-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz bozont #155245 üzenetére
A tipus maga jo. Futomuve kenyes a magyar utakra, egyebkent nem kulonosebb betegagy. Karbantartasra erzekeny, ha valami nem volt idoben cserelve, azt jobban erezni rajta, mint egy toyotan. Alapvetoen nem annnnyira nagyon szar a 2.2 jts, de sokat eszik es nem megy, az igazan ajanlott benzines az 1.8tbi. Dizelek mind jok.
-
theuprising
tag
válasz bozont #151037 üzenetére
2011-es 1.6-os ECOTEC? Életemben nem hallottam még olyanról, sőt, még az auto-data, vagy még wiki sem.
Az ECOTEC motorok amúgy turbósak, elvisz az egy Zafirát, de nem lesz egy repülő tőle, mert egyszerűen nehéz.Sosem fogom feldolgozni mi a poén az Opel-nak abban, hogy egyszerűen baromi nehéz "dagadék" autókat csinálnak, egy Zafira B 1735KG!!!, egy jóval nagyobb, kb 30 centivel hosszabb Toyota Previa is csak 1670KG. Egy 2.0CDTI kombi Insignia 1635KG, a vele egy ligában versenyző 2.0TDCi kombi Mondeo 1500KG.
[ Szerkesztve ]
-
Sukta 95
aktív tag
válasz bozont #151037 üzenetére
rokonnak van, amire nekik kell (=relatíve kényelmesen eljutni A-ból B-be, hosszabb távon is, akár horgászcuccokkal, vagy bográccsal, stb felszerelkezve, ha kell, 7-en is tudnak utazni), arra tökéletes, pályán 140-nél max 8 litert eszik. ők egy korábbi 1.8-as A zafirát cseréltek rá, nem mondta, hogy visszaesés lenne a kisebb motor.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
BigBlackDog
veterán
-
vzsryl
nagyúr
válasz bozont #144592 üzenetére
A Mazdak nagyon rohadnak, a fókák egy picivel kevésbé. Corolla, Civic, Astra már sokkal jobb ebben a tekintetben, szóval ennek majd nézz utána. Az olaszok ebben az évjáratban az eddigi tapasztalataim szerint szintén jól le vannak védve, ott inkább másra kell figyelni, amiben integrale fórumtárs az illetékes.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz bozont #144592 üzenetére
JTD-t vegyel. TS kenyes (olajra, uzemi homersekletre) amit jo arban talalsz, azok szet vannak hajtva.
Ha benzines kell, akkor 1.6 TS-bol az Eco-t valaszd, abban nincs vezerlesmodosito, igy futastol es karbantartastol fuggoen xx kilometerenkent megkimeled a penztarcad 60e Ft kiadasatol.
Ha csereled becsulettel az olajat 8-10e km megtetele utan, akkor ket szett vezerlest elmegy, de itthon nem az a jellemzo, hogy ezt megtennek.Futomunek rossz a hire, pedig egyszer kell rendesen kicserelni a kopo dolgokat benne, nem darabonkent ahogy tonkremegy, es akkor sokaig kiszolgal.
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz bozont #144509 üzenetére
Hali!
Nem sokkal ezelőtt volt erről szó.
Ford Focus MKII, Mondeo MKIII
Mazda 3-6
Toyota Corolla, Avensis
Honda Civic, Jazz
Opel Astra H, Vectra CA Fordokat elég jól kiveséztük feljebb, de a többiről is esett néhány szó. Értelemszerűen a nagyobb bodékhoz illik 1.6L fölé menni, különben a dinamikus vezetés el fog maradni. Egyébként a legjobb futóműve ezek közül a fókának és a Civicnek van, szóval neked is befutó lehet, de a Civicből sok a leharcolt darab, mert a hülyegyerekek' előszeretettel kínozzák.
Ceed-ből 1.5m az alsó tartomány, szóval abból nehezebb lesz ennyiért lőni egy szép, jó darabot, de egyébként nagyon jó autó.
Új Ladák minősége borzasztó, zsír újan is siralmas gondokkal küzdenek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Sweet.tv - internetes TV
- Milyen széket vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen processzort vegyek?
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest