- Aliexpress tapasztalatok
- Router gondok
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz LuckyL #162672 üzenetére
Már nem emlékszem pontosan de olvastam pár sztorit. Valaki vitt be autót beszámíttatni, egyáltalán nem irreálisan magas kilométerrel, másnap fent volt jóval kevesebbel. Egyébként nekem elég alacsonynak tűnnek sokszor a futásteljesítmények náluk.
Nem akarom én lehúzni vagy rossz hírét kelteni senkinek, bocsánat, hogy megalapozatlanul írok ilyet, hallottam pár sztorit, ennyi az egész.https://tinyurl.com/rasoapro
-
proof88
addikt
válasz LuckyL #162939 üzenetére
Tudom.
A 2000 környékén gyártott Takata légzsákok 50%-os valószínűséggel nyílnak ki, ezt a tanulmányt vki linkelte múltkor. Ezért kerülném őket, ahogy írtam.
2006-osok is több mint 10 évesek, de azért mégiscsak sokkal nagyobb valószínűséggel nyílnak ki, mint 50%. Sőt, nézegettem 2007-2009-es autókat is, mik férnek bele a keretbe.Laraxior: nem az, hogy annyira tartok tőle, de ami néha belvárosban megy az agyhalál.
von toth: értem, de a 2006 környékiek már egész korrektül gyűrödnek, főleg ha a kasztnit nem eszi a rozsda. Viszont nem nagyon van pénzem egy 2012+-os autóra.
-
válasz LuckyL #162959 üzenetére
Mondjuk ahogy a mai autóipari szereplők viselkednek egy-egy kérdés kapcsán, semmi sem 100%. Ott volt a takata, ott volt a nácik gyújtáskapcsolója, a toyota szőnyege, a dízel baszomság de még a mazda acél beszállítója is hallgatott el minőségi problémát. De lehetne sorolni a kokszosodást a cvt erőátvitel nyúlását meg a mindent is. Használtnál meg ezek meg vannak fejelve a korral még.
Mondjuk ha ezt visszaolvasom, akkor legyen autója akinek hat anyja van...https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Johnny_vT
senior tag
válasz LuckyL #163121 üzenetére
Pontosan erre gondoltam én is. Törésteszt rozsdás Mazdával
Meg hát ez olyan, mint az ágyi poloska. Ha már látod, hogy mászik a falon, akkor régen rossz, mert rég belakták magukat az ágyadba.
Én még az olyan Mazdával is nagyon óvatos lennék, amelyiken nem látszik rozsda. Amelyiken már kívülről látható helyeken kijött, ott aztán nem árt, ha ismertek egy jó lakatost, mert nem lesz olcsó a csereelemek beszerzése.
Főleg azért lennék óvatos, mert Németországban (itt élek, tudom) úgy sózzák az utakat télen, mintha nem lenne holnap. Rendesen modern festménynek tűnik minden kocsi oldala és motorházteteje a légáramtól szépen elrendeződött, majd a sós vízből kicsapodott lerakódásoktólTehát, ha már kívülről látszik a rohadás, akkor el lehet képzelni mi van küszöbben, a nyúlványokban (amik az egyik legfontosabb védelmi elem ütközésnél!), stb.
Nem lebeszélni akarlak róla, de 3000-ért (plusz átíratás, első szerviz) kapsz sokkal jobbat is. Ráadásul más kocsik tulaját nyugodtan anyázhatod a barátod jelenlétében is, ha valami para lenne vele.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
thefreeman
aktív tag
válasz LuckyL #163128 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Igen én is csak a rozsda miatt félek tőle. Máskülönben ami miatt nagyon vonzó hogy ismert autó és ezen kívül nem tartogat nagy meglepetéseket. Vételekor alaposabban átvolt nézve az autó alja küszöbök és a főbb részek rendben voltak azért merték megvenni. Azokon a helyeken ahol most előjött akkor is rozsdás volt, csak az eladó megállapodás után kijavította. De sejtettük, hogy csak látszat munka volt és nem lesz tartós. Még mindenképp átgondolom.
