Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz Gaaabeeesz #61905 üzenetére

    Én, itthon csak azt. SHELL-MOLL 50-50%-ban keverve, sőt most azt mondom, hogy (amit régen sosem hittem volna, hogy ilyet írok), de a MOL prémiumától egyszerűen elhalkul a motor, a Shell-től meg inkább észrevehetően nagyon megtud indulni, emiatt keverem a kettőt és nekem ez vált be.
    OMW-ről már leírtam a véleményem, számomra egy halom foslénak tűnik inkább, mint üzemanyagnak, ugyanez igaz az M- Petrol Jumbo-jára. De ez 2.0dci és az én hallásom, érzésem, én nyomom neki, hallom, amint kicsit megváltozik a motor hangja, ereje, karakterisztikája stb.... Alapjárati rezonancia erősebb, vagy lágyabb.

    Német dízelnél szinte nincs is alapjárati remegések szinte! (hogy rohadna meg de tényleg ez az egész), bárki bármit mond, 300 ezer kilométer után bőven már erre tapasztalatom, a kinti üzemanyag mérföldekkel minőségibb. Amennyi nem is tudom minek nevezzem történik ebben az országban, ez a legkevesebb, hogy üzemanyagból is szart kapjunk jó drágán...

    De a lényeg, itthon shell és mol keverve, a legjobb, ha mindjárt az egyik után tudok menni a másikhoz. Gyakran így csinálom, mert a két kút közti távolság jó, ha 1 km és több is útba esik Pécsett.
    A fenti iromány, saját vélemény, nem kell vele egyetérteni. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák