- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Ubuntu Linux
- Programozás topic
- YouTube
- Mesterséges intelligencia topik
- AliExpress tapasztalatok
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz tboy93 #208571 üzenetére
Az az első ne-ne mindenhol amit olvastam Meg leírták hogy dugóba azért annyira ne folyamatosan kúsztassuk hanem mindig várjuk meg míg előttünk kialakul egy nagyobb táv... Hát itt mentem hagyományos automata irányba (meg hybrid toyota). Bár "rendes" olajos dsg-t még vettem volna de az csak kb dízelben van (meg egyes infók szerint tömeg miatt minden kodiaq dsg "olajos" ennyit a könnyen átláthatóságról)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #208648 üzenetére
Egyik szivo sem lesz raketa ezek kozul. Volt 1.6 16V G Astravmeg Bora is. Mind a kettoben eretvagtal ha elozni kellett.
Dizel meg azert is becces, ha leveszik az arsapit akkor felo, hogy nagyon dragan fog tankolni. Most 800 Ft felett a dizel, a benzin meg a 700 alatt van.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #208651 üzenetére
A magas dizelarra sokkal nagyobb a riziko. Ha draga a benzin max mennek bkv-val de ha draga a dizel azt ugyis megveszik a munkagepekbe (nem csak traki, fuvarozas is).
Szoval a lakossag visszafog(hat)ja a fogyasztast de az ipar/szolgaltato ipar nem mert akkor megall az elet.
Na most ha lefursz az olaj nem kerdez feljon. Tarolni koltseges es egy szint felett nem is lehet. Nem veletlenul volt mar negativ ar is a piacon...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #208651 üzenetére
Sőt, ott egy "lehetőség" sarcra. Mivel most nagyrészt céges autók császkálnak gázolajjal, így érthető, hogy ott megéri magasan tartani az árakat, míg, benzinnél egyelőre nem. Viszont, ha a hatósági ár érvényét veszti, megkockáztatom, elkezd szépen "korrigálódni" a két nafta ára a kutakon
legyen üres
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #208730 üzenetére
Igen, megvan. Eléggé elkeserítő. Most amit vadásztam 690e-t költöttek rá eladás előtt.
Ez azért nem egy olcsón fenntartható paripa, ahhoz képest hogy egy sima 1.4 szívó amiről beszéltem. 2005-ös és 1.195.000.- a vételár. Persze egy darabig semmi probléma talán."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #208746 üzenetére
Nekem meg pont a gyári Honda volt eddig a leggyengébb, meg sem vártam, hogy elkopjon.
EBC, Zimmermann és Ate - ezekkel voltam eddig maradéktalanul elégedett.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
-
Tothgera30
Ármester
-
ZolkoW
őstag
válasz tboy93 #208901 üzenetére
ha minden igaz, az enyémben is eladás előtt párszáz km-rel volt vezérléscsere, meg olajcsere. Cégesként gondolom km számított, és fizették. Aztán lehet hogy előbb jött új autó, mint tervezték. VAGY naív vagyok .
Amúgy engem is zavarna, ha úgy kéne eladnom valamit, hogy szabadkozással kezdem, mi nem működik. Nem mondom, hogy mindent, mindenáron megjavítanék, van, ami jobban zavar, és van ami kevésbé..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #208912 üzenetére
Ennyi félre van téve szerencsére, nem maxoltam ki a keretet.
Pont mint a hyundai-nál, van aki sosem tanul : ott is az előző gondos gazdának köszönhetjük, aki egy - már bocsánat egy 21 éves...tak..ny. Szóval most kezdi az életet.
Mint utólag kiderült a láncot kellett volna csak egy foggal arrébb tenni (valószínű) illetve a fogaskerekeket is kicserélni, nem csak a láncot.
Kérdés az az hogy így károsodhat-e a motor vagy sem 9000km után.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
grizlisandor
addikt
válasz tboy93 #208910 üzenetére
Ott mi volt a story? Közben látom (#208916) slett27, azért kemény, aki reckírozik a vezérléssel, így jár.
(#208915) slett27:
Azért 3 km alatt a szívó mivolátból adódó nyúlmókusok hiányát észre kellett venni, azon a katalógus adat nem oszt nem szoroz!
6k-ig forgatva 3 km után? Remélem meleg motorral adták oda, hogy ne halld, ahogy a vezérlés szétveri a feszítőket.(#208918) slett27:
Csak azt hiszed, phórumon olvasni pár storyt abból az ársávból is. -
albiosz
őstag
válasz tboy93 #208923 üzenetére
Világos, köszönöm. Akkor ezzel kalkulálni kell, ha modern járgányt szeretne valaki. Vagy van kivétel? Vennék majd valami még garanciális autót, bár ~2 év még van a mostaniban, addig nem sürgős. KIA/Hunyadit nézegetem főleg a garancia miatt, esetleg K Astra, Focus, netán valami TSI (ott azért már vastagabban fog a ceruza az áraknál és szerviznél is).
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #208948 üzenetére
Volt SSS-ről egy MűhelyPRN rész is. Ha jól rémlik, azért ott azt említették, hogy a Sport specifikus alkatrészek (pl. fékek, futómű) nem egyeznek a polgári változatban lévő verzióval és ezekből utángyártott sincs nagyon (csak gyári, viszonylag magas áron).
Ennek ellenére maga a típustól nem kell félni szerintem, csak célszerű fenntartási költségek terén egy kalapba tenni a polgári változatokkal.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #208959 üzenetére
ABS esélyes, de a nyelestengelycsapágy problémája szinte csak az 1.3-asokat sújtja.
szpeti40: Bontóból nem nagyon, ragasztva vannak ezek, leszedéskor előszeretettel sérülnek meg. De ha meg is ússzák, a ragasztót mindenképp újra kellene applikálni, az meg nem lesz olyan, mint gyárilag.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
addikt
válasz tboy93 #208959 üzenetére
Hát igen, azt gondoltam, hogy nem kisnyugdíjasok autója az ilyen, de hátha van olyan autó is, amit a hajtás mellett karban is tartottak. Persze, én is 24 vagyok, én se csak melóba járásra használnám, ha ömlik az eső, néha meg lenne kicsit jobban is hajtva.
A szürkén az OZ felni az elég jól néz ki, de akkor ha a piros úgy alakul a felnit is jobban átnézem.[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #209082 üzenetére
Jelen arfolyam szerint egy kuplung-kettostomegu csere 800k a markaszervizben es ehhez sajnos nem lesz minden sarkon alkatresz es szerelo, mint egy volkswagen termekhez. Szoval nagyon jo az a DCT valto, amig nem kell hozzanyulni, de ez ugyanugy igaz az osszes tobbi duplakuplungosra…
-
-
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #209086 üzenetére
hát ilyen a világon nincs
Azt mondta még fater amikor a váltóolajcseréről kérdeztem, hogy a márkaszervizes szerint nem km alapon cserélik ők ezeknél, hanem minden időszakos szerviz alkalmával egy műszerrel megvizsgálják a váltóolajat, és az alapján döntik el, hogy jó-e még, vagy cserélni kellene.
Ilyet sem hallottam még (ami persze nem jelent semmit), ez mennyire valós?Ebben a Niroban lévő DCT-re azt mondta a fickó, hogy elég tartósak, illetve a benne lévő benzinmotor is. A korai évjáratokra volt több visszahívás (szokás szerint), de ebben az évjáratban már az elmondásuk alapján faceliftelve lettek a problémás dolgok. Aztán majd kiderül az évi 40 ezer km budapesti használat során
A mostani egy Kia Ceed, 2011-es 1.6 dízel, a részecskeszűrőn kívül még nem volt vele komolyabb probléma 400 ezer km alatt. Előtte Zafira A 2.0 dízel volt, annál 520 ezer km-nél volt egy komplett motorfelújítás, turbócsere, kuplung, előtte még 120 ezernél volt egy olajpumpa csere, de más nagyobb tétel nem ugrik be.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #209365 üzenetére
VAG topikban jellemző, hogy az automata 1200 körül már elvált, ami a dízeleknél javasolt 1500-höz képest alacsony.
A mérnökök persze, hogy nem hülyék, de amíg azért kapják a fizut, hogy csak a gariidőt húzza ki a gép komolyab gond nélkül azzal a megkötéssel, hogy utána viszont jöhet bármi / ne legyen rentábilis, addig ne legyenek illúzióid.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #209365 üzenetére
Én ilyen homár vagyok mert eCVT- Geartronic-eCVT megint. Az ecvt kapasbol kizarja az 1300rpm járatast, de a Volvo se csinált ilyeneket bár lehet h az ment 1300on mivel 2.4l dízel szal 4ezernel már elvalt bőven power módban is :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #209459 üzenetére
Persze, de a kereskedő is megnézte. Hátra is tolta az ülést, nekem az messze volt, előrébb kellett húznom. A kormányt is magamra húztam, amennyire lehetett. Szóval beállítottam mindent, amit kell a kényelmes pozícióhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #209487 üzenetére
Hogy kimegy, megnéz X számú autót de visszafelé nem megy, szal ha az elsőnél azt mondod nézzük meg a következőt akkor azt buktad. Per autó már nem emlékszem mennyi, de plusz költség. Emellett benne van a hazahozatal, a honositás. Neked a névreirás marad pluszba. Ő megtartja a lealkudott összeg egy x %-át is.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest