Új hozzászólás Aktív témák

  • ferni

    őstag

    válasz Zaied #84135 üzenetére

    huh, próbálok úgy írni, hogy lehessen érteni mit akarok ebből kihozni.... :DDD
    én pl alacsony sensin játszok és nem vállból vagy ilyesmiből, hanem ilyen eltoszott alkar, csukló kombóval, amihez már sok nekem egy control pad, túl lassú az egész összességében.
    De itt függ minden mindentől, ki hogy céloz, egér, egérpad, egértalp, milyen játék stb stb stb

    De egy könnyű egér, főleg olyan, aminek nincsenek nagy talpai, mint pl egy Zowienak egyszerűen még egy control padba se tud úgy picit belesüppedni, hogy megadja azt a stabilitás érzetet, mikor egy helyben van az egér és kell az a kicsi kis plusz erő, hogy egyáltalán elmozduljon, tehát itt nem a stopping power részéről van szó, bár az is fontos, hanem mikor egy helyben van az egér és egy "nehezebb" 80-90 grammos egérnél van egy ilyen stabilitás érzet, hogy az ott van, nem mozdul el, de egy könnyű olyan simán és könnyen elindul álló helyzetből, hogy nincs meg nála annyira, így értettem ezt a stabilitást :D És mikor pozit/szöget tartasz stb stb, ezt az érzetet rengetegen hiányolják és emiatt zavaró sokaknál ilyen slow pace fps játékoknál egy ennyire könnyű egér.

    Meg egy Control padon logikusan nagyobb a stopping power egy nehezebb egeren és ha egy létező kb leglassabb egérpadon játszol, pls GSR, akkor neked már nem lesz többet akkora stopping powered sehogy se, ha könnyebb egérre váltasz.

    Vagy pl mikor nagyon picit kell az aimon korrigálni, nagyon könnyű egérrel néha nehezebb, mert olyan icipicit kell rajta mozgatnod, hogy alapból nagyobbat mozdul ha megfújja a szellő :DDD Azért itt minél nagyobb szinten tolja az ember vagy fejes, vagy vége a körödnek :D

    Meg hát minél nagyobb felületen érintkezik egy egér egy egérpaddal+súllyal egyszerűen logikusan stabilabb.

    De ezek már ilyen nagyon kukacoskodós dolgok, amiket írok. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák