elől ülnek.
1 állás: üres csomagtartó, 5 személy.
2 állás: teli csomagtartó, 5 személy.
3. állás: fullra pakolva, és a vezető.Érdekes, hogy nekem 4-es állás is van. (Vagy nincs, csak nekem 1-en van, és 3-ra szoktam felvenni...)
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
válasz FerNandor #16538 üzenetére
Az izzók álltalában nem szoktak elöregedni,illetve szoktak,de az azt jelenti hogy kiég.De ellenben a fényszoró foncsora annál inkább! Ha belemegy a pára akkor idővel bemattul,de idővel mindden foncsor bemattul magától is.Nem tudom az említett autó mennyi idős
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #16544 üzenetére
Így ahogy írod.
Ha terheled a hátulját akkor meg szépen buktatod lefelé a lámpát hogy ne süsd ki a szembejövők szemét.
Már ha megbecsült autós társ akarsz lenni, és nem olyan pöcs mint akikkel ma is találkoztam hazafelé vagy 5el.
Pedig nem egy nagy mutatvány a mai korszerű kocsikban egy kapcsolón kapcsolni egyetRenault power
-
válasz FerNandor #16549 üzenetére
Nekem mindegy milyen izzó van benne, szarul világít legmagasabb állásban is. Hozzászoktam faterom m1 ph2 síküvegeséhez, az akármilyen kínai izzóval is nagyobbat világít, mint az enyém ezekkel a csoda %-os sz@rokkal, pedig talán már az összeset végig próbáltam.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz FerNandor #16596 üzenetére
Asszem auchan vagy tesco-ban vettem ilyen vagdalható gumit, már harmadszor cseréltem és még egy talán kijön belőle. Valami 900ft volt.
Simán méretre vágom és berakom, nyilván nem bír annyit mint egy gyári, de árban sem annyi.pl. az első aerotwin lapátaim már 3 évesek, az kedvezménnyel volt valami 7-8k asszem, viszont még mindíg szépen törölnek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #16668 üzenetére
dettó nekem is
édes istenem azt mondja " rendszeresen karbantartott " ki találja meg a hibát a képen ?
Ghandi: nálam csak az NGK jöhet szóba gyertyák terén
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #16671 üzenetére
Amúgy ha nem lenen a bele is kihajtva még jó gép is lehetne ..mondjuk azon jót mosolyogtam hogy tolatóradar egy ekkora autóra minek de lehet högy tulaja volt Meg másfél misiért legyen már rajta a gyári 16 os alufelnije sztem..de a színe szép
giigz: Mondjuk gyerekek végett ? pl ha családból viszek magammal gyerkőcöt automatikusan nyomom a központi zárat meg gyerek zár is on alapból .. mivel ha meg figyelted hátul nincs pöcök
Jah és amúgy 6km/h tól lezár
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #16688 üzenetére
Felszereltség függő minden funkció.
De a retesz nem old, csak belülről nyitható.Az egyetlen ami mindegyiknél automatikusan leold ha baleset van az az üzemanyag szivattyú, azért is van a motorterében mindegyiknek az a fekete nyomógomb.
Azzal tudod újra indítani a rendszert ha volt egy kis koccRenault power
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #16688 üzenetére
Passzolom... hála Istennek nem volt még ilyenben részem. (és nem is lesz.)
De elvileg nem nyit magától.Még egyszer utána olvastam ez amit írtam a biztonsági központi zár.
Link 1.07 -es oldal1.12nél írja ezt a balesetes dolgot. "~reteszelt ajtóknál gondoljon arra, hogy baleset esetén kívülről nehéz lesz a kocsiszekrénybe jutni segítségnyújtás céljából"
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz FerNandor #16711 üzenetére
Tegnap este hoztuk el a szervizből és közben a km óra alatt azt számolta, hogy jelen pillanatban mennyi km-t tettünk a kocsival.
Az autó Renault Mégane 1.4 16v RN ph2 (2000-es évjárat), lehetséges hogy nincsen benne fedélzeti comp. és csak a napi km számláló van benne?
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Mobil flották
- LEGO klub
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS ROG Ally
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest