Legfrissebb anyagok
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
IT café témák
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Microsoft Outlook topic
- Adobe Photoshop
- Linux kezdőknek
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
rbalint88 #179573 üzenetére
arról beszélek, hogy az döntő tényező mi éri meg (ezen lehetne az adóztatással, állami szabályokkal módosítani-csak nálunk pont hogy az új autóra magasabb az adó, nem a régire)
nálunk még megéri a régi szarokat üzemben tartani, nyugaton nema szennyezéssel kapcsolatban pedig az a dilemmám, hogy nem egyértelmű számomra hogy egy 8 éves lefutott dízelautó akkor okoz-e több szennyezést ha újat gyártanak helyette és bezúzzák vagy ha még 12 évig üzemel úgy hogy orrán száján folyik az olaj, kiberhelik belőle a környezetvédelmi dolgokat stb.
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések