Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • membrandj

    nagyúr

    válasz aero. #209565 üzenetére

    Bevallom őszintén próbálni még nem próbáltam, de hondás szerelővel beszélgettem erről, illetve 2 emberrel, aki kipróbálta és olyan negatív jelzőket használtak, hogy teljesen elment tőle a kedvem. Az egyik ismerős azt mondta, hogy a próba úton egy erősebb kigyorsításnál a kereszteződés közepén kezdett el gondolkodni a váltó, hogy mit is kellene csinálnia.
    A honda CVT-t meg kell szokni egy picit, de ott a reakció szinte azonnali.

    Paxker315 ,molnarpeter : Köszönöm, pont az auris és a prius volt még az ötlet, de vagy ezek is túlárazottak vagy szimplán most ennyiért lehet ilyet venni. A problémám az, hogy azonos áron jóval kisebb futásteljesítménnyel, 1-2-3 évvel fiatalabb jazz van.

    Valószínűleg 2012-14 között jazz lesz 3,5-4M között vagy ha jobb áron sikerül eladni a mostanit, akkor egy 2016-2017 környéki 5,5M körül.
    A jelenlegit azt gondolom, hogy 2M ft-ért simán el lehet adni, főleg, hogy 2 éves téli, nyári gumik vannak hozzá, váltó teljesen felújítva(darabokra szedve), új első-hátsó fékek,toronycsapágy,váltótartó bak,új akksi stb. Természetesen az alapdolgok is elvégezve igazolhatóan. olajcsere/10k km, 20e km-el ezelőtt új gyertya, egr tisztítás, szelephézag állítás.
    Az persze már más kérdés, hogy egy átlag vásárló megérti-e ezeknek a költségét és tudom-e érvényesíteni az árban..

    Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.

Új hozzászólás Aktív témák