Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz CactuS #70063 üzenetére

    A dinamitdobnál van műbizonylatos (közösek az alapok a két cégnél).
    Meg nyilván akadnak még cégek, csak sajna kevés aki 'csinál' dobokat, nem csak gányol/hegeszt.

    emre: Arrafelé nem tudom kik csinálnak dobokat/rendszereket.

    gixxergabi: Ez egy példa a normál belmagasságú síkbadönhetős kombikra/kompakt egyterűekre, Reanult vonalon erről van képem - itt egy 27,5-es kerekű M-es monti van az autóban.

    rob: Intenzív vagy vészfékezésnél ha ki van kötve semerre nem indul el a bringa. Előbbinél nem, utóbbinál sajnos nem ritkán lerepül a g..be a tetőről a bringa. Az olcsó tartóknál szinte mindnél. [link]

    Mikor aktívabban jártunk maratonozni/túrázni, akkor rendszerint drágább volt a 2/3 bringa mint az autó, így pl hátra (csomiajtó, vonóhorog) sem szívesen rakom.
    Ha valaki ...jóember aki szokás szerint kurvára nem ismeri a fizikát, belém jön (megint) hátulról, akkor hiába mondom hogy az enyém is x forint volt, a haveromé meg 3 hónapos, és nemrég 1,2mFt-ért vásárolta a kerékpár, nem hiszem, hogy kártalanítva lenne ez a rész is.

    Igen, zárható, akár 30 másodperccel tovább tart lelopni ilyenről a bringát (van két fenti tartóm is, azok is zárhatóak). És hidd el, ha olyan helyre megyünk ahol több száz, vagy több ezer bringás van, az oda készülő bringatolvajoknak ez nem túl nagy hátráltató tényező. :N

    4+4 fő bringa nehezebb kérdés ha már mind legalább 26os kerekű. (5 fő 3 montit azért a Picassoval lekezeltem többször osztrák eseményekre menet.)
    Amikor ez már nálunk is aktuális lesz, meglátom mit dob a gép; de magamat ismerve pár másodperc alatt a két kerék ki, nyeregcsőt betolni, bringák és kereket csomiba keresztbe be (ugye nagyobb kombi vagy kompakt egyterűt feltételezve), sport táskákat meg fel a tetőre a dobozba. Nem egyszer; és nem tízszer raktunk tetőre is és autóba is bringákat, így a 'normális' gyorszárasokat gyorsabban legózom be és fel a bokszot, mint 3 bringát szakszerűen rögzítve fentre.(Sőt, a Picassonál kislétrát is kellett ilyenkor hordanom magammal, pfujj.)
    szerk: Verso(2?) a dobok közötti szűkebb hely és magas padló/alacsony belmagasság miatt nem a legideálisabb, de szerintem egy próbát megér; sokkal hamarább végzel vele mint hogy a tetőre szerelj mindent.

    Egyébként 4db, legalább 24es kerekű (mezei, nem drága sport)bringával már meghaladja az ember a megengedett terhelést a tetőn, amit még egy középhülye rendőr is tud és büntet is miatta! (4×min15+5)+5)
    Az egyszerű ökölszabály átlag autókra/kombikra, hogy 4 országuti éppen belefér, bármi másból csak 3 db.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák