Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    Sziasztok,

    Azt hiszem letérdelt az akksim, mondanék tüneteket, számomra érdekesek kicsit :U

    - Szval, autó megközelítés, központi zár nyit (vagy nem vettem észre, hogy kicsit lomhán nyit, vagy ekkor még rendesen kinyitott mindent, nem tudom)
    - Beülés, motorházfedél nyit, olajszint ellenőrzés, motorházfedél lezárás (leejtve kb 20 centiről)
    - Autóba beülés, gyujtáskapcsoló 1-2 állapotba hajtás, minden műszer visszajelző fénye világít ahogy illik
    - majd a megszokottól eltérően kicsit hamarabb önindítózás, kattanó hang hallás. Ezt követően minden fedélzeti műszer visszajelzője pislákolva világít miközben ugyanúgy 2-es állapotban van a gyujtáskapcsoló mielőtt önindítóztam.
    - Újbóli önindítózási kísérletre ugyanaz a kattanó hang csak egymás után többször, folyamatosan míg abba nem hagyom az indítózást.
    - Autóból kiszállás, nemmenés konstatálás, központi zár gombóc lenyomás, bal oldali ajtók láma sebességben automatikusan bezárás, többi nem bezárás csak manuálisan.

    Hozzátenném az autó fűtött garázsban van tartva, közvetlen hidegnek nincs kitéve. Aznap egy használat erejéig ment a kocsi, akkor pöccre indult odafelé menet és visszafelé jövet is (helyben kb negyed órát állt). Összesen kb 40 percet mentem vele városi forgalomban. Majd az autó állt kb 4 órát s aztán produkálta a fentebb leírt tüneteket. Mai használat előtt az autó kb 1,5 hetet állt, fogyasztói nem mentek.

    Öm, az akku sztem gyári, majdnem 6,5 éves.

    Ami nagyon furcsa számomra, hogy egyik pillanatról a másikra (4óra) történt, illetve az a kattanó hang ... letiltaná a rendszer az indítózást mert nincs elég kraft? Nekem eddig (régebbi) típusokkal az volt a tapasztalatom, hogy megpróbál indítózni max nem tudja megtekerni a főtengelyt az indítómotor. Nameg ha le is tilt akkor utána miért jönnek elő pislákoló fények? 0 állapotba tekerés, majd újbóli 2-es állapotba hajtás után nincsenek pislákoló fények, minden műszer visszajelzője rendesen világít, majd indítózási kísérletet követően ismét kattanó hang és pislákoló fények.

    Ez egyértelműen akksi, vagy eselleg más villamossági probléma? Jha az autó egy 2005-s évjáratú chevrolet lacetti, ha esetleg segít ez valakinek :) Holnap reggel bikázás, ha nem megy akkor mondjuk 1értelmű..

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés