- Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
- Microsoft Excel topic
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Linux kezdőknek
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Videó stream letöltése
- OpenMediaVault
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz vzsryl #175850 üzenetére
Szerintem a garázs a legfontosabb. Nem b*ssz a nap egy parkolóban, nem veri az eső, hó stb. Ha egy panel előtt lakott volna, azt megsínylette volna már.
2-3 hetente mostam kézzel, 3-4 havonta waxoltam nem egy nagy durranás, gumi és műanyag ápolás minden 2. mosásnál
Gépi mosót nem látott.
Az utóddal sincs ez másképp: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
fagylalt
senior tag
válasz vzsryl #176441 üzenetére
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
A terv mindenképpen az, hogy a közeli kereskedésekből kérünk egy első körös árajánlatot emailben. Utána meglátjuk, hogy hogyan tovább.
EV, orvos nem játszik. Őstermelőit mennyire bonyolult kiváltani?Tiguan-ból elég szegényes Hahu-n a kínálat. DSG-vel összesen 4db találatot ad, amiből mindösszesen csak 1db 1.5 TSI van. Hyundai esetében jobb a helyzet.
-
-
dewil666
őstag
válasz vzsryl #177176 üzenetére
Én sehol nem találtam olcsóbban.
Rifter 100LE 1.5 disel 3.18MKLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
dewil666
őstag
válasz vzsryl #177185 üzenetére
Van ilyen hogy a szalonban lealkudom? A Pözsinél ilyet nem lehet?
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
válasz vzsryl #177246 üzenetére
Abban nem foglalnék állást - lévén nem voltam a beszélgetések résztvevője. Csak maga a kijelentés hogy mert valami bontott az szar, számomra egyszerűen nem igaz. MOD Mielőtt vki félreértené , akartam rámutatni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz vzsryl #177286 üzenetére
Ha kezem alatt lenne egy bontás amiben jók a cuccok simán áttenném. Mondjuk én általában a kisebb ellenállás irányába mozdulok, uh a szerelő majd intézi
MOD
Ezt az erőn felül vételt meg jó lenne már hanyagolni - van olyan ismerősöm akinek 4 szállodája van és a 30 éves golfban amivel járt majd 8 hónapig nem volt műszerfal mert nem ad ki rá annyit. Szóval na.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Zola007
veterán
válasz vzsryl #177289 üzenetére
Sokaknak beégett retinába Totalcarról, hogy "ne vegyél autót 6 havi fizetésnél többért"
Én matekoztam kicsit ezen és úgy módosítanám, hogy ne vegyél olyan autót, amin a legnagyobb egyszeri javítási költség (nem törés) több mint 2 havi fizetésed.
És akkor nincs az, hogy megveszi a régi A8-at vagy Mercedest 5 havi fizetésből, majd jön egy automata váltó felújítás vagy motorgenerál ismét 5 havi fizetésért, amibe már beletörik a bankkártya.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz vzsryl #177472 üzenetére
Jó mocskos darab ez is, illetve kihagyták, hogy a hátsó szoknya egy az egyben leszakadt Fater hajt egyet tizenx éve, én szerettem anno, de egy kisebb vagyon lett beleöntve az 1.9-es 150 lovas motorba. Viszont tényleg hosszú, jó a futóműve (pedig fateré 17"-on gurul és gyárilag picit lejjebb ül, mint a videóban), megy, mint a veszedelem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #177735 üzenetére
Köszönöm a választ.
Hát igen... De azért elgondolkodtam, hogy 1.3 millió körül van egy ekkora autó tolatókamerával meg minden egyéb jóval.
Rondaság: Valóban jó ronda. De nekem alapból nem tetszenek a kombik, úgyhogy ez annyira nem szempont. Illetve legalább egyedi (mert objektíven nézve hiába szebb mondjuk a Focus II, az ugyanúgy nem mozgat meg semmi érzelmet már, annyira az utcakép része). Egyébként próbáltam megúszni a kombivásárlást (nagyobb ötajtóst vagy kompaktabb egyterűt akartam), de arra jutottam, hogy a gyerek első évében, a nagy babakocsis korszakban nem lehet; utána meg már ellennénk anélkül is (a szüleim is felneveltek minket Dacia TX-szel...), de akkor már mindegy.
Középre rakott műszerfal: Valóban, ez sem szokott tetszeni... Nem tudom, hogy meg tudnám-e szokni. Tény, hogy jobbra kell forgatni a fejet, viszont szerintem kevésbé lefelé, mint a hagyományos esetben (magasan és "mélyen" van, ha jól emlékszem).
Egyébként valószínűleg nem tudom fogom tudni meggyőzni magam erről a kocsiról. A Fiat Cromáért jobban tudtam lelkesedni az "olcsó kuriózum" kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
-
Csaby25
senior tag
válasz vzsryl #177769 üzenetére
Fusion-ra is gondoltam, de két dolog amitől tartok:
1. Kevés alkatrészt találsz bontóban.
2. Kolléga mondta, hogy 1.4 benzines Fusion-nek csak Ford kirendeltségnél vállalták a vezérmű cserét, más szervíz nem igazán vállalta[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
r6man123
senior tag
-
-
freeknight
őstag
válasz vzsryl #177859 üzenetére
Aztán bejött a képbe még egy dolog. Ha népszerű autót veszek újonnan, akkor pár évente elenyésző buktával tudom mindig egyre újabbra cserélni.
Ez azért nagyon nem így lesz. Épp azért nem, mert elenyésző lesz az árkülönbség, és az ember már ráteszi azt a kicsit, hogy új autóba tehesse a seggét. Épp most volt erről egy cikk a tc-n, hogy a pár éves használt autók a legeladhatatlanabbak a piacon.
Általánosan elmondható, hogy egy új autó 3 év alatt elveszti az értéke felét. Vannak kivételek, de ritka, és én megnézném azokat a 3 éves vitarákat, 4 millióért mióta állnak a telepen, amikor 4,7-ért már újat kapsz gl+ felszereltséggel.A többivel egyetértek, 12 éves az újonnan vásárolt Lacettink, eddig semmi baja nem volt, de most már hamarosan sorra kopnak el a kopó-fogyók, megjelent a rozsda, és egy ilyen idős kocsinak már bármikor baja lehet.
Kb 2,5 millió van most kocsira, lehet, hogy ráteszek még ennyit egy kis spórolással+hitellel, mert hosszú távon biztos, hogy olcsóbban fogok kijönni egy új, kisebb kategóriás kocsival, mint egy 10 éves dízellel. -
válasz vzsryl #177859 üzenetére
Pont ezek az iszonyat drágán árult 3 éves autók miatt vesznek sokan inkább új autót. Anno én Dustereken lepődtem meg amikor még 3 milla alatt lehetett kapni (igaz fapad) új Dustert, a hahu-n meg tele volt 2.4-3.5 közötti néhol 7-8 éves kocsikkal, ráadásul a többség szintén fapad közeli. Ki vesz 6-7 éves kocsit 100k+ km-el 2.4-2.5 millióért amikor az új mondjuk 3.2? Szerintem nem sokan. Aztán az esetleg cseréledő kopó alkatrészek miatt az első átvizsgálásnál könnyen ráreppenhet még pár 100k...
Más: Márkakereskedések többsége is el van szállva árakkal használt-autóknál. Tegnap néztem egy 6-7 éves Opel Astra-t egy Bp-i Ford kereskedésben. 10%-al drágábban árulták mint az átlag, gondoltam biztos oka van. Eladó szerint patika állapot, belül szalon állapot. A műszerfal esetleg. A bal és jobb oldali ajtónyitó fülön úgy volt lekopva a szürke festék mintha valaki lekapargatta volna, bal hátul meg volt húzva a kocsi, javítóval rá volt festve. Ugyanez jobb elől a lökhárítón. A pláne meg az volt, hogy a bal hátsó ajtó alul rozsdásodott, pedig nem volt festve. Persze magyarországi autó volt, ez ki kell emelni mindenhol, holott ez sokszor annyit jelent, hogy az első 2 évben amíg garanciás 2x meglátogatják vele a szervizt utána szomszéd józsi javítja. Gyorsan adtam is vissza a kulcsot.
Átmentünk egy autókereskedőhöz megnézni egy osztrákból behozott Focus-t. Idősebb volt 1-2 évvel de az tényleg patika állapotú volt, jobb felszereltséggel, tényleg márkaszervizbe hordták kint és vezetve is volt a szervizkönyve. Természetesen az orrunk elől vitték el.
-
LógaGéza
addikt
válasz vzsryl #177952 üzenetére
Megtartanánk páromnak a mostani benzines 147-esem, úgyhogy lenne ilyenkorra is terv.
Igen, pont egy 1.9 JTDm-et nézegetek."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #178326 üzenetére
A raktáron lévőket akarták ráerőlteti de olyan nem volt ami tetszett volna neki (1.4T automata 4wd), ezért rendelni akart de akkor meg kifogásokkal álltak elő (nyári leállás, jön az új modell (új Eruo6-os GPF-es?)) ami nem volt szimpi neki így otthagyta őket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz vzsryl #178329 üzenetére
Tudod amit lerendel azt ki is kell fizetni, lehet előbb el kell adni készletről, hogy rendelni tudjon, ha már nagy a készlet.
Amikor a kia proceedet vettem nagyon erőltették a készletet, az egyel magasabb felszereltségű kombit odaadta volna 3,15M-ért és a proceed volt 3,1M, csakazasszonynaknemtetszettakombi és az közösen vett autó voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz vzsryl #178490 üzenetére
Ez egy felszereltség, mint a kia-nál a gt line, vagy bmw-nél az m packet
Manapság az emberek többségének elég az, hogy úgy néz ki, mintha gyors lenne[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #178498 üzenetére
mondjuk nemtom mibol tartana egy vastagabb keresztstabrud ala elore-hatra meg a magasabb teljesitmenyszintu TJET motor bele, mert kb fruttibol meg tudnak csinalni, hogy ebben elterjen a sima szeria valtozattol, ha az a neve is, hogy Sport
500Abarth-ba van 160-180lovas verzioja is ennek a motornak, szoval nem kene mar fejleszteni semmit rajta, "keszen van"
vastagabb stabrud meg CNC hajlitogeppel keszul adott profilra, a most benne levo sem az egbol potyog igy le, hanem ugyanigy hajlitjak azt is, csak egy vekonyabb rudanyagbol
ugyanigy csinalja pl az Eibach is a erosebb vastagabbat hozza, amit az helyett utolag bele lehet rakni, es kevesbe akar billegni a bode a kanyarokban -> sportosabb lesz, ha mar az a neve is
arcedulan nem is kene sokat modositani, sot
több drón kell ;P
-
Viszlát
addikt
válasz vzsryl #178666 üzenetére
Háát, ha a Mazda automata váltója fele olyan jó mint anno az Accordomban volt, akkor azzal még kevesebbett ennne. De nem ismerem a Mazdákat egyáltalán, csak valamiért az én fejemben a 6-os meg az Accord az nagyon egy kategória.
aero: Ja oké, nagy dugóban még szülők Prius II-se is 10 fölött eszik. Volt egy időszak egyébként amikor az Oktogon környékéről autóval jártam dolgozni a 11. kerületbe, ami sokszor araszolós volt a körúton, de nem több órás nagy dugó. 8.5-9 közötti átlagok rémlenek, ami akkor nekem rémületesen soknak tűnt, így jellemzően csak nyáron csináltam, amikor a tömegközlekedés kibírhatatlan volt, pedig egyébként negyedannyi idő alatt beértem a villamossal, csak hát a bűz meg a meleg...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
freeknight
őstag
válasz vzsryl #178902 üzenetére
Nem, az 1,8-as szívó Opel nagyon lomha, ahogy igazából az összes szívó benzines opel gép abból a korszakból, a gázpedállal leginkább a motor hangerejét és a fogyasztást lehet szabályozni, a gyorsaságot nem igazán .
Az igaz, hogy 1 millióért nem lehet versenygépet kapni, de nem is az a cél szerintem, és az 1.9 pd sem az a kimondott erőmű. -
scream
veterán
válasz vzsryl #178902 üzenetére
Köszi a választ.
Mivel csak abban a Merivában ültem, ami a miénk volt, így lehet, hogy az előélete miatt volt ez - édesanyámtól kaptuk meg, aki Németo-ban 160-170 körül járt vele tetemes mennyiséget és kizártnak tartom, hogy ez jót tett volna az autónak (valszeg az olajevés is ezzel függött össze, de ~1500 eur szervizköltség elköltése után sem tudták megmondani szakszervizben kint, hogy mi az oka, és megszüntetni sem sikerült... ).
Viszont volt egyazon szériás 1.8-as benzines Vectra sedan a családban (nem tudom, hogy a motor ugyan az-e a két modellben), viszont érezhetően teljesen más világ volt - sokkal dinamikusabb, persze lehet a váltó miatt - a Merivában baromi vacak volt.
Azt még kifelejtettem, hogy olyan autó kéne, aminek az utastere, amennyire a büdzsé engedi halk legyen, a Merivában pályán 130-nál üvölteni kellett az anyósülésen lévővel, hogy lehessen érteni amit az ember mond. Tudom, a gumin is sok múlik, de az sem minden.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz vzsryl #178909 üzenetére
Volt 1.6-os F Astra-m 75LE-vel. Amikor országúton visszadobtam 3-ba, akkor elindult és nagyon szépen meg tudtam vele előzni a 70-nel közlekedő nyerges kamiont is, halálfélelem nélkül.
x16szr?
Még csak 155e km van benne így 20 évesen, még mindig szeretem. Azért már érződik a kor, de ilyen futásteljesítmény mellett...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
nagyúr
válasz vzsryl #179002 üzenetére
Szoval amibol engedni tudnek talan:
- benzin helyett dizel, ettol megno a valasztek, es lemegy az ar - peldaul bekerulne a kepbe a Hyundai Santa Fe meg a Kia Sorento a 200 lovas teherautomotorral
- kisebb meret, pl. maradni a Proceednel
- kevesebb ero, <200 lo, ilyenbol megint tomegevel van valasztek
- szedan kombi helyett: asszem ezt nem fogom elengedni, pedig szedanbol van csomo jopofa elado cucc (Maxima, Q50S, Stinger, ilyesmik)[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz vzsryl #179010 üzenetére
Volt ket honapja 11-ert is tobb, ez a hirdetés valami félreértés ... csak most épp nincs.
Egyebkent majd elmegyek probalgatni, mert az online keresgeles eleg mas elmeny. A mostani kocsimat ugy vettem, hogy mindenkepp BMW-t akartam, ultem tobb BMW-ben, aztan veletlenul kiprobaltam a Citroent es egybol rajottem, hogy ez nekem sokkal jobban bejon.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #179007 üzenetére
Vezettem ilyen 1.5-öst, qrva jól megy - mondjuk az ősöreg Jazzemhez képest mi nem? - és "polished metal metallic" színben gyönyörű. Érdekes, hogy turbós létére nem azt a klasszikus hátba rúgást adja ~2500-tól, hanem sokkal inkább egy szívómotorhoz hasonlít a karaktere, azt érzed, hogy egyre jobban húz.
Csak egy gond van vele: az üvegtetős kivitel nem kompatibilis a 194 centimmel.
A Type R-nek meg a nagy combtámaszával gyűlik meg a bajom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz vzsryl #179002 üzenetére
Ja, és jövőre mindegyik autó ára megemelkedhet a teljesíthetetlen EU-s elvárások miatt, szóval gyorsan kell döntést hozni.
Ráadásul az autógyárak év végéje szeptember végén van, tehát a drágulás akár októbertől is érvényes lehet (elkülönül a naptári és a pénzügyi év... nagyon sok multinál okt. 1. jelenti a pénzügyi év elejét, onnantól vannak új árazások, ésatöbbi...)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
batai15
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- EA Sports WRC '23
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen