Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz zgospel #119458 üzenetére

    csak röviden, mert sietek, de ha kell, később kifejtem szívesen :K
    Dodor képzéseiről ami videókat láttam, azok jóval nagyobb tempóval voltak. A Horvát képzéséről konkrétan tudom, hogy végig versenyezték az utat, és nem "normál haladós" tampóban. A balesetéről is többet van szerencsém tudni, mint amit a neten láthattál. Ő versenyző alkatoknak tart versenyző stílusban képzést, DE nagyon sok hasznos dologgal együtt.
    Ami viszont nagy különbség (a tampón kívül), ami pl. a héten megjelent AtomMoto (asszem) videójában is tök jól látszik: pont lesz@rja a záróvonalat! Amikor utasként visz valakit a videóban asszem ott is jól látszik, hogy nem csak átdönti rajta a motort, hanem át is megy. Itt ennek pont az ellenkezője megy (indokok logikusak: szemből autós, motoros, busz, stb)! (A videómban asszem hagytam olyat, ahol én is átlógok: ott szimplán elrontottam.)
    Továbbá akik voltak hazai kanyarképzésén (én még sajna nem, így nem saját tapasztalat), azok mind azt mondták, hogy sok a duma, kevés a motorozás!
    Amúgy itt is tanítják a mozgást a motoron, csak én viszonylag hamar sorra kerültem, és előtte kameráztam kanyarokban, így nem voltam épp formában amikor mentem, és tényleg túlkombináltam, és próbáltam mindig "valamit csinálni", aminek egy zagyvaság lett a vége, és erre jött az a kiértékelésnél, hogy inkább először menjenek az ívek egy számomra természetes pozícióban, és utána ráérek mozogni. Így is tettem, és meg is lett az eredménye, de azt már nem tettem be, nem akartam "hencegni" ;)

    KTM: tervben volt idén egy pályanap, amíg még a Pirelli Angel GT II van rajta, de sajna nem jutottam el. Amint ez elkopik, jön rá a TKC70, azzal azért már nem volna olyan jó :B

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák