-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Type-R #12802 üzenetére
Ugyan én nem vagyok ducati tulajdonos (szerencsére), de arra figyelj majd ha veszel egyet, hogy ne menj hosszú útra vele, ha mégis, akkor legyen a közelbe szerviz és legyen nálad pénz
Nem éppen a megbízhatóságukról híresekCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
NINJA_V
tag
válasz Type-R #12802 üzenetére
1000 vagy 800?, de gyakorlatilag mindegy. Blokk kopogasra figyelj esetleg, de kivulrol sokmindent nem lehet megallapitani, foleg ha nyitott kuplungfedeles. Vazat nezd meg, ha esik altalaban az utkozot elhajlitja es a teleszkop kicsit megnyomja a vaz oldalat, vagy ha szembol kap, akkor nyaknal a hegesztesnel fel van pattogzodva a festek....
Ezenkivul minden ugyanugy mint akarmelyik motornal.Esetleg arra kerdezz ra hogy mikor volt szij cserelve, es hogy meg van-e hozza a tanito kulcs.
A masik dolog hogy monstereknel ezer fele dolgot szoktak cserelgetni, mas szinu tank, sarvedok, fekete vaz vagy piros, kerekek szine...szoval mielott megnezel egyet erdemes megnezni volt-e olyan szinkombinacio. Igazabol ez meg nem jelent semmit, ettol meg lehet jo a motor, csak kivancsisagra adhat okot. Olaszok eloszeretettel csinaljak ezt ^^...Amugy nincs ezekkel semmi baj, nem kell annyira felni tole, mint az allitjak, szerviznel is ugyan ugy olajat kell cserelni benne meg gyertyat meg fekbetetet stb, szelephezagot meg konyebb is ellenorizni
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Type-R #12802 üzenetére
Mindenkepp beszelj egy valodi tulajjal, h mik fordultak elo nala.
Nekem volt egy ismerosom, o azt meselte, h egy fesszabon es tukron kivul semmit nem kellett cserelnie kb 60 000 km t rakott bele akkor. O akkor visszakerdezett, h o meg arra kivancsi, h egy japannal ilyenkor mi jon elo ilyen hajtasnal ahogy o tolja
Ebben is van valami.
Ettol fuggetlenul barmi lehet, jard alaposan korul a temat, mindig kozvetlen tapasztalatokat merlegelj, ne ilyen frazispuffogtatasokat, h az olasz az szar, meg megbizhatatlan. Pont ez a blokk egy levegos szogegyszeru cucc. Blokkal tudtommal sok baj nem volt, ilyen szinten nem hinnem hogy szar. A futomu elemeknel nehany szeriaban tud gyors kopas lenni a szilenteknel, de olyan ember nincs, aki ezt megmondja neked, h melyik. Vagy elojon, vagy nem. Van meg nehany dolog, de nem emlekszem.
Mielott itt valaki elkezd eszet osztani azert hasonlotsuk ossze mondjuk egy legendas megbizhato hondaval. A fesszab ugye stimmt ott is.
Illetve pl egy cbf nel a hatso rugostagot ilyen futasteljesitmeny kornyeken ki lehet kukazni, mert nem csak nyomoero, de a szilentek miatt nyiroero is hat arra a rugostagra. Egy hondanal. Kurvara nem marka, inkabb tipus es azon belul is szeria kerdese ez.
Na akkor hogy is kell ezt nezni? Mi a megbizhato meg mi nem?
Teny hogy az olaszok tudnak hanyagok lenni, de az ut szelen otthagyos motor azert nem olyan gyakori dolog.
Normalis torodes mellett legtobbszor az olasznak dragabb a fenntartasa, bar nem tudom, h egy monsternel igaz-e. Legyartottak belole egy zsilliardot. Nem eppen egy 999R kategoria.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Type-R #14916 üzenetére
igen, azt tudom, hogy piech lecsapott a dukira (is)... mennyi a kedvezmény gyári dolgozónak? 20%? az már elég frankó.. beállnék azonnal én is a sorba, sokallom a panigale lista árát
akkor azért annyiról nem maradtam le, firenzében voltam utoljára a dukinál, 60-80 motor a szalonban, zsírújtól a használtig minden, desmosedici-vel bezárólag, mellette a szerízben meg bőgtek a motorok a padon. igazi putri munkatelep amúgy firenze külvárosában.. egy ősrégi betonpanel szoci épület az egész.
igazi olaszos dzsumbuj. de a motorok.. ahhhh...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Type-R #17606 üzenetére
Vazze ezt a marketing-dumát, hogy szopnák magukat keresztbe. Vakuljon csak a paraszt... "Ezen úgynevezett precíziós hűtés lényege (működési elve a Forma-1-es versenyautókon alkalmazott hűtésre hasonlít)", ja, meg a Suzuki Swiftben lévőre, mert ez is ugyanúgy vízhűtés; csak azt leírni nem lenne annyira menő. Akkor már a Trabant is legmodernebb űrtechnika, hiszen abban is használtak csavarokat és papírt... "glykol-víz-keverék" - de jó, legalább tudom, hogy van benne fagyálló. Komolyan, most ezek ennyire hülyének nézik az embert? Félelmetes-fájdalmas-szánalmas. Kéremkapcsojjaki
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz Type-R #18711 üzenetére
"Azt nem tudja valaki, hogy itthon hol készülnek ezek a ruhák, nem mintha megengedhetném magamnak az ilyen ruhákat, de azért kíváncsi vagyok."
Szerintem ezek sem itthon készülnek.
Veszel egy olcsó-de-jó bőrruhát 100-120k körül, s elviszed pl. Cölöphöz méretre igazíttatni, legutóbb úgy hallottam 30k volt a tarifa, de az már pár éve volt, már valószínűleg kicsit több. De valószínűleg foglalkoznak mások is ilyennel, legutóbb asszemm Kovee javíttatta meg a ruháját, gondolom ott is csinálnak igazítást.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Type-R #19101 üzenetére
A Ducati - bar nem pont ugyanezt - de reg elkezdte a modellpaletta felduzzasztasaval.
Van mar egy millio fele monster, streetfighter, hypermotard, multistrada, panigale, amelle meg az olcso 848. Mindenkepp szelesebb piacnak gyartanak, es lefele is. Mashogy nem megy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
-
-
Integra
titán
válasz Type-R #20148 üzenetére
bevallom, nekem ahhoz már nem volt lélekjelenlétem, hogy még utána menjek, örülök, hogy időben megtudtam állni és elkerülni.. sok necces helyzetem volt már az évek alatt, de ilyet.. és nem én voltam profi, hiába a sok tréning, pályázás és utcai motorozás, hanem az mentett meg alapvetően, hogy nem mentem gyorsan és előre tekintő voltam. így volt időm még jobban lelassítani és kikerülni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
vlevi
nagyúr
válasz Type-R #22505 üzenetére
Bakker, az nagy szopás.
Minél több motoros fórumon, satöbbi helyen, esetleg akár rendőrségen is érdeklődni, mert ha elhagytad a rendszámot, nem kapsz helyette másik rendszámtáblát. Új rendszám, új forgalmi, satöbbi. Valahol talán érthető is, hogy az elhagyott rendszámot kivonják a forgalomból, mert aki megtalálja, az a te nevedben garázdálkodik, amíg egy közúti ellenőrzésen le nem bukik vele. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Type-R #22654 üzenetére
Még szexelek, de már nézegetem a golfütőket!
Amúgy sajnos tényleg eléggé beteges "öregember" vagyok, talán ezért is, a "kapuzárási pánik / férfiklimax" miatt éreztem úgy, hogyha most nem teljesítem be a gyerekkori álmomat (motorozás, motoros túrázás) akkor később már biztosan sohasem. Engem is meglepett, mennyire váratlanul szántam rá magamat a jogsira és a motorvásárlásra. Az asszonyt pláne meglepte, főleg hogy nem is tudott róla!
A jogsiszerzéskor lebuktam, mert meglátott a városban egy Yamaha YBR125-en, hátamon egy virító nagy "T"-betűvel. Azt még kimagyaráztam valahogy. Igazán sokkot akkor kapott, mikor 3 héttel később meglátott egy tök rozsdás kis csoppert az udvaron, mikor hazaért munkából. Egy hétig nem szólt hozzám....Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz Type-R #24194 üzenetére
Párhuzamos közlekedésnél kurvasokoat segít. Nem húzzák rád a kormányt tudja hogy ott vagy mellette.
Ezen felül városban nagyon jó, főleg a gyalogosok voltak életveszélyesek a kis utcákban a gyári dobbal. Mintha ott sem lettem volna úgy lépkedtek le elém. Nem kell nagyon hangos dob, de a gyári olyan halk volt, hogy az tényleg már beteg...
Mindegy úgyis előbb utóbb az lesz az irány, hogy szarrá lesz ez szabályozva. Nem fogunk itt verseny rendszerrel motorozni sokáig...
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Type-R #24194 üzenetére
nekem is sportdob van fenn, bár én sem vagyok híve az üvöltő doboknak, van 1 szint ami után nagyon idegesítő már (főleg a csoppereken nem értem a fülsiketítő zajt, azonnal elvenném a forgalmit), de én tudok vele halkan közlekedni (pl éjjel vagy kis utcákban, kutya/gyerek/zebra közelében).
a balesetmegelőzési hatásáról nem vagyok meggyőződve, de mivel én is a "haladj gyorsabban kicsivel mint a forgalom, sose menj másik autó mellett párhuzamosan" elv híve vagyok, naponta többször előfordul hogy menet közben lehúzódnak látványosan, illetve a pirosnál amikor csorgok előre, szinte mindig félrehúzódnak az autók, ez szinte biztos hogy a dobnak köszönhető. múltkor is egy robogósnak kellett utat törnöm mert őt nem vették észre, engem igen és én mentem előre
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000