Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz grizlisandor #208924 üzenetére

    a facelift 188-s mk2 PuntoB-nel ezt a motornyomatek hianyt ugy oldottak meg, hogy az 1.4-s motornal (128Nm) opcionalisan volt 6-s valtora is lehetoseg, ami rovidebb kiosztasu, igy a motornyomatekbol kicsit tobb jut a kerekre

    az 5-s valtos attetel sora (overall):
    1st Gear: 3,91:1 (13,45)
    2nd Gear: 2,16:1 (7,43)
    3rd Gear: 1,48:1 (5,09)
    4th Gear: 1,12:1 (3,85)
    5th Gear: 0,90:1 (3,09)
    Reverse Gear: 3,82:1 (13,14)
    Final Drive: 3,44:1

    a 6-se:
    1st Gear: 3,55:1 (14,44)
    2nd Gear: 2,16:1 (8,79)
    3rd Gear: 1,48:1 (6,02)
    4th Gear: 1,12:1 (4,55)
    5th Gear: 0,92:1 (3,74)
    6th Gear: 0,77:1 (3,13)
    Reverse Gear: 3,82:1 (15,54)
    Final Drive: 4,07:1

    a kerekre eso nyomatekelony a ket valto kozott a 6-s javara:
    1st +7,36%
    2nd +18,31%
    3rd +18,31%
    4th +18,31%
    5th +21,03%

    nyilvan az adott fokozaton belul nezve viszont ennyivel is kevesebbet megy km/h-ban...de ezert is van benne egy +6. fokozat
    a 18% nyomatek diffi a kereken az olyan hatast ad, mintha a Stilo 1.6-s motorja (145Nm) lenne benne
    (1596/1368=16,66%, 145Nm/128Nm=13,28%)

    tehat utcan hasznalva sokkal racsesabb menni ebbol a 6-sal, mert az adott fokozatban biztos lelkesebben forog le azzal

    egyebkent a 6-s valtos 9.5sec 100-ra, 5-s meg 9.9


    ;]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák