Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #76356 üzenetére

    Tudom hogy általánosítottam, de a 20 éves, csutkakormányos, több világégést átélt 100 ezret futott, soktulajos, többször tört gépeket azonnal cserélendő gumikkal és láncszettel sem sokkal adják 400 ezer alatt, míg fiatal, kevés km-es, vezetett szervizkönyvest (esetleg újszerű gumikkal, lánccal) is le lehet vadászni bőven 600k alatt (alkut is beleszámítva). Mire az előbbit "szintre hozod", túrakormányosítod, stb., addigra ugyanannyiba fáj mint a másik, csak 10-15 évvel öregebb vasad lesz.... ... de persze "új" motor is lehet széthajtva, elhanyagolva, túlárazva. :F

    Lényeg a lényeg: a GS-nél valahogy nincs igazán nagy árkülönbség öreg és fiatal, megkímélt és széthajtott gép között, így szerintem mindenképpen érdemesebb inkább a jobbakat választani drágábban is. Én legalábbis ezt látom a mostani árakban.

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák