- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozás topic
- Linux - haladóknak
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Mobilinternet
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #15742 üzenetére
Persze hogy kényelmesebb, eleve magasabban ülsz, és a padlóhoz képest magasabb ülőlap miatt nem a fenekeden ülsz, hanem a combjaid is támasztanak, az elől három ülés nekünk az esetek nagy részében inkább 2 szélső ülés és a középső lehajtva, utánajártam, ha a jobbos két ülést kiveszem, akkor kb 90 centi széles, 180 centi hosszú, és 1m magas helyre lehet cuccolni, és emellé ha eszik 7 kg gázt, akkor még ugyanott vagyok vele mint a Puntonál, de ha rendben van mindene, 5.5-6Kg között eszik, itt Szegeden 224Ft/Kg, egy 4 tartályossal el lehet menni 600 km körül, és ebben az évben 3-4x volt hogy ennél többet mentem, akkor átkapcsolok benzinre és hazajövök.
A CNG-re 2018-ig garantált a jövedékiadó mentesség, LPG-re meg nem garantált a jelenlegi ársáv sem, az index gázautós topicban meg már volt is felháborodás, hogy a média azt szajkózza, hogy itt az olcsó üzemanyag, meg reklám reklám hátán, előbb utóbb ez fent is szemet fog szúrni valakinek, és akkor holnap feltolják az árát.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
TaaT
veterán
válasz Dare2Live #15821 üzenetére
"Ha az elvárt bevételből visszafelé számolunk, akkor a modellezések szerint a kilométerenkénti útdíj 50-75 forint között lehet."
"Az Európai Unió kötelezi a tagállamokat, hogy olyan útdíjat szedjenek, amely figyelembe veszi, hogy az autók mennyire terhelik meg az utakat."
ez összeg a kamionokra vonatkozna ha bevezetnék...
egy kamion(busz) több 10x jobban károsítja az utakat mint egy személyautó
Give them hell Ukraine!
-
-
-
Zewa
senior tag
válasz Dare2Live #16284 üzenetére
Pont ezt akartam én is írni. Ilyesmi felmerül benned nem valószínű hogy rutinos hosszú távú vezető vagy. 2200km egyben ahhoz kell a két ember hacsak nincs valamelyikőtöknek kellő rutinja és "terhelés bírása".
Rendesen karban tartott autó bármikor kibírja ezt az utat persze normálisan vezetve. Értelemszerűen Ka-val nem kell 160-al menni hosszú távon...
Nekem a leghosszabb utam eddig Pécs-Stuttgart lett volna éjszaka de az utolsó 250km-re átadtam a volánt mert egyszerűen le fáradtam. Agyilag még bírtam volna de szememnek kellet egy kis lazítás.
ps: Nem tudom miért szempont egy kis autó de ha van rá lehetőségetek inkább egy nagyobbal menjetek. Biztonságosabb és kevésbé fárasztó benne az utazás.
#16289 giigz Hajja, ezzel kezdtem de ki tudja lehet hogy S-classe-val járta eddig a világot.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Dare2Live #16301 üzenetére
Ha megengeded ezzel a hsz-el válaszolok.
Egyik barátom nagyon rá van állva ezekre a Preludeokra. Vélemények? Nem fog sírva fakadni ha többet kell költeni -ésszerű keretek között- mint egy stiftre, csak jó érzés legyen vele közlekedni. Évi 10k km.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Rick4
félisten
válasz Dare2Live #16301 üzenetére
Véletlenül van egy tőlem 7km-re, az az országban a legolcsóbb, hol lényeges a többi? A punto is 600km-t megy el egy tankkal, a kedvezményes árú lpg pedig tőlem 1km-re lévő kúton van, teház gázt is szinte mindig ott tankoltam, és emellett évente 10x mentem 30-80km-t benzinnel mikor kifogyott, annyi a másikkal is belefér majd....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
TaaT
veterán
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #19393 üzenetére
"kit érdekel állam bácsinak mi érdeke?"
A Yarisod üzemanyagtank térfogatát szorozd be a benzin literenkénti jövedéki adójával. És az csak egy teli tank. Átlagos éves futással inkább ne számold ki mennyi mert szálkás agyfaszt kapsz, hogy mennyi pénzt lehúz rólad az állam a nagy büdös semmire.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Tökmindegy
senior tag
-
aktív tag
válasz Dare2Live #20002 üzenetére
Dare2Live Mert elso auto lesz. Ahogy irtam, egyelore nem sok mindenre hasznalnank, illetve ki tudja 1-2 ev mulva hol leszek, merre leszek. Vagy ha meg bevalik a kocsi, rendszeresen hasznaljuk, esetleg gyerekunk lesz, akkor mas szempontok szerint masik kocsit valasztanek... igy tehat jelenleg nem tervezek hosszu tavra a kocsival, ezert jo lenne, ha eladhato maradna
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #20445 üzenetére
Ennyi.
A nyomatek gyoz.masfel honapja egy 1.33VVT-i Corolla feszengett kicsit az érd-i siratofalon az M7-n Bp fele
biztos nem hitt a szemeinek, kisorolt kozepre, mert feladta kuzdelmet a dombbal, es az ezustnyil ~110-rol ellépett mellette
egybol visszajott mögém "visszatolni", de nem igazan sikerult kozelednie, sot, ugyhogy a Velence ota a konvojban mogottem jovo Mondeo TDCI vissza kivakuzta a kozepso savba a helyére.hiaba a 90-100LE egy 1.3-s szivomotorbol, ha kello nyomateka nincs, foleg h meg a klima is jar benne
Ignis ugyanez a sztori, 93LE papiron, de mintha lenne vagy 75, 1.3 8v Swift eskü simabban felveret egy-egy emelkedon, mert az akkor mar bent van a nyomateksavban, az Ignis meg még nincs
16v csak marketing, draga gyartani is, mert 2x annyi szelep van, 2x annyi szeleprugo, szimmering, gepmunka hengerfejen, meg a hengerfej is eleve tobb anyagbol van
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #20445 üzenetére
100-110Le körül szívó 1,6-ossal azért el lehet lenni. De mondjuk próbálj meg előzni egyet egy autóúton vagy városon kívül egy ilyen 1,33-as Aurissal (autópályáról nem is beszélve). Kb soha nem fejezed be...
Volt 1,6-os G Astrám azzal azért elehetett lenni pedig az se volt egy erőgép.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
-
zoo8800
veterán
válasz Dare2Live #20533 üzenetére
A régebbi kocsik zajosabbak, kevésbé szigetelnek el a külvilágtól, szóval többnek érezni a motorerőt -> ergo azt hiszed, hogy jobban megy. Röviden ennyi.
Az a bajom a mai távol-keleti átlag autókkal(nem a GT-R-re gondolok), hogy benzinmotorok tekintetében nem haladnak a korral. Az európaiak szinte mind kijöttek a feltöltött mocikkal, míg ők a szelepvezérléssel vacakolnak. Ha a turbó hibahajlama miatt kerülik a feltöltött motorokat, az gyenge kifogás lenne, mert tuti meg tudnák csinálni tartósra. A változó szelepvezérlést is meg tudják csinálni örök élet +1 napra, míg az európaiaknál ez gyakrabban hibaforrás. Turbóval lazán sokkal jobb motorokat csinálhatnának.
Szóval: a mai feltöltött motorokhoz, pl. 1.4 TSi-hez képest az 1.33 VVTi szar, mert sokkal rosszabbul használható. Sokkal több nyomaték, alacsonyabb fordulaton, és pörgetni is lehet. Ezt tudja a TSi. Fogyasztás se rossz. (a vezérlés problémát most hagyjuk, javítható hiba)Ugyanez fordítva is igaz, a Toyota elő tudott állni a zseniálisan jó 1.8 hibriddel, míg a többi márka megoldása ehhez képest nevetséges kategória.
Ez szerintem egy elég meggyőző video, hogy előzésnél miért is jobb a turbós...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
nagyúr
válasz Dare2Live #20638 üzenetére
Valami értéke van de szerintem túl van misztifikálva. Ugye azt te sem gondolod hogy mindig pont ugyanaz a szitu lesz egy ütközésnél mint a teszteken? Nincs két egyforma szituáció.
Az jó hogy van matrica információval. Én azt vitatom hogy az ezért kapott pontokkal is kaphat több csillagot egy autó. Ezek inkább kötelező dolgok de a biztonságot önmagukban nem növelik.
Nekem mindegy ha valaki nagyon hisz ezekben a csillagokban nyugodtan tegye, szíve joga.Amúgy frontálisnál is lehet kismilló eset: teljes frontális, átfedéses, szilárd tárggyal, másik autóval, kamionnal. Ezeknél ugye mind másképp viselkedik egy jármű. Aztán persze lehet én gondolom rosszul és nem is így van.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Dare2Live #20643 üzenetére
Tisztában is vagyok vele hogy nekem kampec ha beüt valami de hát egyszer élünk.
Viszont egy kamionnál vagy ablakon benéző motorosnál sajnos a Yaris 5*-át is hajára kenheti az ember.Övhöz: sajnos ismerek olyat akinek sípol a kocsijában és nem köti be vagy a háta mögött. Nekem meg nem sipákol és mégis mindig első dolgom bekötni. Az ember hoázzállása sem mindegy ezekhez sajnos.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
válasz Dare2Live #20799 üzenetére
Természetesen sarkítasz, de ez nem róható fel senkinek. A családon belül volt parkinson is. Tusom milyen amikor az ember már csak a szemével tud könyörögni. Sőt a keresztanyám vak: és amikor még több időm volt , hivatásos vak kísérő is voltam. De hagyjuk ezt a vitát, mert nem látom értelmét olyan élettapasztalatokról beszélni, amik predesztinálják a végtelenséget.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #21891 üzenetére
HI!
ha csak sn es lenne, de attol komojabb acea08nak is megfellel az mas kerdes, hogy mejjik hova lett minositve lasd az arakat /acae 100k juro/ ezert is linkletem a ket abrat es ha mar egsze van egy komojj nagyvizen inneni szbvanyunk akkor me nem aszt hasznajjuk???
udv
neduddki
mod: footy: gepkonyv elovesz es megnez, tippre 5w30(esetleg 40), ha ez stimmel termeszetes, hogy a sustina jo bele
"Elég sokan használunk 0W20at 1gen yarisban. Otto már lefutott vele 500.000kmet." ezt mondta a tribomokus teye be barmijjen szart es azzal si kimegy a vilagbol
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Dare2Live #22019 üzenetére
Épp ezt akartam írni, hogy hegynek felfelé 80ról az átlag autók sem feltétlenül szeretnek gyorsulni. Viszont a többi részével egyetértek, amit 8th írt, bár az 1.2-es 45lovas B Corsa még úgy magához képest egész fürge volt.
#22020) Tiger.huhhhh:Nem teljesen értek veled egyet, mert ha elmegyek megnézni egy autót, és egy sáros udvaron áll, kívül belül tiszta mocsok, akkor jön az, hogy "el tudom képzelni, hogy vigyázott rá stb" Persze a kereskedős szétszilikonozott autóknál is meg kell nézni, a műszaki tartalmat, de mégis jobb érzéssel ül bele az ember, egy kultúrált belső terű autóba. Mert nyilván a szakadt kárpit sem befolyásol semmit(most tekintsünk el a futásteljesítménytől) deazért csak jobb érzés, ha nem szakadt. Meg amit te is írsz, kívül ha tiszta az autó, könyebb észrevenni a karcokat, meghúzásokat, stb. Meg a rozsdát is.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
lajafix
addikt
válasz Dare2Live #22224 üzenetére
dare, te sem érted. a toyo csak európa miatt, kis szériára nem csinált turbót(elég neki a hibrid vonal). Hiába lehetne, mégsem ez volt a céljuk(merthogy el is akarják adni, a supra kategóriájába nem akartak visszatérni sokadik szereplőnek).
"ehez képest kategóriájában gyenge/vérszegény"
Kategóriájában hasonló az mx5, nem a turbós hot hatchek. Látom nehéz megérteni...[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22227 üzenetére
HI!
latom amr feltunt az sok franya nulla: - )
erre egeytlen valaszom van: 5 evig tarcsd evidenciaba utanna terjunk ra vissza /csak a bmw-a dizelbavasarlast nem ertem, de vegul is kihez fordulhattak volna mashoz, nincs nagy valasztek.../udv
neduddki
mod: "Nade nem ez a lényeg, hanem, hogy a költségérzékeny rétegnek nem opció a hibrid." majd zarodik az az ollo, ijjen ojan modszerekkel /pl. ado/
footy: jajj kezdodik elorol???? meg jop hoy hibridbul szukos a valsztek:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22247 üzenetére
HI!
az hog yleallank a fejelsztessel es veszik mindenekpp iegen, hiszenkitugya mijen haalfej lesz rajtuk, a bmw akiel ne bisztos, hogy kototem volna, de akkor ki marad szoval megmagayrazhato???
aszongya a totoya, hogy a turnyoval jovo elonyoket siman tudni fogja a hibrid, e is ketkedve fogadtam, de kivancsian varomudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22250 üzenetére
HI!
1. az hogy a totoya leall a dizelle Gyuri mar 1 eve megaszonta, de azt is mondta, hogy dizel marad a palettan vkitol veve /hogy ez pont a bimmer az sem meglepo/, udvpozitonek tartom a 2 korabbi es a 2.2. jelnelg is elo balhejahoz tan csak az 1,4es ami osszeallt
2. az hogy a vilag leall a dizellel, egyellore kizart es tartok tol ene m is lesznek jobbak a motork /regi ertlemben vett megbizhatosag /
de a totoya allaspontja az, hogy egyellore nincs egysegesen udvozito megoldas a h2 fele vezetomuton most szerintuk vannak a hibridek varosi elovarosikozlekedesre /ide ertve a beznineseket/, dizelek otopalyazni,
az arban nagy erdes, lesz a strategia, ill hogy a kuombozo allamok mit adnak adokedvezmenyben
turbohoz: kerdeses mi lesz a ford tirnyo sorsa, ismerve a foccvagen blodlijet az 1.4-el, de ez nem mintha lecsapodott volna a nagy kozzonsegnek. raadsul ugy a vw is csak bevallota, hogy vege a turnyo+komp motornak mert meg neki si tul draga /gonosz vagyok, de azon se lepodnek meg ha azzal is kisulen vmi bug, csak az tmeg hatvanyzoztababn ra leht fogni az luzer errora/
azert mar nem kell ojjan sok motorral szamolni mert ha a totoya peldajana maradunk zz es zr-nel isuyanaz a blok egyfroma furat /zz: 79/ mas loket /erezi is az 1zz-fe nel alulrol, nagy diseret az volt amikor a fenyezo a 2lieterss dizlebol atulve kozolte, hogy ez ekkorat huz 2k alalt meg van dobbenve, na jo akkor propablta amikor mar osszeallt minden lasd a totoya topicban/ honda is egyserusitett mar a palettan, mazdanal qva kivanci vagyok, hogy mi is lesz a szep uj 14es motortral lajtatol keletre par ev tavaltabol
tavajj volt egy eloadas, amit a hidrogenszovetsg prominese tartott igencsak a nyakunkon porog mar a wassetrof /rozsaszin mar ezzel epiti a bazisallomasokat mert olcsobb, bazzz/ ill. egyr erosebb az a koncepzio, hogy a idoben egyenetlen alteantiv energiat pont h2ben taroljak felhasznlasig, de ez mar masva verzet /ill. volt egy adat, hogy az amaerikai h2 infrastrukutrat a iranra koltott penz toredekebol fel lehettt volna epitreni/, az biszto sen qvara vasromudv
neduddki
mod: lajafix: mos tme mondasz ijjet??? tel van az ut clio wiliemsekkel:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #23283 üzenetére
De ennek a kocsinak nem az a lényege, egy Octavia is simán odaveri (nem is kell hozzá az RS). Tudom nehéz felfogni, nekem is nehezen ment. Az a lényege, hogy tudsz keresztbe menni vele ha akarsz, kilnccsel előre, amit az elsőkeres opc-vel soha nem teszel meg max jégen. Ha vki csak a-ból b-be akar gyorsan "steril" körülmények között eljutni akkor vegyen opc-t.
#nincsbennetarcsi
-
Varoz
őstag
válasz Dare2Live #25259 üzenetére
Nem kamu, szín igaz. 1,3-nak szerinted tata tempó 140-150-es átlag?
Na mindegy, nem foglalkozok ezzel. Nekem teljesen mindegy miben hisztek.
Akit érdekel, annak leírok szívesen bármit. Ti meg mehettek ahova akartok. Meghagyom a bennfenteseknek a topikot is. Vakítsátok csak egymást.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- EAFC 24
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Hardcore pizza és kenyér topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen