- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
-
Bondix
tag
válasz tboldi #219955 üzenetére
szebe
Ez igaz utána néztem a kínálatot tény! Tehát akkor ez így változott is.Uhh nagyon nem tetszik.
A baj velem az h első a külső aztán jön a szakmai h az a motor ajánlott az a kocsi aza fogyasztás.Tehát rosszul álltam neki rá jöttem már, lehet egyszerűbb ha én linkelek párat ami árba és külsőre bejon és úgy kérek véleményt amihez értettek ti jobban h mi a vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz tboldi #219953 üzenetére
Pontosan, van a családban WagonR+, meglepően kényelmes számomra Csak a nyomatékszegény 1.3 16V motort szoknám meg egyszer, pörgetni kell mint egy fúrógépet hogy menjen
#219954 diegho : igen, jól leírtad
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
nagyúr
-
batai15
félisten
válasz tboldi #220305 üzenetére
Igen annyit elfelejtettem írni hogy általában le töltenek egy fájlt (meg előtte csinálnak backupot a régi ecu adatokról) amit aztán feltöltenek ,és a rendelkezése álló adatok alapján finomítanak ,majd próbakör .
Nekem a 206sw 2.0 HDI (90le) volt piszkálva ,elsőnek így írta meg a srác hogy 210et ment ,viszont nem volt különösebben dinamikus normál közlekedéskor ,aztán közép tartományba lett dinamikusabbra írva. Majdnem egy literrel evett kevesebbet (5 alatt volt , előtte stabil 6) és egy ellőzéskor nem kelett vissza gangolni.
Most a 407et nem bántottam az automata miatt ,ugyan elbirná de a 140le sen rossz alapvetően.
Ha ősszel az 508 meglesz ,első körben 160-180le gyári példány lesz a cél,ha viszont a manuális 150 pacis ,akkor valszeg kap egy kis kraftot ,de majd meglátom nem lehet már száguldozni. Bár még nem teljesen tettem le róla hogy nekem is legyen egy kicsit egyedi autóm.Szép az a mito egyébként, gratula hozzá .
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #220776 üzenetére
Tehetek én róla, hogy a franciáknak van humoruk?!
Itt ismerkedhetsz a motorral. -
válasz tboldi #220790 üzenetére
Ez a nyomi átírta (90% telefonról vagyok)
De ezt honnan szedte🤔🫣
De a motorokkal egyet ért mindenki ugye
Tipik magyar hozzáállás...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bikkrom
senior tag
válasz tboldi #220910 üzenetére
Jogos.
Más a fogalmuk a kicsiről. Akkor legyen 1-2 szegmenssel nagyobb. Mint amiket néztek, Yaris, Golf, Corsa. Mert ezek szerint akkor nagyobbakat néztek.
Nekem lövésem nincs. Jogsim és autóm sincs. Még. Hallgatok rátok.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
veterán
válasz tboldi #221023 üzenetére
hmm es mi alapjan szeretitek? Dizelbol csak cegessel maszkaltam eddig, felek tole, de azert altalaban tavolabbra mennek vele, ha vegul raveszem magam az autovasarlasra.
Nem hiszem el, hogy a tempomat az egyik nagy extra a fiatalabb autokban, ami a tiz eveseket jelenti kb[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
rhunseeker
tag
válasz tboldi #221028 üzenetére
Ennél ez Alfa Romeo Shopnál én eddig csak túlárazott autókat láttam, lehet ki kell fizetni belőle a fényképészt
Mondjuk ez a Mito ha igaz amit leírnak róla pont reális áron van, de a többi kb horror, vagy ami olyan áron van ami megéri valszeg beszopod vele egy Multiair cserével stb.
Nagyon szép náluk az a barna bőr belsős Multiair is, de konkrétan semmi leírás nincs róla, csak van egy kép egy 30k-s meg 60k-s olajcseréről, itt el is engedtem, valszeg nemhiába árulják már vagy 1-1.5 éve
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #221220 üzenetére
Az az olajszűrő elhelyezés nem egy életbiztosítás.
...nekem még a motoron is volt, hogy lyukadt szűrő kavics miatt pedig ott legalább a leömlők takarták.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kenguru99
aktív tag
válasz tboldi #221220 üzenetére
Az hogy, a kanyarstabilizátor a lengőkarra vagy pálcákon keresztül a lengéscsillapítóra csatlakozik, csak a megvalósításban különbözik. A hatás (gyakorlatilag) ugyanaz. Pl. a BMW E36-ban is a lengőkarra csatlakozik a kanyarstabilizátor, pedig az nem egy olyan bácsi autó mint az Ignis.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboldi #221225 üzenetére
Nyomtávszélesítő+195/50 R15. Persze ez nagyon off, de talán más is tanul ebből hogy "milyen autót" avagy mire NE milyen autót. Érted...
Mert nem képes a cég egy normál középkategórás autót csinálni. Igen, SX4, azzal a szintén reklámszatyor méretű csomagtartóval. Az sem szebb mint az Ignis. Vasaló Swift megint ugyan ez. Maradnak a SUV-ok nekem vagyonokért. 3-4-5M
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #221227 üzenetére
Vagy 10x megnézegettem már. Éppen számoltam átlagban 2,5x drágább alkatrész árak. De egy Sport Swift-hez is kb.
Amúgy a Baleno vonalat kár volt kihagyni 15 évig. Az megfelelő lett volna. De amik vannak 2001 körüliek. Atya ég ! Micsoda bontószökevények.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #221232 üzenetére
attol meg lehetnek csereszabatos alkatreszeik
nyilvan meg kell nezni mi stimmel meg mi nem, es nem vakra megvenni
de eleg sok modellnel lehet ezzel trukkozni
pl van ahol regen hatso eleve nem is volt meg az elso hokibb, mint az u.n. top-of-the range modelle
176-s Punto-nal mindenki a GT stabrudjait vette erre celra, mert az 1.1-1.2-skben eleve nem volt hatul, az elso is joval vekonyabb vala...
meg pont ezert is volt egy csomo 4 tarcsafekes 1.2-s is
a 1.1-1.2-n 240mm az elso fektarcsa, a GT-n 257mm, es a 240mm annak a hatsoja
de 1:1 felmegy ra a csonkallvanyt atrakva
osszehasonlitaskeppen a korabeli F Astra GSi 16v-n 256mm az elso fektarcsa 150lora 1100kg melle, a 1.2 8v meg jo 150kg-val konnyebb ennel meg csak frutti 60-75lo hozza, szoval az elmelegedni nem igazan tudottanno 185-s Marea SW-mbe beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, teljesen megvaltozott tole az auto mozgasa a korforgamakban, pedig a gatlok ugyanazok maradtak mellette
8k volt a termek, annyit siman megertaz elso ARB 16mm helyett 22mm-s a HGT-ben
erre meg az Eibach csinalt egy 25mm-s verziot
a hatso meg 12mm, a HGT-ben meg 16mm, az Eibach 20mm
nem tunik soknak par mm diffi, de tenyleg erezheto, foleg PU szilentekkel
...ami letezik feketeben is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
slett27
addikt
válasz tboldi #221233 üzenetére
Uhhh....ahhh....hmmmm.... Hogy is mondta a kopasz ? A szép az nem ilyen. De ahogy te is mondtad ízlések és pofonok. Ignistől szebb.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #221243 üzenetére
Nem érkezett válasz, úgyhogy kifejtem.
4 autónk van, de csak 3-ra van szükség, 1-től meg kellene válni. 2 jelölt van:
1, 2004-es Suzuki WagonR+ 1.3 GLX 5MT
• 245k km-t futott
• nincs benne klíma
• volt egy kisebb sérülése, nekitekert egy biciklis, a motorháztető és az első lökhárító javítva volt
• ~400-500k Ft-ot rá kellene költeni (váltófelújítás, kuplung, fék, stb.)
• apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá 🤷♂️
• ha jól saccolom, 5-600k Ft-ot érhet2, 2006-os Honda Jazz 1.4 LS 5MT
• 160k km-t futott
• majdnem minden benne van, ami egy GD Jazz-ben lehet
• vannak ritka gyári kiegészítők is, pl. könyöklő, spoiler, LED-es hátsó lámpák
• van 1-2 nem gyári dolog is, pl. ültető rugók (hivatalosan bejegyezve), erősebb EBC fék
• 2 baleseménynek is részese volt, egyszer nekitolattam egy villanyoszlopnak figyelmetlenségből (csomiajtó komplett csere), egyszer meg nem adtak elsőbbséget (első lökhárító, bal első sárvédő fújva, első lámpák cserélve)
• 300-400k-et erre is rá lehetne költeni (hátsó sárvédőívek lakatolása, új gumiszett)
• az enyém, és több hajlandóság is van bennem megválni tőle
• 1,4-1,5 millióra taksáltam volna eddig, de AxBattler példáit nézegetve talán 1,6-1,7-et is megérne 🤔Egyértelmű lenne a Suzukitól megválni, anyum és én határozottan így is gondoljuk, de apum nem akarja. Ő napi 2x40 km-t ingázik a munkahelyére, és arra ugyan sikerült rábeszélnünk, hogy az idei pályamatricákat inkább a Hondára vegyük meg, de látom rajta, hogy nem lettek barátok. Nem engedi el a régi, jól megszokott dolgokat, és az újat nagyon nehezen fogadja be, neki a WagonR A KOMFORTZÓNA immár 20 éve. A Jazz megtartásával jobban járnánk szinte minden tekintetben, de ha mégsem, legalább jóval többet kaphatnánk érte, amit vissza lehetne forgatni ebbe-abba.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #221251 üzenetére
Jazz kezd rozsdásodni és kérni nagyobb összegeket. Suzuki költsége 2 peták évente. Szerintem Honda gyárira alakítás,.aztán mehet piacra,.kiegészítők meg külön. Suzuki javítást otthon kell csinálni, ha elrontod, akkor max veszel hozzá valamit bontottan 20 ezerért, nem kell tőle félni. Karosszéria össze van kicsit pofozva, legalább nem kell félteni. Viszont ésszerűbb lenne a dízelt használni hosszú utakra és az esztétikailag deficitesebb, klíma nélküli kicsit fognám be vonathoz járni (amihez munkahely csere is kéne gondolom a sofőrök között mindegy, csak eszembe jutott).
Matrica átíratható egyik autóról a másikra pici pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboldi #221251 üzenetére
szerintem mindent leirtal, igazabol nem tudom milyen valaszt varsz?
semmi logika nem szol a wagonr mellett, de te szeretnel megnyugtatast, hogy nem rossz dontes megtartani, vagy ha mar a ket legkozelebbi csaladtagja nem tudja meggyozni, akkor egy random forum random hsz-eivel akarsz apudra hatni?
ne agyaljatok rajta sokat, ha a suzukivalmakar jarni, jarjon azzal aztan kesz. felnott ember el tudja donteni mi a jo neki.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen