-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #18107 üzenetére
Volt bizony, két akksinak lőttek is. A 2. már az új tulajnál halálozott el 1 év után.
Annó beszélgettem Egüvel erről, s mondta ő is, h nem való - főleg 50-esekbe - a xenon, mert nem bírja a generátor, folyamatosan le fogja cumizni az akkut. De, holnap utánakérdezek még egyszer.
A Nexus fedélzetije tizedes pontossággal írta az akku feszültségét. Amint felkapcsoltam a refijét leszopott 1,5-2 Volt-ot. 14,2-3-ról lement 12,8-13 környékére, de volt kevesebb is, ami ugye már be sem indította a gépet.
Bár az is hozzátartozik az igazsághoz, h a Nexus-nál gyújtáson a tompított már be is izzott. Az-az anélkül terhelte az akkut, h a motor már járt volna.
zsolt19900
Szerintem felejtsd el mindkettőt. S, itt most kivételesen nem a Kymco-val van a probléma, hanem ilyen tömeg egy 50-esnek nagyon sok. Lomha lesz, mint állat. Ráadásul sokkkal nagyobb terhelés éri a motort. Venni kell egy olasz/japán 2t-t annyiért. Vagy nagyobb ccm-et. De 120kg-hoz még a 125 4t is gyenge.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sweet.tv - internetes TV
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Sorozatok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Windows 11 24H2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest