-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Jó én személy szerint feladtam ha te személyed elleni támadásnak vetted illetve szerinted ez a közösség nem képes feldolgozni hogy eladtad a renault-d és mindenki azt írja hogy hazudsz/
meg te vagy a hülye(bár ha itt tartunk emeld majd ki kérlek én hol írtam hogy mennyibe fájt a motorcseréd stb) pedig nem szimplán meg akartunk győzni hogy újra beleülhetnél egy renaultba és az gond nélkül vinne A-ból B-be..úgy érzem itt nem egy nem két ember segít minden rönós/nem rönós tagnak ahogy neked is és fordítva ahogy te..de ha ez nem így jött le akkor én kérek elnézést a saját és a többi két kolléga végett..befejeztem további szép napot! -
biker
nagyúr
De, te írtad #17192:
"A Biker-nél fellépő milliós motor felújítást, azért erősen nem nevezném tipikus esetnek, ezt azért lássuk be.."én meg ÖSSZESEN írtam, talán magyar értelmező kéziszótár, és keresd ki mit jelent az ÖSSZESEN, 2 év alatt, nem pedig maga a motorgenerál
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Ne haragudj, de neked üldözési mániád van.
Szerintem itt mindenki segíteni akart akkor is amikor írtad mekkorát szívtál.
Erre most közlöd milyen banda vagyunk bocsánat közösség.
Szerintem zárjuk le a dolgot, itt már egy páran írtuk elfogadtuk a nézőpontodat.Én kicsit örülök is neki amikor szarozzák a Renaultot, ezt már többször is leírtam, mert így olcsóbban tudok hozzájutni a kiszemelt újabb meganehoz
Bannoltatni pedig senki nem akar és nem is fog, amíg kulturáltan tudsz írni, azzal pedig nincs gond nálad.
Szóval kicsit nyugodj, meg fogadd el, hogy mi elfogultak vagyunk az autóink iránt, mert nem volt annyi bajunk egyikkel sem mint neked, itt ennek a vitának szerintem vége is.Én személy szerint kifejezetten jól jártam az autómmal, de a haverom is imát mond amiért az escort helyett rábeszéltem egy olyanra mint az enyém.
Renault power
-
Szőrszálhasogathatunk, de nem sok értelme van...
A stílusodat, pedig próbáld visszaterelni a normál mederbe, az jobban állt.
mod.: de ha már értelmezés, akkor ollózok én is az adott hozzászólásbol:"... (szükség esetén, turbóval, kuplunggal,
váltóval, hűtősorral, ..."És akkor javítom magam: milliós autógenerálra, ha ez megfelel a szótáradnak?
De, ahogy írtam fentebb felesleges ebbe, meg a személyeskedésbe belemenni....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Azért most megint tanubizonyságot tett a renault, hogy milyen szar.
F1
1 renault
2 ferrari
3 renaultRenault power
-
Reaper04
aktív tag
Én is meg vagyok elégedve a bocival. Igaz még csak kicsivel több mint 1 éve van nálam, de le a kalappal
Viszont következő autó egy Mercedes CLS550 lesz
-
lajo
senior tag
Le lett cserélve az olajam, de előbb, mint amit a fc írt. Ilyenkor hogy tudom a számlálót újraindítani?
-
tresh
addikt
Lehet megbarátkozni a német fanoknak F1 be az újabb rönóval
-
FerNandor
őstag
nézd meg a listában
Lajo: addig nyomogatod a fedcomp gombját, amíg a Service km megjelenik a kijelzön. utána a nullázópöcköt kell hosszan nyomni. elöször villogni kezd, majd utána nullázódik le és visszaáll 20 vagy 30ezerkm-re. de folyamatosan nyomni kell, a villogás alatt is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Coyot
őstag
Sziasztok Urak!
Régebben írtam a döglődő Clio ügyében hozzátok, az autó azóta is megy, valószínű hogy nagyon nyomott áron túl fogunk adni rajta (de ez már nem az én ügyem).
Viszont azonnal adódik a következő probléma, kellene helyette másik autó, ilyesmiket nézegetek: [link]. Mondjatok ezekről jót/rosszat, kinek van tapasztalat vele?
Végignéztem jó pár autót ebben a 8 max. 900k-s kategóriában, Golf IV, Swift, Astra G van dögivel, még nem tudom mi lesz, de a Clio-val már úgy megbarátkoztam ( bár elég szar a kapcsolatunk jelenleg ).
Má' nem
-
tresh
addikt
Röviden méret/kor / ár függő
Astra: az 1.4 16v motorral szerelt remek választás lehet mind motorikusan (láncos hajtás 90LE) és még az olajat se eszi ki mint az 1.6 os társa ugyan ebben a típusban a beltér németesen fapados és ami ebbe az árba mozog amit írtál majdnem mindben min 200k belement már (ez is jelzi nagyon jó motorja van).
Golf IV: csak régi 1.9 TDi vel venném az 1,4-1,6 gyenge és leeszi a gatyádat is városba..előnye rengeteg alkatrész egész jó árakba...nem rossz gép de ebbe az árkategóriába még benzinesből is necces a használható darab szerintem.
Swift: relatív de fiatalabb példányokhoz juthatsz nagyon jó áron 2005 körüliekhez.. összességbe nem tudok mit mondani róla tényleg nem rossz igénytelen autó de nekem még mindig nem a zsánerem főleg mert még mindig nem hiszek a biztonsága terén (bár tény az se rossz már ezeknél ) ha fontos hogy új legyen és így nagyobb eséllyel ülsz jó állapotú autóba akkor egyik legjobb alternatíva.
Clio: sok bojrészer van az 1.4 16 v vel szerelt verzióból is mert megy mint a golyó és a fogyása is baráti ( nálam anno amikor hajtottam egy 2 hétig 7-7,5 klímával de haladósan ) Beltér szerintem ismerős előtted és a kényelem is talán a golf tudja felvenni vele a versenyt a másik 3 ból.. ami biztos hogy nagyon eltalált motorja van és megvételnél a sagem/valeo trafókat kukába kell vágni ( jó alku pont a kerekedőnél ha még nem cserélték )
Hirtelen ennyi jutott az eszembe clio vs swift be gondolkodnék Ja és mielőtt valaki a torkomnak ugrana saját személyes véleményem.
-
G Astra 1.4 EcoTec motorjai, úgy tudom erősen kerülendőek. (bár lehet 1.4-ből volt más is, azt nem tudom)
Ja, meg most nézem, hogy a golf/astra azért egy kategóriával fentebb van, mint a clio/swift. Tehát a kollégának először is azt kellene eldönteni, hogy nagyobb vagy kisebb autót akar.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
Igen ugyan is F vs G astra között volt a váltás 1.4 16v lett a 8v -s ből és láncos na most ezek igazán igénytelen motorok ha opelről van szó csak ebbe lennék hajlandó átülni..
Viszont se G se golfból 900K körül nem kap használhatót ha ez a méret kell akkor m1/m2 is benyásba szóba jöhet szerintem kicsit jobb vétel főleg ha elég az 1.4
pl én ebbe is beleülnék vagy is valami ilyesmibe
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Családban jelenleg is van 1.4 16V G Astra, 98as, az elmúlt 7 évben (~60k km), a hengerfejtömítést kellett cserélni benne, azon felül a szokásos olajcsere, aztán ennyit kellett vele foglalkozni.
Clio a legesélyesebb résztvevő, főleg ha találok egy jó állapotban levőt.
Golfról hallottam én is hogy többet esznek.Amúgy nagyjából heti 400km-t megyünk. És inkább országúton többet ( sacc/kb 60%országút - 40% város).
mycso:
Azért jöhet szóba a nagyobb G Astra és a Golf IV is, mert 8-900k körül kapni őket, első korlát ugye a pénz, a ebből kell a legjobbat kihozni, és azért az nem szokott baj lenni ha kicsit nagyobb az autó.Bár ahogy néztem maradni fog A Clio elsődleges célpontnak.
A linkelt megane-ok kiestek, egyszerűen ronda a hátulja
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
rob210
Topikgazda
Én a helyedben 1.6 os megane I et vennék 2001-2002-es évjáratból.
De nem vagyok a helyedben és nem nekem kell autót venni.Viszont 700.000.-ért ebből nagyon patent állapotút kapsz, megbízható, kimegy a világból.
Normális keretek között tartható a fogyasztása és ami nem mindegy, 900.000.- megvan átírásostul és nagy szervizzel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
_NCT
őstag
800-900-ból M2-nek nagyon az alja van. Normális M2 1.2-1.3 körül van, de még ott is nagyon meg kell nézni, igaz ha szerencséje van valakinek az már FL utáni.
-
tresh
addikt
Igen elégé az aja de ha valaki megszorult lehet akad egy alkalmi vétel Ettől függetlenül én is rob ötletét tartom jónak de azért az ilyen 700k-s árakból keményen kell alkudni..legalább is én azt tenném mert ismerem a típust és minnél több marad utána a kocsira annál több dolgot lehet rögtön cserélni karbantartani utána meg csak használni kell és élvezni..
-
_NCT
őstag
Az biztos,h ennyibol en is ot vennem meg
Astra akkor sem kene ha ingyen adnak,full fapad es zabalja olajat.
Stift tipushibaja,h katalizator megadja magat 60-70k korul,nem egy ismerosom szopott vele.
Normalis 4-es Golfot meg 1.2-1.3 alatt nem adnak es azok is 10 evesek,ár/érték aranyban legrosszabb.
Clio hwlyett meg ott a megane. Eg es Fold a ketto...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
tresh
addikt
Igen valahogy én is így látom bár a 4-es golf is jó gép de csak dieselbe lenne érdemes gondolkodni..rengeteg alkatrész van hozzá nevetséges áron, de ugye bár egy diesel révén ezekbe már 300k körül van és ha nem ismert az előélete nagyot lehet bukni vele, viszont a kolléga alig megy így neki csak a benya a járható út abba meg nem remekel a golf már csak azért is mert az 1.6 erőtlen és sokat eszik..a megane 1 ph 2 egy jó választás lehet neki főleg hogy igen jól felszerelt példányok vannak belőle plusz azért megy is ha kell
#17234 rob210: egy f*sza céges kombi m2-öt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #17238 üzenetére
nem mondtam hogy rossz gép de van egy olyan érzésem hogy ennek nem csak egy gazdi taposta a cégnél plusz belteréről semmi kép az se ártana..mert így külsőleg egész pofásnak tűnik De ha lehetne akkor 2 liter benya jobban kéne csak hogy haladjon is
FRENK1988 én is attól félek...mondjuk mosni biztos mosták
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
nekem ez szimpibb és még a futás is valós lehet
-
tresh
addikt
válasz FRENK1988 #17246 üzenetére
Igen tudom de pl a lagunába ott az 1.6 is de hogy minek ?? (jó persze tudom olcsóbb vele a kocsi) de akkor is ahhoz kasznihoz vicc Egy 1.8 16 v 12x LE -s m2 szerintem jó gép lenne vagy is nekem tuti elég lenne motor terén.
szerk közbe nézem m1 ph 2 be benne van az 1.8
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI műholdas TV
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- GTA V
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Formula-1 humoros
- Háztartási gépek
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...