-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz kirisz #220129 üzenetére
2-2,5M környékén egy használt dízel+automata biztosan gtk, ha komolyabb szervizre van szüksége. A megbízhatóság rendben is volna sok típusnál, de semmi sem örökös, és ennyiért csak olyat fogsz találni, aminél bármikor közbejöhet bármi.
Ilyen feltételek mellett egy hagyományos automatával szerelt verdát keresnék a lehető legjobb motorral. A duplakuplungot kerülném.
Az PSA féle 1.6-2.0-2.2 HDI-k, a Renault 2.0DCI-k mellé rakott automatákról eddig jókat hallottam a megbízhatóságot illetően, és a motorok sem rosszak. A VAG DSG-k (duplakuplung) alapvetően jók, de egy komolyabb javítás hétszámjegyű is lehet. A Volvo geartronic is necces, pedig 2.4-es D5-ös dízel szerintem a VAG 1.9PD-nél is jobb volt. Az olaszok 1.9JTD-je is piszok jó motor, de a váltókat nem ismerem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
-
Kickass
őstag
válasz kirisz #220129 üzenetére
Ha nem dugózol Budapesten napi szinten és nem valami fizikai fogyatékosság miatt kell automata, akkor én elengedném és vennék ennyiért valami kismotoros megbízható fiatalabb technikát, pl Swift.
A 2-3 év pont az az időintervallum ahol be fog esni valami egy 10+ éves autónál és akármikor szállsz ki, rossz érzésed lesz mert költöttél rá.Ha mégis Prius akkor Sturcz Anti check engines vonatkozó videóját azért megnézném, több szempontból is tanulságos.
-
őstag
válasz kirisz #220468 üzenetére
a Focus 1.6 TDCi se rossz, de a Kia dízele talán egy hangyányival még tartósabb
ez nem jelenti azt, hogy nem lehet belenyúlni egy sz*rba.
opcionálisan Renault Megane?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs