- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Mozilla Thunderbird
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz FRENK1988 #26393 üzenetére
Nekem is ez van. Kanyarban kisebb úthibákon is elkezd kúszni az autó, nekem 10 évesek a gummák.
Múltkor pesten mikor picit ónos eső is esett, nagyon meg kellett tartani a követési távolságot, azonnal működött az ABS és csúszkált. Nincs valami nagy erőgépem, de gyorsításnál is ha olyan az aszfalt, akkor simán kipörög a kerék, és mivel nincsen kipörgésgátló, 1 helyben állok. Olyankor fel2 és haccójjon.
Még 2.-ban is megforog a gumi, olyankor kicsit olyan érzésem van, mintha valami 200 lovas ódiban ülnék, aztán felébredek és rájövök hogy szarok a gumik
-
giigz
veterán
Srácok, ugyanígy voltam tavaly a 11 éves gumikkal... Aztán most novemberben jött a megváltás Ég és föld
-
daniel2121
senior tag
-
tresh
addikt
Itt vagyok én is még és még a megane is itthon van elvileg két ünnep között megy az új gazdájához (papírozás végett). De ettől függetlenül is maradok itt , szeretem ezt a társaságot Ja majd giigz-nek mérek 0-100-at meg 80-120-at , csak előtte meg chipellem a gépet Csak viccelek
Rob: 323f szűkebb lesz mint a megane és kényelemre is rosszabb szerintem
[ Szerkesztve ]
-
wertigo1984
őstag
válasz rob210 #26412 üzenetére
Ha ilyen A4-est vesz, akkor nagyon kenyelmes lesz neki, a futomu kicsit feszes de remek auto. Amikor kiprobaltam egy ilyet, nem szivesen ultem vissza a Renaultba, pedig szeretem azok kenyelmet.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
FRENK1988
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
AMD Power
titán
válasz FRENK1988 #26415 üzenetére
Én nekem Nagyon bejön az a A4, de a 2** töréstesztje megbocsáthatatlanan ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz wertigo1984 #26417 üzenetére
mondjuk pont nem ilyen az övé csak személtetésképp
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #26419 üzenetére
Sajnos igen. Egy srác kint él Bécsben. Neki egy A8 van. Kb 10 éves az autó. A kinti havi 400e fizetéséből sem tudja fenntartani. Brutál horror amúgy hozzá minden. A sima A4 gondolom azért olcsóbb ,de ha csak a VW alkatrész árakból indulok ki akkor már az A4 is se lehet olcsó.
Láttunk most itt a ház előtt egy ilyen új Fluencet feketében.... Áhh!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #26418 üzenetére
Nézd meg az 5ös bmw-ét (98-as e39-es) 2 csillagos szintén és még én nem sűrűn láttam olyat hogy az 5 csillagos suzuki találkozásuk után a bmw-ést kell kórházba vinni. Amúgy ez még a régi b5 törést tesztje nekem a faceliftes verziója van annak kicsit jobb
Rob/AMD: Alkatrész terén két dolog drága hozzá bár ez is nézőpont kérdése az első lengőkaros futómű ami 80-150k ig vannak a szettek..és a magyar utakat imádják... illetve mivel pneumatikus a zár rendszere így a kis "kompresszor" egység szokott egy idő után megfáradni az új megfizethetetlen így marad a bontott de az meg max egy 20-as. Egyedül a vezérlés amit én is most fogok csináltatni egy kicsit macerásabb az átlagnál így nem nyúlok hozzá még nem látom a trükkjét. De példának okáért ugyan az vagy márkásabb alkatrészeket olcsóbban kapom hozzá mint a rönomhoz pl vízpumpa Majd Jan elején megcsináltatom és kiderül mibe fáj összességébe egy ilyen műtét rajta.
Ettől függetlenül A8 hoz havi 400k kereset nem lesz elég az nem ez a kategória..én úgy gondolom a "régi" a4 ekből megfizethető áron lehet találni szép állapotú megkímélt autókat és a fenntartásuk nem lesz drágább mint egy átlag japán/francia autónak. Nekem is nem egy nem kettő francia/japán autó volt szóba hogy az lesz a következő de mindenképp a diesel volt a cél egyéb okok végett és sajnos csalódott voltam amiket láttam az viccnek is rossz volt...a benzines japok órái már 4 szer átfordultak (a digitális is), a francia részen lett volna egy kettő jó de valaki eladni szeretne valaki árulni így nem lett bolt belőle pedig majdnem elhoztam az 1.9dci megane 2 öt .De mivel tudtam hogy felezve van benne a km mint amit valójában futott ( jó ha van német kapcsolata az embernek) és a turbó is lógott már így rá hagytam . Aztán aznap kaptam havertól egy hívást hogy gyorsan hamar ugorjak el egy címre áll egy a4 sedan 99 év végi afn-es 1.9 TDi ódi és nézzem meg mert tuti el fogják vinni annyira patika. Hát elmentem körbenyálaztam a gépet és miután mínuszba pöcc röff indult nem füstölt gázadásra se a futómű stb rendbe volt így elhoztam. Ja és igen ebben 280Km volt ami már inkább hihetőbb mint társai 150ezre Így hát Ódi lett és olajkályha és bár tudom hogy Rob gyűlöli a dieselt de az enyém nem fűstől nem büdös ,nem kormol így bátran meg merek majd melletted állni járó motorralGiigz: [link] < az index problémádra Komfort index
-
tresh
addikt
Régi technika ez nem pd és nem CR vagy dci, ez még a jó öreg adagolós igaz már ez is elektronyos.. itt a porlasztókat ha baja lenne kb 20-30kból meg úszom a gyári újat mind a 4 et Van benne kettőstömegű de szerintem már cserélték benne mert átlagba 250k-t bírnak de az se vészes hozzá érezni hallani lehet ha az döglődik ugyan akkor sok emberrel beszéltem ez ügybe és azt mondták nem éri meg tökölni a kiváltó szettekkel mert ha pl meg veszed kedvezményesen 120 k ért utána garantáltan ha nem bot lábú vagy 200-250K-t elmegy alattad annyit meg nem raksz bele 5 év alatt és ha már csak 5el osztanám ezt a számot igen csak baráti az ár
Hát mostanában nem egyszer előfordul hogy egy héten 1500-2000 bele megy hirtelen
AMD: hidd el nem Város +klíma az 8-9 lesz ez tuti és akkor már inkább 1.8 benya ami erősebb és ugyan ennyit eszik
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Én nem babrálok ilyen komfort index-szel, örülök hogy nem kell foglalkozni az autóval mosáson kívül
Egyébként grat. az Ódihoz, illetve sok balesetmentes km-t, nagyon jó kis autók azok, én is nézegettem annak idején őket, a dízel is nagy kedvencem, viszont csak odáig, amíg a fogyasztást kell leírni, mert amint beindul a motor, az őrület keringet, hogy az emberek hogyan tudják elviselni azt a hangzavart. Pont tegnap ültem egy Octavia 1.9 TDI-ben, hát azt hittem megbolondulok, kegyetlen az a kerregés.
Egyébként lehet elfogadnék én is egy 1.9 TDI-s autót, főleg egy A4-et ami régről szimpatikus nekem, egyetlen egy problémám ez a hangzavar, mondjuk az is tény, hogy még nem ültem halkabb belterű autóban, mint az 1.4 8V Megane, talán a 16V-s volt halkabb, de esküdni nem mernék.
-
rob210
Topikgazda
Én kívánom neked a legjobbakat hozzá.
Sógor 7 hónapja vette a leinformált tényleg patika A6-ot most már szeretné elcserélni.
De mint tudjuk minden autóból lehet kifogni jót és rosszat.
Én a jót kívánom neked különben hamar anyagi romlásba dönt.(még egy apró megjegyzés nagyon sok A4-ben kiváltják a kettős tömegűt cserénél, ami viszont minden más élettartamát rövidíti meg )
Egyébként vevő lettem volna a megane-ra csak nem klímás a tiéd ezért nem jó nekem
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
_NCT
őstag
500-ért valakinek M2 Megane? Jégkáros picit, de egyedi legalább, ha ellopják, megismered
Tényleg, amúgy esélyes, hogy az én Megane-omat nem annyira kívánnák meg a tolvajok, mert így jégkárosan gyakorlatilag a kasztnija már nem ér annyit, a motorért/alkatrészekért meg nem érné meg kockáztatni?? Vagy azt pont lesz@rják?
Használtautón 2003-as Privilege 1.6-os digitklímás Megane-ok 800 körül mennek, ha levonom azt a 2-300 ezret ami az értékcsökkenést adja a kasztniból, akkor ott vagyok tényleg, hogy 500 max 600-ért tudom eladni.... De szerintem nem fogom, mert motorikusan nagyon egyben van....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #26432 üzenetére
Köszönöm
Családban és sok helyen barátoknál ugyan ez a motor szolgált vagy szolgál még mindig hiba nélkül így a bizalmam elég erős volt e téren és csak azért vettem ezt meg mert tudom hogy motorikusan kb olyan igénytelen a dieselek terén mint a 8 szelepes motorok benya terén Az A6 gondolom 2.5 tdi az pedig megint egy nehezebb kör.
(még egy apró megjegyzés nagyon sok A4-ben kiváltják a kettős tömegűt cserénél, ami viszont minden más élettartamát rövidíti meg )
Igen ez nagyon nagy hiba nem poénból van az úgy kitalálva én meggyőztem magamat arról hogy igen egyszeri nagy kiadás de utána megint 5-6 évig nincs vele bajom
Egyébként vevő lettem volna a megane-ra csak nem klímás a tiéd ezért nem jó nekem
Igen, sajnos az hiányzik belőle nálam is ezért volt a csere részben.
MMA87: többet ér az azért meg van már rá technológia (vákuumos) amivel ki tudják szedni a nagyját, és nem kerül 100-ezrekbe. Amúgy meg csak hogy megnyugtassalak második nap az Ódival már kaptam tetőmre egy kavicsot amikor átmentem a híd alatt és fel is pattintotta a festéket egy 7-8 mm körbe.
rob210: pont most írtam neki hogy többet ér de akkor visszavonom hogy legyen egy jó vételed
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Még agyalok rajta rettenetesen... Ha idén sikerül összehozni pénzmagot egy újabb autóra, akkor meghirdetem nyáron. De ez még a jövő zenéje.
Meg ugye van benne védelem is, az se 2 ft 'vót.
tresh: neked már van ódid Szabad tudni mennyiért vetted? Amúgy úgy tudom a régebbi A6 igazi szopókör, az A4 megbízhatóbb konstrukció.
Az én szívem Ford Focus/Mondeo vagy Mazda 6 birtokolja, de sajna 1.8M-től indul az alja.... Ráadásul csak benzinest vennék, dízelt nem érné meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mondjuk ha a kanyarban úthibákon el-el mászik/pattog az már inkább futómű (lengéscsillapító) hiba.
Ja egész múlthéten ez a ködös-ónosesős idő remek volt. Én is csúszkáltam össze-vissza a kanyarokban, meg elindulva ha dinamikusabban csináltam, még 3.-ban is elfordult a kerék. (és tényleg nem barom módjára nyomtam neki)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #26432 üzenetére
Hat nem tom, nekem 3 eve van meg az A6, a hirhedt családot tönkretevő, apákat alkoholizmusba, anyákat öngyilkosságba sodró, gyermekeket utcagyerekké tevő 2,5 TDI motorral, ráadásul automatával megfejelve, egy 3 ezres hőgombát kellett eddig cserélni benne, holott másoknál ezert mar börtön jár.
Mindenből ki lehet fogni jot es rosszat is, nekem ez a meglátásom. Nagyon sok előítélet pedig egy-egy rossz tapasztalasbol születik.
Pl. Nálam, soha többet Laguna II, mondjon bárki bármit.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz FRENK1988 #26444 üzenetére
Nekem nyárival se remeg a kormány 130-150 körül is olyan mint 30-50-90-nél. Nekem a nyárim mondjuk 17"-os szóval minden kis lópikula nyomvájút meg mindent megérezni, de hozzá lehet szokni, kicsit gokart-os a vezetés
Télivel meg ugye 15"-os gumikon jóval komfortosabb a vezetés. De idén még lejárom a télit, tavasszal, +10°C felett is azt fogom nyúzni, mielőtt kidobom kihasználom már
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26362 üzenetére
Nos átnéztem a műszer fal alatt a mozgó cuccokat, lamellák hallhatóan mozognak, a hova fújon lamellát látni is lehet hogy mozog, fűtő venti működik szerencsére, szóval radi lesz a ludas, a vissza csövet szerintem csak a motor melegíti fel de nem áramlik benne folyadék az a meglátásom, mert most hidegen beindítva, fogom a csövet a felső cső szépen lassan kezd átforrósodni de az alsón semmi.Felső ami a termosztáttól jön, alsó ami a külső radi felé csatlakozik.
Köszi a tippeket, azt hiszem ezt a telet már kibírjuk fűtés nélkül vagy ha minden jól alakul akkor február esetleg márciusba kicseréltetem
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- Motoros topic
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
- Keresek! Motorkerékpár
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000