-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #118599 üzenetére
Ezzel az erővel minden pálya egyhangú (12-16 kanyar és kezdődik elölről )
Ha sokan előzgetnek arra az a megoldás hogy gyorsabban mész Máris van egy cél amivel éveket is el lehet tölteni akár egy pályán is Pl kiszemelsz egy jó köridőt és megtanulsz annyira motorozni hogy megfutod.
Persze a valóság az hogy mindig van nálad gyorsabb
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #118603 üzenetére
Áh, azok a Chrobák meg egyéb iskolák növendékei, nekik nem a térdük meg a könyökük van lent kanyarban, hanem a sisakjuk, esélytelen megfogni őket
Arra gondoltam hogy a sikán kivételével kvázi egyformák a kanyarok, sebességben is meg ívben is, nincsenek komolyabb fékezési pontok, sem kigyorsítások. Melósnak melós azt nem tagadom, kell hozzá a kondi. De pl az Euroring kanyarjai változatosabbak. Kecskemét is változatosabb, de az szűk és ott 50-es robogóval jobb időket lehet menni mint a 200 kilós nagymotorral
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
senior tag
válasz yodamastah #118593 üzenetére
persze mindent lehet elvezni, gymkhana-zni is lehet hayabusa-val , de en egy sor4-el eleg hamar megunom a gokart palyakat.
azt ne mondd, ugyanaz a feeling van meg a h-ringen mint kakucs-on kecson...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #118605 üzenetére
Nem mindenki sor4-gyel akar pályázni (főleg kis pályákon). A gokart is unalmas lehet nagy pályán (kivétel ) , de kis pályára meg az való. A magyarországi olcsóbb pályákra jobb/alkalmasabb/élvezetesebb egy 40-50 lovas supermoto, nyilván az meg a Hringre lesz kevés...attól még nem unalmasabb a kis pálya (kivéve azoknak, akinek az a lényeg, hogy 200 felett húzzák neki, ne pedig a határokat feszegesse)
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #118589 üzenetére
ha megtörténik a baj, akkor tényleg ez a legjobb, amit tehetsz. megvárod a kempingszékben a helyszínelőket. mondjuk remélem, hogy ez a hozzáállás csak az internet népének szól vagy csak simán rossz napod van.
ha motorral vagy és valaki szemből elkaszál, akkor ez bizony benne volt a pakliban. épp erről írtam, hogy alapvetően az téged is rákényszerít, hogy az ilyenre számíts és így nagyobb eséllyel védd ki. klasszik mondatnem csak netes kamu bölcsesség, hogy azután érzed magad a legjobban, amikor majdnem meghaltál (tényleg így van, a többi a közelébe sem ér)#metszéspontok
-
Somatom
veterán
válasz duni84 #118607 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű. Szépen gurulkázol a barátnőddel a Mátrában, élvezitek a jó időt, a tájat. Eccercsak az egyik kanyarban egy ilyen barom kicsapja alólatok a motort. Ő kicsússza, a barátnőd viszont lebénul. Tényleg ennyi lenne részedről, hogy "bocsi drágám, de tudod, ez benne van a pakliban"? Nem hinném.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
Az RS 125 egy jo vonal, nem tudom mekkora keretre gondoltal. Az, hogy nem tudsz vele foglalkozni, az szerintem hatrany, ezek kb 2000-es evek motorjai, tehat cirka 20 eves motorok. Barmilyen 20 eves motort, amit palyara szannek, elkepzelhetetlen szamomra, hogy olyan allapotban lehet venni, hogy konkretan nem kell hozzanyulni.
Ami a latokoromben van RS, amit bevallalnek, az 300-350e kornyeke, es nem azzal kell kezdeni, hogy felujitod az egeszet, hanem azonnal lehet vele menni. Cserebe kivulrol leharcolt, de muszakilag jo.
Ha 150-200e ert gondolkodsz, ott az osszes csapagy, szimmering, teloszimering, olaj, hajtorud cserevel kell kezdeni, ami kb 100-150e forint, ha te magad csinalod, ezt mindenkepp igy kell kezdeni, kulonben az lesz, amitol felsz, azaz egyfolytaban szereles.
Mivel regi motorok karburatorral, ezert szerintem mindenkepp hozzaertest kivan a kesobbiekben. El kell sajatitani, mi mitol van, mivel mit lehet kezdeni, stb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #118605 üzenetére
Igen, nem ugyanaz az elmeny, teljesen mas tempo, joval ember, penztarca es gepkimelobb a kispalya, sokkal kisebb stressz. En nem nagyon tudnam osszehasonlitani a kettot.
Persze ha motorozni akarsz, akkor barmi joNem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz etnies #118610 üzenetére
Igen, az a téves nézet valamiért nagyon népszerű, hogy ez egy téves nézet...
Egy példa a sokból: M3 bevezető, több km hosszan beállva a reggeli dugó miatt, gondolom senkinek nem kell bemutatni. A sorok között utolérem a kollégát, áll, mert a kisteher tükre mellett nem fér el, odaröffentek, autó félrehúzza, mi tudunk haladni tovább. Nyilván nem kell folyamatosan ordítani a motornak, viszont igenis nagyon sokszor jól jön hogy van/lehet hangja amire felfigyel a többi közlekedő.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Somatom
veterán
válasz duni84 #118613 üzenetére
Egyáltalán nem arról van szó, hogy rossz napom lenne. Sztem kevered a szitukat. Ha egy őz üti ki alólunk a motort, vagy ránkdől egy fa, az a "benne van a pakliban" kategória. Ha egy felelőtlen barom versenypályának használja a közutat és elsokallja a kanyart, az teljesen más szitu.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz canniball #118612 üzenetére
"hasznos", de ettől még nem menti meg az életed. Amikor ugyanis gyors(abb)an mész, akkor nem nagyon fogják időben meghallani. Próbáltam a Pegason én is az Akrapovicot, ami már tényleg elmeroggyantan hangos volt (de persze 2 nap alatt megszerettem ), de életet sosem mentett, és csak akkor kaptak észbe, mikor már másodpercek óta a hátuk mögött voltam. Másik példa: amikor estem, én mentem hátul, és nem is alapjáraton. Mikor estem, a motor lefulladt (vagy én állítottam le ), de percekig tartott, mire cimborám visszaért, és nem azonnal hallotta, hogy nem hallott.
Sikerült elég hülyén fogalmaznom, de remélem azért érthető, hogy mit próbálok kinyökögni(#118613) duni84
Nem, rohadtul nincs rendben, hogy egy idióta, aki versenypályának nézi a Mátrát (Mecseket, Gerecsét, akármit), és elkottázza, és engem, vagy az utasom megöli, lerokkantja, vagy csak személyi sérülést okoz, és rongyá töri a motorom, amire hosszú éveken keresztül gyűjtöttem!
Az benne van a pakliban, hogy ha béna vagyok, elesek. Az is benne van, hogy az autós nem vesz észre. Ezekkel mind tisztában vagyunk, és lehet rájuk készülni (előbbire tréningekkel, utóbbira defenzív vezetéssel). De arra nincs semmi elfogadható magyarázat, hogy Pécs mellett a Komlói úton a majom felragasztja a VHS kamerát a tankra, és nekiáll versenyezni, majd megöli a vétlen szembejövő motorost!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #118563 üzenetére
"Egyébként csak bennem van félsz utcai nagyot döntögetős motorozáskor az esetleges olajfoltoktól, kavicsoktól?! "
Minden épeszű ember így gondolja. Nekem soha nem tűnt nagy varázslatnak lábtartóal karcolni, de a városi robogómon 1,5 centi a majrécsík és nem érzem miatta gyávának magam. Simán eldobhatod a vasat úgy is, hogy nagyot döntve mész az ideális íven, amikor eléd ugrik egy mélyebb csatornafedél...
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #118614 üzenetére
ennyire bonyolultan írom le? NEM azt írtam, hogy az rendben van, hogy kiüti egy barom alólam a motort, hanem azt, hogy AZ is benne van a pakliban. ahogy egy alvó kamionos, egy vak öregasszony, egy őzike, elszabadult labrador, autópálya szembe oldaláról átrepülő gumi, rám szakadó faág, bármi. ez mind mind benne van a pakliban, amikor elindul az ember. miért és mikor gondoltátok azt, hogy szerintem ez rendben van? atyaég. ezek szerint tényleg nem rossz nap, hanem az elejétől kezdve két különböző dologról beszélünk.
#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz Geresics #118620 üzenetére
abszolútt nem arról volt szó. írtam egy rövid privátot is fórumon nehéz, ha az emberek nem ismerik egymást, pedig egy tényleg egyszerű kérdésből indult a dolog. elnézést kérek Somatomtól és a többiektől, ha tök feleslegesen túráztattuk egymás idegeit egy mezei félreértésből.
#metszéspontok
-
csongi
veterán
válasz Geresics #118615 üzenetére
A hangos kipu, szart se ert, ahogy mondod.
Elkottaztak.
Az auto sofforje haverom. A mai napig nem 100as
ez beegett neki a hatralevo eleteben. Sokkos allpotba vittek be. -
veterán
válasz Geresics #118585 üzenetére
Ja
Olvasgatok itt...
Akkor ezentúl senki ne
motorozzon közúton csak zárt pályán, de akkor az autók se közlekedjenek közúton csak zárt pályán, mert balesetveszélyes.
Sajnos sok hülye van. Autós, motoros, akik versenypályának hiszik a közutat. Ezen nem lehet segíteni csak esetleg folyamatos rendőri jelenléttel, ami ugye nem működik tudjuk. Tehát mi magunknak kell döntenünk, hogy hogyan viselkedünk. A Mátrában lehet normálisan is menni motorral, mint pl.Én. Aki meg hülye, az hülye. Nem lehet kiszűrni. Jön, átsodródik, megöl. De ez lehet egy autós is, Ő is átjöhet a sávomba, telefonnyomkodás közben, ugye? Vagy mert gyorsan megy. És ilyen naponta van ám kis hazánkban...barom mindenhol akad.Szóval ez egy ilyen veszélyes üzem. Ezen változtatni lehet(ne), de nem egyszerű.
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Somatom
veterán
válasz HarleyCustom #118623 üzenetére
Miért ne lehetne kiszűrni? Olvastad itt az érveket, hogy miért járnak inkább a Mátrába a Hring helyett? Mi kell ennek a kiszűréséhez? Négy rendőr, egy traffipax, meg egy decibelmérő. Ki kell rakni az osztrák IGL-L tábla hazai megfelelőjét és máris vastagon arathat a kasza.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz Somatom #118624 üzenetére
Én is tudom, hogy lehetne tenni ellene Sőt, mindenki tudja. De!
Tök jól mondod, mi kellenne hozzá. Csak van egy aprócska gond, mégpedig az, hogy nincs rendőri állomány, nincs megfelelő létszám. Fogynak! Na nem derékban
Ahol lakom, város, tavaly óta 40 fővel kevesebb a rendőr. Baleseti helyszínhez már bivalybasznádról jönnek ki, órák múlva, ami tavalyig bezárólag nem így volt.Szóval tudom miről beszélsz csak sajnos jelen pillanatban nem megvalósítható. Csupán “pici” dolgok hiányoznak hozzá országos szinten.
Hülyék meg mindig is lesznek, ez ellen a rendőr, trafipax, stb.nem véd meg, elhiheted
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
runner 125
nagyúr
válasz HarleyCustom #118625 üzenetére
Amíg olyan érvekkel kampányolnak ebben a kapitalista, pénzközpontú világban, h "hivatástudat havi nettó 200-ért", addig ne csodálkozzanak, h fogy az állomány, de ezt nyilván tudod te is. Sőt, én azon vagyok meglepve, h manapság egyáltalán valaki rendőrnek megy, amikor egy ács, kőműves alkalmazottként is megkeresi min 3x-osát, vállalkozóként meg az 5x-ést. Tisztán, adózva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz runner 125 #118626 üzenetére
Tudjuk az okát. Hozzánk is jött dolgozni kettő leszerelt rendőr pl. És hát Ők is mondták, mi a helyzet. Fiatalon mentek rendőrnek, amikor még mindent elhittek. 5-7 év után jöttek rá, hogy átverés.
Ez már politika!Ami kézzel fogható, hogy egyre kevesebb a rendőr. Márpedig a biztonsághoz kellene, mert akkor vadnyugat lesz itt
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Somatom
veterán
válasz HarleyCustom #118625 üzenetére
Én ezt nem értem. Ha kitermelik a fizetésüket, meg a technikát, akkor megéri odavezényelni őket. Márpedig ennek a sokszorosát be tudnák szedni, amiből lehetne jobb technika, meg több fizu. Ha pont oda nem jut rendőr, ahol kaszálni tudnak és biztonságot teremteni, akkor vmit nagyon rosszul csinálnak.
Anno az újszilvási motorostalálkozórendőrmentességétrendőrbiztonságát úgy vásároltuk meg, hogy egy alapítványnak fizettük be a pénzt, amiből traffipaxokat vásároltak. Nem örültünk neki, de nem nagyon volt más választásunk, ha el akartuk kerülni a megszállást. Szóval, tudnak kreatívak lenni, ha akarnak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #118629 üzenetére
Nem is a gazdasági oldalról indult ez a szál, hanem azok kiszűréséről, akik versenypályának tekintik a Mátrát. Ez pedig alapvető rendőrségi feladat. Pláne úgy, hogy egyik fő céljukként tűzték ki a közúti balesetek visszaszorítását. Az csak hab a tortán, hogy ez még bevételt is produkálna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #118615 üzenetére
Nyilván nem szó szerint kell nézni, benne van a kifejezésben a "költői szabadság", életet max. ritka esetben menthet*. Ahogy írod is minél nagyobb a sebesség és/vagy a zaj annál kevesebb az esély rá, hogy segít. Viszont hogy semmit nem ér ahogy Csongi írja az de facto nem igaz; kis tempónál igenis hallható, felkelti a többi közlekedő figyelmét és az említett dugóban araszolós esetben nagyon is sokat segít. Szvsz olyan ez mint a hiviz bukó/öltözet: az előzékenyeken kívül vannak a se lát se hall sofőrök, nekik ez sem tűnik fel, vannak a parasztok (szerencsére kis létszámban) akik ennek ellenére sem engednek el és vannak akik normálisak de enélkül nem vesznek észre. Ha csak egy sofőr meghall a kipu/meglát a szín miatt és nem lök fel már megérte!
* De azt sem tartom teljesen kizártnak. Egy másik történet: autóval haladok a több sávos Váci úton, kiszúrom a járdán a "felelősségteljes kismamát": egyik kezével tolja a babakocsit, másikkal a fülére tapasztva a mobil. Odaér a zebrához és megállás vagy körülnézés nélkül kitolja a babakocsit maga előtt az útra. Ha valaki tempósabban jön volt egy gyermeke. Viszont ha valami hangos motor vagy autó jön talán meghallja és észreveszi hogy nem otthon a nappaliban telefonálgat.
Nyilván sok a ha, de csak ismételni tudom: amennyiben egy balesetet is megelőz akkor megérte.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
veterán
-
Somatom
veterán
válasz HarleyCustom #118632 üzenetére
Hát fel kell venni több közlekedési rendőrt. Addig kell emelni a fizut, amíg lesz jelentkező. A mibőlt is leírtam. Hol itt a hiba?
Egyébként is muszáj lesz, mert különben a polgárok veszik kezükbe a dolgokat. Volt már ilyen. Pont a Mátrában (is).[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz HarleyCustom #118632 üzenetére
Nem egyformán oszlik el. Itt a határhoz közel rengeteg a rendőri jelenlét.
-
mokus1
addikt
válasz Somatom #118630 üzenetére
Az még több bevételt produkál ha kocsiból trafiznak és nem egy szabályszegés után állítanak meg hanem hagynak, hogy csinálj többet is, számomra ez egy kicsit visszataszító, ha valakit szabályszegésen kapnak állítsák már meg egyből és büntessék ha kell. Elég gondolni arra a robogósra aki néhány piroson átment, mire megállították. Gyönyörű lett volna ha mondjuk a 3. pirosánál valaki elüti. ( remélem azt is nagy arccal kitette volna a rendőrség, pedig ugye megtudták volna előzni) Azt már meg sem említem, hogy rengeteg videó van ahol gyakorlatilag látszik, hogy a mögötte a rendőr is megy át a piros lámpán, záróvonalon és követi és rögzíti a szabályszegéseket, de a megkülönböztető jelzés láthatóan nem megy, tehát ő is szabályt szeg.
Remélem értitek mi a problémám. -
Somatom
veterán
válasz mokus1 #118635 üzenetére
Attól függ, hogy mi a szabályszegés. Pl. a hangos dob esetén az utólagos eljárás nem megoldás. A traffizó rendőr átszól rádión a megállítósnak, aki helyszíni mérést végez, megállapítja, hogy a jármű közúti forgalomra alkalmatlan. Ha a vezető ezt elfogadja, akkor kiszabja rá a párszázezres környezetkárosítási bírságot és a tulaj már hívhatja is a trélert. Ha nem fogadja el, akkor a rendőr gondoskodik a jármű hatósági elszállításáról és bevizsgálásáról. Sztem naponta pár millát símán be tudna húzni, plusz gyorsan híre menne, hogy a Mátrában drága dolog a hangos motor. Cél elérve.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #118615 üzenetére
Erről beszélek. Kis sebességnél meghallják, 80 fölött meg már későn. És ha meghallják, az sem jelenti azt, hogy fel is fogják, nem kezelik háttérzajként.
Kis sebességnél nem halsz meg, nagynál meg igen. Szóval ez a mondás egy jó nagy bullshit, önigazolás az antiszociális viselkedésre.Láthatósági ruha sokkal többet ér, ha védelméről van szó, mégse hordja senki, mert nem menő. Ennyit a save lifes magyarázatról.
Hány szirénázó mentő - tűzoltó - rendőr elé lépnek ki, hajtanak, stb.Én nagyon örülök, hogy nyugaton elkezdték kúrogatni a sok zajszennyezőt, remélem hamarosan Magyarországra és Angliába is eljut ez a fajta lelkesedés
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz etnies #118637 üzenetére
Te merre szoktál motorozni? A véleményed alapján sztem nem városban. Ha megnézed a felhozott ellenpéldákat, akkor láthatod, hogy sorbanállós, dugós, lassan manőverezős szitukról szólnak. Hidd el, hogy egy figyelemfelhívó gázfröccsre teljesen másképp reagálnak az autósok, mint egy dudára, szirénára! A rutinos városi motoros tudja, hogy az adott szituban mi várható, mire készül az autós. Csak bejelzi, hogy ő is ott van. Többnyire az autósok is pozitívan szoktak reagálni. Azt is észrevettem, hogy szezon elején többet kell alakizni az autósokkal, mint a szezon végén. Persze, ez nálunk még így is gyerekcipőben jár. Nagy meglepetés volt, amikor először láttam a közlekedési rendet a párizsi körgyűrűn.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #118637 üzenetére
Magyarorszagon is elkezdtek. Ott is ugyanolyan kovetkezetlenul.
Megint furcsa, hogy a hungaroringre nem mehetsz ki hangosdobbal, de az f1 es wttc siman mehet olyan zajjal, amit sosem fogsz produkalni. Tirolban is mehetsz ferrarival, durrogos abarth fiattal, audi tt vel, quattroporte-val, ami 30nal is hasonlo hangokat hallatt, mintha fektavot vennel egy n csoportossal.
Egy streetfighter v4 gyarilag 106 db. En nem tartom zajszennyezesnek, sztm nagyon jo hangja van, de tenyleg nem inditanam be gyari dobbal sem hajnalban :D
Egy motor ha arrol szol, hogy halk legyen, nulla erzelemmel, akkor inkabb eladnam, es full elektromos autot vennek, mert azzal nem azok meg. A masik, hogy az epitett motorokkal es oltozekkel magadat tudod kifejezni. Nem mindenkinek van ra igenye, vilagos. De szamomra ez a lathatosagi ruha/sisak szarul nez ki, es biztos fel nem vennek ilyet mindennapos kozlekedesre. Mindket dolog masik vegen vagyok velemeny tekinteteben, de ertem, hogy hasznos dolog. Ugyis az alkonyan vagyunk ennek a belosegesu motornak, addig elfel, amig torvenyileg nem lehetetlenitik el teljesen.Tenyleg mintha ossze lenne gyujte egy facebook kommentozon, kivalogatnak belole, hogy mekkora tobbsegben mi nem tetszik, aztan az alapjan kezdenenek intezkedni, teljesen atgondolatlanul.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #118643 üzenetére
"Megint furcsa, hogy a hungaroringre nem mehetsz ki hangosdobbal, de az f1 es wttc siman mehet olyan zajjal, amit sosem fogsz produkalni."
Hringen ha jól tudom zaj kvóta van. Egy bizonyos mennyiségű össz éves zajszennyezéssel gazdálkodnak, és a kiemelt eseményektől (pl F1) ezt nyilván nem veszik el. Máshonnan megy a spórolás, pl motoros pályanapok.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Chris0321 #118641 üzenetére
Hányszor húzták rád a kormányt a sorok közt, gurultak rád vissza lámpánál, kezdtek el kifordulni eléd az elmúlt 1 évben BP-n egy délutáni csúcsban miközben motorral voltál?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #118618 üzenetére
"Nem nagy varázslat... "
Tényleg nem, volt már pár motorom, de a koppig döntés mindig ment. A súlypont áthelyezésnél, az ívválasztásnál, a kanyarból való kigyorsításnál, vagy a fékutaknál volt inkább tartalék. Ami időnként elfogyott.
A hangos motoroknak értem és látom is a városi hasznát, ugyanakkor az is tény, hogy baromira zavaró sokak számára. Vannak, akik nyitott ablaknál alszanak nyáron, el lehet képzelni az "örömüket", amikor az ilyen kollégáknak pizzázni támad kedve és kicsit megtépik két fekvőrendőr között, mire felsír a gyerek. Nem csodálkozom az indulatokon. És igen, a magam részéről inkább bevállalom a láthatósági színeket.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #118644 üzenetére
Mondjuk az a vicces, hogy a Budaörsi úton például nappal magasabb a zajszint minden áldott nap, mint a mérési pontokon a ring közelében egy átlag nyílt napon. 80 dB vs 50 dB.
Azok a lakók akik panaszkodnak akkor nem panaszkodtak amikor az ezredforduló környékén kurva olcsón vettek telket Szilason. A pálya már akkor is ott volt. Meg akkor sem amikor 300 euróért adnak ki F1 alatt egy szobát, meg 5 lakókocsi parkol a kertben.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz Somatom #118642 üzenetére
Mesélj még nekem a rutinos motorozásról (350.000 km motoron) és a városi motorozásról (kb 150.000 km, mint futár).
Tudod, én a gondolkodásban és előrelátásban hiszek és két városi balesetem volt: fellökték hátulról illetve gondolkodás nélkül átszaladtak az úton az érkező buszhoz.
A nyitott dob non-stop zajszennyez, balesetet megelőzni pedig ott a duda, az agyad és a szemed.
Az az igazság, hogy nektek tetszik a motor hangja és ehhez gyártotok különböző (rendkívül vicces) ideológiákat. Valahogy a hangos motorosokon soha nem látok láthatósági öltözetet, annyira azért mégsem félnek :DPersu, legalább te nem maszatolsz. "Egy motor ha arrol szol, hogy halk legyen, nulla erzelemmel, akkor inkabb eladnam, es full elektromos autot vennek, mert azzal nem azok meg"
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok