- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Mobilinternet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcmike
őstag
válasz tboy93 #115754 üzenetére
A kis rozsda nem olyan nagy gond, ha időben meg van fogva akkor lehet tartós gép is belőle.
Ha esetleg van valakinek konkrét tapasztalata / emléke hogy mikor milyen szervizek vannak ezen a típuson, illetve miket kell fokozottabban figyelni rajtuk, azt megköszönném. Link is jöhet...
Anno utánanéztem ezeknek amikor vettük az első ilyen autónkat, de már elfelejtettem sajnos a részleteket.
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
footy
addikt
válasz tboy93 #115982 üzenetére
Jo minosegu amerikai piacra szant szedan. (ez erzik a fekeken es rugozason is) A fogyasztasa az atlagtol picit magasabb, viszont elromlani nem igazan szokott rajta semmi. A zajcsillapitasa pedig a felsokategoriat idezi. Egyebkent a 2008-as FL-en jobbak a fekek es a futomu is, valamint a belter is sokkal emeszthetobb, csak az ritka mint a feher hollo.
-
FrankMonzano
őstag
válasz tboy93 #115978 üzenetére
Vicc kategoria a szememben. Ennyiert 7gen facelift elotti civicek porognek nem is lelakva. Csak erdekelne, hogy mit gondol a tulaj ilyenkor? Van fent egy 4-es golf is, masfel misiert tette fel a forma, eltelt 1-2 honap erdekes mod mar 1.19nel tart. Ő az
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116220 üzenetére
Hat az az evjarat elvileg a 320d böl nem problemas es most gyorsan raneztem a 2000-2002 közötti 320d kre a mobile-n es a legdragabbak mennek 6-7000 ezer euroert. Szoval egy 2000-2001 es 320d 1-1,2 Millioert akar lehet jo nem?
Jo nyilvan nem 100% problema es költsegmentes, de azert nem biztos, hogy tul skat kell ralocsolni.
(en sem vennek mondjuk ennyi idös dizel t de kinek mi az izlese/mire hajlando a penzet költeni . Ezert vettem en is a H astrat az 1.7 dizellel es erre is raköltöttem mar kb fel millat vagy többet, pedig semmi baja nem volt kb. (ami baja volt az egy hibas erzekelö, kb 20k huf....) Gumik, felni, akku, vezerles, olaj, fekbetet, csomagtarto talca, kiegö xenon, xenontrafo apro szir szarsagok, aztan hoppp....es akkor ez "csak" 7 eves es nem 14-15...es csak opel, nem bmw
(#116224) Integrale Azert emberünk a mindenkinek 320d felkialtassal, remelem bekerül az evvegi best of ba
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116227 üzenetére
Majd elolvasom, most csak atfutottam. Azert ha az ember 15 ev körüli dizelt vesz, legyen az akarmilyen marka, ott erösen kalkulalni kell ilyenekkel.
Ezert irtam, h en sem vettem inkabb egy joval fiatalabbat, cserebe, kisebb kategoriat. Ha valaki megis 15 eves dizelt akar, akkor az azert nem lepödhet meg azon, hogy 2x annyit ra kell költeni, mint egy fele olyan idös opel astra H ra
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #116220 üzenetére
Azért nem kell itt szárnyalni több milliókig..
e46 simán nehozható 1,3ért és olyan ami korrekt darab..
Ami bontóból visszacsúszott az 6-800e..
Összekevered az itthoni árakkal valószínűleg.
2000-2002 e46 ot bőven talál 1,2 m ért kint...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116233 üzenetére
Azert ez hogy "Igen én arra gondoltam, hogy itthon 2M+ egy jó e46 320D" igy nem jelenthetö nagyon ki
A 320d e46 1998-2006 ig van. 2M ert egy 1998 as 320d az maga lehet a tökely egy 2006 os evjaratbol mar kevesbe raadasul a motorok is valtoztak es 2004 töl van asszem a hengerfal es lanc problemas valtozat
-
raczger
őstag
válasz tboy93 #116235 üzenetére
Pedig a Mégane tökéletes lenne a leírt célra. Biztonságos, kis fogyasztású, de mégse tetű lassú, olcsó alkatrészek stb...
Ugyan csak 1 éve van anyukámnak ilyenje, de a tapasztalatunk alapján megbízható.Faterodnak mondd meg nyugodtan, hogy elfelejtheti a sztereotípiákat, még mindig vicc ez a 3F-es szabály. Környezetemben elég sok a francia autó és mindenki meg van elégedve a sajátjával.
Esetleg Fabia/Polo, Dacia Logan? Nem nagyon jut eszembe más.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz tboy93 #116240 üzenetére
323f-nél csak a szokásos mazda probléma lehet gond, a rozsda. Szerintem bontott lököst nem nehéz találni (mazda csoportba is sokszor tesznek fel olyat), nem annyira ritka autó. Vegyen egy V6-osat
Cliot nekem nem ajánlotta ismerős, nagyon szereti a Renault-kat, de azt meg a Thaliat nem ajánlotta még ő sem. Már nem emlékszem az okára, 1 éve már annak.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
veterán
válasz tboy93 #116235 üzenetére
Swiftért mennyit szeretnétek kapni?
Keresek valami jó értelemben vetten "igénytelen" gépet, minimális fenntartási költséggel. Ne rohadjon nagyon, legyen sok műszakija, pozitív ha van téli kerék. Horpadás, szépészeti problémák egyáltalán nem akadály.
Még nagyon bizonytalan vagyok az egész kérdésben.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz tboy93 #116330 üzenetére
Hát, pedig ez zsebbevágó azért, érdekes, hogy nem gondolnak bele. Inkább járatom +1 percet és megvárom, míg beáll a víz/olajhőfok, mint ráköltsek később a turbocserére/felújításra. Főleg ahogy én közlekedek vele, meghálálja azt az extra figyelmet.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #116339 üzenetére
Szervo nélkül nehéz ja. . Bár meg nem vezettem szervo nélküli autót kivéve mikor pár napja ház elott kifogyott a benzinem es toltak . Meredek volt eléggé.
Amúgy nem tudom mi bajod oktatojaval. En nem hogy 4es 3as fölé is ritkán váltok. Pláne a Suzukiba. Szerintem nagyon jól tanította . Általában nekem is felkezem a váltón van pláne kanyarok elott
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szilva01
őstag
válasz tboy93 #116339 üzenetére
És akkor a kettő és tíz órás szabály kormányogásnál csak viccből van? Nekem is sok szempontból hülye volt az oktatóm de legalább megölni nem akart.
roberto: Persze, de ahogy olvasom a topikokat te elég sokat vezetsz, hamar szerzed rutint, nem a csajod kocsiját vezeted néha, a kanyarba meg nem mindenki megy bele úgy, hogy akkor most a csúcspont után padlón gyorsítok és tökéletesen váltogatok felfelé.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboy93 #116342 üzenetére
"Váltónak is jót tesz biztosan ha folyton rajta lóg az ember keze..."
Gondolom kb annyira, mint amennyire a könyöklő is elkopik, ha azon könyökölsz, meg a kormány is kifényesedik, ha fogod.
Ezt írta már valaki korábban, hogy nem szabad a váltól hagyni a kezed, mert tönkreteszed a váltót, de már akkor is néztem ki bután a fejemből, hogy ezt most így hogy. Nyilván nem arról beszélek, aki teljes testsúllyal rátehénkedik (van ilyen? no meg miért csinálná?), hanem hogy a könyököd a könyöklőn, kézfej a váltógombon, wow, mekkora súly lehet rajta? Nem touchpad az, hogy minden szir-szart érzékeljen.
A kormányfogással kapcsolatban meg nemrég olvastam egy cikket, ami a sok öngyilkosjelöltet ostorozta, hogy nem szabályosan fogják a kormányt, ezúton is kívánok a szerzőnek egyhuzamban többszáz km-nyi levezetett utat szabályos kormányfogással, a kormányról szigorúan csak váltáshoz elvett kézzel. Gondolom ott van az ülés mellett bekészítve a karó is, amit feldughat a seggébe, hogy szép egyenesen tudjon ülni. Nyilván ha áll a víz az úton, vagy havas-jeges a burkolat, az más kérdés, de ilyen esetekben amúgy is jobban figyel az ember, ilyenkor én sem alulról fogom a kormányt jobb kézzel, mint amikor egy tök ingerszegény autópályán 130 tempomattal tolom a hatszázadik km-t.
Persze van a másik véglet, a fekvőre hátradöntött üléssel, meg az egy tenyérrel kormánytekeréssel, biztos ez az igazi profizmus, mondjuk belső nézetes rally-videókon még nem láttam egy kézzel, tenyérrel kormányt tekerni senkit, akármekkora vészhelyzet van, de hát ők buknak is sokat, a kis amatőrök.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kk831228
addikt
válasz tboy93 #116330 üzenetére
Nekem 400 van lassan az autóba, és turbó még nem volt újítva, ha eszembe jut járatom egy kicsit hogy hüljön, de nem mindig... Igaz már nem 100%-os, de kérdem én ha foglalkozok vele, meg az előző tulaj is foglalkozik vele, akkor 100% - os lenne... Hát kétlem...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kalmanchris
tag
válasz tboy93 #116352 üzenetére
Haver most számíttatta be 2001-es f astráját egy g-be. 430 ezerért hirdeti a kereskedő. Tulaj elmondása szerint kormánymű engedi az olajat nem a legjobb helyen, ezért csere. Féltengelycsukló felújításra szorul. Karter tömítés többszöri csere után is okádja az olajat. Tehát egy 4-500 ezres fastrára is lehet költeni.
-
kalmanchris
tag
válasz tboy93 #116371 üzenetére
Így van, jó gastra-hoz több pénz kell
116372 tresh: 300-ért számolták be mindegy is, csak arra akartam rávilágítani, hogy egy 10 év feletti autónál hiába választunk az ársáv tetejéről, biztos kell még költeni rá, hogy hibamentes legyen.
116383 peterr85: nem tudom típushiba-e, de ismerősnek eltört előttem esőben a jobbos ablaktörlőkar.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboy93 #116578 üzenetére
ok, köszi. Meglepődve olvastam, mert Nálam a HF turbo integrale dedra nem volt ilyen szomjas. De gondoltam rákérdek az az olaj nem olyan olcsó
(#116579) Satan_Claus az szívás.. mondjuk szerintem a hunyadi sem csúnya. . azért ha teheted próbálj ki egy Fiat Coupe-t os, csak hogy érezd a különbséget.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboy93 #116581 üzenetére
ezek a dolgok arra jók hogy az emberek többsége akikkel megtörténik biztosan nem esik ebbe a hibába újra..
Engem nem zavar ha pl 2 évente fel kell újítani a turbót, vagy esetleg újat venni, nyilván nem csak tankolni kell majd az autót. De mondjuk a Coupe-ban talán az egyetlen gyenge láncszem a turbó.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboy93 #116585 üzenetére
Nem azt mondtam hogy belefér... de ha elkerülhetetlen. . senki sem szereti szórni a pénzt. alapvetően a következő 2 évre keresünk egy sportos jelleggű autót a barátnőmmel, ritkábban használnánk, havi 2-3 alkalommal hosszabb utakra, kirándulások stb, még olyan komolyabb családalapítás előtti lazítás gyanánt.
Én is szívó benzint néztem először, V6-os japánok közül, nagyon jó konstrukciók, pályára meg ideálisak is, a napokban több autót is megnéztünk, aztán valahogy képbe jött a fiat Coupe. Barátnőmnek nagyon tetszik, Nálunk több olasz autó is volt a családban, nagyon sokat voltak használva. Nekem nincsenek rossz tapasztalataim az olasz autókkal, sőt. Úgyhogy most megnézünk még pár autót, aztán majd eldől... ez az autó vásárlás tényleg kicsit olyan mint a szerelem, és az ember szerintem nagyon nehezen tud racionális lenni, de hát nem csak arról szól az élet hogy mindig mindenen stresszeljünk, néha lazulni kell és élvezni az életet. egy ilyen 2000-es turbós coupe pont erre való.
ja, és tegnap láttunk egy Lancia Kappa Coupe-t... úhhh.... azok a lágy vonalak. Az az autó egy műremek ahogy kinéz. sajnos nem volt eladó, és nagyon ritka
(#116595) Integrale Köszi a kiigazítást! a turbós 2000-es 5hengeres verziót néztük, szerintem az is a legjobb vétel. a 6sebességes 20 szelepes sajnos ritkább és sokkal drágább.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz tboy93 #116602 üzenetére
sajnos ez nekem is megvolt. az első igazi olaszomat úgy vettem meg hogy egy elektronikai panel kell csak 5000.- forint kb. (HF Turbo integrale) persze ár alatt volt műszakival, monsom oké , azonnal elhoztam, aztán kideürült hogy az elektronikai panel a komplett vezérlő comp. kicsit drágább volt, 2 hét múlva kinyomta a vizet, és sajnos ismerős szerelőhöz vittük a tömítést cseréltetni, hazafelé útón kikönyökölt a hajtókar a blokkon. utána új motort kellett bele vadászni, de mindezekkel együtt, azt a kocsit vezetni katarzis volt, és még így is imádtam.
Egy barátnőmnek van ilyen alfa gt-je, 2 év alatt csak a turbót kellett cserélnie. mondjuk ésszel megy vele , már amennyire Nő létére ezt megteheti
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #116656 üzenetére
Az a baj,hogy elkerüli a figyelmetek az a rész,hogy "hegyes dimbes dombos" részen él a kérdező.. Gondolom néha azért ott is van földút,kanyarok,stb,stb.. Na most itt amit felsoroltál kb 80%-a ki is esett szerintem mivel ha valaki ilyen részen lakik akkor már illene az emelt hasmagasság,4wd(pláne télen,de oké ez most még kiküszöbőlhető),magasság, stb stb...
Jazz azért valamennyire magas , de ilyen polo, meg octavia, g astra, corolla,stb szerintem felejtősek legalábbis én ilyen részre nem vennék ilyen autókat..
Ami megfelelne oda: Jazz 1.4-
Illetve esetleg ha talál jó áron akkor ignis 4x4Más 4 ezer euróig nincs ami optimális lenne ahhoz a részhez..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #116669 üzenetére
Ismerős valahogy.. Egyszer ültünk benne 4 en de akkor éreztem,hogy itt valami nem stimmel. Telepakolva, hosszú útra mostanival tuti nem indulnék meg. Max 2 en.. Nem az Érdi emelkedőről beszéltem amúgy-- Az még nem annyira para.
8th: Azt költséghatékonyság szempontjából tettem fel. Mivel tiszta kavicsfelverődés volt( aprók) elég nagy rész (sok kicsiből) ezért megcsináltattam és utána dobtam fel rá , ez legalább kivédi ha felpattognak a kavicsok vagy valami ami b@sztatja a fényezést. Eladáskor meg csak elég levennem és kész.. Amúgy pár hét múlva políroztatom, lehet leszedetem róla mert túl feltünő és idegesít.hogy buszmegálló előtt bambulnak mint a f@sz,hogy ez most mi. Elején tetszett most is csak néha nem annyira előnyös.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen