-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
Sziasztok!
2008-as i30-at frissítenék, 7-8 éves benzines kompakt kombira, minél nagyobb csomagtérrel.90%-ban rövid távra használva, plusz évi néhány nyaralás.
Jó lenne 3m alatt megúszni, de nem tudom ennyiért van e használható autó most...Astra, Megane, Auris, mittomén, teljesen el vagyok veszve...
Jó lenne szívó benzines, ami faék egyszerű..
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Sziasztok,
2009-es Hunyadi i30-at kezdjük kinőni, ráadásul nagyrészt napi 5-10km-eket megy, amit nem annyira szeret az 1.6 CRDi.Kompakt szívó benzines kombit keresek, ami:
-jó ár-érték aránnyal bír
-500l+ csomagtér
-140-es tempót kényelmesen bírja
-i30 után ne legyen nagy visszalépésJ Astra 1.6, Civic 1.8 eddig ezek vannak képben. Francia vonalról van valami ajánlott?
Német prémiumot, koreait lehet hogy elengedném, feleségem használná, parkolási sérülések sajnos gyakoriak[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz icemad #207054 üzenetére
Miért nem kisteher vonalon nézegetsz,pl. Ford Connect LWB?
Ha az esetek 80%-aban melora kellene en tuti nem személyautót néznék.
En is hasonló dilemmában vagyok, le kéne cserélni a furgont és a feleségem kocsiját is, mert utazáshoz nem férünk be és a furgon is kicsi kezd lenni.
Gondolkodtam 6 személyes hosszított furgonban, pl Scudo, ahol le van valasztva a raktér, így a család nem egy mocskos verdába ülne be.De nagy hátrány az 5m feletti hossz, bp-i parkolásnál, úgyhogy még megy a matek
Megkérdezhetem, hogy arrafelé angollal el lehet boldogulni melósként? Csak mert ha ilyen tempóban megyünk előrenemhátra, akkor benne van a pakliban egy hanyatló nyugatra kitámolygás... UK volt már jópár évig, szakmai nyelv megy.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz TeeJay #207558 üzenetére
Mindig csodálkozva figyelem, mikor a nagykerben látok klímást személyautóval szerencsétlenkedni, tetriszezni a dobozokkal.
Normális szerszámozottsággal nem férsz be, Doblo méret a minimum, 3 klímával az is fullon van.
Ha mindenképpen 3 személyes kell, akkor scudo méretet vegyél szerintem, ha beindul a biznisz 1 havi lóvéból veszel egy családi verdát... -
mauimagic
aktív tag
Új Duster benzinmotorral jó választás?
GTK lett a kocsink, viszonylag hamar elérhető verda kellene 6-7 milláig, minimum Duster méretben, az se baj, ha nem suv.Van még más márkának ilyen?
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ranger^41 #207882 üzenetére
"Reális félelem, hogy ez ilyen irányú növekvő kereslet mégfeljebb tolja az irgalmatlanul indokalatlan árukat?"
...
"Ezen a télen már nem szeretném kint rohasztani az öreg mercit, meg a 11 littyós fogyasztás se lesz a 800 ft-os benzin barátja"
Szerintem ezzel meg is válaszoltad a saját kérdésedet, gondolom sejted, hogy néhányan járnak még hasonló cipőben.Az összegért, amiért autót keresel, szép kihívás lesz bármi megbízhatót találni, most nem az a helyzet van
-
mauimagic
aktív tag
Doblo Maxi méretű kisteherautót kéne vennem, melyik megbízható?
3-4 milla körül jó lenne ha megállna, Ford Connect LWB tetszik pl.
Több autószerelő ismerős is mondta, hogy DPF nélkülit vegyek, tényleg annyira gáz lenne?
Városi használatra, évi 20-30k megy bele. -
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218673 üzenetére
1-2 találat van a hahun gázos doblóra összesen
-
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218676 üzenetére
A mostani 09-es Doblom 1.3 diesel, újkora óta hajtom, most kezdtek zsinórban előjönni a problémák, de az első 10-12 évben nem volt vele komolyabb gond.
Tényleg ennyire szarok lennének az újabb dieselek, hogy semmit sem szabad venni?
Ok, hogy városban megyek, de aggloból, 20-30km, úgyhogy nem a klasszikus dízelgyilkos üzem.@dellfanboy: látatlanba, ismeretlentől, külföldről autót venni nekem kicsit meredek, no offense
-
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218679 üzenetére
A mostanira épp locsolom a pénzt, úgyhogy lehet egy darabig marad (kuplung, kuplung munkahenger csere van épp, de most kiderült, hogy a befecskendezők tömítése is cserés lesz)
Ford Connect problémásabb? Vagy a facelift utániakban már van DPF?
VW Caddy maxi esetleg?
Kicsit unom már a doblót -
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218682 üzenetére
Lehet eggyel nagyobb autó kéne mégis...ma újraélesztették a Doblót, de mennie kell, jó lenne még idén.
Hyundai H1 2.5 CRDI
Vagy PSA vonal Jumpy/Scudo/Expert 2.0 HDiMelyik jobb választás? 2010-15 körülire gondoltam, nem tudom, hogy a DPF óta bonyolítottak e még valamit a gyártók a motorokon...
-
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218743 üzenetére
Köszi szépen!
Akkor ha 120 lovas, akkor biztos hogy RHK és nincs benne DPF?
Rég vettem haszáltautót, a tekergetés gondolom még mindig divat. Ha kinézek egyet és beviszem egy közeli márkaszervízbe átvizsgálásra, ott kiszúrják a komolyabb hibákat, vagy úgy is lutri? -
mauimagic
aktív tag
válasz molnarpeter #218753 üzenetére
Köszi, tegnap megnéztem 3 autót, Hunyadi H1, csak mert tetszik , nagyon durván lefingott állapotban voltak, én nem értek hozzá, de laikusként is szembetűnő volt.
Azt vártam volna, hogy ha beesik a kereslet, akkor lejjebb mennek az árak, de egyelőre nem így látom. Mindkét kereskedés fullon volt autóval, az egyikbe mondták is, hogy idén már nem jön új, gondolom teljes a pangás.
Azt látom, hogy 3 milla körül ebben a kategóriában 10+ éves aztót kapni, ami ennyi idő alatt egy tyúkól műszaki színvonalára szakadt szét, gyakorlatilag ugyanaz mint a doblóm, csak egy kicsit nagyobb, az meg nem ér egy millát se.
Nem biztos, hogy nagy előrelépés lenne.Ugyanúgy 3 milla körül doblo maxiból már 6 év körülit kapok, 200k alatti futással, 1.6 Multijet motorral. Raktérben szinte ugyanott van, mint egy Scudo/Jumpy L1H1.
Vagy annyival szarabbak ezek az újabb motorok? -
mauimagic
aktív tag
megbízható auto bevizsgalos embert tudnátok ajánlani? Bp
-
mauimagic
aktív tag
válasz tboldi #218948 üzenetére
Te nagy olasz fannak tűnsz, 2015 utáni Doblok vehetők mindkét dízellel? 1.3 és 1.6.
Az autószerelőm azt mondta vegyek valami 2010 előtti, DPF mentes vasat (Scudo 2.0 HRK asszem, vagy T5, ilyesmi), megnéztem pár autót, kritikán aluli volt mind...rohad az összesJobb híján azt találtam ki, hogy inkább legyen egy 6-8 éves Doblo Maxi/Combo L2, azok talán még nincsenek annyira lelakva és árban is vállalhatók.
-
mauimagic
aktív tag
válasz maximilian4 #219449 üzenetére
van valami rendszám lekérdezéses FB csoport, ott van egy csaj, aki lekérdezi és felteszi kommentbe az adatokat
-
mauimagic
aktív tag
válasz (jan) #219623 üzenetére
1.3 Doblóm van, újkora óta, 2009-es, 270e km.
Kb 250-től jöttek a problémák, pedig vigyázva volt...
Utóbbi 2 hónapban kuplung munkahenger, önindító, most épp féltengely. Akksi meg kuplung is, bár ezek ugye kopó alkatrészek.
Közben elkezdett folyni a gázolaj is a befecskendezőknél, lassan el kell engedni a kezétszerk: ja tavaly a klíma kondenzátor és egy bekötőcső is beszart, azokat meg se csináltam már, messzire vezetne...
Mondjuk 14 év alatt bőven ledolgozta az árát, és 6 literrel elvan városban.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
2015 utáni 1.6 Multijet (Doblo, Combo) problémás motor?
Ha az eladó azt állítja, hogy volt vezérléscsere, akkor azt átnézésnél lehet ellenőrizni megbontás nélkül? -
mauimagic
aktív tag
válasz grizlisandor #219714 üzenetére
Értem. Akkor ha cégtől veszem, mutat mondjuk számlát a cseréről, akkor is érdemesebb kicserélni, mert időzített bomba?
A tömítésre nem tudsz véletlenül linket? -
mauimagic
aktív tag
válasz mirci18 #219718 üzenetére
A Dusterem a Doblómhoz képest egy Lexus.
7 személyes Combo/Doblo nem személyautó, hanem teherautó "közjószág szállító" felépítménnyel
Autópályázós zajszint egy II. VH-s szovjet harckocsiéval egyezik, ha esetleg ez is számítana...
Ha csak városi üzem van, akkor jó lehet. -
mauimagic
aktív tag
-
mauimagic
aktív tag
Használt villanyautónál (e-NV200) van mód az akksi állapotának felmérésére?
Gondolom ezekkel is trükköznek már, a "tizenkét pálcás" szöveget nem érdemes készpénznek venni... -
mauimagic
aktív tag
válasz akyyy #219878 üzenetére
köszi szépen!
Sajnos sok infó nem volt a kocsiról, pl származási ország sincs...
De egy Nissan e-NV200 hogyan lehet "Nissan Micra" a CarVertical szerint, az számomra rejtély
Vagy nagyon ügyes volt a lakatos és valahogy sikerült rápakolni a Micra alvázra a kisteherautót
Lóerő se stimmel.Alvázszám a JSZP képei alapján van, azzal elvileg nem tudnak babrálni gondolom... Akkor hogy lehet ennyi eltérés?
-
mauimagic
aktív tag
válasz den89 #219947 üzenetére
Rögtön kezdeném azzal, hogy szerintem akinek jó a villanyautó:
- 90%-ban városban jár vele.
- Napi max 30-40 km-ről ingázik.
Ez azért erős túlzás, ekkora távra egy régi 24kWh-s Leaf is bőven elég...Egy 40-50 kWh-s akksival simán abszolválható a napi 150 kili is.
A többi ponttal egyetértek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen