-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #66631 üzenetére
Akár az is lehet, de amikor ezeket cseréltétek, mert a felsorolás alapján egy vagyont rálocsoltál, mérés és hibakódok hibás értékek alapján cseréltétek az alkatrészeket, vagy csak ment a találgatás?
Mert kéne látni a hibakódokat a kimaradásokat élőadatban és az alapján elhárítani a hibát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #66636 üzenetére
Az FHP és a vezérműtengely jeladó nem ugyan az.
Márpedig ezt tudni kéne, hogy melyik lett kicserélve, mert az FHP pontosan ilyen hibákat tud generálni a benzines és diesel renaultoknál egyaránt.
Hibakódot, meg ha nem is ddob, élőadatban látszik, hogy mi nincs meg a motor működéséhez.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #66640 üzenetére
Ez a főtengely ami a váltónál van diesel esetén is.
Ez a vezérmű, amit szerintem ti cseréltetek.Verziótól függően lehet rossz még ez is:
Illetve ha van akkor az üzemanyag nyomás érzékelő is.
de ez pl. 106 lovasban nincs.Ezért mondom, hogy ezt a hibát távgyógyítani nem lehet ide műszer diag és ha nincs szerencséd sok sok idő kell.
Renault power
-
-
#89309696
törölt tag
válasz femiki #66697 üzenetére
Az új akkuk is 12.7V-ot tárolnak el, ha ennél több akkor a műszer csalva mutatja. Vagy közvetlenül töltés után lett megmérve, mert akkor lehet még emelkedett érték ami pár óra múlva beáll a rendes értékre. De ha már áll az autó napok óta és még indítóztál is vele, képtelenség a 13V benne, nem jól mér a műszer akkor. Így viszont bármennyi lehet az akkuban ismételten.
Sajnos ezek az ezer Ft-os cuccok képesek ennyire pontatlanok lenni, az enyém is ilyen volt. Persze az ember meg nem akar egy mérés miatt tízezres tételű kütyüt vásárolni, kell keresni egy szabad villanyszerelőt aki megnézi gyors vagy kipróbálni egy másik akkuval ami biztosan jó.
Vagy fel kell rakni töltőre a biztonság kedvéért (megnézni a folyadékszintet ha lehet) és 12 óra töltés után megpróbálni indítani megint.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #66716 üzenetére
Hülye kérdés, de jól vannak fent a csatlakozók a szűrőn?
Volt már olyan akihez házhoz kellett mennem, mert szűrőcsere után nem indult az autó és a végén kiderült, hogy két cső fel lett cserélve.Ha nem tudod lelégteleníteni, akkor akár a kézipumpa golyós szelepe is lehet szar.
Azt hallod amikor pumpálod, hogy kotyog?Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz femiki #66733 üzenetére
Felhívtam őket, igazából a nő, akivel beszéltem szerintem jobban vakon volt, mint én. Annyit mondott, ha kékes árnyalata van, akkor az vagy hőelnyelős, vagy hővisszaverős. Az hogy nincs rajta a piktogramm, nem jelent semmit, ha olyan kedvük volt rátették, ha olyan akkor nem.
Csak azt nem vágom, hogy akkor az akusztikus jelölés miért került rá.
Illetve azt mondták, hogy nincs rajta semmi olyan jelölés, ami alapján be lehet azonosítani, hogy milyen a szélvédő....*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #66990 üzenetére
27,95x56x10, Jobb ELRING (050.560) Féltengely kihajtás szimering
40x54x6,8 bal CORTECO (CO20034245) Féltengely kihajtás szimeringTudtommal azon már bowdenes a váltó, ha 2005 ös.
Vagy valami nagyon hibrid, ha még a jb váltó van rajta.Van még egy ilyen ez van bent a kuplungnál.
OE-számhoz: 8200068744
Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz femiki #67192 üzenetére
Nem nekem szólt, de nem elérhető a videó.
Szelephézagot mikor ellenőriztetek? (Néha ellenőrzéskor sokat hagynak rá és rosszabb lesz mint előtte, mert 'már homorúra kopott'). Kipufogó kormos esetleg?Előzőhöz: Báridnál az alábbiakat írja - MEGANE III Grandtour (KZ0/1) 1.6 16V (KZ0U, KZ1B, KZ1U)
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #67267 üzenetére
Pedig akkor te nem csináltad jól a folyamatot.
Ráadod a gyújtást.
Elkezded nyomkodni a bajuszkapcsolón (jobb) a kis gombot és addig nyomkodod amíg az olajhoz nem érsz, ott hosszan nyomod amíg elkezd villogni a kijelző, majd nyomod tovább amíg le nem nullázódik.Renault power
-
senior tag
válasz femiki #67271 üzenetére
3 csavar tartja a fedelet, és egy nagy O gyűrű a tömítés.
Én kiszedett váltónál cseréltem, úgy nem volt nehéz, beszerelve nem tudom mennyire lehet hozzáférni.
Csapágy nincs benne, egy kis olajcső nyúlik be a tengely végébe.
O gyűrűt a Bárdinál találtam, de vettem egy lemezfedelt is a ZSU-nál, mert marha rozsdás volt. Eredetileg csak le akartam festeni, de mikor elkezdtem tisztítani, nagy lapokban vált le róla a rozsda és féltem hogy esetleg hamarosan átlyukad.Путин, иди нахуй!
-
rob210
Topikgazda
válasz femiki #67668 üzenetére
Első körben az EGr-t takarítanám.
Az intercoolert ellenőrizném, és levákumoznám a rendszert.
Az is lehet, hogy csak az olajpára visszavezetés nem megy.
Nem kell rögtön felharapni az ereidet.
De lehet akár komoly gond is.
Élőadatos diag és hozzáértő szem sokat segít.Renault power
-
Atyus77
csendes tag
válasz femiki #68864 üzenetére
Üdv.
A szűrőtől a nagynyomású szivattyú bemeneti csövében nincs légbuborék , a többiben kisebb- nagyobb mértékben van.
Mindenesetre érdekes jelenség ; a motor járása közben ha lentebb engedem a szűrőt akkor egyre kisebb az alapjárat ,..amikor a gyári felfogatásig lerakom akkor le is áll. Most fentebb van rögzítve kb. 5 centivel a gyári helyétől ,de így tökéletesen működik a motor.
A szűrőre menő csatlakozókban lehet/szoktak/érdemes gumigyűrűket cserélni ?
Gondolom ezen pontok valamelyikén szív falsot ,..vagy esetleg a tanknál a cső kiindulási pontjánál.
Jellemzően hol szokott lenni a probléma ?Minden hozzászólást szívesen fogadok.
Köszönöm.SKODA FORMAN
-
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Wise (ex-TransferWise)
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...