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #163128 üzenetére
Unokatestvérem Ducattojat senki sem vállalta. Nem volt vészes állapotban, de sok lett volna a munka, így nem vállalták. Azt mondta neki az egyik szakember, hogy az a baj, hogy egy horpadt sárvédő, ajtó cseréje hamarabb van és többet tud azon keresni, mert abból egy nap több is meglesz.
Így eladta ocskavasnak.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
válasz LuckyL #163286 üzenetére
Nézd: tök jó hogy neked futja egy új autóra. Az is jó, hogy van céged lízingelni. Veled együtt örülünk hogy az általad megtalált autó téged kielégít. De azért azt nem kellene hogy látatlanba leszarozol mindent.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #163290 üzenetére
Minek a stílussal megbántani valakit, amikor a tartalommal is lehet?
De lásd h nem kötekedésből írtam: nekem most lesz osztómű cserém, ha minden igaz tegnap már úton volt. Tessék, lehet szarozni a kocsimat mert gyárilag alul volt tervezve egy láncos áttétel és most lehet h belekerül 1000€-ba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #163296 üzenetére
Orvoshoz is elmegyünk, nem? Nem szeretni kell az adott dolgot hanem megoldani. És a kikerülés nem megoldás - szerintem. Vehettem volna Max helyett pl egy BiTDi akármit, de minek amikor ugyan annyi a szívás vele mint bármelyik másik autóval: vagy megkotlik, vagy nem.
(#163295) hobizoli: abban igaza van, hogy agyonturbózott minden, ami a régi nagy ccms szívók teljesítményét utcai autóban csak most hozza. Minek? A betarthatatlan euro normák miatt? Menjenek a politikusok a nekik behajoló autógyártók csájába
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
KAMELOT
titán
válasz LuckyL #163286 üzenetére
Te valami mást láttál akkor.
Nekem gyárilag van benne a gázrendszer, papírokkal együtt. Másképp át sem ment volna a kötelező ellenőrzésen.
Csak a LPG rendszer ebbe a V8-ba 2400 euro nálunk.
Kocsi ára 5000 euro volt. Hátul YOKOHAMA gumik tiszta újak még az előző vette.
Első gumikat meg egy gumisnál vettem. GOODYEAR 10eu / darab. Azóta 15 000km mentem rá a gumira.
Látom nem olvastad amit előbb írtam.....jól körül kell nézni és akkor mindent meg lehet venni olcsón.
400 000km egy ilyen kocsiba semmi főleg, hogy 1000-2000rpm környékén használom.
Majd november környékén kap a motor egy komplett felújítást. Az húzós lesz, de nem gond, mert 0km-es lesz a motor. cca. 3500 euro. Egy profi BMW-s fogja csinálni nekem.
Ha egy kocsit rendesen szervizelsz akkor sokáig szépen fog menni.
Csak, hogy tudd a történetet.
Ezelőtti kocsim egy 1998 FORD Escort Combi 1,8D sima szívódízel. 189 000km vettem 1200 euroért. 5 év alatt ugyan ennyit raktam bele és amikor öcsémnek odaadtam 365 000km volt benne. Még a máig megy az a kocsi!!!De itt jön az...mindenkinek más a jó, mást szeret és más a tudása. Én csak mondtam egy lehetőséget. Én amióta megvettem azóta imádom ezt a kocsit. Volt olyan, hogy 12 órát kocsikáztam pesten, mert a hangot nem lehet lecserélni.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #163304 üzenetére
Nők lapja cafe
De amúgy:
3rd place Toyota made an 8.0% margin. Toyota sold 5.0 million vehicles in the period, slightly less than number 1 seller Volkswagen, which brought up the rear with a margin of 4.5%.
Forrás: forbes.com[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mauzes
őstag
válasz LuckyL #163761 üzenetére
Ezt mindig csak több éves használat után, utólag látja az ember. De szerintem igen, a 60%-os ár valószínűleg megéri.
Egyrészt nem gondolom, hogy egy 3 éves, 150 ezer km-t futott autó már közel bontóérett. Nyilván kell majd rá költeni, és persze kockázatos, mert nem lehet előre tudni, hogy mennyit.
Viszont itt jön képbe a második gondolat, hogy kb. 5 millióért vehető meg egy olyan Passat használtan, ami most újként 10 milliós listaárú és mondjuk 9 millióért tudod elhozni magánszemélyként. Tehát 4 millió az árelőnyöd. Vajon mennyi idő alatt költesz el 4 millióval többet a használtra, mint amit egy újra költenél?
Azt amúgy nem keverném ide, hogy az első tulaj mennyiért meg hogyan vette meg, mert az a második vevő szempontjából nem releváns.
-
pècsimunkás
addikt
válasz LuckyL #163788 üzenetére
Szerintem jó a gondolatmeneted . Én új Aurist vettem 4 év részletre . 2,5 év van vissza belőle , terveim szerint 8 éves koráig tartom meg az autót-legyen pár hitel mentes évem , és 8 évesen beszámíttatom egy újba majd , és talán lesz annyi kpm , hogy nem kell már részletet fizetnem . És itt jön , amit te is írtál : Asistance , új nyári gumik , új téli gumik , nem mindjárt vezérlés csere , stb , stb
Szóval -bár az Auris egyel kisebb kategória mint a Passat - , de azt hiszem maradok legközelebb is az új autónál .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz LuckyL #163788 üzenetére
Mi az hogy nincs kockázata a hirtelen meghibásodásnak? Amit ember tervezett abban van. És nem mindent ismernek el gariban, ezt te is tudod. Az hogy kisebb a kockázata már nem vitatható, bár a németeknél azért nem csak a teljesítményt, környezetvédelmet szokták hullámzó minőségben prezentálni hanem az anyagminőséget is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
pècsimunkás
addikt
válasz LuckyL #163791 üzenetére
Igen benzines . 1,2 turbó . 17500 euró volt téli -nyári kerék garnitúrával , névre írva . Körbe nézve - akár ma is a fiatal hasznát piacon - igen jó vétel volt . 8 évesen 8-10 k eurót fog érni kb .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz LuckyL #163798 üzenetére
Asszony mikor még a BMW-nél dolgozott volt náluk egy 6-os kupé aminek 100k km után szétment a motorja. Ha jól tudom az a blokk volt ami a TC-n is a 20 legrosszabb listában szerepelt. Na ott kicserélték a komplett motort de ez 7,2 M forintjába fájt az ügyfélnek mindennel együtt. Mondjuk az egy újkorában is elég drága járgány volt.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
proof88
addikt
válasz LuckyL #163798 üzenetére
De én most nem a ti témátokra reagáltam, hanem csak bedobtam, mert elbizonytalanodtam - egy csomó 8-12 éves kicsi kocsit másfél millió körül árulnak, pl D Corsa, ez a Colt meg 5 évesen ennyi, 90 LE-vel. Lehet ezzel is meg lennék elégedve? Vannak pl 60 LE-s 5 éves VW Up-ok is ezen az áron, ezzel a Colttal talán kicsit haladni is lehet jobban, magyarázzátok meg, miért vegyek akkor ~10 éves Corsát? Elbizonytalanodtam, ennyi a bajom.
-
válasz LuckyL #163798 üzenetére
A bimmer nem ismerte el a láncnyúlást, ahogy a németek sem a megkotló befecskendezőket. A volt melóhelyem mellett dolgozott egy maszek bmw-re specializálódott szerelő. Na ott tanultam a tulajoktól pár új káromkodást, amikor a márkaszervizből elhajtották őket.
Ha érdekel a robbanó venti adok egy számot a volt könyvelőmhöz, ez konkrétan vele történt meg a PoHu szegedi telephelyével kapcsolatban.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #163803 üzenetére
ezeknek az a lenyege, hogy a gyari csereperiodusokat kb felezd le es akkor majd o lesz sokaig
a gyartok ezt ugy adjak meg, hogy a elso tulajnal még valoszinuleg ne legyen garis problema ebbol, de ne legyenek magas a karbantartasi koltsegei se neki az autoval
lehet okoskodni, hogy 60k km-t ir a gyarto a valtoolajra, de azt nyugodtan csereld ki 35-40k km-nél is mar, a nagy nyomateku motoroknál, amik melle nehez bodet visznek meg akar elobb is
ugy ahogy a motorolajnal is a balfaszok varjak meg csak a gyari ajanlas szerinti pl 25-30k km-t, akik utana turbot cserelnek 250-300k-ert, ami kb 15 olajcsere ara egyben
frissebb, gyakrabban cserelt olajból problema meg sose volt
a megegett olaj meg nem teljesiti a kenest megfeleloen, hiaba keves km van benneamúgy ugyanazoknak az autóknál az US piacon 1/2-2/3 km-nyi merfold futas utan irja nemelyik gyarto az olajcseret
kulon erdekes, hogy pont ott csinalja ez, ahol nagyobb távokat tesznek meg altalaban, es igy kevesebb hideginditasi ciklus jut az adott futasteljesitmenyrecsak ott az ugyvedek romma perelnek, ha bizonyíthatóan a ritkabb olajcsere miatt kell a juzernek motort cseréltetni, meg eleve romlana a markaimidzs mar egy ilyen hirre is
több drón kell ;P
-
Mauzes
őstag
válasz LuckyL #163788 üzenetére
Nem akarok nagyon offolni, de azért reagálok. Alapvetőn egyébként értem amit mondasz és egyetértek. Én sem azt mondtam, hogy 4 millióval jobban jár az ember egy használttal, de a te számításod szerint is várható értéken 1,5 millóval jobban jár, az szerintem pénz. Mivel az autó nekem nem érzelmi dolog, ezért én 1,5 millióval igen is jobban akarok járni.
Viszont néhány dolog még a használt felé billen ebben az egyenletben:
- a kb. 5 millióért hirdetett autókat ha megnézed újként, akkor hasonló felszereltséggel inkább 11 (vagy felett) lesz a listaáruk, tehát már nagyobb az értékvesztés, mint amit te számoltál
- az újnál is lehetnek olyan hibák, amik nem garanciálisak
- az újat a garanciához mindenképp márkaszervizbe kell vinni, holott nem Józsi bácsi, hanem egy jó független szerviz is évek alatt százezres nagyságrendben olcsóbb lehet csak a kötelező szervizeknél
- az újra drágább a Casco, nem biztos hogy sokkal, de évek alatt számíthatAz is igaz, hogy a használtnál előjöhetnek nagyobb volumenű hibák magasabb költséggel, ez benne van. Viszont azt is tegyük hozzá, hogy aki magánszemélyként újat vesz, az szinte biztos, hogy nem 3 évre veszi, ezért utána nála is ugyanúgy elő fognak jönni a költséges hibák és nem fair, ha csak olyan időszakot feltételezünk, amikor 0 gondja lesz az autóval.
Igazából a kérdés mindig az, hogy mekkora értékvesztésű autóról beszélünk. A Passatnál szerintem áll, amit én mondok, de pl. egy benzines Octaviából vagy benzines Mazda 6-ból (ezt mondjuk max 4-5 évre) én is újat vennék, mert nagyon jó áron el lehet adni használtan is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #163862 üzenetére
Igen, azzal tisztában vagyok, hogy már nem olyanok, mint a Ladák. Viszont több (pl. Suzuki) értékesítő is azt javasolta, hogy az első ezer kilométeren 3e fölé ne menjen a fordulat, illetve az első olajcseréig (10e km, vagy 1 év a javasolt) is azért ne legyen taposva, ha nem muszály. Én mindenesetre vigyáznék rá azért.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #163862 üzenetére
Tévedsz, az, hogy 2 percet járatják a vyárvan nem egyenlő azzal, mint mikor az első 1000 km max 75 % pörgetve, lehetőleg változó fordulatszámon használva bejáratod, azt sem hogy szalonból kihozod és nyomhatod is a padlót
Ezt olvasd végig pls[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #163870 üzenetére
Ezt olvasd el és utána nyilatkozz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #163949 üzenetére
Nem kellett volna eladni es nem hianyoznanak
De viccer felreteve az ujabb motorok az elso 150000kmn valoban kepesen 7-8literes fohyasztasra vsak nem kell egy nitesen vezetni. Az audi Q7 3 literese pl vegyesben rohogve megy 10 ala.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #163976 üzenetére
Szerintem arra gondolt, hogy a kocsi amit talált hagyaték része.
(#163975) Darksiders84: amíg nincs meg a hagyatéki tárgyalás addig kerüld el messzire. Majdha tisztázódtak a tulajdonjogi kérdések akkor keress ügyvédet hozzá.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz LuckyL #164243 üzenetére
Hát igen; havi 168 munkaórát dolgozik az autószerelő 20 ezer Ft nettó rezsióradíj mellett, az 168*20 e = 3 360 000 Ft nettó árbevétel. Menjen el a fele a rezsire, amortizációra, 20% nyereségre, akkor marad 1 680 000 Ft.
A szociális hozzájárulási adó 19,5%, tehát 1680000/1,195 = 1 405 857 Ft havi bruttó bér jut az alkalmazott autószerelőnek novothtibinél.
Teljesen reális. Nem.A köztudottan qvára nem olcsó Porsche Buda dolgozik kb. nettó 12 000 Ft-os rezsióradíjjal. Gyári technológiával, műszerekkel, célszerszámokkal; az utolsó fillérig bejelentett dolgozókkal, ingyen kávéval, kulturált ügyfélváróval, nem egy kőbányai putri ipartelep közepén.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LuckyL #164245 üzenetére
Olvasd el még egyszer, meghagytam neki 20% nyereséghányadot.
Az nettó 940 a szerelőnek, euróban nettó 3000. Svájcban talán kijön így a matek egy alkalmazott autószerelőnek, Ausztriában biztosan nem; de ő lesz ott az utolsó tróger k-európai vendégmunkás.novothtibihez egészen biztosan nem viszem a rollleremet se. Ahová én járok márkaszervizbe, ott 40+ éves a szerelő, aki az autómhoz nyúl, nettó 8500 rezsióradíj mellett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LuckyL #164247 üzenetére
szerintem köszöni szépen ha kikalkulálnád neki ami szerinted reális
Így járt! 🤗 Mindezt csak ma, csak neki, és ingyen.Majd ha ráérsz, fejtsd ki, miért gondolod hibásnak a szervizes hasonlatomat. (Bejelentett alkalmazottak, minden adó és járulék befizetve, 2 év garancia a beépített alkatrészekre, naprakész gyári információk és technológia az egyik oldalon.)
(#164248) LuckyL: A dióbél a bejglibe való. Nem használok olyan autót ami ilyenfajta kezelésre szorulhat.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz LuckyL #164323 üzenetére
Hidd el nekem , hogy sokan fűtenek vele. Az árak kilowatt-ja 2, x DKK. És sokaknak az van központinak. Olcsóbb a rönkönként (a hasított kb 2-3 kg, a préselt meg nemtom) 4,5DKK-val fűteni ha csak 3-4 darab kell egy éjszakára a jól szigetelt ház és jó hatásfokú égéstér mellett.
(#164328) pjen: a vicc h az állam a saját intézményeire költötte el azokat a milliárdokat amiket erre adott az EU, és akkor nem kellene most a kocsitulajokat bsztatni.
(#164330) kalmanchris: nem mind, csak az elhanyagoltak. Azokból meg látni 4-5 éves autókat is amire nem költenek mert garisazmégmajdhakellralocsolnieladoma'csába.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen