Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Megy előttem ma egy fekete E200-as Merci, de az a 2-4 év körüli, svéd rendszámmal. Mögöttem egy tréler, rajta egy ugyanilyen, szintén svéd.
Mindkettőn bal hátul a csomagtartón egy gyárinak tűnő NGT felirat. Mit takarhat ez?
A járóképes autón egy hosszú antenna volt hátul (talán URH), meg a hátsó sárvédő felett vagy eltávolított matrica vagy javítás miatt matt felület... Illetve a bal oldalán ahogy odaesett a fény, több ilyet is láttam.
Érdekes látvány volt mindenesetre. Hogy merre mentek, nem tudom, az égtáj az Románia volt, de lehet 500m után leparkoltak. -
zolikaDB
veterán
A kifogástalan azt jelenti, h 1 millát bele kell locsolni és jó? A8 2.5TDI
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Autot akarok venni, a szempontjaim megvannak, de elvesztem a kinalatban.
Irtam a Becsületesneppernek, de nem valaszol...
Aki tud, kerem segitsen, ime a levelem egy az egyben!"Családapa vagyok, gondolom kérdésem nem lesz ismeretlen számára.
A "titkos tippet" keresem, az ár/érték bajnok családit...
Amink van jelenleg: Astra G 1.4 sedan. Egyszerűen "pakolhatatlan", ha bent van a babakocsi (majdnem mindig), az utasteret is fullra rakjuk, klímával nem megy, városban zabál, és lassan elég sok mindent kellene javítani, cserélni. Ezt lehet egy másik autóra költeném.
Kérem segítsen!
Amit keresek:
- egyterű, vagy tényleg tágas kombi (szerintem egy kombi Alfa 156 pl. nem az...), szóval legyen belül/csomagtartó ügyileg (budi)nagy
- márka/nemzet fétisem nincs (nem fujjolok a franciára, ha baja van, megjavíttatom)
- mivel az Opel sokat eszik (pedig jelenleg műszakilag tökéletes), a fogyasztás másodlagos: ne rettegjek főúton előzéskor, és ne fulladjon le ha bekapcsolt klímával megindulok (ha beválik az autó, kap LPG-t legfeljebb)
- mivel város-főút 50-50%, a benzinest preferálnám, és ez évi 15000km körül marad, így nagyon max. 1.9TDI talán amibe bele merek vágni
- szeretném ha 1.2m HUF körül megállna + átírás, szervíz
- azt a típust keresem, ami ennyiért: nem full fapad (klíma, villanyablak legalább legyen benne), tartósságáról ismert/normálisan öregszik (Mazdák tudjuk, rohadnak, még ha jók is) és van belőle egészséges kínálat (tetszik a Mondeo Mk3 2 literes benzines kombija, de ennyiert kicsi a választék, és ami van, azokkal is akad gond: rozsdás ajtók, meg a ki tudja, mikor cserélt kettőstömegű)
- ezerféle ötletem van a Sharantól (kevés benzines van belőle, a dízelek meg lassan elporladtak) az E46 kombin (kicsi belül) át a 407-ig, (sőt USA egyterűek is megfordultak a fejemben, meg a baromi jónak mondott, de olcsóbban viszonylag ritka benyás T25 Avensis is), de valahogy elvesztem...
Nem egyszerű, kérem adjon pár tippet, miket kezdjek el nézegetni!"Szoval, gozom sincs, hogy ennyi kerettel mibe vagjak bele... Tul sokfelet nezegetek, es elvesztettem a realitasom. Nem feltetlen egy konkret tipus erdekel, de nem is 25. Egeszseges 3-4-re kellene leszukiteni.
Koszonom mindenkinek, aki segit!
-
zolikaDB
veterán
Haaat, kobaltaval faragott a G Astra is szerintem, holott a forma tetszik, igazabol 6. eve van meg, 8 eves kora ota. Szinte mindig koltottem ra, talan iden meg nem, de mar lenne mit...
Nincs bajom az Opellel, de ha a kinalatot megnezed, 1.8 kombi Vectra C-bol nagyon keves van elado... Abbol is 122 meg 140 lovas van, es egy 10+ eves meg mindig 1.2-1.4m korul van. Ha fb-os Vectra csoportot nezem, ott plane feldicseri mindenki kilepes elott a portekajat.
Vedtra C, Signumbol a dizelek vannak elerheto arban, nyilvan van oka, miert, lehessen ra kolteni. -
zolikaDB
veterán
Cromaval semmi baj, de a benzines kinalat baromi kicsi.
5 ajtos Vekit neztem, eloben is, maximalisan tetszik a csomagter, nagy is, jol pakolhato is, es nekem is kenyelmes. Tehat az pipa.
Passatbol a B5.5-et lestem, 1.9-el oke, baromi sok van belole, es szerintem eleg sok szerelo ert hozza. B6-ban nem gondolkoztam, nem tudom, 1.2m kornyeken mi a felhozatal. -
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #161992 üzenetére
Hopp, épp helyben van: FL előtti Signum 3.2 V6
-
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #162006 üzenetére
A Sigi tengelytavja 17cm-rel hosszabb, mint a Vectrae [link]
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Egyik kollegam elhatarozta, hogy "visszafele" valt, elege van a modern EGR-es, kettostomegus, csilli-villi, mindig elromlos autokbol.
Es itt jon a csavar: nagy, tagas, kombi-SUV-batár sedan kategorias autot keres, valami sosem elromlo nagy szivo motorral, minel fiatalabb, annal jobb... ABS, klima jol jonne, meg olyan 1980 utani darab, amit nem feltelen kell 3 evente restauralni, mert hiaba nem lehet megolni, de elporlad
En nem vagyok jartas az ilyen birodalmi rombolokban, nektek mi jut eszetekbe? -
zolikaDB
veterán
válasz molnarpeter #163509 üzenetére
Neki olyan 1.5m lenne a plafon, ezt elfelejtettem irni
En C3-as Audi 100 Avantokat mutogattam neki, abbol vesz 2-t, es egyet ujjaepit[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, de előtte leszögezném: leginkább érzelmi/vágy jellegű az áhított jármű, tisztában vagyok nagyjából, h csakis az 1.4 szívómotor a biztos a mai világban, és a dízel az majdhogy önszopatás, tökönszúrás és már lesz, akinek válaszolni sincs kedve.
Nem Totalcar-rulettkerék a cél, de kb. majdnem
Szeretnék átülni valami nagyobb, erősebb autóba, és párszor nekifutottam ennek, de sosem jutottam eredményre. (Astra G 1.4 sedan, szivatott már sokat, most nyugszik)
1, Audi A6 C5, 2.5 V6 dízel, manuál quattro, 180LE, 2001, sedan: közeli ismerős szalonból vett autója, elsőgazdás, cirka 260e km. Igazából full fapad, semmit nem rendeltek kb. hozzá, se xenon, se bőr, se ülés/állófűtés, nagyjából semmi...
Árat nem tudunk még, max. annyit, hogy: sosem volt törve, lassan kell lengéscsillapítókat cserélni, sosem volt még kettőstömegű cserélve, adagoló felújítva, vezérlés pedig lassan cserés.
Valahol 1m alatt kellene lennie... A piac legalábbis ez alá pozícionálja ezeket, néha jócskán alá...
2, Opeles vagyok: Signum 3.0 V6 CDTI. Van pár eladó példány, elsősorban klubon belül nézelődök, találtam is egyet, 1m-ért adná a tulaj. 2004-es évjárat, szarásig extrázva. Minden memóriás, elektromos, állófűtés, ülésfűtés/hűtés, bixenon, rolók, tárolómester, színes navi, minden működik is, nincs részecskeszűrő, automata.
Fékcsövek, betétek, tárcsák, hátsó lengőkarok cserélve, turbó felújítva, nagynyomású szelepek + vezérlés cserélve...
Tetszik, h öt ajtós, a gyerek miatt jobb hétvégén a fél lakást berámolni.Aztán, nehéz a döntés, nehéz feltalálni a spanyol viaszt, meg, h melyikkel szopok majd nem olyan sokat
Tapasztalat, segítség, tanács, hozzáértő szavak, kedves fejbólogatás, leb.szás és okosabb ötlet, minden jöhet!
(gondolom, látszik, hogy az anyagi keret is erősen be van határolva)
Valóban egy erős, biztonságos, nagyobb, tágasabb autóra vadászok, de ez tűt a szénakazalban feladat számomra.Köszönöm!
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #164616 üzenetére
Igen, manuál, quattro. Nem pörgetem az autókat. Az 1.4 szívót se, mert zabál. Nyomaték - ez a vágyam
Johnny_vT: ezért kérdezek. Az Audi fenntartása ennyire horror?
Az Opelre olyat hallottam, h nem egy ökör ára rendben tartani... Nagyjából lehet már tudni ilyen korban, mi fáj neki, hol keressem.
Ja, a generátora cicereg. Ismerek jó műhelyt, akikkel csináltattam már ilyet.[vilike]: kevés van eladó, kevés embernek van (tapasztalatok...?), és nem az 1m-s kategória.
molnarpeter: Mihály? Mi az? Megmihálylik? De, híres... Viszont kettőféle van, a FL előtti, DFP nélkül, és az az utáni.
Rizikófaktor: - kettőstömegű, + automata.
"És ez még semmi: a leszakadó nedves hengerperselyek adják a kegyelemdöfést." Nem tudom, miért, de Opel V6 CDTI tulajok közül ilyennel senki nem találkozott még. A többivel igen, de ezzel nem.
Adott autón amúgy nagynyomású szelepek cserélve vannak.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz bitpork #164620 üzenetére
Ettől tartok én is.
Mi pénzért nem lenne szabad otthagyni egy olyan csotrogányt?
Amúgy, nyilván nincs kedvem 250-ért nagy Recarót bele vásárolni bontva, meg RS bodykitet, meg társai... Annak nincs értelme, utólagosan vagyonokért cicomázni.MunezXBK: mesélj!!!
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Voltam mar itt a topikban tobbszor is, es kb letisztazodott a fejemben, merre induljak el autovasarlas terén.
Nagyobb, tagasabb csaladi autot tervezek, leginkabb kombi, 450L+ csomagtartoval, en szeretnek elol elferni (195cm/105kg), alacsony fenntartasi koltsegu, megbizhato, jo fogyasztasu autot keresek, elsosorban dizelt, mert benzinest a feltetleimmel, ennyiert szerintem nem kapok.
Cirka 1m-t szanok ra, plusz szerviz, atiras.
A megbizhatot ugy ertem, h amit kell, kicserelek rajta, csak ugyanaz ne adja meg magat felevente. (kettostomegu, kupplung, turbo, generator, onindito stb)Ki melyik modellre szavaz es miert? Kb. ismerem a lenti autokat, nem mindet probaltam, de egyontetu velemeny/tanacs utan biztos, h nekiugrok.
1, Vectra C, 1.9 CDTI, leginkabb a 120 lovas verzio, ha nincs, akkor 150LE
2, Mazda 6, 2005 utan, 140 (jol tudom, h ez a legerosebb?) lovas motorral: ezt ma probaltam, tagas, nekem is, kulturalt dizel, baromira tetszett a futomu, a valto, a csendes utaster, 505L csomagtarto. De ami nem rohad, olasz, az is rozsdas... Ez kicsit aggaszt.
3, Passat B5.5, ha lehet nem a PD motorral (mik is a lehetosegek akkor: csak a 101 lovas nem PD? Tudom, sok lengokaros futomu, ami nagyon koltseges
+1, talan Avensis 2. generacio, 2.0 D4D, de errol keves infom vanKoszonom, aki segit
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Nagy dilemmába kerültem - aki tud segíteni érdemben, kérem írjon valami okosat.
A 18 éves (nálam 10 éve lévő) 1.4 sedan G Astrámat összetörte egy bolgár kamion.
A kárszakértő még nem tolta ide a képét, de valszeg GTK lesz.
A kérdésem az lenne:
- ha GTK lesz, hogyan tovább? Érdemes manapság megjavíttatni? (1-2 éve lett cserélve vezérlés, kupplung, komplett kipufogó) Első lökös, hűtő, csomagtérajtó, hátsó lámpa, jobb hátsó sárvédőelem sérült.
- amennyiben nem, merre tovább?Ahogy nézegettem, jelenleg 10+ éves autók javarészt 2-2.5m HUF körül mennek.
Olyasmi jármű lenne a cél, ami:
- belefér a fenti keretbe
- évjárat 2006-tól
- 2 felnőtt, 1 gyerek kényelmesen elfér benne (én 194cm magas vagyok, G ülése pl nekem kényelmetlen volt , emiatt cseréltem H-ra)
- lehetőleg szívóbenzin
- nem bánnám, ha kicsit erősebb is lenne a régi Astrámnál, és klímára nem torpanna, döglene meg az autó
- alap extra a villanyablak-ABS-klíma szentháromság
- nem baj, ha nem kell kell hozzá Elon Musk csapata egy bármilyen javításhoz, és van is hozzá alkatrész a nagyobb boltoknál (Kovács, zsu, Bárdi stb)
- sedan, hatchback mindegy
- nincs nemzet/márkafetisizmusom, bár a 25 éves 1.9TDI-ket most elengedném - francia, olasz, japán, koreai és bmi jöhet, ami megbízható
- jó lenne, ha ennyi pénzért nem kezdődne meg egy 3-8 éves kanossza, ami során az autót kb újra kell építenem, mert minden cserés, mindene fáj
- napi 35-40km főút, hétvégén 150-160km, éves szinten kb 18-20e kmAmiket nézegettem:
- Civic 8gen sedan, hatchback, 1.8 benzin
- Jazz második generáció
- Renault Fluence 1.6 benzin - a ZE verzió gondolom esélytelen ennyiért
- Xsara picasso utolsó darabok
- gondolom, Avensis T27 1.8 ennyiért esélytelen, T25-ök meg fáradtakSzóval, aki tud, kérem segítsen.
Nem hóbortból tartok autót, szükség van rá. -
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz tboy93 #206960 üzenetére
tboy93: elfogadom a véleményed. De ez már kiesik a keretből. Nem akartam autót váltani, és kell húznom egy határt...
DE!
Nagyjából összeállt az autó a fejemben... Sajnos csak nagyjából, a héten leszűkített kört tovább húztam össze.
Kérem, aki tud, mondjon érvet-ellenérvet.
Szempontok, adottságok:
- 194cm magas vagyok
- 3 embernek kell az autó
- napi kb 30km, hétvégén 80-150km
- keret kb 2m körül
- klímától ne szakadjon be az autó, és ne legyen halálfélelmem előzésnél...1, Avensis T25, 2006-tól, kombi/5 ajtós, 1.8 vagy 2.0 (tudom, kokszosodik, vagy mi)
2, Civic 8gen/Jazz (Honda mindkettő )
3, Hyundai i30 kombi 1.6 szívóbenzin, 2007-2011Más ötletem már nincs.
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm mindenkinek!
Ezért jöttem ide
(#206979) tboy93: ez a Hyundai most meglepett, általánosan jó véleményt hallok róluk, de akkor vigyázni kell velük...
(#206980) grizlisandor: nem még, de megteszem. T27-et vezettem már, az belül egy álom a G Astra után.
(#206983) rbalint88: köszi! Hogyhogy fos vezetni? Gyenge, erőtlen, nem gyorsul? 90LE 16V volt az Opel. Az tud meglepetést okozni, ha menni akarsz rendesen v előzni Pedig mindent megkapott időben v előtte.
(#206984) Qru : na ez a gond. FL 8gen hatchback az kiesik a keretből. Akkor marad a sedan. Nem baj az sem, nekem a forma baromira bejön!
(#206985) tboldi: GE Jazz rohad??? Nemár... Opel is tank körül hervadt el alapból (plusz sárvédők és küszöb)[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz rbalint88 #206989 üzenetére
Na, az ilyen nagyon nem az én világom.
(#206991) molnarpeter: öööö, jóvanaz A VAG 1.9 dízel nem igazán tartozik az elképzeléseim közé... Igaz, mostanában 200e km alatt szívó benzin autók se nagyon vannak, akkor ezekeben mennyi lehet?
Ez az? Fúúú, még megkeseredik a számban az íz...[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Srácok!
Lenne egy kérdésem.
Ha veszek egy autót valahol (debreceni vagyok és mondjuk Pesten), akkor ugye elvileg csak érvényes biztosítással tudom elhozni.
Azt ott helyszínen én hogyan tudom megkötni? (jelenleg netrisken keresztül van nagyon kedvező K&H-s kötelezőm).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt// ingyen foxpost
- OPTIDESK - Állítható Magasságú Elektromos Asztal (Garanciális)
- De'Longhi Dedica EC 685.BK Kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen