-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
giigz
veterán
Lehet nem pont 5 az 5 sebességessel, de 5,5-ből már ki fog jönni. (az 1.6 tdci) Nyilván ha olyan szél van, akkor 6, de szélcsendben én kizártnak tartom, hogy 5,5-nél többet egyen 130-nál az 1.6 tdci vagy 1.5 dci (106 LE-s!).
Egyébként nem 5-öt írtam, idézem:
"Egy 1.5 dci 106 LE vagy az 1.6 tdci még az 5-ös váltóval is 5 KÖRÜL eszik 130-as tempónál. "
[ Szerkesztve ]
-
Louies
tag
mindenkinek köszönöm a segítséget.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
FRENK1988
veterán
reggel az első indítás után (ami kicsit nehezebben megy mint általában) kicsit süvít vmi a motortérben. De csak az első indításnál csinálja utána kussban van.
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
giigz
veterán
Minden tokeletes, gyakorlatilag hibatlan az auto. Talan 1-2 pici hibaja van meg, de annak hamarosan utanajarok. Nagyon meg vagyok most mar elegedve vele, imadom
Eladni akkor kellett volna amikor megvettem, pontosabban nem megvenni Igy mar, hogy 750k-ban van, tuti nem adom el, hulye is lennek ennyi penz es ido, munka utan eladni 300-350-ert
Ha minden jol megy a kovetkezo 4-5 evben ki fog szolgalni, utana meg valami komolyabb vas jon, de az en kis elso kocsimnak mindig lesz hely a garazsban, piti penzert bontoba ugy sem adom majd be
-
Ck.
addikt
-
giigz
veterán
Ahh, en most tiszta ideg vagyok, itt a hideg ido, megy a futes folyamatosan, a fogyim meg surolja a 7 litert...
Lassan melegszik be az oto, lehet egy termosztat csere jo lenne, de nem tudom, hogy azert nem melegszik be gyorsan, mert a termosztat nem lenne jo, vagy azert nem, mert hideg van, es nem varosban megyek vele mar 1 km utan, igy a menetszel lehet huti annyira, hogy par km kelljen a teljes bemelegedeshez...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #26065 üzenetére
Sehol nem írtam, hogy városban 7 lenne, szimplán annyit, hogy 7 felé közelít nagyon erősen a fogyi Utána részleteztem ugyanabban a hozzászólásban, hogy reggel indítás után 1 km a városi rész kb.
A városi fogyiba bele sem merek gondolni
Akkor mivel az utóbbi hetekben jól viselkedik az autó, karácsonyra lehet meglepem egy termosztáttal
Márkában melyik a legjobb? EPS-FACET, SWAG-FEBI, HANS-PRIES, GATES, SCT (740 Ft ), VERNET, MAHLE?
Talán a Gates tűnik középútnak, bár az SCT azzal a 740 Ft-tal is késztet a kipróbálásra
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Nekem most főleg város, rövid 3km-es távok, 8,8l a computer szerint az átlagom
De télen ez van sajna.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
toldy
őstag
sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy melyik az az érzékelő amelyik érzékeli a beszívott levegő hőmérsékletét?
Az élet nem habostorta.
-
toldy
őstag
Nos, tisztázódtak a körülmények, ( ez az amikor egyszerre öten magyarazzák hogy milyen alkatrészről van szó) valójában a turbónyomás érzékelőről van szó, úgy tűnik annak kampec.
Egyébként, ha ez meghalt mik lehetnek a tünetek? Mert menetközben állt le az autó, indítás után pedig 10 másodperc ok majd lefullad?
Az élet nem habostorta.
-
Mágus2
Közösségépítő
A légtömegmérő csak e beszívott levegő mennyiségét méri, nem a hőmérsékletét. Szvsz ez a hőmérő a szjvósoron lesz.
A turbónyomás érzékelő, és a hőmérő egy egység a turbó diesel motoroknál. 2 az 1-ben érzékelő...
Kellene egy rendes diag... Légtömegmérő nélkül képes üzemelni, kihúzott csatlakozóval vészüzemben, A nyomásmérőben nem vagyok biztos...
Milyen motor?
[ Szerkesztve ]
-
-
AttyVin
aktív tag
Mi még egy 2000-es, Mégane-t (1,6, 16V) nyúzunk. Most, hogy új szerelőhöz vittem, azt mondja, hogy hiányzik két alkatrész is a kocsiról/ból.
Egyrészt a pillangószelep előtti levegőbeömlő műanyag háznál (remélem jól írom) két, középen fémbetétes rezgéscsillapító gumibak. Illetve az egyik megvan, csak a betét hiányzik, a másik meg nincs is. Emiatt az egész ház jobban rezonál, mint kellene.
A másik pedig egy merevítő elem (alsó nyomaték kitámasztó rúd merevítése?), ami részben az olajteknő aljához csatlakozik és a sebességváltót védi az erőhatásoktól. Ez utóbbit szerinte a széria fénykorában a Renault-szervizek általában pótolták, de innen lemaradt.
Megköszönném, ha valaki egyrészt szabatosan meg tudná mondani, hogy mit keressek, de jól jönne az is, ha valahol ezeket (elsősorban bontó) be is tudnám szerezni.
Néhány helyen már érdeklődtem, de nemigen tudtak segíteni (vagy nem is értették mit akarok).
Köszönettel,
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
-
-
-
rob210
Topikgazda
Hölgyek urak!!!!!!!
Közérdekű információ, megint akciós azaz 9999.- az a 92 részes szerszámkoffer ami nekem is van a LIDL-ből.
Mindenkinek ajánlom, valóban Crom vanádium, nem kínai hobby szerszám, hanem strapabíró szerelő eszköz
[link]Renault power
-
tresh
addikt
hm
-
Dr. Romano
veterán
Van egy benzines Renault Thalia-nk és olyat csinál, hogy ha a hőmérséklet lemegy 0 fok környékére akkor egyszerűen nem indul el.
Elfordítom a kulcsot, de semmi nem történik (a motor meg sem próbál pörögni, semmi...)
Játszom vele így kb. 5-10 percig, aztán az egyik kulcsfordításnál elindul rendesen. Szerintetek ez mi lehet? A múltkor rámértem az aksira, de a multiméter 12V felett mutatott.
Pár ismerősöm mondta hogy lehet a lopásgátló hülyül benne, lehet ez?Pont ezt csinálja mint ennek a gyereknek a Cliója.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #26094 üzenetére
Ha van bika kábeled (ha nincs kérj egyet) akkor sétálj el vele a motortérig ahol az önindítóra tedd rá a negatívot, majd az aksira is csíptesd rá a negatívot.
Ülj be és indíts, ha indul elsőre akkor a kocsiszekrény és a motor ,váltó közti testkábelt csavarozd le csiszold meg és tedd vissza, mert el van oxidálódva.Ha így sem indul akkor a negatívot vedd le és a pozitívot tedd rá.
Ha így sem indul akkor tedd rá, mind a kettőt, de vigyázva mert az aksiról azonnal elkezd forgatni, ha mind a két saru rajta van.Ha az önindító a 3 közül valamelyik módszerrel teker akkor annak a hibáját kiszűrtük.
Jöhet az indító kulcs, ha van tartalékkulcs tedd be azt és próbáld meg azzal, ha ugyan azt csinálja akkor a gyújtás kapcsolód lekakukkolt.
Nam hiszem, hogy ez immo lenne, mert akkor a tiltás mindenre menne, azaz nem csinálna semmit a kocsi, az immo nem csak a gyújtást szabályozza, legalábbis nálam tiltja az AC-t is.Ha ezek megvannak akkor folytathatjuk, mert van még egy két dolog ami szóba jöhet, de ezekkel legyél meg először.
AZ ÖSSZES INDÍTÁSI KÍSÉRLETET BEHÚZOTT KÉZIFÉKKEL ÉS ÜRESBE RAKOTT VÁLTÓVAL TESSÉK SZÍVES LENNI CSINÁLNI!!!! Nem nézlek hülyének, csak óvatos vagyok, volt már aki eltörte a lábát így.
Renault power
-
giigz
veterán
Országúti használattal együtt is, 3-4-5-6 km alatt teljesen üzemmeleg a motorom... Akkor a termosztátom ezek szerint jó, csak én szeretném azt, hogy már 1 km után teljesen meleg legyen?
-
kisninja
őstag
válasz Dr. Romano #26094 üzenetére
Érdekes a videó benzines a kocsija (fordulatszám óráról gondolva) és mégis izzít...
26099 nekem az sosem világított.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #26097 üzenetére
Nem izzít, hanem az elektromos rendszer visszajelző világít amíg le nem megy a diag, hogy minden rendben.
De mondjuk azon a kocsin nem csodálkozom, hogy nem indul, ott elég sok visszajelző világít aminek nem kéneTöbbek között a motor (engine) visszajelző se oké, hogy világít.
[ Szerkesztve ]
Renault power