Új hozzászólás Aktív témák

  • Sztbeni

    őstag

    válasz club1 #24584 üzenetére

    Most már nem ír hibát, de ezt írja:

    A MyTelenor oldalainak megtekintése és szolgáltatásainak igénybevétele regisztrációhoz és megfelelő jogosultsági szinthez kötött.

    "Amennyiben a Telefonszámok menüben nem jelenik meg almenüpont, lehet, hogy nem megfelelő a regisztrációja, nincs a telefonszáma megerősítve vagy nem jogosult a szolgáltatások igénybevételére. Kérjük, ellenőrizze a Beállítások - Felhasználói adatok menüpontban telefonszámát és regisztrációját.
    Amennyiben Ön több előfizetéssel rendelkezik és belépéskor több előfizetésével kapcsolatban kíván intézkedni, előfordulhat, hogy bizonyos menüpontokat nem ér el, melyek korábban megjelentek ezen az oldalon. Ebben az esetben kérjük, regisztráljon újra Telenor azonosítójával: Törölje jelenlegi regisztrációját a fenti menüsor Beállítások menüpontjában, majd regisztráljon újra Telenor azonosítójával és ügyfélszintű jelszavával. Ezt követően belépés után Ön a nevén lévő valamennyi kártyás, Új Generációs kártyás és számlás előfizetést eléri, és a Beállítások menüpontban állíthatja be a jogosultsági szinteket."

    Akkor várjam meg a levelet, amiben a megerősítő kód van?

    Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

Új hozzászólás Aktív témák