-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #64351 üzenetére
Müszerfal ki.
Szalavatott ember 4,5 óra alatt megcsinálja, ha szűzen állsz neki egy hétvége meg egy doboz szanax.Renault power
-
DonThomasino
veterán
válasz rob210 #64352 üzenetére
Na az van hogy jövő hétre megbeszéltük a radiátor cserét.
Ma elhoztam és próbálgattam és úgy tűnik mint ha megjavult volna .
Hogy lehetésges ez ? Kinti hőmérésklet befolyásolja?
Fel is hívtam a szerelőt hogy biztos nem csinált vele semmit
azt mondja nem. Abba maradtunk hétvégén még próbálgassam aztán meglátjuk.Ha egy pici dugulás van/volt benne azt képes átnyomni?
Célszerű ilyenkore vizet cserélni ha megjavul ?Vagy esetleg a levegő képes magától távozni ?
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
diablo1984
veterán
válasz DonThomasino #64353 üzenetére
levegő ki tud jönni, kidugulni magától nem sűrűn, mert a fűtőradi mint az a pont ami leghamarabb elduguló pont, így az nem jellemző, hogy a retket kiverné magából, az csak gyűjti ha tud mit, amíg átfolyik rajta a cucc, vízkő halálos rá(ha csapvizet töltenek bele).
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #64344 üzenetére
Szia!
Kipróbáltam amit mondtál. Bekapcsoltam a hátsó ablak fűtést. Hát az alapjárat nem emelkedett meg, a mutató szerint, de ezt a lefulladást nem csinálta.... Nagyon érdekes. Azt megfigyeltem, ha bekapcsolom az ablakfütést, a fenyszörö világitása is megváltozik, pont mikor az ablakemeleőt használom. Gondolom mert akkor szedi fel az áramot?
Reggel ugyan ezt kipróbálom, ugyan így bekapcsolom a hátsó ablakfűtést és megnézzük mit csinál. Csináltam videót is igyekszek feltölteni mihamarabb, hogy látsd(sátok).
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz sesomaru1989 #64355 üzenetére
Íme a készült videó.
-
DonThomasino
veterán
válasz diablo1984 #64354 üzenetére
Ha zárt a rendszer hol jön ki a levegő ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
BigBlackDog
veterán
válasz DonThomasino #64357 üzenetére
Gondolom nem jön ki, csak szerencsével a kiegyenlítő tartályba csoportosul át.
-
diablo1984
veterán
válasz BigBlackDog #64358 üzenetére
pontosan!
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64356 üzenetére
Ha reggel sem fulladsz le vele ablakfűtéssel, akkor cseréld ki a beszívott levegő hőmérséklet jeladót
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #64357 üzenetére
A kiegyenlítő tartály sapkája egyben egy "nyomásszelep"
Renault power
-
just
aktív tag
Rob, illetve aki már rakott Xado olajat a kocsijába: Ez már tartalmazza a revitalizálót amit egyébként külön meg lehet venni? Kipróbálnám legközelebb, most Motul van benne azzal teljesen elégedett vagyok.
Two things what i hate. People that can't count...
-
DonThomasino
veterán
válasz rob210 #64361 üzenetére
A hiba után menetem vele vagy 700-800 km amikor nem egyenlítődött ki.
Most meg gondol egyet és kiegyenlítődik.?
Mondjuk az idő azóta enyhült ha az befolyásolja.Igazából nem tudom mit csináljak a szerelővel abban maradtunk
hogy radiátor csere, Viszont most meg jól működik.[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64366 üzenetére
Diagra kéne tenni.
Abból rögtön kiderülne.
De első körben ami a legolcsóbb, ha találgatós szerelésbe kell belemenni, akkor a beszívott levegő hőmérséklet jeladó ahogy írtam is.
1200 körül kéne legyen indításkor az alapjárat amit 4-5 mp elteltével beejt 1000re és utána, ha a hőmérséklet eléri az első vonalat leejt rendes 750 es alapjáratra.
Nálad ez a folyamat nincs meg.Ha a benzinpumpa nem szállítana eleget akkor az hirtelen gyorsításkor jelentene kimaradást dadogást extrém esetben befulladást.
Ez vagy trafó hiba (párás hideg időben áthúz), vagy valamelyik jeladó hibája.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A revitalizáló egy koncentráltabb dolog, ezekben a fémkondicionáló van bent.
Ha ezt beleteszed emellé én már nem tennék revitalizálót.
De ha a motullal elégedett vagy akkor tedd azt és tegyél hozzá, egy verylub turbo fémkondicionálót.
Akkor legalább érzed a változástRenault power
-
polonic
félisten
Megint figyeltem a bemelegedést.
5 fokban fűtés nélkül 7 km után meleg volt a víz.Ez így normális szerintem, igaz?
-
Mortein
tag
Tegnap úgy jártam a benzines Megane III-al, hogy menet közben kiírta, hogy check injection és elkezdett kicsit remegni a motor, nem gyorsult rendesen (csak a fordulatszám ment fel) újraindítás után elmúlt, azóta nem jött elő. Mi okozhatta ezt? Kell-e aggódnom miatta?
-
zsizsef
senior tag
válasz rob210 #64367 üzenetére
"az hirtelen gyorsításkor jelentene kimaradást dadogást extrém esetben befulladást". Nekem is hasonló tünetem volt, + kigyulladt a környezetvédelmi lámpa. Kiderült, hogy nem volt meghúzva két gyertya egymás melletti hengereknél. Kb 6 hónappal a csere után jelentkeztek a tünetek.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64339 üzenetére
Első stabilizátor rúdnál mi a különbség a 8200166159 és a 8200669065 között?
Dialogys a 546181925R-t dobja ki, és erre opcióként a két felsőt, viszont gyártótól függően 285-284-283mm-t ír hossznak.Ami bent van, az máló fekete festékes (a korrodált jobb szó), és nem látok márkajelzést, de csavartól csavarig ~285mm mind két oldalt, míg a gyárit, TRW-t, Lemförder-t is 283.5mm-nek írja. Amit vettem Febit, az is 285mm-es volt, és kicsit most elbizonytalanodtam.
Megnyúlt, rosszul mérem, vagy nem az van benne, ami kéne, vagy futóművesnél ennyit még bőven lehet állítani, és ez csak technológiai rugalmasság?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #64367 üzenetére
Szia!
Megvolt a diagnosztika.
Nos: Holtponti jeladóra hibát írt be, de az zsír új. (nem jelenti azt persze hogy az új nem lehet rossz).A szerelő ekkor elkezdte nézegetni a vezérmű és főtengely jeladók szinkronjait.
Itt ahogy magyarázta, volt a rendszerébe feltöltve ugyan ilyen autonak szinkron mintái, de ezzel az volt a gond, hogy 2-3 emberé se volt egyforma.
Összehasonlítva az én autom jeleit az atadbázisában levővel a helyzet, hogy vagy jok az érzékelők vagy nagyon nem. (Utána néz melyik az igazi helyes minta, lementett mindent a gépére.)Amit még beszéltünk, az az okoskerék -.-... 50km. van a vezérléscsere óta. Ezt a cégem végezte el márkaszervíízbe mielőtt megvettem.124000Km cserélték, most van a kocsiba 171000km.
Amit javasólt, hogy hidegindításkor hallgassam meg vezérlés felől van-e valami furcsa hang, ami esetleg 4-5 perc mulva elhalggat, mert ha ez csinálja okoskerék hiba.
Nos ROB és többiek mi a véleményetek?
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64382 üzenetére
Az okoskerék sokmindenre képes.
Ha szakszervízben lett csináltatva, sajnos elképzelhető, hogy csak a számlán szerepel.
Ha gariidőn belül van akkor vissza kell vinni, de előbb derüljön ki, hogy valóban az-e a hibás.
Azt azért megkérdezem, hogy milyen olaj van benne?
Ha 5w40 akkor meg is van a hiba oka.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64386 üzenetére
Nem tudom megmondani de eddig aki ilyen hibára panaszkodott az mindenki 5w40 et használt.
Pedig és ellenben gyári ajánlásban szerepel az is.
Egy szolenoid pucolás 5w30ra csere sokat segíthet.De csak akkor ha valóban az okoskerék a baj.
Amit a szerelő majd kiszűr neked.
A vezérlésről, ha ilyen gyanú fennál érdemes levenni a fedelet, mert ha szétköpi az olajat esetleg az a vezérlés halálához vezethet.
De ennyire ne szaladjunk előre és az már extrém eset.
Előbb elkezd kerregni, kattanni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64388 üzenetére
Nem nem a vezérlést lecseréli, csak az okoskereket nem.
De ha szakszervízben volt akkor arról van papírod és ahhoz garancia is jár, tehát elvileg neked most az lenne a legjobb, ha okoskerék lenne.
Akkor gariba cserélniük kéne.
Ha nincs a számlán az okoskerék na az a cumi.
Mert ugye akkor átvetted jó volt ahhoz nem nyúltak effektív ki is hátrálnak belőle, hogy az nem az ő saruk.
Áh nagyon komoly dolgokat éltem már át, amikor atulaj helyett mentem ütni az asztalt.
Kisebb nagyobb sikerrel, de eddig mindig valamilyen a nullához képest pozitív eredménnyel.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
J.Cs.
tag
Sziasztok.
2014-es, 170.000-ben 1.5 dci furán viselkedik mostanában. Induláskor egyesben körülbelül 1500 fordulaton először húz, majd mikor már majdnem kiengedném teljesen a kuplungot akkor rángat. Ha 2000 fordulattal indulok, akkor nem csinálja. A fordulatot 1500-on tartom a gyorsulás alatt, tehát nem esik a fordulat (nem lefulladás miatt rángat). Kettesben és fentebb nincs baj, a motor is húz rendesen. Alapjárat hidegen picit ingadozik, hallásra nem észrevehető, csak a fordulatmérő mozog ide oda picit. Gyújtás pöccre, nincs gond vele egyáltalán. Ahogy észrevettem minél jobban bemelegedik a motor annál inkább megszűnik a probléma. Sajnos nem mentem egyszerre 15 percnél többet az utóbbi napokban, tehát nem melegedett be annyira egyszer sem a motor, hogy azt mondhassam teljesen megszűnik a probléma üzemmeleg motorral.
Szerintetek mi baj lehet? Előre is köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
orosziem81
tag
Talalkozott mar valaki olyan hibaval, hogy Twingo index 1x mukodik 1x nem?
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #64392 üzenetére
A szőke nő biztosan... most jó, most nem jó.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #64383 üzenetére
Én csak rosszat olvastam róla, de 7 éve benne van, és még nem esett szét.
Az utolsó csavarig megvan az első-hàtsó futómű, és kihajtás költségvetése vegyesen TRW, KYB, gyári dobozos, vagy Motrio alkatrészekből, szerszámokkal, vegyi anyagokkal együtt. Bevallom többre számítottam, legalább 350e felett, de 200e korul megvan. Kreatívkodva, ebayről lengyel, német, angol boltokból még olcsóbban. Gari ígyis-úgyis ugrik ha én rakosgatom be. Egyedül a hamisított alkatrészektől félek."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Újabb kérdéssel bomáználak titeket.
Mai nézelődés eredménye, egy 2013.08 havi, külföldi beszerzésű, 6km kora óta itthon szaladgáló Megane grandtour, Dynamique felszereltséggel. "Z" tipusjel (?), R9MA motorkódú, 155e km-el, 2.499-ért.
Kívűl, belül patika elsőre. Börkormány túl jónak néz ki, pedálok szintán.Egy furcsaságot fedeztem fel. hidegen lett indítva, pöccre indult, viszont a vezérműtengely végén lévő nagynyomású pumpa (?) elnézést, ha hülyeséget írok, szóval a [képen látható területen] fém-bakelit egymásnak ütődése hang, nem egyenletes időközönként, de folyamatosan alapjáraton. Gázadásra megszűnt, alapjáraton ismét.
Amit elértem, rátettem a kezemet, hátha valami műanyag bilincs a szívócsövön, elszabadult kábelköteg, stb, de nem nyert.
Tudom, kb lehetetlen így kitalálni, de motorból, hengerfejből, vezérléstől nem jöhet nem tisztán fémes hang? Jól sejtem?Másik, az összefogalóban linkelt motor infó szerint, vezérműlánc, részecskeszűrő élettartamra szól?
Ez marketing, vagy normál üzemben valós lehet? Másik kérdés, mennyi a mai élettartam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Suzuki topik
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Napelem
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek