-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Mi is pont ezeken dilemmázunk most.
Pár éve még én sem éreztem luxus hobbinak a motorozást, vagy legalábbis nem tudatosult, nem figyeltem annyira, mint most. Párom 33, ő nem is akar még véletlenül se új motort venni, és használtból is bőven keret alatt néz, pedig vehetnénk újat is. Én mondjuk azon is ki vagyok, hogy ennyire figyeli hogy mi mennyit fogyaszt, pedig jogos, az év nagy részében csak bejárni használjuk a motorokat, annál pedig számít a fogyasztás, hisz ezért se autóval járunk. Fáj azért így belegondolni, mert én meg hobbiként gondolok a motorozásra, pedig igaza van, az év nagy részében nem a "hobbimat" élem meg a motorozással, hanem csak eljutok A-ból B-be. Persze, ha ennyire fontos a fogyasztás, erre elég lenne egy 125-ös robogó is, dehát kinek van arra pénze, hogy vegyen egy robogót is, és fenntartson egy nagymotort is arra az évi 2-5 túrázásra. Ez mondjuk főleg Budapesten van így szerintem, ezért is van, hogy a városban alig látok nagymotorokat, mindenki valami f*s lekotlott robogóval közlekedik (tisztelet a kivételnek), és ismerőseim, akik Pesten csináltak jogsit is mind azt mondják, hogy javarészt idősebbek vizsgáznak (30-35+), és bár váltósra teszik le a vizsgát, valami nagyobb robogót, vagy bármilyen robogót akarnak venni.
Vidéken én mást tapasztaltam, nálunk inkább a 20-30-as korosztályt láttam vizsgázni, felénk jobban mennek a nagy motorok, a városba vidéken alig látok robogót. Ennek mondjuk a fő oka, hogy vidéken már nem feltétlen ingázni vesznek motort, ha meg még is, Pest tőlünk már 50km minimum, oda meg már inkább nagyobbat vesznek mint 125ccm.Szüleimmel vitatkozok most ezen az új motor témán....Anno 22-ben lett volna pénzem új motort venni (akkor még otthon laktam, pont utána költöztem be Pestre albérletbe), akkor szerencsére végig is tudtam próbálni minden lehetséges szóba jövő új túra gépet (akkor még voltak raktáron is, nem volt ekkora várólista). Meg is lett volna a kiszemelt 790/890, pontosan lett is volna rá annyi pénzem, de aztán úgy döntöttem, hogy nagy lesz az elsőre a 125-ös után, így beiktattam a 390 lépcsőt. A 390 elkelt, így most eljött az a pont, hogy "megvalósíthatom az álmom", jöhet a 790. Most ott tartok így 25 évesen, hogy már csak egy használt, 4 éves motort tudok megvenni (ha sikerül), amin talán van még garancia, talán nem széthajtott és 50+e km-es. Vadászni kell nagyon a jó darabokat, és igen, nem akarok lejebb adni az álmomból és szarul esik, hogy 2 év alatt ennyit változott a világ, hogy már nem engedhetem meg magamnak az újat. Mert a fizetésem nem nőtt számottevően a 2 év alatt, ellenben minden jármű ára nagyot nőtt, a használtaké is rengeteget. Persze, azóta elköltöztem otthonról ami miatt lett sok többlet költségem is, de én is azt látom sok velem egykorú ismerősömön is, hogy Pesten mindenki arra hajt fiatal munkásként, hogy jusson az albérletre, jusson kajára és ha emellett van még lehetőség, akkor félre rak egy kevés kis pénzt, hogy valami lekotlott használt járműre majd jusson pénz...De az is inkább legyen autó, mert ugye csak feltöltözött Pestre a munka miatt, valamivel meg haza kell menni meglátogatni a szülőket, motoron meg nem hozod el az egy hetes kaja adagot. Pedig sokaknak van motoros jogsija is az ismerőseim/rokonaim között, de örülnek ha autóra telik. Ilyenkor kipróbálják az éppen aktuális motoromat, és mondogatják, hogy de jó lenne ha neki is lenne, mehetnénk motorozni stb. de csak álom marad, van fontosabb napi probléma. Én még szerencsés fiatalnak érzem magam így is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Zsírkrétamen #147401 üzenetére
En egyre inkabb gondolkodok, hogy eleg lenne egy robogo egy auto melle maximum
Everybody lies.
-
senior tag
válasz Pttypang #147402 üzenetére
Nem tudom hogy ezt most viccnek szántad-e, de pl ismerősöm, aki egy 400-as burgmant vett nem bánta meg. Használtan fillérekért van a régi, városban mivel robogó elfér, kényelmes, ezzel már a balcsira is meg bárhova el lehet menni, mert annyi teljesítménye meg van....Nem csajozós, az biztos, de egy logikus döntés
-
veterán
válasz Zsírkrétamen #147403 üzenetére
Nem viccnek szantam, ha a hornettol megvalnek es pakolasban a robogoval elorebb lennek, meg utazosabb is lenne, akkor eszembejutna. Kevesbe feltenem otthagyni barhol a varosban, mint a hornetet, pedig mindketto puruttya kvazi
Everybody lies.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #147403 üzenetére
Valóban valid döntés városi közlekedésre egy nagyobb robogó, mint egy váltós motor.
Kezdek én is elbizonytalanodni, hogy nem az SH helyett, hanem mellett lesz majd váltós motorom.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Shadowbull
addikt
válasz bacus #147399 üzenetére
"mosógép, tévé, drágák voltak, szüleim éveket spóroltak, de tényleg tartósak voltak, egy egy mosógép kiszolgált egy emberöltőt."
Valóban drgaak voltak, de azért az elég nagy legenda hogy kiszolgáltak volna egy emberöltőt. Kellett azokat is javítani jócskán.
82-ben egy Hajdu Energomat 13.000 forint volt, ez mai áron kábé 600.000. Ennyiért manapság is lehet olyan mosógépet venni ami tényleg kiszolgál egy emberöltőt"Én támogatnám a gyerekeim motorozását"
Apám motorozott anno, még egy XX-e is volt, anyámmal utazgattak vele, de nekem azt mondta, hogy ha motorozni akarok akkor keressem meg rá a pénzt, és vegyem meg magam, mert ez veszélyes üzem, és nem akarja finanszírozni az esetleges súlyos balesetemet vagy halálom.
Én is ezt mondom a lányomnak...Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #147406 üzenetére
Anyósom a mai napig használja a tárcsás mosógépet. Szerintem 50 éves a gép. Nem tudom, hogy mennyit volt karban tartva, de gyanítom, hogy semennyit, ebben még az eredeti motor, csapács lehet.
Picit lehet félre érthető, amikor azt mondom támogatnám a gyerekeim motorozását. Inkább a jogosítvány szerzésre gondoltam, nem arra, hogy veszek nekik motort, illetve azt, hogy semmiképpen nem akadályoznám meg őket, ha motorozni szeretnének.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #147407 üzenetére
A 25 éves Energomathoz még van szaki, alkatrész. A 2020 után vett Miele, Bosch, Siemens, stb nem tudom, mit fog mutatni 25 évesen, mikor az 2001-ben vett Siemens már legalább 10 éve a hulladékudvarban figyel javíthatatlannak, beszerezhetetlennek ítélt panelhibával.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
JoinR
senior tag
válasz macilaci78 #147405 üzenetére
Én pont fordítva vagyok ezzel, ha már nem megyek olyan sokat, legalább akkor is motorozzak, amikor épp városban közlekedem, még ha kevésbé praktikus is.
Igaz nem olyan nagy motor, de egy robogó fenntartása pluszban amúgy is egy csomó pénz, a fogyikülönbségből sose jön vissza.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz JoinR #147409 üzenetére
Nem a fogyasztásbeli különbség, hanem az állagromlás... Munkábajárás 9 km egy irányba, plusz meg 1-3 km-es rövid utak adódnak, itt-ott megállok, ide-oda elszaladok. Ebből tavaly is összejött 3000 km az 50-essel. Most a 300-ason kinyílt a világ, ilyen felhasználás mellett több méter fog beleszaladni.
Egy nagymotorhoz illő táv családlátogatás címszóval mondjuk 3k km, ami 5-7 családlátogatást jelent nagyon max. De ha ettől eltekintek, akkor az 1-3 km-es elugrok ide-oda és a 9 km-es munkába járás önmagában nem amortizálná le hamar egy váltós motort?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #147408 üzenetére
Régen minden jobb volt. Én is.
Azért ne felejtsd el, hogy én mikor elkezdtem 87-be dolgozni, viszonylag jól kerestem, 6e. ft körül is meglett. Mentőknél, a 260 óra miatt volt jó a fizu, első bérem több volt mint anyámnak 25 év munkaviszonnyal boltvezetőként. Emlékeim szerint akkor 28 ezer ft volt egy Energomat mosógép, tehát egy átlag melós 6-8 havi fizetése!
Kicsit ON is legyen a dolog, ennyiért vettem 150-es ETZ-t is, azt hiszem 88'-ban. 33 körül volt a 250-es, de szülők erősen ellenezték, csak 125-ösre adtak áldást, így lett a 150-es. Később persze lett 250-es TS.
Most jelenleg a havi béremből veszek 5-6 db automata mosógépet. Ahogy féléves béremből veszek egy fasza Hondát, komolyat.
Most aki azzal jön, hogy drága a benzin, nyerítve röhögöm körbe. Egy kisvárosban élek, ma piacnap van. Ha azt mondom, nem lehet megmozdulni az autóktól, meg lassan élhetetlen lesz a kisvárosunk is a forgalom miatt, nem hülyéskedek.Régen a pár forintos benzinár is drága volt, mert a fizetés is alig volt. Olcsó benzint Fertődön vettem, a Szovjet kiskatonáktól. Igen, pálinkáért adtak benzint, ment a seftelés. Persze, olyan benzin volt, az MZ meg a Trabant elment vele, a Zsiguli már nem, 76-os oktánszáma volt azt hiszem, kannában odavinnétek a mocitok mellé, már attól világítana a Check Engine....
Na, az viszont hiányzik gyerekkoromból, mikor alig volt autó.Meg a 250-es MZ király volt. -
vihartigris
őstag
Srácok!
Tavaly ősszel valamikor már említette, hogy a 600-as CBR (injektoros) időnként alacsony fordulaton dadogósan jár.
Téli álmából felkeltve a motort, a jelenség rosszabb lett.
Kb: 3.500-4.000 fordulatig dadogós, utána kisimul.
Hozok három rövid videót, ahol nagyjából lehet hallani a problémát.
Ha van javaslat a megoldásra ne tartsátok magatokban.
motor dadogás
motor dadogás2
motor dadogás3bármi reciproka a semmi
-
JoinR
senior tag
válasz macilaci78 #147410 üzenetére
Sose ideális a sok hidegüzem, de az egy robogónak ugyanúgy nem tesz jót.
A váltó meg nem ettől fog elkopni. -
etnies
senior tag
válasz Zsírkrétamen #147401 üzenetére
Én jómagam éppen azon dilemmázok, hogy veszek egy NC 500-at a mindennapokra és bérelek egy GS-t, ha asszony is jönne velem az Alpokba. Lehet, olcsóbb lenne.
Mi sokat jártunk túrázni feleségemmel, de mostanában nincs kedve, inkább mást csinálunk együtt. Motorozni már csak egyedül szoktam és itt az UK-ban nagyon kedvem sincs. Forgalom és mérés mindenhol. Legközelebb Wales van, 400 km. Minimum két napos túra. Skócia, Alpok 800 km..."önmagam hite vagyok magamban"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz bacus #147399 üzenetére
Igen, valami nem stimmel most itt az országban.
Pont hogy írtad, meg is néztem. Szerintem egy értelmes választás manapság a Suzuki V-Strom 800 - 4,4 millió. Suzuki Swift 1.2 Mild Hybrid - 5,8 millió. Vicc.
Most, hogy asszony felvetette, hogy motorozna talán, gondoltam rákeresek valami sz@rra... 250ccm -ig, váltós motor, semmi semmi extra. Fél millió alatt nincs semmi, de semmi. Robogókat, endurókat, sportmotorokat skippeltem mondjuk a keresőben, de azért nem nomális, hogy mz-ket meg ilyen vackokat hoz fel csak. Sehol egy SR125 200-ért, amennyit kb ér. Hát mi van itt?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bajnokpityu
félisten
válasz vihartigris #147412 üzenetére
minden időszakos szerviz rendben megvolt?
ha igen, vidd szerelőhöz.
nekem volt jópár évig F4i FS, de sose csinált ilyet.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #147412 üzenetére
Ugy hallom nem mindig megy 1 henger.
Hogy ezt miert csinalja, igy forumrol eselytelen. Szakemberhez kell vinni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #147410 üzenetére
Erre hallottam valahol, és igazat is adok neki, hogy pont a városi rohangálásra lenne jó az elektromos.
Annál nincs ilyen probléma, hogy sajnálod beindítani rövid távra. -
Salex1
senior tag
2004-es GS500-at néztem ki első motornak. Van valami típus hibája, amit érdemes ellenőrizni?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Salex1 #147419 üzenetére
Vakuumos benzinpumpa gyenge pont, ahogy a vezermulanc-vezermulancfeszito is- a vezerles at tud ugrani, ilyenkor, ha nincs orvosolva, egy ido utan a szelepekbe belever a dugattyu. Olajat szereti enni, karburator uszoszintjet ellenorizni kell rossz gazreakcio eseten, ami minden hazilag felujitott karburator eseten jelen van, mert az utangyartott tuszelep es feszek nem ugyanolyan meretben, mint a gyari.
Mindenhol tud rohadni a gs, mert acelvazas. A villaszarakon a kromozas is gyenge, vagyis ilyen idosen holyagosodhat.
Amugy jo motor. Nemetorszagban 500€-tol kaphato, magyarorszagra ezek a lefosott, olcso darabok mentek a tisztesseges mardzs miatt.
Nekem a regebbi generacio a kedvencem a vekonyabb tankkal, ezekre lehet kapni rgv 250 es faridomot es fejidomot (direkt gs 500 ra) igy a retro vonalat meg lehet vele lovagoni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #147415 üzenetére
Az sr 125 egy 15 evvel ezelott volt 200e forint, jelenleg egy olyan motor tobbet er annal. Egy normalis biciklit nem kapsz ennyi penzbol, ennek kb a duplajabol van ertelmes alkatreszekbol.
Nezz ra neha a ksh vasarloi kosarabol szamolt inflaciora, ami epp a kosar tartalma miatt nem epp eletszeru, de meg az is magas. Az mz-k arai pedig el kell h keseritselek, de felfele ivelnek, es innentol nincs megallas, mert abbol is csak kevesebb lesz. Azok is inkabb 600e tol indulnak, pedig azok tenyleg nem ernek annyit, annyira szarok
(Persze megveszik ennyiert oket, ugyhogy akkor megis ernek ennyit)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #147406 üzenetére
Tegnap meginterjúvoltam a gyereket, tavaly érettségizett, az évfolyamban voltak vagy 150en. Ő úgy saccolja hogy legalább 70% szerzett B jogsit.
Úgyhogy a fene tudja hogy mennyire nem érdekli a mai fiatalokat az autózás. (és a motorozás)Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
vihartigris
őstag
válasz bajnokpityu #147416 üzenetére
Idén nagykorú lesz a motor, nálam nincs még egy éve sem.
Fogalmam sincs, hogy előttem hogyan szervizelték.Topiccsendőr: akkor ezt egy egyszerű gyertya csere vagy valami hasonló dolog nem orvosolja.
bármi reciproka a semmi
-
FeZ...
aktív tag
válasz Shadowbull #147422 üzenetére
Ez igaz, de a jogisítvány megléte és a jármű birtoklása nem ugyanaz a dolog. A baráti körben is a gyerkőcök többségének van vagy lesz jogsija, de csak a fele akar is járművet magának. Néha-néha amikor nagyon szükséges, bepattanak egy megosztós autóba , aztán ennyi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #147423 üzenetére
Injektoros motoron ha nem megy egy henger az sosem egy egyszeru gyertyacsere.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz FeZ... #147424 üzenetére
De most mond azt, hogy nincs igazuk!
Ha őszinte akarok lenni, már elgondolkoztam én is azon, hogy meg lehetne oldani legalább 1 de lehet 2 autó helyettesítését, anyagilag lehet jobban járnék! (én biztosan, mert én fizetem a költségeket, miközben a gyerekeim járnak vele)
3 autót tartok + motor, így mindenki mehet másfele. Ez néha kell is, de össze se merem adni, mert egy vagyon.Fiamnak mondtam, hogy az ő általa használt autót cseréljük le, kerüljön a nevére, ha akarja a bónus miatt továbbra is leszek üzembentartó. Jött egy lehetőség, barátom 6 éves VW passatja, ismert, végig szervizelt, 110e km, 6 millió. Mondtam neki, hogy kifizetem a felét + a mostani autó ára (kb 500e).
Nem élt vele, neki jó így, de ha akarom adjam el az autóját, meglesz nélküle. Nem akar költséget, ennyi. (pedig még itthon lakik, jól keres, nem kell fixet hazaadni, de mégse)Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
MMiklos86
csendes tag
válasz V.Stryker #147415 üzenetére
Igen. Egy V-Strom 650 3,4M, míg egy alap Vitara 7M. Tehát kb. fele annyiba került, vitathatóan egy kategória. Bruttó átlagkereset 655e (2023 december, KSH). Ez nettó 436e. Tehát egy új motor 7,8 míg egy új autó 16 havi fizetés. Oké, nem kell újat venni, de ezek akkor is brutális számok.
-
MMiklos86
csendes tag
Én azt mondom, támogassuk a motorozást a TB-ből. Nekem rohadt nagy szükségem van rá. Stressz van otthon sok kis gyerekkel segítség nélkül, stressz van a munkahelyen, mert az olyan. A kettő között, ha tudok motorozni, baromira sokat segít a mentális állapotomon.
Éppen ezért nem érdekel, hogy jobban koptatja a motort a munkába járás. Sport-túra motor, többet fogyaszt mint egy robogó meg nem is néz ki túl esztétikusan a topbox rajta, de túl rövid az élet ahhoz, hogy valami csettegőn töltsem, főleg, ha otthon a garázsban várja azt az évi 2-3 túrát egy másik vas.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz MMiklos86 #147429 üzenetére
Stresszoldást mindenkinek magának kell kitalálnia, valakinek az lenne a stressz, ha motorra ültetnék.
Adjanak normális fizetést minden dolgozónak, hogy kerüljön hobbira, kikapcsolódásra. Aztán eldönti mindenki, hogy motorozik, hegyet mászik, háremet tart.... (Ebben a sorrendben nekem jöhetne )
Amúgy Sopron mellett élek, itt bicikliznek az osztrákok. Meg lehet nézni egy 70 éves osztrákot átlag melós, aki úgy leélte az életét, hogy megfizették, került neki nyaralásra, kikapcsolódásra, nem volt anyagi gondja. melléállítva ugyanennyi idős átlag magyar melóst...Áh...... -
Shadowbull
addikt
válasz Zoli bácsi #147430 üzenetére
"úgy leélte az életét, hogy megfizették, került neki nyaralásra, kikapcsolódásra"
Valamint nem ivott, nem dohányzott, és nem tolta egész életében a zsíros -szénhidrátos kalóriákat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bacus
őstag
válasz MMiklos86 #147428 üzenetére
Sánta ez az összehasonlítás, mert a vitara a suzuki autók topja, míg a 650es kis strom meg a belépő szint.
Szóval vagy a dl650 vs swift vagy inkább a 1050 vs vitarát kéne összehasonlítani.
Alap Vitara 7M - alap 1050 6M
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vihartigris
őstag
válasz Topiccsendőr #147425 üzenetére
Hondás fórumon érdeklődve az üzemanyag nyomás szabályzó jött ki hibaforrásnak.
bármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #147422 üzenetére
Abban a korban nem tudom, melyik tényező nyom többet a latba: a gyerek érdeklődése, vagy a szülők anyagi helyzete...
FeZ...: amelyik településen elérhető a szolgáltatás...
bacus: mikor a Passat összetört, kiszámoltam, hogy a nálunk eltöltött idő alatt mibe került éves szinten az autó. Maga az autó, tankolás, szervizelés, biztosítás, pályamatrica, stb. Ezt összevetettem a Mol Limo adta lehetőségekkel és a gápjárműhasználati szokásainkkal.
Az jött ki, hogy a Passat éves költségeiből a Mol Limo lefedné a belföldi vidéki útjainkat és átlagosan 2-3 hetente beleférne még egynapos bérlés, valamint a kifli.hu prémium tagságija (nagybevásárlások házhoz szállítása díjmentesen).
Ha megfejelem azzal, hogy saját tulajdonú autó híján kiadom a garázst, akkor az évi egy külföldi nyaralás autóbérlése is meg van oldva.A mérleg másik oldalán ott a rendelkezésre állás és akármilyen népszerű és elterjedt dolog a carsharing Budapesten, mégsem áll egy autó folyamatosan a garázsban, vagy 10 perc sétatávon belül...
Shadowbull: családban a 4 gyerekeseknél is megszaporodtak a jogsik, de kocsi csak apukának van, szabad felhasználású céges. A gyerekek többsége már nem a szülőknél lakik... A nagyfiú a karácsonyi időszakban elhozott egy nagyobb wigo-t 48 órára.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeZ...
aktív tag
válasz bacus #147426 üzenetére
"De most mond azt, hogy nincs igazuk!"
Engem nem jó kérdezni, mert szerintem nincsen igazuk , de nyilván mások a prioritásaik, mint nekem / nekünk voltak. Mi már 14-15 évesen berheltük a mocikat (majd később az autókat is), majdnem éjjel-nappal nyomtuk hőségben, fagyban, esőben, napsütésben. Megszállottak voltunk, a "benzinszag" volt a mindenünk. Nyilván a mostani generáció már máshogy nő fel és a vágyaik, lehetőségeik is egészen mások. Nem is azért írtam, hogy ítéletet mondjak róluk, csak egyszerűen a jelenséget írtam le, a saját tapasztalataim alapján. (ami nyilván egészen kis szegmens, de azért nem teljesen elrugaszkodott) Mi is nyilván egészen mások lettünk, mint az apáink, nagyapáink voltak.
-
FeZ...
aktív tag
válasz macilaci78 #147434 üzenetére
" amelyik településen elérhető a szolgáltatás... "
Igaz, de nem ez a lényege, mert ha nem elérhető, akkor sem akar autót magának. Érted ? Akkor megy elektromos rollerrel, busszal, gyalog, akárhogy. Tehát egészen kicsi az igénye egy gépjárműre, főleg sajátra.
-
Salex1
senior tag
válasz Topiccsendőr #147420 üzenetére
Ezeket háznál hogy tudom ellenőrizni?
Ha veszek egy Motort, eredetiségvizsgát az eladónak kell csinálni vagy vevő inétzi ahogy akarja?
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz Salex1 #147439 üzenetére
Egy jó állapotú SV650-el jobban jársz egyértelműen társaságba van gs500 és ezerszer inkább az SVm. A srác 1 szezon után már nagyobbra cserélné, miután a yamaha napon kipróbálta a nagyobb gépeket.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Van ára: [kép]
-
Polemius
aktív tag
Csak szólok, ha valaki tanakodik, hogy GPS-t venne de milyet, most lesz TomTom Rider 50 akció a Hoferben (osztrák Aldi).
-
Shadowbull
addikt
Voltam a boltban, megrendeltem a sisakot, meg vettem egy protektordzsekit meg egy par kesztyut. Aprilis 24-en a mocit is atvehetem. Mar alig varom.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
pepucs
tag
Pozsonyi motoros expora mennyire érdemes kimenni szlovák nyelvismeret nélkül? Ahogy a képeket nézem minden IS szlovák és így elbizonytalanodtam a vasárnappal kapcsolatban.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz pepucs #147447 üzenetére
Motoros expon nem voltam, de az a tapasztalatom, hogy nemzetközi piacra szánt termék képviselője azért angolul, vagy németül el tudja adni a portékáját.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest