-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #27046 üzenetére
Féltengely lehet, ha csak terheléskor ad zajt, de lehet még ezer millió más dolog is.
A váltáskor hallható zaj, meg vagy kuplung, vagy a rudazatot kéne kicsit megkenni.
De inkább mechanikai hibára gyanakszom azaz kiszáradt a csuklópont ami a rudazat és a kar között van.
Szokott lenni ott egy gumiharang is ami teli kéne legyen zsírral.De látatlanban ezek a hangok azok amikről nagyon nehéz bármit is mondani és elég könnyen félrediagnosztizálható
Csinálj egy videót.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #27053 üzenetére
Agyaltam a problémádon és arra jutottam, hogy sűrű kattogás, vagy csak egy pár kattanás?
Mert ha sűrű szinte daráló hang és gázelvételkor megszűnik akkor az csak a caniszter szeleped amivel, jobb ha megbarátkozol.Renault power
-
FerNandor
őstag
http://m.hasznaltauto.hu/auto/renault/laguna/renault_laguna_1.9_dci_privilege_digitklima-bor-alufelni-7570002
?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
Nem tudom , vagy retarder vagy az a tempomat. De igazan nem erdekel. Akarok autot venni mert megpusztuok igy. Kurva szar erzes. Mondjart sirok.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
guest666
aktív tag
Szétkaptam az EGR-t, volt benne korom de nem túl sok, a tányért lehetett mozgatni.
A szívócsövet is kipucoltam, abban volt korom bőven.Kérdésem lenne, hogy melyik oldali az 1. henger? 1.5 dCi-rő van szó. Köszi.
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #27055 üzenetére
Ezt messzire kerüld el.
Ráadásul azt mondtad, neked nem kell laguna, te megane II-őt akarsz.
Az én véleményem az, hogy MII-őt akarsz ne vegyél lagunát.
Főleg ne azért vegyél autót, mert kell valami.
Az nem vezet semmi jóra ha kapkodsz autóvásárlásnál.
Jövőhéten is meg tudod nézni ezt a Pesti MII.őt ha össze tudjuk eggyeztetni az ajánlatom még áll, de minden képen neked kell megnézni, én helyetted nem tudok dönteniPersze ha közben adódik valami közelebbi darab az csak jó.
Én is biztos halott lennék kocsi nélkül, már csak a melóba járás miatt is, de erőt vennék magamon, mert az autóvásárlást nagyon meg kell gondolni.Renault power
-
giigz
veterán
Ide meg egy rohadt cm hó nem jött... És ha holnap lesz is hó, az is kb. semmi nem lesz
[ Szerkesztve ]
-
Srácok kellene egy kis help, adott egy 2000-es 1.6 16v m1ph2.
Tünet, kulcs elfordít, gyújtás van, indítózik is, viszont az ég világon semmi nem történik.
Tehát a a motor az elindulás legkisebb jelét sem mutatja.Mit/hol nézzek rajta, biztos van már hasonló tapasztalat valakinek.
Régebben volt hasonló problémája, akkor valami szénkefét tisztítottak ki és utána jó lett, bár akkoriban is 10-ből kétszer beindult (még a tisztítás ellőtt is).Most viszont semmi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
benvolio
őstag
Ha jól értem az indító motor nem forog mintha nem is lenne? Az indítómotoron van egy sarú amire rá van húzva egy vékony vezeték és az rosszul érintkezik. Nálam legalábbis így volt. Benyúltam a motor mögött kitapogatva, többször lehúztam majd vissza dugtam és rendbe jött. Be kellett volna fújni WD40-el de akkor nem volt nálam, de eddig nem jött elő újra ez a fajta hiba.
Üdv! -
-
giigz
veterán
válasz benvolio #27074 üzenetére
Pont azt írja, hogy a szénkefék tisztítása előtt is beindult többszöri próbálkozásra, de most még arra sem.
Ha teker, de nem indul be, akkor azokat lenne célszerű megnézni, amiket írtam, vagyis legelőször megmozgatni a kocsit, utána próbálkozni, ha nem jó, akkor fhp jeladót esetleg kivenni megtisztítani, aztán megnézni hogy a motor kap-e benzint, biztosítékokat leellenőrizni, gyertyákat is, utána meg ha akkor sem indul, akkor nekem a tippem az aksi, amikor nekem ugyanez volt a tünet, akkor az aksi adta meg magát, nem indult be vele, akkor sem ha fel volt töltve, utána meg az új aksival azóta is tökéletes, bő 1 éve van bent, Exide 55Ah
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Az első amit nézz meg, hogy az ütközés biztonsági kapcsoló be van-e nyomva.
A kocsi bal oldalán a motortéri biztosíték táblánál van egy nyomógomb.
Azt érdemes ki be kapcsolni párszor.
Ha ez nem segít, akkor az AC-t meg kell nézni, hogy szállít-e üzemanyagot.
Ha szállít akkor a trafókat kell kicsit átmozgatni.
Ha ez sem segít akkor marad a gyertyák ellenőrzése.
Ha pedig így sem indul be akkor fel kell flexelni
Ha ezeken túl vagy írj és megyünk tovább.Renault power
-
benvolio
őstag
Hát de az elég érdekes, hogy egy akksi tekeri az öníndítót és a kocsi az akksi miatt nem indulna be. Na mindegy, amit írtam az nekem is úgy volt, hogy hol beindult hol nem és az tutira annak a kis vezetéknek a kontakt hibája volt az önindítón.
Én akksi miatt egyszer úgy szívtam meg, hogy volt gyújtás de mikor indítóztam elhalványultak a visszajelzők de semmi más nem történt. Megnéztem az akksit és a saru volt meglazulva rajta. Ezután ráhúztam rendesen és minden jó lett. -
giigz
veterán
válasz benvolio #27077 üzenetére
Az első részére: A szerelőm ezt mondta, lehet csak átvert egy új aksival, nem tudom, simán kinézem az akkori szerelőmből, hogy azalatt a szerelés alatt vagy 30k-t legombolt rólam.
A második részére, ha az lenne, hogy az önindító kábele nem érintkezne jól, akkor nem is tekerne. Nekem pont pár hónapja volt ilyen, nem érintkezett rendesen a kábel, mindig mozgatni kellett, aztán befújtam kontakt sprével, és megjavult, igaz a biztonság kedvéért azért kicseréltettem a csatlakozót.
[ Szerkesztve ]
-
benvolio
őstag
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam meg tehát hol tekert az önindító rendesen, hol meg semmi. Egyébként azért is volt érdekes mert mikor először nem tekert kiszálltam- beszálltam, hogy mi lehet és az ajtócsukódás vagy az kocsimozgás beülésnél de jó lett tőle, tehát elég finom volt az a kontakt rajta. Mikor másodszor harmadszor fordult elő akkor hívtam a szerelőt és mondta nézzek rá erre a kis vezetékre. Azóta jó is.
-
Köszi mindenkinek a válaszokat.
(#27072) benvolio: bocsi, lehet rosszul fogalmaztam, indítózik, az akku az jó, csak nem indul be. Mintha nem kapna üzemanyagot vagy szikrát.
A szénkefés kalandozás, meg egy régebbi történet volt, régebben is volt hasonló probléma, azt csak úgy megemlítettem.(#27068) giigz:
(#27076) rob210:
És köszi nektek is, majd holnap délelőtt akkor átnézzük faterral. Majd írok holnap, hogy mit sikerült vagy nem sikerült elérni.Ja még1 rob: holnap ha összeflexeltem apróvasnak az autót az után írjak, vagy azért majd előtte?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mágus2
Közösségépítő
A motorfordulat vagy felső holtponti jeladó az elsődleges gyanúsított. A fiúk küldenek képet. Szerintem az meghalt...
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
???
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
giigz
veterán
Hú srácok már értem miért lett 1. a hóban, ez a Vredestein nagyon tapad
Sehol egy pillanatra sem érzem azt, hogy el tudna akadni, a legnagyobb buckákból is ugyanúgy jön ki, mint az 5 cm-es sima hóból... Nagyon f@sza
-
válasz rob210 #27081 üzenetére
No fhp jónak tűnik, azért megpucoltam, a csatija újszerű.
Trafók csatijai újszerűek.Most nekem olyannak tűnik, mintha akku baja lenne, mert nem igazán forgatja az önindítót csak nagyon nyögve éppenhogy.
Viszont összekötve bikakábellel is ugyan ez a helyzet.Így alapon az akku 12.05V-ot mutat.
(most elment faterom egy vaskosabb bikáért, majd meglátjuk)
Esetleg csinálok videót indítózás közben.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
FerNandor
őstag
ehhez mit szóltok?
[link]mennyit ehetne ez az én fogyikímélő vezetési stílusommal? csak mert olyan autót se szeretnék, ami azért "zabál" a 4,5l/100-hoz képest, viszont ez még megy is, mint a vadbarom és megbízható konstukció is. bár nem grandtour..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Füge007 #27096 üzenetére
Nem 4,5 re gondoltam, hanem mondjuk 7 liter nekem mar nagyon sok lenne. Olyan 5,5-tel kiegyeznék például. Annyit ki lehet belole hozni?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Volt ma egy kb. 100 km-es utam, úgy voltam vele reggel, hogy na majd finoman kis 40-60 km/h-val eldöcögök, aztán már az elején láttam, hogy ez simán megy 60-100 km/h-val is...
Csak úgy előzgettem a Fordokat, Mazdákat, terepjárókat...
A 100 km-es út alatt egy 5-ös BMW és egy Porsche 911 előzött meg, mindkettő kacsázva... Tele van az út Swiftekkel és Corsákkal, ahol lehet menni 60-80-nal, ott ők lazán 30-40-nel mennek... Index ki és go Mindezt biztonságosan
5 L-es Sheron szélvédőmosót is megvettem
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen autót vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...