Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    Megjöttem az autóval, mégegyszer elmondták hogy minden okés, a gyári adatokat visszatöltötték a computerbe, befrissítették és most már a fogyim is elkezdett visszaállni 8.4-re 9.1-ről. Mintha a motor is halkabb lenne, de lehet beképzeltem csak. Megnyugtató, hogy találtam helyben normális szerelőt, vállalnak mindent ami Renault, van clip-es diagjuk is.

    Amit csináltak: CO mérés (azt mondták a gázokat nézték, gondolom ez ugyanaz), belső keringetés mérés, lambda szonda értékeinek mérése, termosztát mérés, ECU gyári adatainak visszatöltése/frissítése, belső adattároló törlés, +-ba megnézték a gyertyákat, szűrőket h milyen állapotban van. Hoztak-vittek, 100%-ban elégedett vagyok velük. Nem csak az a "Dugjuk rá a diagot és cseréljük ami szar" mentalitás, hanem elvégezték a szükséges méréseket, vették a fáradtságot hogy kivizsgálják normálisan a kocsit.

    Megnyugtattak, h amúgy egyben van az autó, tehát elvileg már nem kéne tönkremenni rajta semminek. Remélem ez így is lesz. Jah és beszéltem a főnök fiával, neki Toyota-ja van, azt mondja h már ez sem az a toyota, mint régen. Ugyanúgy szop vele ő is, igaz nem annyit mint a német és többi autós társaival, de azon is elromlik ami elromolhat. Szidta a Valeo meg Bosch alkatrészeket, azt mondja nem igazán megbízható, az olaszt meg hagyjuk.

    Ő is a Ford Focust mondta, h egy jó arany középút lehet :D

Új hozzászólás Aktív témák