Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz menyko #25986 üzenetére

    Egyáltalán nem baj, hogy enduro, sőt, pont előny, ha lábon vinnéd ki a városból, vagy ha városban járkálsz vele. Papír, lámpák, rendszám kéne, tehát enduro. Nekem spec. városban futkorászós, aszfaltról letérve egyszerűbb terepezős kirándulós, dobálós-játszós-tanulós motor kell, amit nem sajnálok eldobni és lehetőleg kár nélkül túléli.

    Igen, a DT125 egy lehetőség. Sajnos a hirdetések döntő többsége papír nélküli, 50-esként használt. Mégha forgalmi ellenőrzésre egyszer sem állítottak eddig meg, de ha azzal mégis megtennék, az csúnya lenne.
    Ami még érdekelt volna, az XT250 (szögegyszerű, igénytelen, elpusztíthatatlan léghűtéses 4T -- John Rambo is ilyennel ment a Rambo-ban, kell többet mondanom? ;] ), de persze az ilyen modelleket itt nem forgalmazták és még most se teszik.
    A piacon egyre több a kínai és egyéb (Keeway, meg Bazuka meg Zhongshen, meg stb), de azoktól kiráz a hideg, már a képeken is látszik a gyártási igénytelenség... Tőlünk nyugatra és keletre is léteztek 250-es, 350-es japán endurok, érthetetlen, hogy ide miért nem hozták őket...

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák