-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
8th
addikt
válasz LuckyL #179570 üzenetére
Akkor mi a megoldás? Néhány (6-8) évente átülni egy 0km új autóba mert a régi gazdaságosan nem fenntartható? És mi lesz a kidobott kocsikkal? Varázsütésre köddé válnak? Valahogy azt érzem, hogy nem gondoltad ez végig.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Coyot
őstag
válasz LuckyL #179591 üzenetére
Ez minden autóra igaz, én meg rengeteg 20+éves gastra fastra suzuki roncsot látok amik több olajat esznek mint benzint. De ez ellen csak a rendes műszaki vizsgával és folyamatos ellenőrzéssel lehet tenni.
Az autó pedig minél tovább van használva és karban tartva annál "zöldebb". És azért ne legyenek illúzióink egyáltalán nem olyan drága karban tartani egy 20 éves dízel autót sem. Csak akarni kéne.
Má' nem
-
8th
addikt
válasz LuckyL #179615 üzenetére
Azért ez nem egészen így működik. Ha azt mondta volna a nepper, hogy remeg a kocsi eleje nem tudom mitől mi nem néztünk alá ennek tudatában vedd meg akkor azt mondom oké. Korrekt volt tájékoztatta az vevő jelöltet ha az így is megveszi onnantól tényleg nem az ő sara. A vevő pedig kockáztatott és nem jött be. De nem ez történt. A nepper azt mondta, hogy megnézette a szerelőjével és biztosan az a kocsi baja. A hiba már vásárláskor fennállt. A másik szerelő akivel később kicseréltették a szóban forgó alkatrészt pedig elmondta, hogy teljesen felesleges volt cserélni mert új alkatrészeket bontott ki mindkét oldalról. Vagyis a kereskedő már kicseréltette őket hátha csak az a baj és nem kell váltót bontani. De a hiba megmaradt. Eladáskor ezzel pontosan tisztában is volt de elhallgatta azt a vevő elől. Tudatosan félrevezette az etetős dumával és reménykedett benne, hogy az nem jön vissza három hónap múlva hogy szétugrott a váltó. Ettől függetlenül fődarab meghibásodásakor szavatosságot köteles vállalni az eladó ha bele van írva a szerződésbe ha nincs. Ráadásul még azzal sem tudta volna bevédeni magát, hogy bizományos autó volt mert a kereskedés tulaja a saját névre vette úgy árulták. Jogilag simán támadható lett volna ez az egész ez a szerencsétlen meg hagyta az egészet, hogy neki erre nincs energiája. Tipikus lúzer.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz LuckyL #179819 üzenetére
Én úgy tudom az első szériával volt gond a rozsdával és ezt orvosolták a későbbiekben.
Meg azért az 500-600eFt sem mindegy, 2,5M keresett autót és 10 éveseket nézett, anál szerintem egy új sandero ugyanannyiért jobb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #179903 üzenetére
fehér foltos berágódásokat minek hívják?
Nyilván nem az alun levő dolgoktól álltam odébb, a vas részek borzasztóak voltak hossznyúlvány tiszta rozsda hólyag volt a közös nyomócső is tiszta hólyag volt, ahogy a vas dolgozott alatta....és a dolgok nagy része nem is látszott mert zsúfolt a motortér..
A zárhid is tiszta hólyag volt.Mondom olyan extrém volt mint amit orral a tengerbe tartottak.
És hidd el az alu is elrohad bizonyos körülmények közt, pont úgy mint a saválló acél is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #179950 üzenetére
Tehát azt mondod ebben az országban az a megoldás hogy a vidéki csóró épp csak éldegélő embereket szarrá adóztatni hogy a gazdagoknak még jobb legyen????
Van fogalmad hogy mi van PL az Ormánságba tudod te kik élnek ott és milyen körülmények közt, amikor a hétvégén kendácsolják a kocsit hogy hét közbe elbírjanak menni dolgozni, ÉRTED DOLGOZNI! A vonat 2006 óta nem jár, busz meg gyakorlatilag nem is volt és nem is lesz, azt 1-1db járatot reggel meg délután max az iskolások tudják használni (igen általános iskolába utaznak 20km), szóval nagyvárosból senki ne ossza az észt, ahányszor le kell mennem az Ormánságba csak pislogok, vannak helyek ahol 21 órakor még a közvilágítást is lenyomják mert arra sincs pénz, és meg adóztatni akarsz?
De mondok én nektek valamit tiltsunk ki mindent és a pestiek járjanak élelmiszerér vidékre lovaskocsival, vagy egyék azt amit Pesten megtermelnek.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #179950 üzenetére
Ugye felfogod, hogy ha innen a fórumról mindenki 20 éves dízellel járna, akkor sem lenne szennyezőbb az ország kimutathatóan? Sőt, ha az egész unio-ban mindenki euro4-el járna, akkor is talán 1-2%-al lenne az egész emberiség szennyezőbb. Nem itt van a nagy szennyezés, amíg ezt nem fogjátok fel, addig nem kell előrelépést várni. Mit érsz azzal, ha európában mindenkit szopatsz azért, hogy a teljes szennyezést 0,1%-al lejjebb vidd, a világ többi részén meg nincs szabályozva semmi? Az egész kezdeményezés egy ökörség, mert amíg nem a bolygóra terjed ki, addig csak egy korlátozott réteget ellehetetlenítő baromság.
-
Coyot
őstag
válasz LuckyL #179950 üzenetére
Ha olyan fasza az új technika akkor át fogja venni a helyét támogatás és extra adók nélkül is. Az is támogatás ha minden mást adóztatsz csak a támogatni kívántat nem.
Abban pedig teljesen igaza van, hogy mi itt a kis eu-ban szétszopatjuk az autósokat - sőt ezzel még a vezető iparágainkat is tökön szúrjuk egyből - attól a világ mellettünk még nagyívben tesz az egészre, nézhetjük itt egyből Kínát vagy Indiát - de akár a közlekedés egyéb résztvevőit mint hajózás repülés is.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz LuckyL #179958 üzenetére
Pont nekem mondod a majd 20 éves Passatommal
Abban egyetértek hogy a nem megfelelő műszaki állapotú autókat ki kell szűrni a kiírt DPF meg EGR jutalma lehet brutális bünti, de az hogy valaki a gyári állapotú karbatartott autóját ne használhassa, sőt még plusz adót fizessen rá az minden csak nem korrekt. Gondolom az anyagi támogatást is szeretnéd te finanszírozni amiből vidéken mindenki lecseréli a 20 éves dízel autóját.Én pedig továbbra is tartom magam ahhoz, ha jó az új technika akkor majd elterjed, felesleges mindenki szopatásával siettetni, mert neked büdi ha mögötte mész - mert korántsem az a legnagyobb baj hogy büdi mikor mögötte mész.
szerk.:
Akkor ismétlem megint, nem a kókány autó mellett érvelek, hanem az ellene, hogy mi itt 5%-al kevesebb CO-ért szétszopatjuk magunkat míg a világ szarik rá körülöttünk.
Téged meg csak a lokális megoldás érdekel az tiszta sor, ebben pedig pont megkezdődött az átállás, egyre kevesebben vesznek dízelt a városban -> oldódik meg a probléma. Mehetsz az ombudsmanhoz a vegyes tüzelés ellen tenni. Sok sikert[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
8th
addikt
válasz LuckyL #179950 üzenetére
"nyugodtan lehetne a régi autóknak szépen fokozatosan, de azért dinamiksuan emelni az adóját évről évre és odaadni támogatásnként a normális hibrideknek, elektromosoknak."
Persze, lehetne. Csak tudod ez nem az az ország. Majd ha itt Dél-Magyarországon három műszakban nem százharmincezerrel alázzák meg a dolgozó embereket hanem megkeresik ennek majd minimum a dupláját na majd akkor és csakis akkor térjünk vissza erre. De a mondatod második fele a legszebb. Vegyük el a szegénytől és adjuk oda a gazdagnak. Bravó! Elmés gondolat. Na én meg ezt a hozzáállást tartom borzalmasnak. Ez olyan mint ha én azon pattognék, hogy a gázszámlámba fizessen bele a szomszédom mert ő fával fűt és szarrá mérgez vele meg amúgy is az én udvaromba csapódik le a füst. Remélem érzed mennyire abszurd gondolat. Pont mint a tiéd.
Ha hiszed ha nem vannak emberek nem is kevesen akik nem a fővárosban vagy mint te egy kétszázezres megyeszékhelyen hanem minden nagyvárostól távol vidéki kis falvakban élnek. Ezek az emberek örülnek ha egy füstölő ócska szart fent tudnak valahogy tartani a minimálbéres vagy minimálbér közeli fizujukból, hogy ne kelljen hajnalok hajnalán kelniük, hogy busszal beérjenek reggel hatra melózni valamelyik környező városba. Míg itthon laktam nyomtam ezt a buszozós mókát két évig. Nem volt vicces 3:45-kor a telefonra kelni és délután fél négyre hazaérni mert csak akkor volt buszjárat abból/abba a porfészekbe ahol éltem. Reggel 4:50-kor volt befelé busz délután 14:10-kor kiléptem a kapun és 15:15-kor volt a legközelebbi buszom hazafelé. Addig malmoztam a buszmegállóban vagy a városban sétálgattam céltalanul, hogy teljen az idő. Napi szinten órákat basztam el az időmből arra, hogy várjak egy télen fűtetlen nyáron becsavarozott ablakú dzsuvás kényelmetlen buszra ami hazavisz. Kocsival 2 x 15 perc sincs ugyanaz az út. Otthon kocsi nélkül meghalsz. Kell autó a bevásárláshoz, hogy ne a vérszopó helyi kisboltos méregdrágán adott portékáját kelljen megvenned és ne azt vidd haza a családnak amit épp tart a boltban mert azon van a legnagyobb haszna hanem azt amit vinni szeretnél. Kell az autó, hogy normális orvosi ellátáshoz juss ha bajod van. Kell az autó, hogy fogorvoshoz menj ha megfájdul a fogad mert a falvakban már az sem természetes, hogy van fogorvos. Hogy a gyerekedet be tudd vinni edzésre szakkörre akárhová, hogy eleve ki tudj mozdulni otthonról mert egy négy utcából álló zsákfalu nem sok szórakozási lehetőséget nyújt. Ezekhez a dolgokhoz mind elengedhetetlen egy autó. Vagy attól mert valaki oda született és vidéken él nem járnak neki ezek a dolgok? Ha valakinek csak egy húsz éves 1.7d astrára futja mert azt tudja üzembiztosan fenntartani akkor az dögöljön meg? Adja bontóba a kocsiját legyen másodrendű állampolgár és kussoljon? Húzza meg magát csak, hogy másnak jó legyen? Ugyan már.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #179958 üzenetére
"Kb oylan a hideg időszakban kimenni az utcára mintha folyamatosan dohányoznál."
Vegyen fel maszkot ilyenkor az, akinek fontos az egészsége.
Realisztikusabb elvárás, mint az, hogy a kevésbé tehetősek ne autózzanak.Megnézném, hogy valójában mit csinálnál az ő anyagi helyzetükben, beszélni nagyon könnyű.
-
Coyot
őstag
válasz LuckyL #179964 üzenetére
A légszennyezésnek mekkora része is a közlekedés? Annak mekkora része a személyi autós közlekedés?
De legalább még egy ember akinek sikerült egy ellenséget kreálni, gondolom gyorsan veszel a helyi volánnak is pár euro6os vagy villanyos buszt és remélem még holnap még bemész anyázni a vegyes tüzelés ellen is.
Valamint szívesen látnék statisztikát arról is hogy mennyi ilyen régi autó mozog városokban vs mennyi egyéb őskövület.Nincs baj a véleményeddel csak válaszolj a fentiekre, mert abból lesz építőjellegű thread itt.
Teszem hozzá én pályán meg főutakon használom a szarfos dízelt, a városba egy 1.2 es csoda corsa teljesít szolgálatot - én szemét[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
válasz LuckyL #179967 üzenetére
Amúgy itt is ez van, a házak 90%-ban van gázfűtés, mégis rengetegen fával fűtenek, mert olcsóbb.
Legalábbis olcsóbb volt, mert kereslet-kínálat, most már drágább fával fűteni.
Szerencsére a szomszédok is belátták, tavaly már sokan gázzal fűtöttek.
Amúgy meg szigetelni kell a kecót, meg rendesen megtervezni.
Télen-nyáron előnyös. Nyáron nálam max 24-25 fok van klíma nélkül (árnyékolás technikával és szigetelés miatt)
Most benapozva van 23,5, amíg süt a nap és van ereje nem kell fűteni, mert úgy vannak az ablakok, hogy lekövetik a nap járását.
A passzív ház a jövő.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #179967 üzenetére
Mondok neked valamit, itt van ez a szuper falusi csok épp benne vagyunk, mi már kb 5 éve hőszivattyúval fűtünk a legegyszerűbb és a leggazdaságosabb levegő levegő = klíma H tarifával, gondoltam cserélni kéne már az 5 éves gépet elvinném a melléképületbe és rakatok fel újat de nem lehet mert azt nem fogadják el fűtésnek meg a klíma luxus mivel hűteni is lehet vele, van gáz központi fűtésünk is de nemigen használjuk.
Csok keretei belül a vegyes tüzelést tolják meg a gázt, és én is utálom hogy olyan a levegő kint mint ha egy füstölőben állnék de nem tudok mit tenni ellene, mégse szólhatok hogy ne fűtsenek.De attól hogy zavar még nem akarok dél Amerikához hasonlót hogy a városok egyik fele pompa és luxus a másik fele meg bádog város és nyomor, amit te szeretnél az ide vezetne, és akkor éreznéd csak igazán a rossz levegő amikor ott kizárólag gumival fűtenek és nem fával.
Tiltsd be a vulkánokat is, sőt pláne csak azokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qtya123
őstag
válasz LuckyL #179958 üzenetére
Amúgy ha nagyon muszáj lenne választanom, hogy egy 20 éves dízel Passat kipufogófüstjét szívom, vagy egy vadi új dízelét, bizony én a Passatot választanám. Annak a nagy dög koromszemcséit legalább kiszűri nagyjából az orrom.
A modern dízel elektro-mikroszkóppal látható, többszörösen összetett felületű részecskéi egyenesen a véráramba mennek. Olvass utána. Sok esetben egy modern dízel szennyezőbb, mint egy régi. A dízel semmilyen formában nem való városokba az én véleményem szerint, de ha választani kellene, akkor inkább a régit szívnám.
-
8th
addikt
válasz LuckyL #179999 üzenetére
Most komolyan, már megint a lopással jössz?
Cseppet se zavarjon meg az a tény, hogy míg a lopás egy büntetendő cselekedet öreg autóval járni nem. Mai napig szoktam látni egy egy olyan 2T autót ami masszív füstcsíkot húz maga után hetvennél de olyat mint ha avart égetnének a környéken és megfulladsz míg megelőzöd. És? Joga van részt venni a közlekedésben akárcsak az euro besorolás előtti autóknak. Tetszik vagy sem, ez van. Szerencsére a mai modern benzinesekkel minden a legnagyobb rendben és csak az öreg autó a mumus. Meg a dízel. Na az főleg! A benzines pont ugyan olyan szar sőt egészen az Euro6c norma életbelépéséig sokkal-sokkal rosszabb volt mint egy modern dízel de ez az apróság bele ne zavarjon a sötétzöld világképedbe. [link]
Sokkal összetettebb kérdés ez annál mint, hogy kijelentjük a dízel rossz és kész."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
válasz LuckyL #180011 üzenetére
Én jövedelem alapján sávosan támogatnám az autócserét. A biztosítást megemelném mondjuk duplájára, cserébe lenne szolgáltatás mellé ás az állam is kapna belőle ami csak és kizárólag az útba foroghatna vissza/elektromosításba csoroghatna vissza. Ugyan így a teljesítményadóval. Mindenki fizeti ezt a kettőt, mindenki fogja fizetni. De ha a szegényebbek kaphatnának támogatást is ahogy a gazdagok akkor szerintem megpróbálkoznának a kocsi lecserélésével. Elektromosra váltásnál a használthoz is adnék valamennyi támogatást. Ezért cserébe nem tiltanám a régi dízelt és benzinest csak szmogriadókor. A műszakin szigorítanék (Maxot úgy küldtem el műszakira hogy benne volt bilinccsel a DPF h visszarakható bármikor) és amikor megmérték a co és az no határon belül volt uh másért nem szóltak), de ingyenessé tenném - erre is futnia kell 2 évente a befizetett emelt súlyadónak. Ha valaki bukik akkor kapna 2 hónapot korrekcióra és ha nem jelenik meg akkor automatice kivonni a forgalomból a kocsit.
Persze én nem vagyok szaGember így ez csak ötletelés részemről.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
q13579
senior tag
válasz LuckyL #180021 üzenetére
Itt van egyébként a hirdetésben szereplő rétegvastagságról készült doksi:
[link]Amúgy ez kb összhangban van a DNA-s jelentéssel, ott van minimálisan de vastagabb réteg, ahol a DNA-n a sérülést mutatja.
Egy újszerű állapotban hirdetett autó esetén, azért nem az jutna először eszembe, hogy jó pár eleme fújva volt, aminek a becsült kárértek 800-1200 eHUF.... Erről egyetlen egy megjegyzést se tett eddig az eladó, pedig rákérdeztem, hogy volt-e bármi cserélve az autón. (a válasz az volt, hogy neki nincs róla tudomása).
Úgy látszik 4.500 Ft-os jelentéssel megspórolt két ember 1-1 nap szabit és 15.000 HUF üzemanyagot....
-
q13579
senior tag
válasz LuckyL #180033 üzenetére
Persze, egyetértek. Sosem volt gondom azzal, ha egy autó fújva van, ha szerkezeti, vagy komolyabb futómű, motor stb javítást nem igényel. Előfordul... Viszont erről az eladó egy szót sem szól, azt állította tudomása szerint semmi nem volt cserélve az autón, nem említett semmit a sérüléssel kapcsolatban sem, csak hogy kitűnő állapotban van. Így valószíná azt sem fogja tudni megmutatni, hogy milyen volt az előtte, utána állapot. (Nekem pl. az volt az első, mikor beletolattak a Passat-om bal elejébe, hogy elmondtam a vevőnek, hogy volt sérült és mutattam a képet milyen volt, milyenre javították, pedig ott sem volt karosszériázás, mert ép elemet fújatunk színre).
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #180182 üzenetére
Saját tapasztalatból nekem ez jött le, de írtam is, hogy lehet egyedül vagyok ezzel.
Kona, Vitara, 3008 mind jobban pattogott, rázott, mint egy i30, Avensis, Auris, Mazda 6. Ezekben a viszonylag újabb konstrukciókban ültem az utóbbi időben, és ez volt a tapasztalatom. Tudom, hogy nem mindegyik azonos árkategória, de nincs is nagy különbség.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LuckyL #180801 üzenetére
Ráadásul az Ivanics árulja (márkakereskedés), helyben be is lehet vizsgáltatni.
A márkakereskedés meg alapból nem sieti el az eladást. Flottából volt olyan beszámított autónk, ami majdnem 1 évig állt az egyik budapesti márkakereskedésben. Alkuként beszámították - nekünk jó áron -, és legalább nullásan akarták eladni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Tin
veterán
válasz LuckyL #181216 üzenetére
Oké, de az én fejemben attól még ez élt, és írtam feljebb is, hogy igen, meg is lepődtem, hogy nem ez a szitu. Kb értékvesztéssel kell számolni a használati idő alatt, semmi mással (az árkülönbséget a hitel fedezi).
Értékvesztés: 2014-es Swift GLX, sérülésmentes, 60e km. Újkori ára 6 éve 2.75M volt. Szerinted mennyiért menne el most? Vagy az előző autó, amit eladtam, a Corolla Verso, 1.75M-ért vettem 9 évesen, 5 évvel később pár hete 1.35M-ért ment el.
-
Tin
veterán
válasz LuckyL #181219 üzenetére
Persze, ez csak nominálisan ennyi, és le is írtam pár hete a Corollás példánál, hogy ha mindent hozzáveszek (szervizelés és tankolás), hova jön ki a fenntartási költség. Nem véletlenül írogattam itt is az értékcsökkenést és a fogyasztáskülönbséget, mert ez is mind számít, és baromira függ a használattól. Itt kint a gépjárműadó, illetve a biztosítás cascoval is 3x annyi, mint otthon, így második autót fenntartani drágább, mint használt helyett újat venni.
Nekem az volt a meglepetés, hogy nincs is kezdetben 20% árcsökkenés. Bennem ez nagyon megmaradt, de ebben igazad van. -
batai15
félisten
válasz LuckyL #181976 üzenetére
Úgy hogy 5 évre tervezek vele nagyon max 6 . Tehát egy 200 ezret futott kocsiban lesz durván 400 ami elvileg a legtöbb dizelnek normálisan használva még elmegy ,ha meg nem minimum 0 leszek egy benzinhez képest ,de ha azt számolom hogy egy benya is kopik akkor még mindig olcsóbban jövök ki.
Ez egyébként a legkedvezőtlenebb forgató könyv ,erősen rajta vagyok hogy a 2 munka helyből csináljak egyet ,meg redukáljam a km-et valamelyest ,vagy még jobban keressek hogy jobban jöjjek ki .
Értem én hogy új autó lenne a legjobb választás ,de sokszor át gondoltuk az autó cserét ,a pug abban a korban van amikor a piaci ára lassan semmi ,és jövőre majdnem rá lehet majd költeni ennyit. (Fényezés , új gumik )
Igy is némi segítség veszek igénybe ,ami nem fog rosszul esni ,mert jövőre babát akarunk ,meg lagzit bár ez nem nagy létszám lesz ,meg még házra is kellene lökni 1 milliót . ,És még maradni is kellene hogy be nullazzam ki magunk . új autó ,tehát egy darabig nem jöhet szóba ,akkora hitelt nem merek be vallalni .Szóval ez az én helyzetem nem egyszerű . A p2 nagyon részegen tudna be jönni ,meg ettől még az 1.4 D Corolla is sokkal fickosabb ,a p3 már egy felessel is tetszik de az messzi van még.Ha már 2 munkám van meg havi van hogy 400 órát is dolgozik az ember legyen az igényeknek leginkább megfelelő kocsi ,ha már az e clast el engedtem ,majd talán pár év múlva lesz egy szám íze szerint kinéző autó.
Corolla legalább tetszik ,méretileg is oké , fenntartás is .[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest