-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz julius75 #118200 üzenetére
:).
Ilyenkor abba gondolok bele, mikor sikerul megcsinalni, utana mindennel buszkebb erzes. :).
Itt mar a szereles az egybe forradas a hisztis nyugos motorral emeli a katarzist mikor jo lesz vegre. :D.
Biztos sikerul nekik. Ez egy hulye allapot. Jozan esz megy szembe az erzesekkel. :). -
Micsurin
nagyúr
julius75
5 évet ha nem többet ment hiba nélkül konkrétan(ez alatt alattam "lefogyott" egy 125-ös, egy 250-es és most taposom féléve az 500-ast), apum nagyon megszerette anyagilag sem érné meg venni 400-450-ért valamit ami szintén egy szarkupac legalább 5-600-ért kéne venni valamit ha közel épp kézláb robi kéne de ott meg a csoda hibrid kuplung megoldások cseréje(Ugye Beverly? Mert milyen jó az a megoldás.. és igen fixen pont cserés lenne...)De ígérem ezentúl max privátba fogok feltenni itt ott kérdéseket ha ennyire zavaró valóban a 101.-dik milyen sisakot vegyek milyen farmert vegyek sokkal jobb/másabb...
De akkor pozitív is legyen, végre eltaláltam a guminyomásokat az erősebb dB killerrel tökéletes a moci hangja igazi tökéletes zen állapot állt ma be a CB-vel szinte hazajönni se volt kedvem annyira tökéletesen működött minden.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #118204 üzenetére
Járőrt láttunk kettőt (mocis és autóst is) de állóellenőrzés nem volt ha erre gondolsz vagy mi nem futottunk bele három vagy fél négy körül (Nem tudom, hogy értünk ki 2 felé indultunk és hatkor álltam meg itthon. Sikerült koppra kihasználni szinte a tankot reggel felnyomom majd csurig kíváncsi vagyok mennyi maradt. ). Hazafelé több rendőrt láttunk Gyöngyös felé.
Voltak mocisok de akik stabilan "kimentek" szerintem lehettünk 5-6-an a többi átmenő volt azt hiszem én maradok a hétköznap délelőtt / délnél esetleg kicsivel később. Nincs tömeg nyomor nincsenek kint a kanyarfotósok szerintem sokkal élvezhetőbb. De nyugodtan megkaphatom, hogy antiszoc vagyok mert az vagyok nagyon utálom a motoros tömegeket én ezeket a szezon nyitó és záró cuccokat is ki nem állhatom.
A murva viszont kezd irritáló lenni, egy két kanyar (ugyan azok szinte mindig) állandóan végig van enyhén szórva minden alkalommal amikor arra járunk. Idiótákat megúsztuk ma egyetlen skoda érezte magát úgy mint aki a mátra rallyn van használta mindkét sávot egyszerre....
Ami érdekes, hogy sokkal hegyesebb nem csak a gumi maga hanem ez a gumi méret ezen a felni méreten, a lapos 150-es után nagyon nagyon élvezetes így megszokás után eszméletlenül jól lehet borogatni.
csongi nem azt mondtam rossz hanem költséges ha eléri a felújítás állapotát jóval több, összehasonlíthatatlanul több a FES-hez képest de ezt te is tudod. Reggeli pü-re reggel válaszolok majd nekem mára szerintem leveszik a lemezt!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
julius75
aktív tag
válasz etnies #118201 üzenetére
"Két évig leveleztem...." köszi, sokkal jobb így
csongi: valószínűleg már öreg vagyok hozzá. Vagy lusta. Esetleg mindkettő...
Micsurin: "ha ennyire zavaró..." inkább unalmas, nekem. De ez továbbra is egy fórum, amit nyilván nem kötelező olvasnom.
Szóval miattam egész biztos, hogy nem kell változtatnod.[ Szerkesztve ]
-
Shin Chen
tag
válasz jacis #118204 üzenetére
Szombaton bejártam Sirokról-Gyöngyösig, a 24-es úton egy járőrt sem láttam, délután Gyöngyös-Abasár-Verpelét-Egerszalók vonalon meg forgalom is alig volt.
Azt hozzá teszem hogy délelőtt esett, délután is elég borús volt."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
jacis
nagyúr
Kunmadarasra szombaton jön valaki?
[link]iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
jacis
nagyúr
válasz Micsurin #118206 üzenetére
"A murva viszont kezd irritáló lenni, egy két kanyar (ugyan azok szinte mindig) állandóan végig van enyhén szórva" - Na igen. Engem is meglepett egy két helyen. Amikor én voltam fent volt egy kanyar ahol fel volt fröccsenve a kanyar közepéig az út széléről a vöröses/sárgás sár. Ott enyhén meg is csúszott a motor eleje és hátulja is.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
fattyu
veterán
na kész a motorom. tipitopi zsír új.
kezemben meg még vasak. szomat...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
mokus1
addikt
Egy kicsi 125ccm-es robogóval járok a városban.
Most csinálom a jogsit, első motornak mit ajánlanátok túra-sport vonalon. Városban is járkálnék vele és túrázni is mennék. Ha nem mennék akkor naked is beleférne de félek hogy azon a szélvédelem kb 0.
Általánosságban a Fazerekről nagyon jó véleményeket olvasok. Első motornak az nem túlzás? Mennyire lehet azon normálisan megtanulni motorozni? -
Geresics
addikt
válasz mokus1 #118213 üzenetére
"Első motornak az nem túlzás? Mennyire lehet azon normálisan megtanulni motorozni?"
Nem a motortól fogsz tudni megtanulni motorozni normálisan, hanem ha elmész tréningekre. Épp nemrég írtam össze párat, klikkelgess bátran, butább még senki nem lett tőle!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz mokus1 #118213 üzenetére
Egyik csoport szerint az, masok szerint meg nem. Egyértelmű valaszt erre nem fogsz kapni.
En is most csinalom az A kat.-ot, elso motornak 500ccm 40-60le korul nezelodok. Fz6 es hasonlok elonye hogy jobb fek van rajta, tobb a tartalék. Cserebe egy sor4 600-as valamivel költségesebb lehet mint egy sor2 (pl több karbi, dragabb fek), általában nagyobb a sulya es ha nem tudsz megalljt parancsolni a csuklodnak akkor okozhat kellemetlen helyzeteket.
-
mokus1
addikt
válasz Geresics #118214 üzenetére
Ez tervben van, valószínűleg ősszel lesz meg a jogsi. Úgyhogy vagy jövő tavasszal vagy ősszel tudok ilyenre menni. Nyilván függ a motorvásárlásomtól is.
Érdemes ősszel motorort vásárolni vagy késő ősszel? Gondolok itt arra, hogy ekkor talán lejjebb vannak az árak mint tavasszal. Garázsom van.
tboy93: Én is elsőkörben 600asokat nézegettem, de cserélgetni se szeretném a motorokat majd. Az biztos hogy erőben bőven elég lenne nekem is egy kisebb.
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #118214 üzenetére
Köszi! Jól körbejártad. Elmegyek majd egy ilyenre, hogy tudjam, mihez képest vagyok jó, vagy rossz. Sztem tanulómotornak olyan való, amit nem sajnál az ember bepanírozni. Én még tizenévesen, a régi iskola szerint gyakorlatoztam: Azt mondták a haverok, hogy "egér vagy, ha nem mered".
Egyszer, egy haver levitt egy új társaságba. Felcsillant a szemük, újonc, gyerünk a HHH -re, te mész elöl!
-Ééééén???? De hát azt sem tudom, hogy merre megy az ösvény.
-Pont azért. Mi már ismerjük, ezért nem lenne buli. Te majd eltévedsz, mi meg megyünk utánad. Háááát....
Érdekes volt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #118215 üzenetére
Azt nem tudom hogy miket nézel, de kétlem hogy az FZ6-nak jobb féke lenne. Az pont a motor gyengepontja, elég harmatos, mert csak egy kétdugattyús úszónyergest kapott. Az előd FZS600, és a faceliftelt változat FZ6 S2 normális négydugattyús fékekkel rendelkeznek, csak ez a széria lett megalázva a spórolt verzióval valamiért.
Injektoros, nem karbis
Az a 98 lóerő pedig csak nagyon magas fordulaton jön, oda nem keveredik csak úgy véletlenül az ember, 4-5 ezer körül semmi váratlan nem történik a motorral.200 kg fölött van valamivel és az érződik. Én is 125-ről ültem rá anno és hát nem egészen úgy ment a dolog mint elsőre gondoltam, sok időbe és gyakorlásba telt megtanulni jól kezelni, főleg a fékezés és a kanyarodás terén. A nyélgázt nagyon hamar megtanultam
(#118213) mokus1
"Mennyire lehet azon normálisan megtanulni motorozni?"
Ez eléggé emberfüggő is.
Meg definiáljuk a normálisat. Ha átlag kulturált közlekedésről van szó akkor hamar megtanulható vele, max 2 szezon.
Ha a szerpentinek lapraszerelése és a helyi menők tempója a cél, akkor sok gyakorlásba és időbe fog telni azzal a motorral, és nem is ez a legalkalmasabb rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
mokus1
addikt
válasz zgospel #118219 üzenetére
Sima kulturált közlekedésre gondolok. Nyilván ha elmegyek vele egy szerpentinesebb útra élvezzem is. Nyilván nem versenyezni kergetőzni akarok vele, hanem csak jól érezni magam rajta.
A súlyától tartok kicsit, a mostani robogóm 90kg, ez meg 230. Kell ettől tartani? Viszonylag sokat ingázom, úgyhogy fontos, hogy elférjek az autók mellett.Ha nem a fazert ilyenre mit lehet ajánlani?
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #118220 üzenetére
Szerintem tökéletes kezdőmotor. Alsó tartományban egyszerűen olyan, mint egy 125-os.
tomefe abszolút nem vészes. Melyiket nézted, naked vagy fejidomos?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tag
-
nagyúr
válasz runner 125 #118221 üzenetére
Ezeket sosem ertem Nekem az ybr125 utan az fz6-ot vezetni hiperterugras volt, egyáltalán nem olyan alsóbb tartományban mint egy 125-os.
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #118221 üzenetére
Én csak olyat láttam amin vagy egy kis plexi. Mint a képen. Melyik a másik?
Súlyra is elviselhető? Néztem, hogy a naked az kb 50-60 kilóval is könnyebb tud lenni, viszont azzal messze nem szívesen mennék.
Amit előbb kérdeztem arról neked mi a véleményed van olyan időszak amikor ,,érdemes" motort vásárolni?[ Szerkesztve ]
-
#33187072
törölt tag
-
duni84
aktív tag
válasz mokus1 #118224 üzenetére
ez egy fzs1000 a képen
ha a nyers adatok érdekelnek motoronként (és évjáratonként), akkor érdemes itt körülnézned: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_fz6s2%20fazer%2007.htm
ebben a 600-as sport-túra kategóriában (és 10+ korosztályban) amúgy az fz6 s2 a könnyebbek közé tartozik (súly/Le alapján meg főleg). (az S2 fékje tényleg fényévekkel az "S1" előtt van. nem is értettem miért szidják, amíg egyszer ki nem próbáltam egyet)"fontos, hogy elférjek az autók mellett." --> ha megszokjátok egymást, akkor ahol gyalog elférsz, ott ezzel is el fogsz.
#metszéspontok
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #118220 üzenetére
A naked ha jól emlékszem csak 201 kg Egész biztosan problémákat fog okozni eleinte, de ha rászánod az időt, pénzt és energiát a gyakorlásra akkor relatíve hamar menni fog a dolog.
Az autók között jól elfér a motor, én rendszeresen jártam vele itt Bp-n melóba csúcsidőben, és könnyebben elfértem vele mint a mostani motorommal. Jó, egy 125-ös robogó mégjobban elfér mint a Fazer, nyilván de elég jól tudtam átvágni vele a forgalmon.(#118224) mokus1 na várj, ez FZS600 ami a képen van, ez az FZ6 elődje.
Egyébként mindegy hogy tavasszal vagy ősszel veszed szerintem. Én ősszel adtam el az enyémet, de tavasszal is forintra ugyanannyiért árultam volna. Fontosabb, hogy ha felkerül egy olyan hirdetés ami jónak tűnik és tetszik is akkor arra menj rá. Én pl az enyémre vártam 5 hónapot akkoriban, amik addig fent voltak nem voltak rosszak de egyik sem volt az a "tuti vétel" kategória, úgyhogy vártam.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
canniball
nagyúr
válasz mokus1 #118220 üzenetére
"...a mostani robogóm 90kg, ez meg 230. Kell ettől tartani?"
Nem. Az előző motorom (CG125) 130kg volt, a mostani (SV650) meg 200kg. Itt nincs akkora difi mint amit említettél, de mégis érezni. Viszont ez csak addig érdekes amíg tolni kell, ha már gurul akkor nem téma.
Szvsz várd meg a rutint, ott majd úgyis meglátod mennyire para (vagy nem) számodra a ~200kg.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
canniball
nagyúr
válasz tboy93 #118223 üzenetére
Egy éve volt meg a huszonötösöm amikor elmentem különbözetire. Gondoltam első alkalommal majd hozza az oktató az öccázast, erre megjelent az ER6-tal. Azt mondta ne parázzak, egy éves gyakorlatom van, úgyhogy csak óvatosan, de üljek rá nyugodtan. És tényleg nem volt para, ment a rutinpálya azzal is (csak az alkarom állt be az első óra végére, mivel "kicsit" feszesebb volt a kuplungja mint a Hondámnak ).
Aztán óra után visszaültem a CiGire hogy jövök haza; na az volt a(z anti)hipertérugrás, elindulás helyett majdnem lefulladtam a saját motorommal.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #118223 üzenetére
Ha nem forgatod 5000 fölé, a 600-as is pont olyan latymatag, mint egy '25-ös. Mentem már Fazer-rel párszor, sőt, annó amikor kb 12 éve csináltam az A-t volt olyan tanulómotor is.
Nyilván fordulaton megjön az ereje, de alul nem történik semmi.
De nyilván, ezerszer lerágtuk már ezt a csontot, mindenki máshogy érzi az "erőt", és ha te úgy gondolod, h az első motronak erős lenne, akkor eszem ágában nem áll rábeszélni. Nézz egy köztes ccm kategóriát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #118224 üzenetére
Jahm, hát ez a fejidomos, a fejidom nélküli meg a naked bike. El. Ez ráadásul magasabb kormánnyal rendelkezik, mint a naked verzió. Könnyebben manőverezhető, még egyenesebben ülsz rajta, szűkfordulókat is magabiztosabban meg lehet vele oldani.
Fu, ezt sajnos nem tudom, ilyen téren én mindig impulzusvásárló voltam. Persze miután megvolt a kinézett típus. Kerestem, aztán ha találtam, mentem érte.
De pl ha az eladásból indulok ki, a 800-as VFR-emet pár éve télen adtam el (a srác lábon vitte el egy januári napon 4 fokba Pest mellé. ) . Ugyanannyiba, amennyiért vettem évekkel előtte, jóval kevesebb km-rel. Tehát a jó motorok, szerintem akkor sem vesztik az értéküket.
Sőt, az utóbbi időben a használtmotor árak globálisan csak drágultak. Szóval, én nem szarakodnék ezzel, ha megvan a kinézett típus, figyeld a piacot, ha látsz jónak ígérkezőt el kell menni, átnézni, próbálni és ha jó meg kell venni.
Apropó, hol nézted te azt a 220kg-t? Meg az 50kg különbséget?
Google-zz rá még egyszer.
A naked verzió 180kg körül mozog,a fejidomos 190, olajakkal. A benzin max 15kg pluszba teletanknál.
Egyébként a motorok tömege egy átlagos user kezei között szerintem többnyire csak tolásnál jön elő. Persze, pro pilóta, főleg sportmotoroknál biztosan érzi, de azért ha elindulsz egy nehéz motorral is, menet közben abból kb semmit nem érzel már."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tag
Bla bla bla ... holnap irány Drezda
Akit érdekel is a motorozás kérdezzen majd nyugottan.
Addig jó robijavítást meg fogyókúrát a nakedeknek. Proszit
"there are more jacks then one at the fair..."
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #118230 üzenetére
Pénzt arra értem, hogy a képzések és pályanapok árai jelentőset emelkedtek az elmúlt 1-2 évhez képest ahogy észrevettem.
Aztán ha hétvégén elmész csavarogni hogy gyűljön a tapasztalat, vagy akár az ilyen oktatásokra, akkor az 5-6 ezres tankolások is napi 2 alkalommal összejönnek majd. Pláne ha minden hétvégén mész szombat-vasárnap.Plusz ha többet mész akkor értelemszerűen gyorsabban kopnak a dolgok, a karbantartáson pedig nem érdemes szerintem spórolni, és itt nem "milyen olajat vegyek" kérdésre gondolok amiben a facebook csoportok nagyrészének kimerül a karbantartásra való igénye.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#49155328
törölt tag
válasz runner 125 #118233 üzenetére
Meg amikor fel kell állítani.
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #118233 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #118240 üzenetére
Nem 600-asról beszélünk végig? Akkor miért egy 1000-es Fazer adatiból indulsz ki?
[link] - itt van, 192kg a 600-as.
Naked: [link] - FZ6-N"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
válasz mokus1 #118240 üzenetére
Azért azt ne feledd, hogy a kawának az a 174kg a száraz tömeg. De te nem ezzel mész, hanem van még benne olaj, víz, benzin. Így már 200 az a 170. Ezért jó gép az utódja a z650, mert az teletankolva, mindennel együtt 187kg...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tag
-
vlevi
nagyúr
válasz mokus1 #118240 üzenetére
MT-07 még könnyebb
Menetkészen 180kiló.
Ennek csak annyi hátránya van, hogy nincs még belőle annyi idős darab, ami a kezdő motorosnak a használt piacon is vonzó lenne."Egyébként ebben a kategóriában még mit érdemes nézni? "
Honda CBF600. Ebből is van idomos.
Suzuki Bandit? Nem tudom, azt csak képeken láttam.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #118240 üzenetére
Azt hiszem ideje lenne tisztázni hogy pontosan melyik típusról beszélsz: FZS600 vagy FZ6? Most meg linkeltél egy FZS1000-et. Nem tudom követni
A Kawa 174 kg-ja száraz tömeg, amiben nincsenek benne a folyadékok, a teli tank és az akksi. Menetkészen egészen biztos 200 fölött van az is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #118241 üzenetére
Ja nem én 1000esrol beszéltem azért s kérdeztem hogy az nem durvae elsőnek. De visszaolvastam tényleg nem voltam egyértelmű. És amit írtál Hogy alul használható máshol is azt írják azért nem tűnt fel hogy nem egyről beszelunk.
Szóval első körben 600osakat nézegettem elsőnek de szembejött ez és elgondolkoztatott.
Az az MT-07 tetszik de az már más kategória valóban.
Ez a 600 naked is elgondolkoztató plexivel, hogy talán nem vészes rajta úgy túrázni.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz vlevi #118244 üzenetére
Ezek a régebbi 600-as motorok elég nehezek, nekem a Bandit kb. 230kg teletankolva. De ez nem olyan nagy gond, ha rákészülsz. Az igaz, hogy az enyém le is van ültetve (mert a lábaim rövidek ) így a középső sztenderdre való állítás eléggé kihívás
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt