-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #69942 üzenetére
Egér az nagyon büdös dögszagú lenne azt felismeri mindenki. Az lehet, hogy bogarak költöztek a pollenszűrőbe.
Én inkább attól tartok fagyálló szag ez, de az hidegen nem annyira szagos szóval nem kéne lennie. Klímagáz sem lehet, mert az ha ereszt akkor hetekig nem tart ki, ezt meg pár hete kezdtem el érezni.
Lehet a motortérben van valami és ez csak simán beszívja. Körbe kell szagolgatnom holnap az autót. -
atosan
addikt
válasz MC Pite #69992 üzenetére
Pollennszűrő nyár elején lett cserélve, semmi fura szagot nem érzek.
Bocsánat a rossz linkért, facebookhoz nem igazán értek, csak copy paste. Úgy tudom nem zárt csoport, Renault Megane facebook csoport az, keresőbe beírtam, hogy párás. Első találat volt.
[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #70061 üzenetére
A gyári vég sem annyira pici az RSen, de hangja igazából csak 5000 felett kezd lenni (vagy van, nézőpont kérdése). Nyilván nem szeretnék ilyet hidegindítás esetén (dehogynem, csak ahhoz nem lakóövezetben kéne laknom, hanem olyan helyen, ahol nincsenek szomszédok), de Jó lenne, ha egy picivel hangosabb lenne, jobban lehetne hallani, ahogy "röfög" elengedett gáznál, ércesebb lenne a tónusa, azt jobban élném.
Fólia van az autón, nem tudom mikori, szerintem még kint 0km-esen került fel rá, de sajna nincsen benne semmilyen szám. Viszont kellemes a tónusa, abszolút nem zavaró sötétben sem:
A kép amúgy csalóka, mert csak a hátsó ablak fóliás, illetve a szélvédő a napellenző vonaláig.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #70061 üzenetére
Ja igen, az RSben nagyon rövid az áttétel, szóval a fordulat hamar megjön, ha lötyögősen megyek, akkor 45-nél már simán megy az 5. fokozat.
Janodob honlapja érdekesnek tűnik, nem az a nagyot mondó csapatnak tűnik, kár, hogy elég szép nagy betűkkel hirdetik, hogy sportdobokra nincs műbizonylat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70061 üzenetére
Kinek a pap kinek a papné.
Én azért vettem meg a tetőre a biciklitartókat, mert sokkal biztonságosabbnak érzem.
Vezetés közben a tököm tudja merre indul el a bicikli egy erősebb fékezésnél.
Számomra nem opció.
A jó minőségű biciklitartó meg zárható és nem tudják elvinni a biciklit ha ez a gond.
Nekem van 2 thulle meg két Aguri best off mind a kettő.Meg hát nálunk a 4 fő mellett 4 biciklit nagyon nehéz lenne betenni a kocsiba.
Renault power
-
emre
veterán
válasz MC Pite #70070 üzenetére
Senki, a Bódisnak van itt gyártóüzeme, de értékesítéssel nem foglalkoznak. Rendeltem egy MTS-t helyben a Lángtól. Ami most rajta van lyukas Bosal azt 2014-ben rakták fel rá, és ha ennyit bír akkor inkább kipróbálok másikat.
Elhasználok két MTS dobot aztán úgy is meg kell vennem rá a gyárit az OT-s vizsgához.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #70070 üzenetére
Igazából csak azért ragaszkodnék hozzá, hogy a rendőrök ne csesztessenek miatta, amúgy nem vagyok papírmániás. Dobvég vajon választható? Már megszoktam az ovált az RSen. Illetve én nem találtam az árak között, hogy mennyire jönne ki a gyárinál kicsit hangosabb hátsó dob.
molnarpeter: az ilyen nyitható cuccok talán már túl nyersek, plusz ott is kb. 60k körül van maga a cucc és akkor még vágni kéne a rendszert, hogy beférjen.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70075 üzenetére
Nekem M1 van ne feledd, nem a fix tetősínes hulladék, amire én egy boxot se szívesen csavaroznék fel.
Ez még húzó karmos thulle tetőcsomagtartó ajtókeretre szerelhető. Más a teherviselése.
Ez pont bosal, de nekem is ilyen a rendszere.
Sokkal masszívabb, mint ez
Erre én se mernék felrakni szerintem még 3 at se.De értem a te nézőpontodat is, csak nekem az nem járható
Valamelyik gyereket itthon kéne hagynom (bár ha belegondolok )[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #70078 üzenetére
Nem tudom mivel halkítják, az tény, hogy azért hangosabb, mint az SSS, kicsit malacabb is a hangja, pont ezért is tetszett ez. Tényleg nem akarok alaphangon dörgő cuccot, ahogy írtam, ha mondjuk jobban lehetne hallani a gázelvételkor adott hangokat, plusz a felsőbb tartományban - mondjuk 3000 felett vagy nagyobb gázálláskor -hangosabb lenne, az már elég. Nyilván meglátjuk még a dolgot, az jövőbeni projekt, jelenleg még kitart a gyári dob.
Egyébként anno volt egy Mustang GT is nálam, még a 2017 ráncfelvarrás előtti, az is elég kellemes hangot tudott adni, de akkor még nem kertesben laktam, panelnél meg pont nem érdekelt a csodás lakóközösség, ha kiugrott az ágyból reggel 7:00kor, mert jöttek a vadászgépek. A mostani szomszédaimat bírom, nem gyilkolnám őket ilyennel (az újabbakban pedig már van külön gomb a "csöndes" üzemmódra)
Más: Aktív szenes pollenszűrőből van ajánlott márka? Mármint ami típus specifikus.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #70059 üzenetére
Ehh, fogd meg a söröm : [kép]
Az a baj, hogy nem fotóztam le a bringaszállításaimat, amit igen, az pedig szelfi.
Ugyanilyen módszerrel fért be hátra, három pokróc társaságában egy acélvázas női trekking, meg egy 29-es monti, levett első kerékkel, és elfordított kormánnyal, a csomagtartó pedig koppig pakolva.Jah, épp mostanában költözünk, készülnek durva képek, hogy mennyi fér be a CC-be. Esdig elhordtam már vele fét tonna sittet szép apránként, hoztam haza konyhai munkalapot, hűtőt (mondjuk ahhoz CAN-en át kellett verni a fedkompot, hogy le van csukva a csomagtartó, holott nem volt) két szobányi járólapot, parkettát, stb stb.
Amúgy azt hittem el is tört az egyik első rugóm, mert egy kátyút elkaptam, és baromi nagyot reccsent valami elől, de csak az utángyártott belső sárfogó tört ketté, immár mind a két oldalon. Ennyit ért, bírta fél évig.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70206 üzenetére
Apollo 4 G season
Mind a két autón (verso, megane I ), párom ausztriában síelni ment vele problémamentesen.
(pedig ott van hó, meg csúszik.) Nekem is tűréshatáron belül van bőven.
Horvátországot is megjártam vele, nem taknyolt a 45°C ban sem szépen megállt pályán satura. Egyetlen körülmény van amit nem szeret olyankor sincs vele baj, de jobban kell figyelni ez a meleg esős úttest. Hidegben szerintem jobb mint az előtte lévő nokianom, ami nagyon meg is lepett. Egyszóval szerintem best buy. 205ös az egyik 16" on és 185ös a másik 15" on ezekről tudok nyilatkozni.Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #70206 üzenetére
Mi flottában is használunk 4S gumikat, CC+,A005 bejött minden téren, Nexen kicsit előbb kezd el visítani - pl: asszony is olyat kapott az Aurisra és az RS után az első pár kanyarban szól alattam mindig -, de nincs vele gond, árban pedig utolérhetetlen.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #70216 üzenetére
Apollot sok gumis szidta, nekem annyi tapasztalatom van vele, hogy a régi twingonkon olyan nyári volt, azzal adtam el sógoromnak, ő is azzal használta. Problémamentes abroncsok voltak. De az ugye egy 75 lovas gépsárkány volt, nem nagyon közlekedtem vele 4 keréken csúszva.
Rob, létezik olyan, hogy fűtés esetén hoz be némi kipufogószagot az autó, sima hideg levegőnél meg nem?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70316 üzenetére
Amit írsz az oké, de hidd el, nem volt még fúrt tárcsad azt azért írod
Elmebeteg fékerő különbség van egy sima és egy bordás illetve egy bordás és egy fúrt tárcsa között.
A furtat például, csak valami idióta tudja elmelegíteni.
El lehet azt is, de nagyon extrém és direkt fékgyilkos módszerekkel.
A teli hűtött tárcsa ezekhez képest játékszer.
Pedig azok között is van jó.Az EBC-t meg hagyjuk, ott közútra nagyon drága a cucc és amúgy sem alkalmas oda, mert előbb üzemi hőfokra kell melegíteni a féket.
Hidegen olyan sz@r a fékhatás, hogy hagyjuk is.
Versenyezni meg itt kevesen fognak.Egyébként a kis sárga csoda amit próbáltam a múlt héten.
Az szuper volt fúrt zimmermannok voltak rajta eszméletlen mit tud az a fék.
Igaz ott a nyereg és az egész rendszer is egy komolyabb felépítmény. Nem is annyiba kerül mint egy sima tárcsaRenault power
-
dragonfx
veterán
válasz MC Pite #70337 üzenetére
En nem akarok erobajnokot ezert neztem 1.2 szivot.meg nemmprobaltam mennyire ereznem ezt....
Holnap megnrzek 1.4 et utana 1.6 ot.
A tce nagyon erdekelne engem is. Erre is 3-4 kilo egy turbo?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz MC Pite #70482 üzenetére
Érdekes, pedig elvileg ugyan az a technika, mint a laguna 3-nál.
Lagunánál nem látja az újat, szépen, kerekenként fel kell éleszteni a szenzorokat, majd hozzátanítani az autóhoz.Eleve, ha automatikus lenne, honnan tudná az ecu, hogy melyik-melyik kerék?
Vagy a tiéden valami másféle a technika.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz MC Pite #70482 üzenetére
Megane hogy mutatja a nyomást, az is kerekenként kiírva??
pl.: nemrég a hátsókat előre raktam (kopásból kifolyólag). Viszont ezt az autó nem tudja, honnan is tudná, így a hátsóhoz írja, hogy felfújtam 2.7-re. Én viszont tudom, hogy ezek a kerekek elől vannak.
Diagon így néz ki, itt lehet egyesével megadni az ID-ket (szenzorokhoz) és akkor hozzárakni a nyári vagy téli szetthez, a megfelelő helyre:
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70482 üzenetére
(téli kerék)
Ahogy mycso írja persze, minden probléma nélkül, ha egyszer már fel volt programozva.
De ahogy lemerül az elem majd benne, vagy új gumit teszel fel, ne érjen meglepetésként, hogy taníttatni kell őket egyesével.
Van a diagban ilyen funkció és amíg nem programozod vele fel téged fog a legnagyobb meglepetés érni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Jaded
senior tag
válasz MC Pite #70503 üzenetére
Megane-nál azt mondta a szervíz elsőre, hogy fel kell tanítattni. Múlt héten rákérdeztem újra a rendelés előtt, akkor azt mondták (igaz másik szervizes), hogy tegyem fel a kerekeket, ismertessem fel, ha felismeri oké, ha nem, akkor vigyem be feltanítattni
Mind a 4 kerék nyomását külön jelzi nekem is.Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70503 üzenetére
Na ebbe most már beleásom magam, mert nálam nem egy emberke volt már M3 / L3 akinek fel kellett tanítani. (gyári szenzor volt benne én szereztem neki) Mehetett vele akármennyit nem tanulta fel sőt sírt a szenzorok miatt folyamatosan. Vizsga előtt még elgurult hozzám gyorsan, mert "hibás" szenzorokkal nem megy át ugye.5 perc alatt beírkáltam az értékeket és onnantól jó volt. Tehát nekem ez rejtély és amúgy 8 hely van benne, tehát, hogy tudná a többit ??? Anomália ez az egész, de most már nagyon kíváncsivá tettél.
Renault power
-
válasz MC Pite #70503 üzenetére
Basszus, most látom, hogy nemtudtunk szövegérteni
Akkor még egyszer.
17es szettel vettem az autót (19,7kg).
Tanítattam hozzá a 16osokat(19,0kg), de a tanítás után egy napig a 17es volt még fenn, addig azt mutatta, csere után a 16ost.
Így rendben van, akkor ugyan arról beszélünk.Természetesen, ha már egyszer az életben fel volt tanítva, akkor bármikor felrakod az autóra, pár10m után felismeri.
Ez így rendben van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #70613 üzenetére
Jah, mindig rá kell, hogy jöjjek, amit gondolok azt nem biztos hogy másnak is egyértelmű.
Szóval, a Diag szerint még nincs TPMS szenzor társítva a kocsihoz, az új téli szettem lesz az első amit megkap, aztán lehet, hogy magamat fogom vele megszivatni.
M2-ben a kijelzés kimerül abban, hogy határérték alatt van-e a nyomás, vagy nem, ezt a négy kerék szimbólum
mutatja. Állítólag a high series műszeregységen, (ahol középen nem a kocsi felülnézeti kis piktogramja van, hanem egy rendes grafikus kijelző) látható a nyomás is, de erről semmi konkrét."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70657 üzenetére
Nekem nem skandináv fény kell. Hanem ha leállítom a kocsit akkor a tompított is marad, pedig átkapcsolhatna helyzetjelzőre, ennyire okos már lehetne. A Lada is tudja ezt, azon gyújtás nélkül nem is lehet tompítottat kapcsolni. Az M1-nél meg simán kulcs bedugása nélkül is kapcsolható a tompított, a refi, meg a ködlámpa is.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70672 üzenetére
Pont az akku miatt, ha leállítom a kocsit akkor a tompított átkapcsol helyzetjelzőre és mínusz 2x55W. Aztán meg én lekapcsolom kézzel. Ha elfelejtem akkor meg csipog úgyis ajtónyitásra.
Úgy jutott ez eszembe, hogy egy haveromhoz mentem kórházhoz és kicsit korábban értem oda, beálltam, leállítottam az autót és nyomogattam a telefont közben meg végig világított, mert ugye nem szálltam ki, nem is csipogott én meg nem vettem észre bent ülve. Csak mikor ő odaért és megnyitotta az ajtót 20 perccel később csipogott akkor vettem észre. Egy átgondoltabb kocsi képes erre, egy filléres relé az egész. Meg eleve logikátlan, hogy miért lehet lámpát (nagyfogyasztót) kapcsolni gyújtás nélkül. Közben meg a Lada tudja ezt. Igaz abban nincs csipogó, nyilván amiatt oldották meg így.Emiatt nem fogok most forrasztgatni reléket, ez a tervezőrészleg dolga lett volna annak idején. Csak megemlítettem, hogy ilyen apróság belefért volna még. Mint ahogy az is, hogy ha kinyitom távval és nem nyitok ajtót akkor visszazárjon. Ezt egy 206 tudja ami sokkal fapadabb autó a Meganenál. Meg akkor belemehetünk abba, hogy az anyósnál miért nem automata az ablak mikor a másik oldalt igen, ott is csak két fillérnyi cucc kell hozzá.
DRL-t én nem szeretem, nem világít hátul és ez engem zavar. Mindig felnyomom a tompítottat. Meg hülyén néz ki egy öreg autón, elüt róla mindenképp.
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70705 üzenetére
Szemeztem egy ideig olyan DRL-lel ami indexeléskor sárgán fénycsíkban kifele fut, majd animálva visszakapcsol nappali menetfénnyé, tompítottra kapcsolva pedig elhalványul, de halványan világít. Az marha jól nézett ki, de aztán úgy voltam vele egyrészt az nem legális és nem hiányzik a nyakamba a baszogatás, másrészt egy 17 éves autón még mindig cikin néz ki minden ilyen.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #70705 üzenetére
Mondjuk ezt sem teljesen értem, hogy helyzetjelző miért csak álló kocsin lehet Mondjuk a KRESZ könyv szerint, várakozó járművön használandó, ez nem tilt más felhasználást.
Nálam pl. vagy tompított van (+hátsók), vagy semmi (DLR hiányában). Ha nappal közlekedek, dugóban / forgalomban azért nem haragszom, ha hátul is van némi világítás, mégis csak szembeötlőbb, és könnyebb észrevenni ha valaki mégis elbambul az araszolásban, s talán nehezebben jön belém. Ellenben tompítottra nincs igazán szükség. Avagy, a semminél több, nem? Mármint hátul, elöl nyilván kb. 0 értelme.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70710 üzenetére
Akkor ezek szerint még nem változtattak rajta, lakotton belül jó látási viszonyok között nem kötelező a tompított vagy DRL. Így viszont üzemeltethető a helyzetjelző, mivel tiltva nincs külön. Lakotton belül mehet akinek arra van igénye.
Sejtettem, hogy két izzós a ködlámpás variáns, de a helyzetjelzőnél még így is jobban látható a sima ködlámpa.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz MC Pite #70714 üzenetére
Igen ezzel egyetértek, nagyobb pirosnál vagy vasútnál inkább behúzom, eleve a francnak van kedve nyomni végig. A sík azért néha csak elméletben az, csodás utakon Mindenesetre felmerült bennem is korábban, igyekszem majd figyelni / megfigyelni ezeket a helyzeteket.
Persze általában a sort nézem, nem csak rögtöm magam elé, mondjuk ekkor ugyanúgy segíthet a kialvó féklámpa előrébb is.
Amúgy M1-ben P21/5W a hátsó fék/helyzetjelző, illetve gyanítom még sok autóban, az talán annyira nem vészes.Ha már lámpák: mikor vettem a kocsit, az egyik rendszámtábla izzó ki volt égve, cseréltem - a héten kiégett a másik is Kellemesen elporladt az idő és a hő miatt már kicsit a ház (de csak az izzó mögött), de szerencsére ez nem igazán gond.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
harry
veterán
válasz MC Pite #70842 üzenetére
'Lefelé': hát elvileg az alsó légréteget világítja anélkül, hogy a szembejövőt zavarná - konkrét infót nem találtam sem a szögről, sem a bevilágított távolságról így hirtelen, de biztos van erre szabályozás / állítási lehetőség.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70849 üzenetére
NA akkor, neki scenic I-ese van abból a PH II-es, amikor ez az autó gyártva lett, nem volt még 0w30 as olaj. Konkrétan nem létezett!
Ennyi.
Specifikáció szerint lehetne jó, de az illesztési hézagok mások, az FT pedig sosem volt megfelelő ebbe a motorba.
Acea szerint pedig simán más.
De persze továbbra is azt mondom, hogy mindenki azt locsol a kocsiba amit csak akar.
Nem vitatkozom senkivel.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest