-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz BigBlackDog #65050 üzenetére
Igen. Most már látom. Rosszul olvastam.
A mutatóujjam belefért, akkora a lyuk. Műanyaghegesztéssel csak a törést tudják megcsinálni. Nem újrapótolni a hiányzó anyagot. Nem jól tudom?
-
gixxergabi
senior tag
válasz BigBlackDog #65050 üzenetére
Főleg mivel ígyis-úgyis fényezni kellene, azt a kis lyukat tuti hogy nem 4e-ért javították volna be, hanem jóval olcsóbban (1-2) és akkor az legalább a helyén van, nem fogja elhagyni rossz úton...(és akkor megint csak a szeméthegy nő)
De nyílván nem tudhatta hogy az "utángyártott" ilyen vacak lesz... gyorsan vidd vissza ha még tudod -
eTrade
tag
válasz polonic #65045 üzenetére
Szerintem vedd le a tükörházat, fújd le színazonos festékkel és rakd vissza.
Őket tudom javasolni ha színazonos festéket akarsz kevertettni: [procolorkft][ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Robmester, hány liter olaj kell akkor a 65 lovas 1.5 dci-be? 2004-es Kangoo.
Most akkor kap SXR900-at 5W40.
És ebbe a váltóba ami ehhez van milyen olaj kell és mennyi? Nem terveztem váltóolaj cserét, de lehet megejtem jusson le minél több lóerő az útra.
Ugye a betöltő, leeresztő csavarjai ennek nincsenek eldugva sehova?K9KA7 a motorszáma, 48 kW.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #65058 üzenetére
4.6 liter a szűrővel együtt max. 4.7 de nekem 4.5 nél többet még sose sikerült beletaposnom.
A váltó attól fögg, hogy jb3 vagy jc5
3 asba 3.4 liter 75w80 as nfj
az 5 ösbe 3.1 liter ugyan az.a csavar az alján van ugyan olyan 4 szög mint a motorolaj leeresztőjé.
A feltöltő pedig a motor és a hűtő között egy pillangócsavaron keresztül történik.
Addig kell tölteni amjg meg nem jelenik a furatnál az olaj.
(illik tenni alá egy felfogó edényt )remélem minden világos
Renault power
-
Dyno
veterán
válasz molnarpeter #65035 üzenetére
Valami baja volt?
Nekem még most a nagy hidegbe, van hogy be se melegszik rendesen, város sok-sok dugó, nem spórolok nehéz a lábam, és max ilyen 5,5.
Jobb időbe mikor nem kell még klíma, de már betud rendesen melegedni, még a városba is elvan 4,6 körül. -
rayoliviero
veterán
válasz rob210 #65059 üzenetére
Nálunk a szimmering ment tönkre elvileg, mert az autó alá nézve a szerelő azt vette észre, hogy kicsit ereszti a váltóolajat.
Ilyenkor mi a teendő? Szimmering csere és váltó olaj csere is? Vagy elég rátölteni szimmering csere után? És milyen váltóolaj kell az autóba és hány liter? 1,5 dci, 2011-es évjárat, 110 lóerő. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #65063 üzenetére
Hány km van benne, váltóolaj mikor volt cserélve?
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #65064 üzenetére
233 000 körül, az jó kérdés, hogy az előző tulaj mikor cserélte.
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65063 üzenetére
1.5 dci szimering a váltóban? Milyen szimering ereszt ott?
A féltengelyé? Mert amúgy a bovdenes váltóban nincs szimering.
Az egy 6 sebességes váltó abba pont 2 liter kell.TL4 6/1
Tranself NFJ 75W-80Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rayoliviero #65067 üzenetére
Kicsavarod a betöltő nyílás csavarját ha megjelenik az olaj ok, ha nem nem.
Renault power
-
FRENK1988
veterán
Sziasztok
Mennyire sz*pas az elso lambda szondat cserelni? Mik a tunetei?
S1/ph2 1.6 16vNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Xantomas
őstag
válasz rayoliviero #65069 üzenetére
10 hozzászólással feljebb
A pillangocsavarrol konnyu felismerni, ha mar alanezel."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Nordik
őstag
M2 helyzetjelzo izzoja sima W5W?
-
norbert1998
veterán
Srácok, M2 vége felé merre van a tompított biztosítékja/megoldása?
Röviden, mókoltam az állító motorral, zárlatot okoztam, most minden jó, kivéve a bal oldali tompítottat, illetve bal oldalra nem került így be a kézi állító helyére a motor.
Feszkó nem megy oda, test van. Olyan 0.9 volt körül mérek rajta, de az simán lehet gyenge áthallás ismerve ezeket az elektronikákat.Nordik: Igen
-
atosan
addikt
Sziasztok,
Megane 99 utánni kiadások mennyire megbízható, mik a nyűgjei, fenntartási költsége? Mire kell vásárláskor odafigyelni? Mindenképp benzin 1.4 vagy 1.6
A válaszokat előre is köszönömMaine coon
-
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65079 üzenetére
1.4 csak akkor ha rövideket mész vele. Jól megy az a motor is ha tényleg nincs más, de meg kell szokni a kényelmetlenségeit. 1.6 jobban összehangolt teljesítményileg.
Jellegzetes hibái a gyújtótrafók, Beru vagy Denso ami jó, a többi pár év alatt áthúz szigetelési hiba miatt és kuka. A hátsó torziós rugók hajlamosak elöregedni és lelapulnak, kis súlyra is leül az autó, végül el is törnek és tehermentesítőre ül.
Felső holtpont jeladó csatlakozója hajlamos kontakthibás lenni és akkor nem megy sehova az autó. Motor és váltótartó bakok hamar feladják a harcot, de aki elviseli hogy a váltó lötyög a kezében annak sokáig kibírja.
Vezérműtengelyek végén a szíjtárcsa ha hegesztett az esetleg elengedhet, de ezt csúnya hanggal jelzi is.
A fojtószelep és alapjárati motor szokása elkoszolódni, alapjárati problémákat okozva, pucolni kell. Tűzfal szigetelése lóghat, azt rögzíteni kell mert rosszabb kigyulladhat.
Diffi az a sok km-es autókban már búghat, ha csak pici hangja van akkor még elmegy olajcsere után sokat.
Kipufogót érdemes középen is rögzíteni, mert nagyon leng alapból és elől a rezonátorcsövet idő előtt szétszedi, nem drága, de a fél autót bontani kell alul miatta.
A fűtésradiátor hajlamos kilyukadni, ha nem cseréltek hűtőfolyadékot normálisan, ez is fél autó bontása. A váltórudazatnál a váltóolaj ereszthet egy idő után.
Légzsák visszajelző hiba az ülés alatti csatlakozó vagy a kormányösszekötő szalag, nem komoly dolog.Rozsdára nem hajlamos maga a kaszni, a kipuff, a rugók, a rugótányér, fékek csak ezek rohadnak, de nem vészesen csak mint minden autón.
Nem tudom minden eszembe jutott-e, de a hibáinak 90%-a olcsón és könnyen javítható. Összességében nagyon jó konstrukció és elpusztíthatatlan.
-
shifty!
senior tag
Tegnap úgy adódott, hogy az idő- és térkoordináták szerencsés konstellácója képpen ki tudtam pucolni a rég tervezett EGR szelepet.
Ahogy azt vártam 251 ezer kilóméternél, kicsit le volt kormolódva... A szelep is, a hattyúnyak is...
Az a kupac, nem kalibrált kézi megemeléses méréssel úgy 300 gramm lehet, kicsit tán több.
Eredményképpen az állóhelyzeti indulásnál tapasztalt lomhaság, holtidő nagy része megszűnt, bár még csak egy rövidebb próbaútra volt idő azóta.
Dízel tulajok turbós-EGR-es motorral: különösen ajánlott kitakarítani. Egy délután, egy hosszú szárú laposfejű, egy drótkefe, fél üveg brigéciol, és nagy lelkesedés.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
femiki
tag
Tisztelt márkatársak! Van egy 1,5dci 48kw kangoom, és az alábbi hibákat produkálja már november vége óta: a motor hol megy hol nem. Ami azt jelenti, hogy reggel elinditom, jár szépen, aztán gondol egyet és elkezd egyenetlenül járni, ugy mint a benzineseknél ha kihagy a gyújtás. Aztán pár perc után leáll, és utána alig akar elindulni. Ami érdekes hogy teljesen rendszertelenül csinálja, tehát nem minden nap. Van hogy 3-4 napig nincs ez a jelenség. A hőmérséklethez nincs köze, mert fűtött garázsbol kiállva is előjön, de kint állva a minuszokban is pöccre indul, és üzemmeleg motornál inditáskor is előjön ez a hiba. Elvittem szerelőhöz, kicseréltetett velem 2-porlasztót, jobb lett a motor járása, de a hiba maradt. Majd tett az üzemanyagcsőbe egy visszacsapó szelepet, mondván elengedi a nyomást a szivattyú, és ezért indulhat nehezebben. Ettől 2-napig elmúlt a hiba, de vissza is jött. Ezután kicseréltük az EGR szelepet, megjegyzem ez nagyon csúnyán nézett ki, tiszta koksz volt! Hát, ezzel 1-napig volt jó, és megint semmi javulás. Adjatok tanácsot, hogy mi a fene lehet ez?! Szerintem ha egy valami alkatrész lenne a hibás, akkor a hibajelenség állandó lenne, nem pedig hol jó 1-2 napig hol nem. Nem lehet itt valami elektromos hiba, hogy hol érintkezik a vezeték, akkor jó a motor, amikor nem érintkezik akkor csinálja a dadogást/leállást?
-
Benir8
senior tag
LPR fékmunkahenger ajánlott? Vagy vegyek 3x-os áron TRW-t?
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #65083 üzenetére
Új vagyok a markában. 144e, plusz az apró van benne elvileg. Szép olajos a csövek alatt, 20-30 hsz-el feljebb raktam be képet.
Így a vezérlés, komplett fék, hétfőn kuplungcsere után nem őszinte a mosolyom.
Helytől függően 60-130 között van egy mutatvány. Ott van még az EGR pucc.
Kb 250km mentem vele, de minimum 2x annyi ment rá, mint a ddis-re 270e alattJó, nem az autó tehet róla, hogy igénytelen állat gazdája volt. Más kérdés, hogy opel gombos, mint eladó, Renault márkakereskedés/szervíz szerint kifogástalan állapotú.... mindkettő át, bevizsgálta.
Gyenge perrel fenyegetést lehet megérne.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz atosan #65089 üzenetére
Közben még eszembe jutott a főtengelyszíjtárcsa elforgása meg a generátor szabadonfutónak a nyüszögése, de ezek is filléres tételek. Nem kell aggódni, ezekből a hibákból 1-2-3 jelentkezik egy autóban, nem az összes. Az előző tulajok megcsinálták a java részét már (jó állapotú autót feltételezve).
A tetőkárpit is le tud jönni, de ez minden autónál.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz shifty! #65085 üzenetére
Ezt a benzin is kihozza vajon ha üvegmosós kefét tologatok át rajta? Vagy egyáltalán nem oldja fel?
Következő hétvégén szedem szét én is és hasonló látványra számítok.
Esetleg WD40 vagy csavarlazító?Nincs brigéciolom és egyáltalán nincs kedvem a városba beautózni most csak amiatt.
-
forceberg
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vivaldi (böngésző)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sorozatok
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db