-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
válasz Reaper04 #27300 üzenetére
Én is hasonlóan jártam egyik reggel, csak nekem anyós oldalon. Kívülről meghúztam, semmi, aztán belülről meghúztam akkor kiakadt a zár de az ajtó nem nyílt, de nem is jelezte nyitottnak. Kicsit befűtöttem és 20 perc múlva meglöktem tenyérrel belülről és kinyílt. Nem is nyúltam akkor már a kilincshez, de nekem azóta jó kívül-belül.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Hát én, hogy ne járjak így minden októberben lekenem glicerinnel a gumikédert.
Egy az, hogy ápolja, kettő meg vízlepergető hatása van és nem fagy be a kocsi akár mi is történikRenault power
-
giigz
veterán
-
tresh
addikt
válasz rob210 #27298 üzenetére
Azért mert Ódim van nem fogom tagadni hogy ami jó az jó és mindegy számomra hogy japán/német vagy francia mert mindegyikből vannak igenis élhető példányok amik hűen szolgálnak és persze vannak ipari hulladékok is ,én tapasztalatok alapján beszélek más meg amit halott vagy olvasott
SocketA: Más teljesen minden téren igazából nem tudom lenne e értelme össze hasonlíthatni őket mert nem egy árkategória és mindegyiknek meg van az előnye és hátránya.. de futóműbe stabilabb és keményebb mint a röncim volt de ehhez hozzájön hogy nekem gyárilag lejjebb van az autó így még jobban irányítható. De pl pakolás terén hiába nagy a csomagtartó sedan így szűkebb a rámoló nyílása de okosan be lehet sok mindent pakolni ha kell (nekem ez nem volt szempont, családosaknál a kombi a nyerő). Kényelemre azt mondom hogy a megane ráver egy kört de azért nem egy focus vagy egy golf kategória szóval VAG autók között is nagy a különbség főleg amikor magadra csukod az ajtót. Az 5ös golfunk ez mellet suzuki minőség és érzet is.. pedig 8évvel fiatalabb a golf.. utastér nagyon el van szigetelve diesel létére is csak ha nyomod neki akkor hallod hogy megjön a hangja...de tényleg 100 szónak is egy a vége nem szeretném hasonlíthatni egymáshoz a két gépet mert mind kettő véleményem szerint remek autó a maga kategóriájába
-
giigz
veterán
Egy kis fogyasztás adat:
Első 4000 km-en: 8,2 L
Összesen: 7,18 L
Szeptember óta, fals levegő nélkül, jó alapjárat + xado: 6,31 LTehát így télen a nagy átlagom 6,31 liter, úgy, hogy sokat van használva városban, és nem is szoktam finomkodni néha.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #27312 üzenetére
Annyira azért nem
De azért ebben van 0-100-as gyorsulás többször is, egyébként is állatkodás néha, a múltkori móka a hóban, egy csomó rövidtáv (<1-2km hidegen), parkolóházas mászkálás, tehát ilyen totál vegyes használat, sok várossal.
Majd tavasszal-nyáron tervezek egy olyan teletankot, amikor nagyon rámegyek a fogyasztásra, nem fogok állatkodni, és lehetőleg kerülöm a rövidtávos használatot egy tank erejéig, kíváncsi vagyok milyen eredményt érek el
-
-
rob210
Topikgazda
Na ezt kár is volt mondanod.
Ismerősöm vett két ugyan olyan ford escortot, utolsó szériás 1.6-ost.
Ő eljár 7 literrel, a párja 10est ver bele.
A múltkor kiakadt a csaj, hogy persze mert ő a szarabbikat kapta.
Felvállalta a srác a cserét, és mily érdekes utána is 7 illetve 10liter lett a fogyasztás.
A srác azóta gyengén szívja a neje vérét.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #27316 üzenetére
Ezen nem is csodálkozok. Mikor 3000rpm fordulaton indulnak el a jéghideg motorral a nők itt nálunk a parkolóban. Meg mikor kuplungot égetve szintén 3000rpm tolat be 10-el....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
válasz rob210 #27316 üzenetére
Ez szerintem majdnem minden női sofőrre igaz Én a céges autóknál akadok ki alattam pl az 1.4 diesel fiesta 4,5 amikor beülök 8 litert mutat átlagba...látszik hogy kulcsos autó és a női szekció is vezeti..pont múltkor mondták amikor utánam vezeték hogy rossz az autó mert amikor beülnek mindig 4-5 liter között mutatja az átlagot náluk meg 8..mondtam is jaja az autó a rossz nem is a lábatok
-
tresh
addikt
válasz rob210 #27319 üzenetére
Szerencsére otthon vár mindig egy hibátlan "rönójel" így nincs rájuk szűkségem..szóval oszthatom őket Asszonynak meg van jogsija de valamiért nem akar sose vezetni mert azt mondja túl nagy neki az "ottomobil" pedig mondtam hogy a következő ennél csak nagyobb lesz szóval jó lesz ha hozzá szokik
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #27317 üzenetére
Amúgy ilyen hidegben meddig érdemes pörgetni? 2000 körül azért érdemes megállni nem, vagy legalábbis elváltani.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
válasz rob210 #27316 üzenetére
Jah, ezt most nem arra fel írtam, szerintem teljesen jó a 6l. Városban milliónyi rövidtáv, pályán meg alapból így eszik, főleg hogy mostanában elég hideg is volt.
Egyébként egész jónak tűnt elsőre, de igazából nagyon kevés az 75ló, vagy a váltó áttételezése rossz, nem is tudom, de valahogy nem az igazi (egyébként ~féléves és van benne ~40k km).
A héten úgyfest cserélődik 1.6tdci-re (90le@205Nm) na arra kíváncsi vagyok mit tud. Gyanítom, hogy fogyasztásban is jobb lesz.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
-
just
aktív tag
Hány motortartó bak fogja MII-ben a motort, és hol? Oldalanként kettő? Egy alul, egy meg "felül" ami oldalra támaszt?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Na jelentem ma eljutottam a mosóba.
Holnap dél körül üres lesz a parkoló, majd lemegyek körbeképelem
Aztán nem leszek végre zabigyerekRenault power
-
smity
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy pár kérdésem, amivel mint diesel tulajdonosok (Megane 1.5 dci 2004) találkoztatok e?
1. A karterra csöpög az olaj (turbo csőtől), ez nálatok előfordult már, mi lehet a hiba?
2. Autó hidegen, nehezen áll be az alapjárat (ritkán) vagy elindítom és egy idő után leáll
(olvasgattam itt a fórumban, hogy nyomásszabályzó szelep, nálam a Protec üzemanyagrendszer tisztító egy időre meg szokta oldani a problémát)
3. Olvastam egy cikket a Totalcaron azzal a címmel, hogy (A nyomaték öl nem a fordulat)
Ez egy magasnyomású dieselekről szóló cikk, ti milyen fordulaton szoktátok használni, mi ennek a motornak az ideális? (Én 3-asban 40-el 1800-2000 rpm-el szoktam menni)
Válaszaitokat előre is köszönöm!Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
smity
csendes tag
válasz rob210 #27338 üzenetére
Szia!
A katalizáror felett van egy cső, arról látom, hogy csöpög, mert az tiszta olaj.
Már megmutattam egy szerelőnek, azt mondta hogy megnézzük legközelebb, úgy is kell menni hozzá.Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
Mágus2
Közösségépítő
-
just
aktív tag
1. Lehet csak valamelyik csőnél kicsapja az olajat, nekem az 1.9 dci szépen összekente a motor egy részét. 700ft volt a tömítés. Márkaszervíz felnyitotta és egyből tudta hogy mit cseréljen. Attól függetlenül olajom nem fogyott. Neked hogy áll?
2. Régen amikor döglődött egy csúcs, akkor indítás után lefulladt ha nem tartottam az alapjáratot lábbal 10-20 másodpercig. Egyszer meglepett és be se indult már. Érdekes hogy csak hidegben vagy párás időben csinálta, meleg motornál nem.
3. A dci-k szeretik ha 2 ezer körül járatják, hidegen elváltok 1800-nál de nem engedem nagyon 1500 alá, vagy ha igen akkor óvatosan gyorsítok. (hármasban nálam 50km/h ~1900rpm). Igénylik sűrűn meghajtatni magukat. Egyik nap tankoltam a Molnak a drágábbik gázolajáből és megtáltosodott Leállítás előtt hűtom fél-1 percet, a turbó meghálálja. Olaj és szűrők cseréje 10ezrenként.Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Pabamm
Renault power
-
smity
csendes tag
Szia!
Bszélgessünk számokban
1. Én is arra gondolok, hogy valami tömítés lehet a ludas, majd elviszem szervizbe és ott majd orvosolják a hibát.
2. Ránéztünk diaggal, de szerencsére nem ír porlasztócsúcs hibát, egyik ismerősöm ajánlotta, hogy cseréljek nyomásszabályzó szelepet, mert az szokott lenni a bajuk. Tavaly ősszel volt ilyen bajom, akkor kapott egy kis Protecet és megjavult, most megint ezzel próbálkozok.
3. Én is így hajtom a verdát, mert úgy érzem hogy ez a jó neki (nem pedig 4-es és 50-el végig a városon, akkor alig pörög 1500-at). Akkor nem is változtatok rajraSzoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
Laraxior
titán
Újra kijött az okosság, úgyhogy beadtam a doktorhoz az autót. Elmondtam, hogy mit csinált, csak néztek, lehet nem is tudnak vele mit kezdeni, el kell vinnem elektromoshoz
Pont jókor amikor -10 a Celsius reggel- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
Füge007
senior tag
Valakinél esetleg nincs 14 X 5,5 4 X100 ET 36 acélfelni min 2 db kellene barátnőm Twingojára , megpadkázta őket.
Találtam olcsón egy garnitúrát az autoalkatresz.hu-n nem most vitték el
[ Szerkesztve ]
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Renault, Dacia topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Windows Insider Program
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Asztalos klub
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Vivaldi (böngésző)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...